Sivu 3 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 41 - 48 / 48

Aihe: DNA200 & EScribe

  1. #41
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2016
    Viestit
    18
    Lainaus Alkuperäinen postaaja cubert Näytä viesti
    Kokeile poistaa escribe ja poista rekisteristä kaikki escribeen liittyvä, vaikka CCleanerillä (jos siinä ei enää tule haittaohjelmaa mukana) tai sitten manuaalisesti. Sitten vasta asennat escriben uudestaan.
    Ei auttanu tuokaan. Prkl.

     
     
  2. #42
    Oletko ladannut Escribe Suite version jonka saa ladattua 75 color sivulla? https://www.evolvapor.com/products/dna75color
    Lähtisikö sillä vörkkimään?
    Vai onko se nyt sitten sama kun tuo v2 versio josta jo mainitsit?


     
     
  3. #43
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2016
    Viestit
    18
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Zavuke Näytä viesti
    Oletko ladannut Escribe Suite version jonka saa ladattua 75 color sivulla? https://www.evolvapor.com/products/dna75color
    Lähtisikö sillä vörkkimään?
    Vai onko se nyt sitten sama kun tuo v2 versio josta jo mainitsit?
    Joo toi v2 on se 75c:lle tarkoitettu versio.

     
     
  4. #44
    Pikku kysymys kaveria varten kun en itse osannut auttaa. Saako dna250-piirillisen modin (LG:n ruskeilla akuilla) lyödä suoraan kiinni latauspiuhaan vai pitikö käydä jotain säätämässä escribessä ensin?

     
     
  5. #45
    Saahan sen. Dna modit on lähtökohtaisesti turvallisia ladata ihan piuhallakin. Ainakin uudemmilla piireillä. Periaatteessa en suosittele latailemaan mitään irtoakullista piuhalla mut dna on aika turvallinen. Mut ei siis tarvitse mitään säätää ennen sitä escribesta. Suosittelisin silti ostamaan ihan laturin jossain vaiheessa ja toisen akkuparin/trion ettei höyryttely kesken lopu

     
     
  6. #46
    Okei, tänks. Itsellä ei ole kuin pari dna75, niin ei ole minkäänlaista kokemusta noista joissa on useampia akkuja. Mutta kyllä itse olen jo yli vuoden ladannut pääasiassa modissa akut. Välillä toki laturissa, mutta pääasiassa modissa (Dna 75, Smok Alien ja Wismec Predator), tosin aina siten että olen paikalla. Eli yöksi en jätä lataamaan ja hyvin harvoin ihan täyteen asti (no Predatorhan lataa vain 4.1v). Pääasiassa muutenkin lataan töissä, parilla modilla kestää seuraavaan aamuun käyttö. Ja onhan nuo uudet modit kuitenkin erittäin turvallisia, tosin ainakin Smokin lataussysteemi tappaa akut tehokkaasti jos jättää lataukseen. Mutta parin vuoden välein kun ostaa uudet akut, niin itse olen ainakin aika huoleton.

     
     
  7. #47
    Juu. Harvemmin niis mitään katastrofaalista tapahtuu. Ainakin dna piireissä on hätäsulake joka estää "catastrophic eventin". Kannattaa ainakin kolmiakkuisissa (tai no myös kaksiakkuisissakin) välillä vaihtaa akkujen paikkoja ni akutki kestää pidempään kunnos. Pieniä variaatioita niis on latauksis ja puruis kuitenki ni ei ainakaan pääse tulee hirveitä eroja akkujen kunnon kans. Mut edelleen sanon (ihan oman mielenrauhani takia ) että omalla vastuulla.

     
     
  8. #48
    Höyrypää Isukka's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    813
    DNA60 tullut kauan odottamani ominaisuus, eli boosti wattiasennossa

    -- DNA 60 (firmware 1.2 SP6) ---
    Boost (International Edition only). To aid initial heating of large Kanthal coils, it is now possible to set a Boost Punch.
    Softa löytyy tuolta https://forum.evolvapor.com/topic/66...escribe-suite/
    FLAVOUR VAPERS 1% FINLAND


     
     
Sivu 3 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •