Sivu 1 / 9 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 163

Aihe: Microstick by Chels

  1. #1

    Microstick by Chels

    En löytäny topiccia tästä kun kännykällä koitin hakea, eli jos löytyy jo niin poistakaa pois

    Tuli käytettynä hommattua tämä ja onhan se pieni. Mitäs atoja jengi käyttää tässä? Itellä on tässä mini micro by doc dave, eli dualcoil genny, tosin ajan sitä singlenä ihan akun ja tankin tilavuuden takia. Suunnitelmissa olis hankkia kayfun mini tähän.
    W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
    Kayfun4, Subtank, Zenith

     
     
  2. #2
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Minigen taitaa tulla samasta paikasta. Itellä Temon hoitelee hyörystymistä. Mini-did löytyy myös, Nahual ja jos luoja suo hatty16. Silicasta ainakin Penelope. Bomppulilla toi mini-homppeli
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  3. #3
    Höyrypää lassesamuli's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    642
    Mulla on spheroid. Jostain luin että penelopea joutuisi hiomaan, jos meinaa microstickissä käyttää.
    Spoileri!



     
     
  4. #4
    Höyrykone wiitis's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    rauma
    Viestit
    1,396
    Nahuaalihan se tuossa pääatona kökkii.
    Minigeni ajoittain myös.
    Aivan loistopeli kyllä. Itse tilailin jenkeistä tuon 18500 jatkon. Yleensä ollut 350-miehiä, mutta tämä varmaan jääpi ihan passelin kokoiseksi silti



    Fighting the CLONEWARS since 2013

     
     
  5. #5
    Tähän mun yksilöön ei jatkopala käy, mut saiskohan sitä jatkopalaa jotenki modattua että sopis?
    W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
    Kayfun4, Subtank, Zenith

     
     
  6. #6
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Menee idea 490 jatkolla, yhen akullisen käytin ja otin pois
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  7. #7
    Höyrykone wiitis's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    rauma
    Viestit
    1,396
    Lainaus Alkuperäinen postaaja clz Näytä viesti
    Tähän mun yksilöön ei jatkopala käy, mut saiskohan sitä jatkopalaa jotenki modattua että sopis?
    Mulla ei oo niinku mitään katkua, miten se eka versio poikkeaa tuosta uudemmasta.. Mutta oon kuullut joo, ettei siihen vissiin tuo jatkopala suoraan ainakaan mene. Asiaa sietää tutkia, kun saapuu



    Fighting the CLONEWARS since 2013

     
     
  8. #8
    Höyrykone wiitis's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    rauma
    Viestit
    1,396
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Menee idea 490 jatkolla, yhen akullisen käytin ja otin pois
    Elä nyt jassokka malta olla tuallaane.. ihan kiva se on. Nih. Vai?



    Fighting the CLONEWARS since 2013

     
     
  9. #9
    Lainaus Alkuperäinen postaaja wiitis Näytä viesti
    Mulla ei oo niinku mitään katkua, miten se eka versio poikkeaa tuosta uudemmasta.. Mutta oon kuullut joo, ettei siihen vissiin tuo jatkopala suoraan ainakaan mene. Asiaa sietää tutkia, kun saapuu
    Tossa on video tuosta mutta ei tosta kyllä mulle auennut että mikä siellä ottaa vastaan, toi jatkopala näyttäis jäävän ikäänkuin keikkumaan tosta keskikohdasta.

    http://www.youtube.com/watch?v=cOqVnZCRJjc
    W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
    Kayfun4, Subtank, Zenith

     
     
  10. #10
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja wiitis Näytä viesti
    Elä nyt jassokka malta olla tuallaane.. ihan kiva se on. Nih. Vai?
    Ideahan tossa on olla mini
    Miks sitä pidentää jatkolla :what: Kohta siihen saa 650 jatkon niin sehän muuttuu lootax
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  11. #11
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Ja sit tulee viel microdna30stick.

    Tekis mieli kyl ostaa mut toi taitaa olla jo liian pieni

     
     
  12. #12
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762
    Samaa mieltä jasson kanssa, ideana tällä on olla helvatun pieni ja nätti, ja siinä on onnistuttu. Ite en edes ole harkinnut jatkopalaa enkä harkitse vastaisuudessakaan.
    Atona oon käyttäny tota minikaiffaria minkä tän mukana sain. Pumpulilla ja microcoililla ihan siedettävä laitos. Pumpulit tietty joutaa vaihtoon pari-kolme kertaa viikossa mutta niinhän melkein joka atossa.
    Loppuvetona ihan huikeen ihqu vehje. Todella pieni, todella hyvin tehty ja todella hyvo toimiva.

     
     
  13. #13
    Onko kellään varmaa tietoa onko Minigen Ti:ssä eristetty meshireikä? Microstickiin vois hommata tuollaisen jos on eristetty.

    Muuten hyvä tuo microstick, mutta toimivaa atoa on erittäin vaikea löytää. Youtubevideoilla ja forumeilla tuntuu, että kaikki hehkuttaa kaikkia atoja, vaikka oikeasti ovat pelkkää paskaa suurin osa. Valitettavasti. Tulis nyt se 14,8mm RSST

     
     
  14. #14
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Temon, ei voi olla helpompaa atoa. 16mm halkaisija ja helppo setupoida, hyvät höyryt&maut. Miks eristetty mesh-reikä? Onnistuu se ilmankin
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  15. #15
    Höyrykone wiitis's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    rauma
    Viestit
    1,396
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Steam Näytä viesti
    Onko kellään varmaa tietoa onko Minigen Ti:ssä eristetty meshireikä? Microstickiin vois hommata tuollaisen jos on eristetty.

    Muuten hyvä tuo microstick, mutta toimivaa atoa on erittäin vaikea löytää. Youtubevideoilla ja forumeilla tuntuu, että kaikki hehkuttaa kaikkia atoja, vaikka oikeasti ovat pelkkää paskaa suurin osa. Valitettavasti. Tulis nyt se 14,8mm RSST
    Tuo on kyllä melko pitkälle totta. Nahualihan tähän on aivan ehdoton. Yksi parhaista gennyistä mitä oon kokeillut, mutta noita saakin sitten metsästää..itsellekin tuli puoli vahingossa.
    Minigeni nyt aivan jees myös, mutta en usko että tätä ilman nahua tarvitsen



    Fighting the CLONEWARS since 2013

     
     
  16. #16
    Höyrykone wiitis's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    rauma
    Viestit
    1,396
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Ideahan tossa on olla mini
    Miks sitä pidentää jatkolla :what: Kohta siihen saa 650 jatkon niin sehän muuttuu lootax
    On takuulla juu idea olla mini, mutta lähinnä tilasin mielenkiinnosta, josko olisi myös yksi järkevimmän kokoisista modeista 490 akuille. Ja toisaalta eihän sitä lisäosaa siihen hitsata

    Toinen pointti on myös, että yhdellä hyvällä 350 akulla tyhjentää kyllä esim. nahun tai minigenin tankin. Ja kuten sanottu, tässä vaiheessa en näe itseäni käyttävän tätä minkään muun aton kanssa. En silti usko, että tuo jatko on huono juttu ennenkuin testaan itse



    Fighting the CLONEWARS since 2013

     
     
  17. #17
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja wiitis Näytä viesti
    On takuulla juu idea olla mini, mutta lähinnä tilasin mielenkiinnosta, josko olisi myös yksi järkevimmän kokoisista modeista 490 akuille. Ja toisaalta eihän sitä lisäosaa siihen hitsata

    Toinen pointti on myös, että yhdellä hyvällä 350 akulla tyhjentää kyllä esim. nahun tai minigenin tankin. Ja kuten sanottu, tässä vaiheessa en näe itseäni käyttävän tätä minkään muun aton kanssa. En silti usko, että tuo jatko on huono juttu ennenkuin testaan itse
    Testaa, onhan se pieni sittenkin mut mun mielestä tulee liian lootamainen. Mielinpiteitä kun saat hyppysiin
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  18. #18
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Steam Näytä viesti
    Onko kellään varmaa tietoa onko Minigen Ti:ssä eristetty meshireikä? Microstickiin vois hommata tuollaisen jos on eristetty.

    Muuten hyvä tuo microstick, mutta toimivaa atoa on erittäin vaikea löytää. Youtubevideoilla ja forumeilla tuntuu, että kaikki hehkuttaa kaikkia atoja, vaikka oikeasti ovat pelkkää paskaa suurin osa. Valitettavasti. Tulis nyt se 14,8mm RSST
    Osta multa toi mini micro genny, saa vaikka dual coilin

    http://shop.vaperev.com/rebuildables...ini-micro.html

    W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
    Kayfun4, Subtank, Zenith

     
     
  19. #19
    Lainaus Alkuperäinen postaaja clz Näytä viesti
    Osta multa toi mini micro genny, saa vaikka dual coilin

    Mini Micro - Doc Dave - Rebuildables
    Kiitos mutta ei kiitos. Tuon hintakin uutena on aika suolainen vrt. Minigen Ti joka on 90 taalaa ja titaaniton versio vielä paljon halvempi. Mietinkin tällä hetkellä sitä, että jos ostan tuon titaanisen ja teen siihen itse eristeen... Eipä taida titaanireiän poraamiseen riittää vehkeet

    Pitää katsoa jos google tietäisi mitä materiaalia on RSST eriste. Sen voisi saada tuohon normi Minigeniin pultattua. Tai sitten ei

    Edit. pitääpä kysäistä hemmoilta jos suostuisivat tekemään isommalla reiällä valmiiksi. Jos oikein käsitin, niin nuo valmistetaan muutenkin vasta maksun jälkeen.

     
     
  20. #20
    Miksi siinä pitää olla eriste? Hapetat vaan kunnolla pötkön.
    W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
    Kayfun4, Subtank, Zenith

     
     
Sivu 1 / 9 12345 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •