Näytä äänestyksen tulokset: Yritätkö lopettaa nikotiinituotteiden käyttämisen sähötupakalla, vai onko se sinulle uusi tapa nautt

Äänestäneet
392. Sinä et voi antaa ääntä tässä äänestyksessä
  • Yritän lopettaa nikotiinin käytön kokonaan.

    107 27.30%
  • Nautin "tarvittavan" nikotiinin sähkötupakalla.

    253 64.54%
  • Tämä on vain harrastus, silloin tällöin.

    28 7.14%
  • En tiedä vielä.

    19 4.85%
Usean valinnan äänestys.
Sivu 3 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 80

Aihe: Sähkötupakan käyttötarkoituksesi

  1. #41
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    179
    Tällä hetkellä tupakan korvike josta on tullut "harrastus". Tavoite on päästä nikotiinittomaksi, tiedä sitten loppuuko höyryttely siinä samalla.


    Laitteet: eGo-C Twist 650mAh / eVic (18650/18350 putki) / Tobeco Nemesis
    Tankit : Mini-Protank2 / Protank2 / Kraken

     
     
  2. #42
    Höyrykonkari jape_'s Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Jykylä
    Viestit
    112
    Kyll täll on tarkotus korvata noi arkun naulat ja hyvä harrastus tekee paluutaan.

     
     
  3. #43
    Höyrykonkari degneva's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Heinola
    Viestit
    126
    Alkuun ajattelin vaan kaverin suosituksesta kokeilla (tupakan korvikkeena), mutta heti kun sai hyvänmakuiset nesteet ja hyvät vermeet kehiin niin kyllä tästä taisi uusi "pahe" tulla. Tupakkaa ei tee mieli pätkääkään eikä vanhaan, analogiseen, todellakaan ole paluuta.

     
     
  4. #44
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    28
    Omalla kohdallani höyrytin on ollut ainoa toimiva tupakoinninlopetuskonsti. Tavoitteena on päästä koko hommasta eroon pysyvästi. Vanhana vihreän LM:n kiskojana olen käyttänyt makuaineina tupakkaa ja mentholia (muutama huonompi kokeilukin on sattunut joukkoon).
    Olen hämmentyneenä seurannut näiden palstojen makukeskusteluja. Jos joku haluaa eroon vaikkapa punaisesta nortista, niin miksi ihmeessä silloin käyttää "peanut butter - coconut - peach - chlorine" -litkuja kiukaassaan?
    Tietenkin mikäli aikoo jatkaa höyryttelyä lopun ikäänsä, niin mikäpä siinä.
    Minulle höyrytin on kuitenkin ensisijaisesti väline tupakoinnin lopettamiseen, ei jotakin, jonka käyttämistä haluaisin jatkaa mahdollisimman pitkään.
    Jos pääset eroon tupakasta höyryttimen avulla, miksi ihmeessä haluat jatkaa höyryttelyä tavoitteen saavuttamisen jälkeen? Eli mikäli saisit lopetettua esim. ylettömän alkoholin käytön coca-colan avulla, jatkaisitko vapaaehtoisesti tissuttelua tutkien uusia sprite-jaffa-pepsi -yhdistelmiä vai pyrkisitkö myös lopettamaan sinänsä harmittoman, mutta rahaa vievän ja jonkin verran terveyteen vaikuttavan coca-colan kiskomisen?
    Vielä lopuksi noihin omituisiin makuihin liittyen, jos höyrykkeitä ei olisi tarjolla ja joutuisit palaamaan tavalliseen tupakointiin, ostaisitko esim. Marlboro-banaani-pop corn-guacamole -savukkeita?

     
     
  5. #45
    Tupakan korvikkeeksi tuli ja hyvin näyttää toimivan. Ei tee tupakkaa enää yhtään mieli.

     
     
  6. #46
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Ulvila
    Viestit
    7
    Alkuperäinen tarkoitus oli tupakoinnin selvä vähentäminen. Erillaisten tarvikkeiden ja makujen lisääntyessä kuitenkin vapottelu jäi tavaksi ja polttelu loppui. Nyttemmin kuitenkin mietiskellyt ettei tämäkään kyllä ihan mun juttuna lopullisesti mene. Mutta kyllä edelleen silti mieluummin vapottelen sisällä lämpimässä kuin jäätyisin ulkona näin talvisin. Ja mikäs kiire tässä valmiissa maailmassa on kokonaan lopettaa.

     
     
  7. #47
    Tupakan korvikkeena mennyt. Tupakointi loppui heti kun ekat vermeet tulivat postiluukusta. Pitkän linjan tavoitteena on siirtyä pikkuhiljaa pienempiin niksamääriin, ja jättää höyryke baarireissuja varten.
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  8. #48
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MontyB Näytä viesti
    Olen hämmentyneenä seurannut näiden palstojen makukeskusteluja. Jos joku haluaa eroon vaikkapa punaisesta nortista, niin miksi ihmeessä silloin käyttää "peanut butter - coconut - peach - chlorine" -litkuja kiukaassaan?
    Tietenkin mikäli aikoo jatkaa höyryttelyä lopun ikäänsä, niin mikäpä siinä.
    Niin, onhan se kovin harmillista, että kaikki ihmiset eivät toimi kuten itse. Tässäkin on hyvä muistaa, että taitaa aika monelle olla höyryttely vähän enemmänkin kuin pelkkä tupakoinninlopetuskonsti, joka varmasti vaikuttaa makukeskusteluiden määrään. Tuohon nyt taisit itsekin vastata.

    Tykkäsin punaisesta tupakasta enemmän kuin vihreästä joten poltin punaista, mutta halusin silti lopettaa. Tykkään hedelmänesteistä enemmän kuin tupakkanesteistä ja aion varmaan tämänkin lopettaa jossain vaiheessa. Siihen asiaan nyt tuskin vaikuttaa hirveästi se, että olen valinnut sellaisia nesteitä joista tykkään. Ehkä siinä vaiheessa, kun lopettaminen alkaa olemaan ajankohtaista voi harkita huonompia nesteitä, ettei tule herkuttelua ikävä. Tähän tosin varmaan saadaan tupakkadirektiiviltäkin apua.

    Itse lähinnä kääntäisin tuon toisinpäin: Minkä takia yrittää jäljitellä tupakan makua, jos siitä nimenomaan on tarkoitus päästä eroon?

    Ja kyllä, aivan varmasti valitsisin parhaimman makuisen savukkeen, jos sinne olisi palattava. Vaikka olisikin sitten marlboro-banaani-pop corn-guacamole.

     
     
  9. #49
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    02/2014
    Viestit
    6
    Naamapeikon teksti pätee ainaki mun kohalla.

    Mun tarkotus on saada niksat nollille. Ja jos sais höyryttelyn satunnaiseks. Kun nyt niksat vie mua eikä päinvastoin.

     
     
  10. #50
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Oli röökinkorvike ehkä pari päivää, sen jälkeen ihan jotain muuta
    Todennäköisesti tulen höyryämään hautaan saakka, menee nykypäivänä harrastuksena. Ongelmana vaan nykyään ettei oo mitään maatajärisyttävää näköpiirissä. No mennään tutuilla ja turvallisilla vehkeillä ja lompakko kiittää
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  11. #51
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Suomen Detroit
    Viestit
    298
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Todennäköisesti tulen höyryämään hautaan saakka
    Jos tätä saa lain mukaan enää harrastaa loppuvuodesta...

     
     
  12. #52
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jonn Näytä viesti
    Jos tätä saa lain mukaan enää harrastaa loppuvuodesta...
    saa tai ei. JOs nesteiden saanti täysin tyssää, niin palaan marlboroon.

    Ja höyryttelyni tavoite on mukava puuhastelu, sekä analogisesta säästyneet rahat kurkusta alas.
    Lopettaa en aio ikinä. Varaan oikeuden tappaa itseni nautinnoilla.

    c

     
     
  13. #53
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jonn Näytä viesti
    Jos tätä saa lain mukaan enää harrastaa loppuvuodesta...
    Nooh, iltapulustako luit Meinaatko että laki kieltää
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  14. #54
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Suomen Detroit
    Viestit
    298
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Nooh, iltapulustako luit Meinaatko että laki kieltää
    en mistään, se oli vähän niinkun retorinen kysymys muttei sinne päinkään.

     
     
  15. #55
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Höyryissä pysyn seuraavat 5-6 vuotta vaik nesteille tulis täyskielto, akkuja ei voida kieltää... eikä makunesteitäkään, niitähän voi tilata leipomistarkoitukseen tietysti sillä edellytyksellä et mitä pystyy höyryttelemään. Jos nikotiinit loppuu niin pitää ruveta ite uuttamaan, maut vaan lipsuu väkisinkin sitten tupakkimakuihin
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  16. #56
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Suomen Detroit
    Viestit
    298
    Niin ja onhan tässä aikaa hamstrata niitä nikotiinipohjia kaapit täyteen, luulen että sellasella sadalla litralla pääsee aika hyvin alkuun

    Höyryissä aion minäkin toistaiseksi pysyä. Mutta en pidä sitäkään mahdottomana ajatuksena että tämäkin jäis pois kokonaan jossain kohtaa, nyt jo mennään niin vähillä niksoilla ja määrillä että jossain kohtaa voisi kokeilla nikotiinittomillakin.

     
     
  17. #57
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2013
    Viestit
    6
    tupakoinnin vähentäminen ja myöhemmin lopettaminen

     
     
  18. #58
    tupakan polton lopettamiseen joka melkeen jo loppunukkin 1-3päiväsä enää menee luulen että höyryttely ei kummiskaan lopu ja pitäähän se nikotiinia kummiski joka päivä saaja että pysyy kunnosa

     
     
  19. #59
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    415
    Vähennys on täällä menossa, hyvin pyyhkii so far
    / Jere Siirilä ( SX350 "paskapiiri" @ modit.fi "loota" )

     
     
  20. #60
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Vaajakoski
    Viestit
    6
    Alkuun oli tarkoituksena löytää paras keino tupakoinnin lopettamiseen, kun kaikki keinot oli tullut jo koitettua.
    Nyt vuoden jälkeen tästä on muodostunut päivittäinen rituaali, josta en haluakaan enää pois. Niksat saanut pudotettua
    26mg -> 12mg ja joillakin nesteillä alemmaksikin. Jatketaan vielä jonkun aikaa, ja tuumitaan.

     
     
Keskustelu Gallupit/äänestykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •