Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 21 - 35 / 35

Aihe: Toveri Liquids

  1. #21
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2015
    Viestit
    211
    Lainaus Alkuperäinen postaaja FinnVape Näytä viesti
    Samalla makumaailma on hiukan supistunut, sillä massatuotannossa on vaikea ylläpitää Toverin valtavaa valikoimaa
    Taitaa tuo massatuotanto olla vähintääkin suhteellinen käsite.

     
     
  2. #22
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Puffer Näytä viesti
    Taitaa tuo massatuotanto olla vähintääkin suhteellinen käsite.
    On toki, mutta käsittääkseni noita valmistetaan nykyisin 10 l erissä (siitähän tulee 1000 kpl 10ml pulloja), eli määrä on ehkäpä 10 kertainen aikaisempaan "Toveri-tehtaaseen" nähden. "Vaikealla ylläpidolla" viittasin siihen, että Toveri-Juha kokkasi vähintään yhden uuden maun viikossa, eikä ulkopuolinen valmistaja tai tukkuostajat pysty mitenkään pysymään siinä tahdissa

     
     
  3. #23
    Nyt on pakko kysyä kuuluuko tuon Don't feed the snakesin maistua saippualta? En saa mitään noita absintin, aniksen tahi hedelmien makuja tuosta irti. 20% suhteella 70/30 VG/PG + 2mg niksaa ja vähän yli kaksi viikkoa ollut tekeytymässä.
    Onkoha suussa/nenässä jotain vikaa. Muut nesteet kyllä maistuu niinkuin pitäisi.

     
     
  4. #24
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja spatial Näytä viesti
    Nyt on pakko kysyä kuuluuko tuon Don't feed the snakesin maistua saippualta? En saa mitään noita absintin, aniksen tahi hedelmien makuja tuosta irti. 20% suhteella 70/30 VG/PG + 2mg niksaa ja vähän yli kaksi viikkoa ollut tekeytymässä.
    Onkoha suussa/nenässä jotain vikaa. Muut nesteet kyllä maistuu niinkuin pitäisi.
    Onko pullossa ollut korkki kiinni kokoajan? Jos on, niin jätä korkki pois ja välillä puristelet vanhat ilmat pois et ilma vaihtuu. Tuo voi auttaa...

     
     
  5. #25
    Ai saakeli nyt muistinkin, että toi on ollut ainoa puteli mitä en oo puristellu kun oli unohtunut kaapin perälle. Noh pitää kokeilla seuraavalla satsilla mitä tosta tulee.

     
     
  6. #26
    Nyt on pakko perua puheet saippuasta, täähän on ihan perkeleen hyvää. Vähän yli kuukauden ollut purkissa ja nyt maistuu aivan erilaiselta, erittäin hyvää. Pakko pistää ostoslistalle pari putelia Don't feed the snakes siis.

     
     
  7. #27
    Höyrypää Holy Roller's Avatar

    Liittynyt
    04/2017
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    485
    Toveri Liquidsin Esp Ression on toisella kierroksella. Aamukahvin kanssa toimii. Maku on vahvaa espressokahvia pienellä kermaisuudella höystettynä. Ihan jees maku, mutta ainakin minulla laittaa herkästi yskittämään, vaikka mtl-tankilla käytän.

     
     
  8. #28
    Toveri super salmari nestettä ei enään ilmeisesti saa mistään!?

     
     
  9. #29
    Hankinpa juuri 3 putelia tovereita testiin. Ainakin Last Ry4 on omaan makuun.

     
     
  10. #30
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Ei yhtään pöllömpiä nämä Toverit. Tuli tossa testattua Cockroach ja Radne fisk. Molemmat hyviä kunhan selvisin currymaisesta lakusta. Vaati hiukan totuttelua ja kypsyttelyä. Mustaherukka ja mikälie Red berries oli melko turhia. Tuoksu hyvä mutta makua ei ollenkaan. Reaper taasen oli erittäin hyvä salmiakki.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  11. #31
    Mistä olette näitä nykyään ostelleet, voisi vaikka testailla. Äkkiseltään löytyi vain joku Skarage.fi kauppa, myykö joku muukin näitä?
    "Not a bad life really"

     
     
  12. #32
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Mä luulen, että tuolta facebook ryhmästä pitää tilata???
    https://www.facebook.com/groups/toveriliquids/
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  13. #33
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Mä luulen, että tuolta facebook ryhmästä pitää tilata???
    https://www.facebook.com/groups/toveriliquids/
    Enpä ole naamakirjassa, jätetään siis testamatta.
    "Not a bad life really"

     
     
  14. #34
    Kyllä minä välittelen tiedot jos haluat tilailla. Listankin saatavilla olevista voin laittaa, kun sen aiemmin pyysin.

     
     
  15. #35
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jonkke Näytä viesti
    Kyllä minä välittelen tiedot jos haluat tilailla. Listankin saatavilla olevista voin laittaa, kun sen aiemmin pyysin.
    Kiitos tarjouksesta, mennään kuitenkin nykyisillä nesteillä joita saatavilla muualtakin kuin Facebookista.
    "Not a bad life really"

     
     
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •