Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 24

Aihe: Miedot nesteet 3 mg

  1. #1
    Höyrykonkari NortinNatsa's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    118

    Miedot nesteet 3 mg

    No niin, nyt ollaan siinä tilanteessa, että niksapitoisuus on tasaisesti, mutta varmasti vähentynyt 12 --> 9 --> 6mg ja nyt haluaisin vielä sellaisen henkisen askelman ottaa ennen nollaa, eli höyrytellä 3 mg vahvuisia. All day-litkuna olen käyttänyt Liquan Mentholia, mutta ei sitä oikein mistään saa 3mg. Mikähän siinä on? Ja mistä helkkarista mä nyt sitä saan?

    Kyselin toiveikkaana Finnvapelta, josko ne suostuisivat tekemään 12 mg oman menthol makunsa lisäksi samaa kamaa 3 mg vahvuisena, mutta ei kuulemma. Ja se 12 mg on aina loppu. Menthol-maut näyttävät olevan aika suosittuja noin yleisesti, aika monessa nettilafkassa sitä on pelkästään "eioona"

    Olen tietenkin osannut blandailla tuota 3mg nollasta ja kutosesta, mutta se on sitten aina sitä luttaamista. Voi tätä länsimaisen ihmisen ahdinkoa...

    Höyryttääkö kukaan muu tätä näin mietoa litkua vai oletteko hypänneet aikaisemmin suoraan nollille?

     
     
  2. #2
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Itte suurin osa väsää litkunsa nykyään, sillä voidaan hyppiä vaikka 0.1mg väleillä alaspäin eikä se rakettitiedettä ole, hommaat pohjat ja pari mentol tiivaria kokeiluun

     
     
  3. #3
    Höyrykonkari NortinNatsa's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    118
    Lainaus Alkuperäinen postaaja AnttiE Näytä viesti
    Itte suurin osa väsää litkunsa nykyään, sillä voidaan hyppiä vaikka 0.1mg väleillä alaspäin eikä se rakettitiedettä ole, hommaat pohjat ja pari mentol tiivaria kokeiluun
    No ei se mahdotonta ole tosiaa, mutta laiska ihminen haluais kaadella vaan valmista höyryteltäväksi. Mutta ehkä mä sitten hommaan jotain puteleita, mihin sekoittelen valmiiks supermietoa töhnää.

     
     
  4. #4
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Lainaus Alkuperäinen postaaja NortinNatsa Näytä viesti
    No ei se mahdotonta ole tosiaa, mutta laiska ihminen haluais kaadella vaan valmista höyryteltäväksi. Mutta ehkä mä sitten hommaan jotain puteleita, mihin sekoittelen valmiiks supermietoa töhnää.
    Melko samavaiva ku veivata 6mg ja 0mg nesteitä 3mg:ks, halvempaa vaan

     
     
  5. #5
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Vapetalossa on 3mg nesteitä, mentholiakin löytyy mutta se on tällä hetkellä loppu. Valmiit nikotiininesteet | VapeTalo.com

     
     
  6. #6
    Höyrykonkari NortinNatsa's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    118
    Mä en ole kyllä yhtään tutustunut tohon tiiviste-hommaan, mites se toimii. Siis tilataanko valmiiks jotain 3mg mautonta litkua, johon sitten sotketaan makua? Olisko jossain linkki tai ohjeet "for dummies"?

     
     
  7. #7
    Höyrykonkari NortinNatsa's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    118
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    ..., mentholiakin löytyy mutta se on tällä hetkellä loppu. Valmiit nikotiininesteet | VapeTalo.com
    Niin, ne on melkein aina loppu, silloin ku mä haluaisin tilata. Salaliitto, saatana! Mä kävin jo katsomassa tota vapetaloa, mua vaan häiritsee nykyään nämä lennokkaat nimet litkuilla, eihän niistä tiedä maistuuko ne suukolta vai perseeltä.

     
     
  8. #8
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482
    Lainaus Alkuperäinen postaaja NortinNatsa Näytä viesti
    Mä en ole kyllä yhtään tutustunut tohon tiiviste-hommaan, mites se toimii. Siis tilataanko valmiiks jotain 3mg mautonta litkua, johon sitten sotketaan makua? Olisko jossain linkki tai ohjeet "for dummies"?
    mainostan häpeilemättä itseäni

     
     
  9. #9
    Höyrykonkari NortinNatsa's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    118
    Jep, ei se ole vaikeaa, ja ilman laskuriakin asiasta selviää ihan peruskoulupohjalta noin niinku matemaattisesti. Mutta.

    Hirveetä luttaamista se on. Ja huonoiten siinä sopii mulle toi osio "unohdetaan hyllyn reunalle viikoksi kypsymään". Lopputulema mun kohdalla olis luultavasti se, että mulla olis epämääräisiä litkupulloja vino, jotka tietenkin olisin unohtanut merkata ja sitten raivopäissäni lussuttaisin jotain "raakaa" lientä.

     
     
  10. #10
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    No mentholeita kun käytät niin ne on valmiita heti sekoituksen jäläkeen
    Toinen on ostaa valmiiksi sitä 3mg pohjaa niin ei tarvi kun ruutata se muutama % makua sekaan ja antaa palaa

     
     
  11. #11
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Mä en oikeastaan kypsyttele mun nesteitä, sillä aika harva sitä ihan oikeasti vaatii. Lisäksi niitä nesteitä, joita oikeasti käytän kokkaan suoraan aina isommat erät. Nikotiinipohjaa teen valmiiksi sen kaksi litraa kerralla. Valmista nestettä niin että tyhjennän koko tiivaripullon tai kaksi isompaan purnukkaan, niin ei tartte mittailla kuin pohjat perään.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  12. #12
    Höyrykonkari NortinNatsa's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    118
    Lainaus Alkuperäinen postaaja WonderC Näytä viesti
    Mä en oikeastaan kypsyttele mun nesteitä, sillä aika harva sitä ihan oikeasti vaatii.
    Mistä tietää, mitkä litkut vaatii kypsyttelyä? Ja mikä niissä vaatii kypsyttelyä?
    Lainaus Alkuperäinen postaaja WonderC Näytä viesti
    Nikotiinipohjaa teen valmiiksi sen kaksi litraa kerralla.
    Siis sulla on joku PG/VG-litku, johon erikseen laitat nikotiinia? Mistä saa erikseen pelkkää nikotiinia?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja WonderC Näytä viesti
    Valmista nestettä niin että tyhjennän koko tiivaripullon tai kaksi isompaan purnukkaan, niin ei tartte mittailla kuin pohjat perään.
    En tajunnut.

     
     
  13. #13
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Esim vapetalolta niksat pg:t ja vg:t erikseen. Näistä sitten oma 3mg vg/pg seos valmiiks.

    Ja 100ml pulloon 10ml tiivistettä X ja 90ml vgpgniksaseosta niin saat 100ml valmista nestettä 10% suhteella.

     
     
  14. #14
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Lainaus Alkuperäinen postaaja NortinNatsa Näytä viesti
    Mistä tietää, mitkä litkut vaatii kypsyttelyä? Ja mikä niissä vaatii kypsyttelyä?

    Siis sulla on joku PG/VG-litku, johon erikseen laitat nikotiinia? Mistä saa erikseen pelkkää nikotiinia?



    En tajunnut.
    Yleensä maistan samantien kun olen kokkaillu, siis jos jotain uutta teen. Eipä ole tullut montaa vastaan, jos se on hyvää niin ei tarvii kypsytellä.

    Kyllä. Valmis pgvg+niksa sekoitus, johon tarvitsee lisätä vain tiiviste. Vapetalolta olen tilannut vg:tä, pg:tä ja niksaa, joiden avulla olen sotkenut itselle sopivan pohjan. Normaalilla 20% tiivistemäärällä lopputulos on 3 mg ja vähemmällä tiivisteellä vähän vahvempi. Mutta esim. Pink Mulelta saa miedompaa niksapohjaa, kuin tuo 100 mg/ml ja se voi aloittelijalle olla turvallisempi vaihtoehto.

    Eli tykkään kokkailla esim. Creme brüleeta kerralla sen 200ml, jolloin tyhjennän kaksi pulloa tiivistettä isompaan purkkiin ja mittailen sekaan ainoastaan 180 ml tuota valmiiksi tekemääni pohjaa. Ei tartte hirveemmin sähläillä. Jos sen sijaan kokkaisin sen 30 ml, niin tiivisteetkin pitäisi mittailla.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  15. #15
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Lainaus Alkuperäinen postaaja WonderC Näytä viesti
    Yleensä maistan samantien kun olen kokkaillu, siis jos jotain uutta teen. Eipä ole tullut montaa vastaan, jos se on hyvää niin ei tarvii kypsytellä.

    Kyllä. Valmis pgvg+niksa sekoitus, johon tarvitsee lisätä vain tiiviste. Vapetalolta olen tilannut vg:tä, pg:tä ja niksaa, joiden avulla olen sotkenut itselle sopivan pohjan. Normaalilla 20% tiivistemäärällä lopputulos on 3 mg ja vähemmällä tiivisteellä vähän vahvempi. Mutta esim. Pink Mulelta saa miedompaa niksapohjaa, kuin tuo 100 mg/ml ja se voi aloittelijalle olla turvallisempi vaihtoehto.

    Eli tykkään kokkailla esim. Creme brüleeta kerralla sen 200ml, jolloin tyhjennän kaksi pulloa tiivistettä isompaan purkkiin ja mittailen sekaan ainoastaan 180 ml tuota valmiiksi tekemääni pohjaa. Ei tartte hirveemmin sähläillä. Jos sen sijaan kokkaisin sen 30 ml, niin tiivisteetkin pitäisi mittailla.
    Se on hyvä et fiksummat selittää paremmin

     
     
  16. #16
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Lainaus Alkuperäinen postaaja AnttiE Näytä viesti
    Se on hyvä et fiksummat selittää paremmin
    Joo. Odotellaan jos niitä ilmaantuis paikalle
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  17. #17
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Lainaus Alkuperäinen postaaja WonderC Näytä viesti
    Joo. Odotellaan jos niitä ilmaantuis paikalle
    Missä helvetissä on kaikki gurut kun niitä kaivataan? ainii, ne ottaa siestaa jossain rievieeralla gurujen majatalossa?

     
     
  18. #18
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    NICOTINE BASES Sieltä valitset itsellesi sopivan sekoituksen, 50/50 70/30 80/20 30/70 (vg/pg) sopivassa koko luokassa 100,250 tai 500ml ja valitset nikotiiniksi sen 3mg. Joko suomalaisesta kaupasta tai samalla pink mulelta menthol tiiviste (Menthol - Perfumers Apprentice - Flavour, tpa hyvä ja voimakas)
    Sitten esim 100ml pullosta otat 2ml pois ja laitat 2ml tiivistettä tilalle niin saa valmista mentholi nestettä 2,94mg niksapitoisuudella

    Jos pitää pienesta makeudesta mentholissa niin joko sweeteneriä tai ethymaltholia muutaman tippan per 10ml nestettä

    E. Tästä sitten kun huomaat kuinka helppoa ja vaivatonta se sekoittaminen on niin on helppo siirtyä sekoittelemaan pohjatkin itse ja säästämään taas muutaman pennosen lisää

     
     
  19. #19
    Höyrykonkari NortinNatsa's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    118
    Mielenkiintoinen paikka, tuo Pink Mule, vaan pitääkö tässä nyt alkaa laskea vielä valuuttamuunnoksia? Ahistaaaaaaaaaaa....

    Muoksis: Ahistuin liian aikaisin, oli siellä valittavana eurot.

     
     
  20. #20
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Vasemmasta yläreunasta saat muutettua kielen ja valuutan Enpäs muistanut moista kun itse ne olen jo englanniksi ja euroiksi vaihtanut

     
     
Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •