Näytä äänestyksen tulokset: Yritätkö lopettaa nikotiinituotteiden käyttämisen sähötupakalla, vai onko se sinulle uusi tapa nautt

Äänestäneet
392. Sinä et voi antaa ääntä tässä äänestyksessä
  • Yritän lopettaa nikotiinin käytön kokonaan.

    107 27.30%
  • Nautin "tarvittavan" nikotiinin sähkötupakalla.

    253 64.54%
  • Tämä on vain harrastus, silloin tällöin.

    28 7.14%
  • En tiedä vielä.

    19 4.85%
Usean valinnan äänestys.
Sivu 2 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 80

Aihe: Sähkötupakan käyttötarkoituksesi

  1. #21
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Sähkötupakan käyttötarkoituksesi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hÖYry4 Näytä viesti
    LF:n sivuillakin sanotaan että ÄLÄ Käytä jos et polta.
    Kyllä mä käytän, vaikka EN polta. Poltin vuosikymmeniä, ei kiitos enää.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  2. #22
    Höyrypää Ves@'s Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    840

    Vs: Sähkötupakan käyttötarkoituksesi

    Tarkoituksenani lienee päästä lopullisesti tupakasta eroon, siihen saakka kun muistan polttaneeni käytän sähköistä korviketta

    ProVari LED , ProVari LED V2

     
     
  3. #23
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    USA
    Viestit
    26

    Vs: Sähkötupakan käyttötarkoituksesi

    Tarkoitus on ollut päästä tupakasta eroon. Noin 20 vuoden röökaamisen aikana on tullut yritettyä lopettamista todella monta kertaa, mutta ilman tulosta. Tarkoitus oli/on myös lopettaa höyryttely, mutta tällä hetkellä en ota siitä mitään paineita. Pääasia, että henki kulkee paljon paremmin ja vaatteet, sormet yms. ei haise tupakalle.

     
     
  4. #24
    Otetaas tää ylös pitkästä aikaa, niin että uudetkin höyryttelijät saavat äänestää!

     
     
  5. #25
    Ekana tarkotus oli päästä irti analogisesta. Helposti olen pystynyt lopettamaan tupakoinnin, mutta tälleen kotiäitinä, tulee sorruttua helposti uudelleen. Ei nikkisten takia, vaan sen, että tupakkahetki on ollut se mun "päivän oma hetki" (tai mun tahdilla sellaiset 30 omaa hetkeä...).
    Sain myös tupakoimattomuuden aikana juoksuharrastuksen hyvään alkuun, joka röökatessa loppuu kuin seinään, kun ei happi kulje.
    Höyryttelyn myötä mulla on edelleen omia hetkiä + juoksu kulkee!
    Vasta kaksi viikkoa takana, ainakin hoitovapaan (vuosi) ajan on tarkoitus jatkaa, katsellaan uudestaan sitten.
    18mg höyrytin ekan reilun viikon, nyt menee 12mg, vähän ajan päästä tarkoitus siirtyä n. kuuteen. Ehkä.

     
     
  6. #26
    Höyrykonkari Daniel's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    365
    Normaalista röökistä halusin päästä eroon, nyt nautitaan nikotiinit höyryttelemällä. Savuun en varmasti palaa enää.

     
     
  7. #27
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Harrastus
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  8. #28
    Harrastus/näköjään keräily
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  9. #29
    Koppaan ahea itse halusin irti röökistä mutta homma lähti kasistä ja tästä tuli harrastus joka vie aikaa ja hermoja välillä :-)

     
     
  10. #30
    Höyrykone wiitis's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    rauma
    Viestit
    1,396
    Kuukauden testi, joka vakuutti niin, että jäi "vähän" päälle.
    Tarkoitus ei ollut lopettaa missään vaiheessa.



    Fighting the CLONEWARS since 2013

     
     
  11. #31
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463
    Harrastus, mutta aluksi se oli vain keino lopettaa tupakointi.
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  12. #32
    Lainaus Alkuperäinen postaaja wiitis Näytä viesti
    Kuukauden testi, joka vakuutti niin, että jäi "vähän" päälle.
    Tarkoitus ei ollut lopettaa missään vaiheessa.
    Täällä sama, en huomannu edes tumpata kun keskellä yötä jokusen bissen jälkeen löin litkut tankkiin, jatkoin höyryttelyllä ja ei ole kumma kyllä kertaakaan tehnyt ees mieli röökiä. Tarkoitus oli vaan maistaa, ei lopettaa röökaamista.
    Pikkironkeloija


     
     
  13. #33
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Tarkoitus päästä nikotiinista eroon ja olen saanut laskettua annoksen jo puoleen. 24->12mg. Ja nyt tuntuu, että jos haluan pössytellä pitkin päivää (josta tykkään ihan vi-tusti) niin pitää laskea annos 10mg:hen.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  14. #34
    Lainaus Alkuperäinen postaaja wiitis Näytä viesti
    Kuukauden testi, joka vakuutti niin, että jäi "vähän" päälle.
    Tarkoitus ei ollut lopettaa missään vaiheessa.
    Munhan ei todellakaan ollu tarkotus lopettaa tupakointia. Tuo vanha ystävä! Niin siinä vähän kuitenkin kävi. Yllätyin, todellakin. Tarkotus oli vähentää. Sinne meni sekin rakas harrastus


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  15. #35
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Vähemmän löyhkäävä korvike analogiselle.
    Keuhkoahtauman välttäminen bonusta.
    KGO & Twist

     
     
  16. #36
    Terveys ja rahansäästö. Muikkelitkin pitää ku ei haise stökikselle ja tuntuu että kulliki pelais pidempään

     
     
  17. #37
    xbikes
    Vieras
    Lopetin tupakan jo varmaan 20v sitten, pikkusikareita on mennyt ihan nautiskeluissa kera hyvän ruoan/juoman ja viikonloppuisin. Tympäisi kuitenkin tunne keuhkoissa ja valitus siitä kun äijä haisee.. Erittäinkin hyvä vaihtoehto tarkoituksena minimoida vähätkin haitat.

    Pitää sitä jotain koukkuja olla, joita sitten oikeissa hetkissä tyydyttää! + että mukavaa väkertämistä.
    Mä en kyllä rahaa säästä tällä, kun ideana on että ostaa kerralla kunnollista. Tosin aina ne oppirahat menee, joka asiassa. Kiitos foorumin, sitä on mennyt paljon vähemmäni!

     
     
  18. #38
    Höyrykone Niksi's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Satunnainen
    Viestit
    1,047
    Kyllähän tämä tupakin korvaajaksi tuli. Aluksi en edes ajatellut analogisesta luopumista, ajattelin vain että "otetaan nyt testiksi ja vedetään röökiä siinä sivussa. Noh, eipä tehnyt enää tavallista mieli, kun tämän makuun pääsi.

     
     
  19. #39
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    29
    Nautin nikotiinin sähkötupakalla.Pääsin sähkötupakan avulla eroon analogisesta röökistä,melkeimpä kuin heittämällä ja se oli päällimmäinen tarkotuskin.Mulla ei oo ainakaan tarkotusta päästä nikotiinista kokonaan eroon,vaan meinaan pysyä nyt tässä sähkötupakassa.Onhan niitä syitä tietysti muitakin esim. rahansäästö ja terveyskin.Kyllähän tästä tuntuu pikkuhiljaa tulevan jonkinlainen pieni harrastuskin.

     
     
  20. #40
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    209
    Ihan aluksi oli tarkoitus vähentää/korvata tavalliset sauhukääryleet eli vaihtoehto "nautin tarvittavan nikotiinin sähkötupakalla.

    Tavalliset kääryleet jäi kertaheitosta ja tuntuu että välistä kotona tulee höyryteltyä enemmän kuin mitä tuli sauhuteltua, toisaalta muualla ehkä vähemmän.

    Mutta siis niin alussa ollaan tässä että laitoin myöskin vaihtoehdon "En tiedä". Eli ei mitään pakollista tarvetta lopettaa kokonaan, mutta jo nyt tuntuu, että nikotiinin tarve vähenee koko ajan ja olisi varaa laimentaa nesteitä eli voihan siinä niinkin käydä että loppu myöskin höyryttely/jää harrasteluksi silloin tällöin nikotoonittomilla litkuilla.

     
     
Keskustelu Gallupit/äänestykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •