Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 39

Aihe: Vilkastumista havaittu

  1. #1
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2010
    Viestit
    305

    Vilkastumista havaittu

    Olen tullut tarkalla turkulaisella silmäparillani havainnoineeksi, että täällä on keskustelu vilkastunut. Hyvä, hyvä!

     
     
  2. #2
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2009
    Viestit
    14

    Vs: Vilkastumista havaittu

    Ja digitaalinen sauhuttelukin varmaan samaa tahtia, gut gut!

     
     
  3. #3
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2010
    Viestit
    135

    Vs: Vilkastumista havaittu

    Vielä kun saisi lisää aktiivisia keskustelijoita mukaan. Tällähetkellä topicceja aloitetaan kovin vähän.

     
     
  4. #4

    Vs: Vilkastumista havaittu

    Ihan hyvä tietopankki tämä alkaa jo olemaan Viestejä on jo mukavasti kun miettii kuinka rajattu käyttäjäkunta kuitenkin vielä on. Heinäkuu oli/on muuten ylivoimaisesti paras kuukausi viestien määrässä ihan tilastoissakin.

     
     
  5. #5
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2009
    Viestit
    59

    Vs: Vilkastumista havaittu

    Tästä vilkastumisesta tulikin hassu juttu mieleeni, olin tässä menneenä viikonloppuna Assembly -tapahtumassa töissä järjestyksenvalvojana ja tein ovella turvatarkastuksia jossakin välissä. Yhdellä nuorella miehellä oli repussa parit akut ja patruunoita 510:n.. kaivelin paketteja auki tyhmän näkösenä ja katsoin tätä kyseistä herraa joka lopulta sanoi "Tahdotsä todella että mä kerron mitä noi on?" ... vaihdoin ilmeeni hymyyn, kaivoin oman 901:n taskustani ja sanoin että näyttääpi olevan osia tällaiseen ja vetäsin kunnon sauhut.

     
     
  6. #6
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2010
    Viestit
    17

    Vs: Vilkastumista havaittu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mika Näytä viesti
    Tästä vilkastumisesta tulikin hassu juttu mieleeni, olin tässä menneenä viikonloppuna Assembly -tapahtumassa töissä järjestyksenvalvojana ja tein ovella turvatarkastuksia jossakin välissä. Yhdellä nuorella miehellä oli repussa parit akut ja patruunoita 510:n.. kaivelin paketteja auki tyhmän näkösenä ja katsoin tätä kyseistä herraa joka lopulta sanoi "Tahdotsä todella että mä kerron mitä noi on?" ... vaihdoin ilmeeni hymyyn, kaivoin oman 901:n taskustani ja sanoin että näyttääpi olevan osia tällaiseen ja vetäsin kunnon sauhut.
    Taitaa tämä kuvailemasi henkilö olla samainen henkilö, kuka minut tutustutti sähköröökien ihmeelliseen maailmaan

    Juurikin tuolla assemblyillä näin ensimmäistä kertaa sähkötupakan pitkähiuksisen nuoren miehen ansiosta, ja pääsinpä maistelemaankin. Siltä seisomalta tein päätöksen, että täältä kotiin päästyäni pistän tilausta vetämään. Ainakin yksi ystäväni sai minun lailla kipinän samaiselta henkilöltä, joten pitäkää ihmeessä e-röökejänne esillä ja valistakaa ihmisiä siitä, mitä kaikkea kivaa tekniikan kehitys tuo tullessaan.

     
     
  7. #7
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2009
    Viestit
    59

    Vs: Vilkastumista havaittu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja reiv Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mika Näytä viesti
    Tästä vilkastumisesta tulikin hassu juttu mieleeni, olin tässä menneenä viikonloppuna Assembly -tapahtumassa töissä järjestyksenvalvojana ja tein ovella turvatarkastuksia jossakin välissä. Yhdellä nuorella miehellä oli repussa parit akut ja patruunoita 510:n.. kaivelin paketteja auki tyhmän näkösenä ja katsoin tätä kyseistä herraa joka lopulta sanoi "Tahdotsä todella että mä kerron mitä noi on?" ... vaihdoin ilmeeni hymyyn, kaivoin oman 901:n taskustani ja sanoin että näyttääpi olevan osia tällaiseen ja vetäsin kunnon sauhut.
    Taitaa tämä kuvailemasi henkilö olla samainen henkilö, kuka minut tutustutti sähköröökien ihmeelliseen maailmaan

    Juurikin tuolla assemblyillä näin ensimmäistä kertaa sähkötupakan pitkähiuksisen nuoren miehen ansiosta, ja pääsinpä maistelemaankin. Siltä seisomalta tein päätöksen, että täältä kotiin päästyäni pistän tilausta vetämään. Ainakin yksi ystäväni sai minun lailla kipinän samaiselta henkilöltä, joten pitäkää ihmeessä e-röökejänne esillä ja valistakaa ihmisiä siitä, mitä kaikkea kivaa tekniikan kehitys tuo tullessaan.
    Hänellä oli vaan omasta mielestäni kovin jännä maku, mansikkaa ja kirsikkaa tms. mutta jokainen tavallaan. Tosin mulla itsellä colaa ja orangea, ei varmaan kaikkien suosikkeja myöskään mutta hienoa, että homma edistyy. kyllä mä itsekin valistin paria henkilöä jotka bongas mut sauhuttelemasta jostain

     
     
  8. #8
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: Vilkastumista havaittu

    Katsoin foorumin tilastoja ja niiden mukaan foorumi on mukavassa kasvussa tällä hetkellä.
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  9. #9
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Vilkastumista havaittu

    Aika moni joka näkee tai kuulee esauhuista ettii ensin googlesta jotain tietoa ja tää sivusto tulee melkeen joka sivun ja linkin yms kautta jollain tapaa esille.. silleen itekki tänne löysin

     
     
  10. #10
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    192

    Vs: Vilkastumista havaittu

    Minä olen mainostanut jokaiselle kiinnostuneelle tätä sivustoa ja forumia . Täällä on kuitenkin aika kätevästi kattavampi tietopaketti e-savukkeesta ja hyväksi todetut kaupat listattuna.

     
     
  11. #11
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Vilkastumista havaittu

    No joo oishan tätä tieten itekki voinu mainostaa enemmän.. No asian voi vielä korjata

     
     
  12. #12
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2010
    Viestit
    305

    Vs: Vilkastumista havaittu

    Mainostaa toki kannattaa. Olen lähinnä aikaisemmin todennut suurimmaksi ongelmaksi sen, että mitä laitetta suosittelen ensimmäiseksi sellaiselle joka haluaa mahdollisimman paljon tupakkaa muistuttan.

    Nyt olen onneksi sellaisenkin omien positiivisten kokemusteni kautta löytänyt eli:

    http://www.jacvapour.com/Sport_PCC_s...arter_kit.html


    Hinta, ETA, helppokäyttöisyys, koko, ulkonäkö, toiminta...kaikki kohdallaan.

     
     
  13. #13
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Vilkastumista havaittu

    Tuos näytti olevan laajempi setti rapiat 40£. Kymysys miks just sportti malli?

     
     
  14. #14
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2009
    Viestit
    59

    Vs: Vilkastumista havaittu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tonto Näytä viesti
    Mainostaa toki kannattaa. Olen lähinnä aikaisemmin todennut suurimmaksi ongelmaksi sen, että mitä laitetta suosittelen ensimmäiseksi sellaiselle joka haluaa mahdollisimman paljon tupakkaa muistuttan.

    Nyt olen onneksi sellaisenkin omien positiivisten kokemusteni kautta löytänyt eli:

    http://www.jacvapour.com/Sport_PCC_s...arter_kit.html


    Hinta, ETA, helppokäyttöisyys, koko, ulkonäkö, toiminta...kaikki kohdallaan.
    Myös:

    http://www.liberro.co.uk/e-cigarette...e-starter-pack

     
     
  15. #15
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    146

    Vs: Vilkastumista havaittu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pulla Näytä viesti
    Minä olen mainostanut jokaiselle kiinnostuneelle tätä sivustoa ja forumia . Täällä on kuitenkin aika kätevästi kattavampi tietopaketti e-savukkeesta ja hyväksi todetut kaupat listattuna.
    Sama. Tässä kesän aikana tämä vilkastuminen on tullut, mitä nyt tämän reilun kuukauden olen itsekin foorumilla palloillut. Tänne on aika helppo osoittaa höyryttelystä kiinnostuneet, sillä info on selkeästi esillä ja sitä on reilusti enemmän kuin mitä itse ehtisi aina selittämään.


    Nyt: Smok Vape Pen Plus
    Menneet: 510, eGo-T, eGo-VV, Megalodon, Oval V6, Bolt, eGo Twist, Lavatube Mini V1, SD Keyring, Buzz Pro, Sentinel, Vamo V5, eGo AIO, Vaporesso Swag, Eleaf iStick

     
     
  16. #16

    Vs: Vilkastumista havaittu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teekoo Näytä viesti
    Tässä kesän aikana tämä vilkastuminen on tullut, mitä nyt tämän reilun kuukauden olen itsekin foorumilla palloillut.

    Pitää kokolailla paikkansa. Mitä tuossa tutkailin foorumin tilastoja, niin sen mukaan tänä vuonna uusista jäsenistä melkein puolet ovat rekisteröityneet kesä-heinäkuun aikana:



    Kuluvan heinäkuun aikana on myös tehty rekisteröitymisennätys (71 kpl).
    Huomasinpa tuossa myös, että tämän vuoden aikana on rekisteröitynyt enemmän ihmisiä, kuin kahtena edellisenä vuotena yhteensä, ja nyt on vasta heinäkuun loppupuoli menossa...


    Uusia jäseniä / vuosi

    2009 96
    2010 147
    2011 244

    Ja tahdin luulisi tästä vaan kiihtyvän. Alussahan tieto uudesta asiasta yleensä leviää hitaasti, mutta tietyn kriittisen määrän ylittyessä, se alkaa levitä kulovalkean tavoin.
    Jokaiseen sääntöön on olemassa poikkeus, paitsi siihen sääntöön, että jokaiseen sääntöön on poikkeus, se on sikäli poikkeava sääntö - Markus Kajo

     
     
  17. #17
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    1

    Vs: Vilkastumista havaittu

    Se on sellanen homma että veikkaan että tämä juttu räjähtää käsiin lähiaikoina.. Siinäpä onkin sitten tupakkayhtiöillä ja valtioilla miettimistä että mitenkä tämä homma kielletään. Kun mitään järkevää perustetta kieltämiselle ei vaan löydy

     
     
  18. #18
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: Vilkastumista havaittu

    Näin luultavasti tapahtuu. Koko homma on jo levinnyt aika helvetin hyvin ilman minkäänlaista virallista mainostamista. Puskaradio toimii tässäkin!
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  19. #19
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    192

    Vs: Vilkastumista havaittu

    Huvittuneena seurannut tupakkayhtiöiden uusia tuulia.

    Markkinoille on tullut esim. L&M:n sininen savuke jossa on menthol kapseli sisällä ja sen kun poksauttaa niin tupakki muuttuu mentholiksi.. Aika kaukana ovat tupakkayhtiöt noissa mauissa. Ottaen huomioon että e-nesteissähän valinnanvaraa on joka lähtöön ja makua voi vaihtaa vaikka joka kerralla.

    Meni vähän ohi aiheesta.. Tietohan leviää koko ajan ja se on hyvä.

     
     
  20. #20

    Vs: Vilkastumista havaittu

    "Käyttäjiä enimmillään tänään: 103. Käyttäjiä enimmillään koskaan: 103 (03.10.11 - klo:20:46) "

    Taitaapa tää homma räjähtää kohta aika isoks pikkuhiljaa...

     
     
Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •