Tulokset 1 - 10 / 10

Aihe: KOOPOR Plus 200W TC Mod

  1. #1
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    JKL
    Viestit
    15

    KOOPOR Plus 200W TC Mod

    Koopor Plus 200W TC MOD | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa

    Onko kukaan vielä hommannut kyseistä uutuutta? Mitä mieltä, hyvät ja mahdoliset huonot puolet? Itsellä ajatuksissa hommata, niin olisi kiva saada tietoa ja muutenkin yleistä keskustelua laitteesta aikaiseksi Onkohan millä piirillä?

    Ominaisuuksia:
    • Koko: 59.0 × 24.5 × 100.0 mm
    • Paino: 245g
    • Yhteensopivat akut: 2 × 18650
    • Säädettävä teho 6.0 – 200.0 W
    • Käytössä oleva jännitealue: 0.35 – 8.0V
    • Suositeltu vastusarvo: yli 0.1 ohmia
    • Lämmönsäätöalue: 100 - 315 °C
    • Micro-USB -liittimen kautta päivitettävyys (ei lataukseen)
    • Rosterinen 510 -liitin
    • Rosterirunko
    • Käyttötilat: Tehosäätö, lämmönsäätö, muistitilat
    • Lämpörajoitukseen käytettävät vastustyypit: Stainless Steel, Nikkeli, Titaani

    Hintaansa ja ominaisuuksiinsa nähden vaikuttaa loistavalta, mutta tosiaan jos jollain jo kokemuksia ja lisää tietoa, niin tähän keskustelua kiitos!

     
     
  2. #2
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2015
    Viestit
    41
    https://www.youtube.com/watch?v=jJcAbtv1Htc
    Hyvältä vaikuttaa hintaisekseen, tänne on tulossa koopor fastechin ennakkotilauksesta kirjoittelen sitten mielipiteitäni kun sen saan hyppysiin. Eiköhän tossa ole smokin oma piiri? Smokin sisaryhtiö kumminkin kyseessä.

     
     
  3. #3
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    JKL
    Viestit
    15
    Kerran jo vastasin mut viesti katosi, koitetaas uusiks. Elikkäs joo, tosi asiallisen olonen vehje tohon hintaan, lämmönsäätö näytti toimivan ja laite oli muutenkin tarkka. Ja niin, kaippa sieltä sit se Smokin piiri löytyy. Pistä sit heti tarkempaa tietoa ja mietteitä kun on laite käsissä joskus, otitko muuten millä postilla? Jossain revikassa sano, että laitteen päivityksiä koopor ei julkaisisi sivuilleen ollenkaan, vaan laite pitäisi lähettää valmistajalle päivitettäväksi ja maksaa itse postit, tiedä sitte onko näin Itseä ei tuo tosin haittaa, kun on videoiden perusteella hyvä ja toimiva softa sisässä

     
     
  4. #4
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2015
    Viestit
    41
    Singapore post seurannalla tulee, arvioitu päivä milloin tulee heille varastoon on 13.11. Varmaan joku foorumilainen saa tämän laitteen käsiinsä ennen minua ja en mitään tarkkaa revikkaa osaakkaan kirjoittaa sillä ei ole vielä kokemusta lämmönsäätö laitteista. Ilmeisesti tuon voi jotenkin itse pävittää pitää tutkia tarkemmin, laitan linkin valmistajan lausuntoon. KOOPORâ„¢ - KOOPOR Firmware Upgrading Guide

     
     
  5. #5
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2015
    Viestit
    41
    Tuo koskee siis miniä, heidän sivuiltaan en löytänyt plussan päivityksestä mitään joten oletan sen tapahtuvan samalla tavalla.

     
     
  6. #6
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    JKL
    Viestit
    15
    noo, kunhan jotain käyttökokemuksia jaat sitten Itsekin olen valmistajan sivuja tutkinut ja sieltä tosiaan ei löydy ainakaan vielä plussan päivittelystä mitään tietoa. Aika näyttää miten, on vielä niin tuore

     
     
  7. #7
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jornu Näytä viesti
    https://www.youtube.com/watch?v=jJcAbtv1Htc
    Hyvältä vaikuttaa hintaisekseen, tänne on tulossa koopor fastechin ennakkotilauksesta kirjoittelen sitten mielipiteitäni kun sen saan hyppysiin. Eiköhän tossa ole smokin oma piiri? Smokin sisaryhtiö kumminkin kyseessä.
    Mä olen tyytyväinen tähän tehokkaaseen boxiin, patterikansi on riittävän tukevasti kiinni ja riittävän helposti avattavissa... miinusta tietty kun ei voi ladata usbilla. Teho tuntuu piisaavan, ainakin kun verrokkina käyttää 100w Istickiä.

    Mutta tota lämpöhässäkkää en kyllä saanu nikkelillä enkä rosterilla pelittään lähellekkään noin kun tossa videossa. Mulla tuntuu tulittavan aika kovaa heti alkuun, paitsi ehkä kun laittaa pienimmälle sen neliportaisen min, soft, hard ja max toiminnon.

    Nikkelisetupit tahtoi paukkua aina punahehkuisiksi(vaikka asteet 100-120 c), rosteri ei niin herkästi, mutta kuitenkin. Tämä voi hyvinkin olla käyttäjästä/setupintekijästä/laitteenkäyttäjästä johtuvaa, koska eka lämpöhässäkkälaite itselleni.

    Odotan mielenkiinnolla muiden kokemuksia lämpösäädön toiminnnasta / kuinka saada se toimimaan

     
     
  8. #8
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    JKL
    Viestit
    15
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Torpeedo Näytä viesti
    Mä olen tyytyväinen tähän tehokkaaseen boxiin, patterikansi on riittävän tukevasti kiinni ja riittävän helposti avattavissa... miinusta tietty kun ei voi ladata usbilla. Teho tuntuu piisaavan, ainakin kun verrokkina käyttää 100w Istickiä.

    Mutta tota lämpöhässäkkää en kyllä saanu nikkelillä enkä rosterilla pelittään lähellekkään noin kun tossa videossa. Mulla tuntuu tulittavan aika kovaa heti alkuun, paitsi ehkä kun laittaa pienimmälle sen neliportaisen min, soft, hard ja max toiminnon.

    Nikkelisetupit tahtoi paukkua aina punahehkuisiksi(vaikka asteet 100-120 c), rosteri ei niin herkästi, mutta kuitenkin. Tämä voi hyvinkin olla käyttäjästä/setupintekijästä/laitteenkäyttäjästä johtuvaa, koska eka lämpöhässäkkälaite itselleni.

    Odotan mielenkiinnolla muiden kokemuksia lämpösäädön toiminnnasta / kuinka saada se toimimaan
    Kiva kuulla että potkua riittää ootko Torpeedo mitä akkuja käyttäny? Istehän olin hankkimassa istick 100w, mutta sitte oli juuri tullut myyntiin Finnvapelle tuo Koopor plus Toivotaan että joku sais neuvottua lämmönsäädön toimimaan, ainakin videoilla näytti hyvin toimivan

     
     
  9. #9
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jma90 Näytä viesti
    Kiva kuulla että potkua riittää ootko Torpeedo mitä akkuja käyttäny? Istehän olin hankkimassa istick 100w, mutta sitte oli juuri tullut myyntiin Finnvapelle tuo Koopor plus Toivotaan että joku sais neuvottua lämmönsäädön toimimaan, ainakin videoilla näytti hyvin toimivan
    Samsúngin 25r 2500mah ja Tesiyi:n 2600 mah

     
     
  10. #10
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    Joroinen
    Viestit
    31
    Urdulla on tuolla video-osiossa kyseinen laite hypistelyssä.

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •