Sivu 4 / 9 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345678 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 179

Aihe: Uisge Beatha, eli "asiaa" viskistä.

  1. #61
    Höyrykonkari ToMsTeR's Avatar

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    170
    Jopas... Emäntäkokelas yllätti ostamalla Highland Parkin 18 vuotiasta
    On kyllä pehmeetä, ai saakeli... Single Malteista kovin vähän kokemuksia, menty aikalailla tolla halvahkolla blendilinjalla kun olen enemmänkin tumman rommin ystävä ja Alkosta melkeinpä tarttuu ennemmin sellainen ku viski mukaan... Aikaisempi lempiviski oli Famous Grousen Black Grouse joka ei sekään ole pahaa blendiä mutta ai hitto soikoon, kyllä tää taitaa olla sellasta tosimiästen oikeeta viskiä?

     
     
  2. #62
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Ei oo kokemusta vanhemmasta mutta ainahan se on pyöreämpi se maku. Itse pysyttelen peruspullotteissa mikä on 10-12 v yleensä.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  3. #63
    Kyllä se hignland park 18v on helkutin herkullinen, 12v oli taas pettymys varmaan odotin liikoja kun oli tuon 18v pullon vedelly parempaan talteen ennen sitä.
    Taitaa tomsterilla olla keeper tuo emäntä kokelas kerta tuolaisia herkkuja ostelee

     
     
  4. #64
    Kato perhana tuli tupla.

     
     
  5. #65
    Höyrykonkari ToMsTeR's Avatar

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    170
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Juha91 Näytä viesti
    Kyllä se hignland park 18v on helkutin herkullinen, 12v oli taas pettymys varmaan odotin liikoja kun oli tuon 18v pullon vedelly parempaan talteen ennen sitä.
    Taitaa tomsterilla olla keeper tuo emäntä kokelas kerta tuolaisia herkkuja ostelee
    Oli kuulemma vastalahja pinkistä subox nano-setistä jonka ostin joululahjaksi, ja kyllä se tuossa nurkissa nyt on pyöriny ahkerasti et kaipa se on sit sellanen "keeper"
    hyvää ja pyöreän makuista viskiä enivei, suosittelen kyllä jopa amatöörin viskimaulla.

     
     
  6. #66
    Just tässä naukkailen Highland Park 12 YO. Aivan taivaallisen hyvää wiskiä, pehmeä maku ei polttele suussa ollenkaan. Vähän ku maitoa jois .

     
     
  7. #67
    Höyrypää Vonikka's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Kindom of Keminmaa
    Viestit
    672
    Tomassino! Huomaatko joku kuunteli sua?


     
     
  8. #68
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    No niin! Toivottavasti kelpaavat.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  9. #69

    Oma hylsy kokoelma.

     
     
  10. #70
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Minulle ei ole hylsyjä kertynyt. Avioehdossa kielletään niiden keräily...
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  11. #71
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tomassino Näytä viesti
    Minulle ei ole hylsyjä kertynyt. Avioehdossa kielletään niiden keräily...
    itteä harmittaa kun ei ole aikoinaan hokannut että kirjottelisi mietteitä ylös jokasesta viskistä.

    Oisi nuita hylsyjä enemmän jos ei olisi heitellyt samoista viskeistä poikkeen, tilan puute meinasi iskeä aikasemmin niin joutu vähentään

     
     
  12. #72
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Mä kans aina suunnittelen että kirjoitan ylös e-nestekokkailujen ja viskien yms yms huomioita.. koskaan en ole vielä siihen saanut aikaiseksi ryhtyä. Oon huono kirjanpitäjä.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  13. #73
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tomassino Näytä viesti
    Mä kans aina suunnittelen että kirjoitan ylös e-nestekokkailujen ja viskien yms yms huomioita.. koskaan en ole vielä siihen saanut aikaiseksi ryhtyä. Oon huono kirjanpitäjä.


    Ite oon saanut peräti aikaiseksi rueta pitämään makustelu muistiota oluista puhelimeen

     
     
  14. #74
    Höyrykonkari t0n1's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    365
    heittäkää joku pakko/kannattaa ostaa, perus jack,jimm kokeiltu+halpis kentucky higway ja dougherty. mut hakusessa jotain priimaa, siis enimmäkseen priimaa

     
     
  15. #75
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Minä en ryyppää kuin kavereitteni kanssa: Jack, Johnny ja Jim. Muuta ei tarvitse.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  16. #76
    Höyrykonkari t0n1's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    365
    eikai sitä nyt kukaan ilman kavereita? mut jos haetaan https://www.youtube.com/watch?v=XyU9TYxM8vI , niin onko se nyt johnny, jack vai jim?

     
     
  17. #77
    Lainaus Alkuperäinen postaaja t0n1 Näytä viesti
    heittäkää joku pakko/kannattaa ostaa, perus jack,jimm kokeiltu+halpis kentucky higway ja dougherty. mut hakusessa jotain priimaa, siis enimmäkseen priimaa
    Islay single malt viskit.

    Omaan makuun sopivat perus 10 vuotiaat Laphroaig ja Ardberg merkit. Mielestäni joku niistä on pakko ostaa ja maistaa.


     
     
  18. #78
    Cutty shark 12v, jack, johnny walker. Jim beami ei omasta mielestä ole mistään kotoisin ja eihän sitä skotlannissa edes lasketa viskiksi kun kypsytys aika vain 4-vuotta.

     
     
  19. #79
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Eikös tuo viski oikeasti ole tislattua olutta? Eli kun oluenpanossa huomataan että satsi menee ns. vihkoon, se viedäänkin tislaamoon. Pontikkapannussa sitten saadaan siihen pilaantuneeseen olueeseen tarpeeksi prossia, jonka jälkeen tynnyriin muutamaksi vuodeksi lepäämään ja sitten myydään jollain luxus etiketillä sikahintaan. Tää Laphroaigin pilaantunut olut on niin saatanan hyvää kun maksaa sentään satasen pullo.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  20. #80
    Valmistelu menetelmästä en tiedä. Viisaammat siitä kerrotkoon. Minä vain nautin niistä . Alkossa muistaakseni Lapparin 10 0,7L olisi 50-60e. Eli ei se nyt satasta maksa. Laivalla Ardberg 10 1L oli kait 62e. Siinä on hinta ja laatu suhde kohdillaan.


     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •