Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 26

Aihe: Nesteet puskee ihosta läpi

  1. #1
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    4

    Nesteet puskee ihosta läpi

    Onko muilla ollut samanlaisia ongelmia että haavakohdista ja taivekohdista puskee nestettä mätänä ulos? Olen nyt kolme kertaa pitänyt parin päivän tauon (analogisella) ja joka kerta oireet häviää ja palaa hetken e-ciggiä vedeltyäni. Nesteenä käytän Enjuicen mansikkaa jonka VG/PG suhde taitaa olla 50/50

     
     
  2. #2
    Höyrypää E-Ferret's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    569

    Re: Nesteet puskee ihosta läpi

    Ai maistuuko se vuoto mansikalle?
    Mut asiaa, en oo moista huomannu.

     
     
  3. #3
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Nesteet puskee ihosta läpi

    Tota mites se neste on elimistöön päässyt? Ainoa tapa, mikä tulee nopeasti mieleen on se, että sitä on ruiskutettu verenkiertoon.
    Ettei nyt vain olisi ihan se mätä, joka haisee?
    KGO & Twist

     
     
  4. #4
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Nesteet puskee ihosta läpi

    Mulla analogisia poltellessa savu tuli joskus hiusten päästä jotenkin oudosti ulos (pää savusi) ja nyt niksanestetipat vaan putoilee kun samalla tavalla se paha e-neste tulee kehosta ulos hiusten latvoista.. kohta varmaan persekin putoaa kadulle.

    Jotain rajaa hei, näitä saattaa jopa uskoa joku satunnainen lukija..

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  5. #5
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    4

    Vs: Nesteet puskee ihosta läpi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pki Näytä viesti
    Mulla analogisia poltellessa savu tuli joskus hiusten päästä jotenkin oudosti ulos (pää savusi) ja nyt niksanestetipat vaan putoilee kun samalla tavalla se paha e-neste tulee kehosta ulos hiusten latvoista.. kohta varmaan persekin putoaa kadulle.

    Jotain rajaa hei, näitä saattaa jopa uskoa joku satunnainen lukija..
    Tämä ei ollu joke eikä provo. Aikoinaan kun dokasin vähän rajummin ku nykyään niin meidän ryyppyporukassa tietyt valkkarit teki saman, vähän rajumpana tosin. Yritin kysyä muilta samoja kokemuksia että tietäis mihin litkuun vaihtaa enkä kullakseni tälläisiä naiveja puolustuspuheita.

     
     
  6. #6
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Nesteet puskee ihosta läpi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Akuman Näytä viesti
    Tämä ei ollu joke eikä provo. Aikoinaan kun dokasin vähän rajummin ku nykyään niin meidän ryyppyporukassa tietyt valkkarit teki saman, vähän rajumpana tosin. Yritin kysyä muilta samoja kokemuksia että tietäis mihin litkuun vaihtaa enkä kullakseni tälläisiä naiveja puolustuspuheita.
    Et voi vetää niksanestettä samoja määriä kuin sitä valkkaria..

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  7. #7
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Nesteet puskee ihosta läpi

    Ketjussa jatketaan aloittajan aiheella, sain varmistuksen, ja kyllä, totta se on.
    Poistelin myös muutamia turhia viestejä tästä ketjusta.



    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  8. #8

    Vs: Nesteet puskee ihosta läpi

    En usko että aloittaja tarkoitti että E-nestettä vuotaa elimistöstä

     
     
  9. #9
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Nesteet puskee ihosta läpi

    muistelen että kirurgisen operaation jälkeen lääkäri kehotti alkoholia ja tupakkaa välttämään perusteena että molemmat hidastaa haavojen paranemista. jostain samansuuntaisesta ehkä kyse?

     
     
  10. #10
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Jämsänkoski
    Viestit
    541

    Vs: Nesteet puskee ihosta läpi

    tämä voihyvinkin pitää omien kokemuksien perusteella paikkaansa.
    sitten omaa tarinaa.
    tuossa joku aika sitten ostin töissä parina peräkkäisenä päivänä litran kaakao purkin töissä evääksi.
    minullakun on aina ollut pientä yliherkkyyttä suklaalle tai paremminkin itse kaakaolle, tämä käynnisti helvetillisen akne kohtauksen.
    koko naama alkoi kukkia ja jossain vaiheessa myös märkiä. ensimmäisen viikon ajan tilanne lähinnä meni vain huonompaan suuntaan.
    naama vuoti 2 viikkoa niin älyttömiä määriä nestettä että sitä on vaikea edes itse uskoa.

    en siis tiedä aiheuttiko e-savuke tämän älyttömän märkimisen vai ei mutta koskaan en aikaisemmin ole vastaavaa konenut.

    lahden miitissä naamassa vielä näkyi merkkejä tästä tapauksesta. nyt ne kuitenkin ovat parantuneet.

     
     
  11. #11

    Vs: Nesteet puskee ihosta läpi

    On ihan tavallista että tulehtuneesta ihokudoksesta tulee vettä, koska se on turvoksissa. Ihan niinkuin finneistä tulee, mätää, verta ja vettä. Ihminen on aika suurelta osin vettä. Enemmän olisin huolissani, jos ei sieltä tulisi nestettä.

     
     
  12. #12
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    361

    Vs: Nesteet puskee ihosta läpi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    On ihan tavallista että tulehtuneesta ihokudoksesta tulee vettä, koska se on turvoksissa. Ihan niinkuin finneistä tulee, mätää, verta ja vettä. Ihminen on aika suurelta osin vettä. Enemmän olisin huolissani, jos ei sieltä tulisi nestettä.
    ja yleensä vielä sidekudosnestettä lisäksi.

     
     
  13. #13
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: Nesteet puskee ihosta läpi

    Mulle tuli mieleen heti, että olet vakavasti allerginen e-nesteille. Tiedän tapauksia, jossa maito on aiheuttanut suoranaisia "palovammoja" iholle. Ehkä sun pitäisi käydä lääkärillä ja selvittää asiaa ennen kuin jatkat e-nesteiden parissa.
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  14. #14
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Nesteet puskee ihosta läpi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja True Puffin Näytä viesti
    Mulle tuli mieleen heti, että olet vakavasti allerginen e-nesteille. Tiedän tapauksia, jossa maito on aiheuttanut suoranaisia "palovammoja" iholle. Ehkä sun pitäisi käydä lääkärillä ja selvittää asiaa ennen kuin jatkat e-nesteiden parissa.
    Arvaan jo lääkärin kommentiksi 'eSavukkeita ei ole tutkittu ja en ota kantaa, lopeta heti.'
    Helppohan tuo on kokeilla vaihtamalla puhtaaseen PG- nesteeseen ja sitten vaikka puhtaaseen VG-nesteeseen.. vai?

    Jos höyryttelystä tulee pahempia oireita kuin tupakasta, niin miksi pitää höyrytellä? O0


    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  15. #15

    Vs: Nesteet puskee ihosta läpi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ViZi Näytä viesti
    En usko että aloittaja tarkoitti että E-nestettä vuotaa elimistöstä
    Ei varmaankaan. Voisiko e-neste sitten lisätä muiden elimistön "nesteiden" eritystä. Never höörd.

     
     
  16. #16
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Nesteet puskee ihosta läpi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ray krebbs Näytä viesti
    Oon kyllä ihan samaa mieltä. Miten se elimistö nyt muka erottelis e-nesteen kehon muista nesteistä ja pukkais sitä pihalle haavan kautta. Väitän, ettei ole mahdollista, kunnes joku tämän aukottomasti todistaa.
    Olis kyl hulvaton ominaisuus.. eiku oma litkukauppa pystyyn ja pullottamaan
    Olisko sitten verrattavissa tähän - http://www.pulju.net/tuotteet/muonit...hvi-kopi-luwak

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  17. #17
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Jämsänkoski
    Viestit
    541

    Vs: Nesteet puskee ihosta läpi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    On ihan tavallista että tulehtuneesta ihokudoksesta tulee vettä, koska se on turvoksissa. Ihan niinkuin finneistä tulee, mätää, verta ja vettä. Ihminen on aika suurelta osin vettä. Enemmän olisin huolissani, jos ei sieltä tulisi nestettä.
    totta. tuo nesteen määrä vain ihmetytti. sitä siis valui ihan käsittämättömiä määriä.

    ja sanotaan vielä kaikille että kyse ei ole e-nesteestä. liekö nuo nyt kuolleita valkosoluja vai mitä. en ole lääkäri niin en tiedä, sitä kirkasta nestettä/vettä jota haavan ruvestakin valuu joskus. neste kuivuessaan mudostaa ikäänkuin uuden ruven.

    naamaa sai olla jakuvasti pesemässä koska tuo neste kuivui kasvoihin sitä kertyin muutamassa tunnissa niin paksu kerros että ihon joustavuus katosi kokonaan. olo oli aika ikävä. kuivanut neste liukeni kyllä vedellä joten uittelin naamaani vesikulhossa aika tiuhaan.

    maidosta tämä ei johdu. olen ennen sitä, sen aikana ja sen jälkeen juonut paljon maitoa.
    jo lapsena on diagnosoitu yliherkkyys suklaalle. ei suklaa mitään ole aiheuttanut. tai no jotkut suklaat kun kaakao tämän aiheutti.
    jotain suklaalevitettä myös tuossa pari päivää sitten kokeilin syödä ja se alkoi kans kutitella joka paikassa, 2 kertaa tuota yritin syödä, enää en edes kokeile.

    ja sanotaan nyt vielä lopuksi että minä EN väitä että höyryttelyllä olisi varmuudella mitään tekemistä asian kanssa.

     
     
  18. #18
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki, Pihlajamäki.
    Viestit
    19

    Vs: Nesteet puskee ihosta läpi

    Jospa olet yliherkkä nimenomaan sille mansikalle kuten minä vaikka en oikealle mansikalle olekaan.
    Alkuaikana kokeilin Suomesta ostettua nikotiinitonta mansikkaa jota lisäsin Usa mix 24mg.
    Joka kerta sitä höyrytellessä alkoi kutiava kuiva yskä! Mistään muusta aineesta ei tällaista eikä muutakaan oiretta ole tullut.

     
     
  19. #19
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Jämsänkoski
    Viestit
    541

    Vs: Nesteet puskee ihosta läpi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja True Puffin Näytä viesti
    Mulle tuli mieleen heti, että olet vakavasti allerginen e-nesteille. Tiedän tapauksia, jossa maito on aiheuttanut suoranaisia "palovammoja" iholle. Ehkä sun pitäisi käydä lääkärillä ja selvittää asiaa ennen kuin jatkat e-nesteiden parissa.
    maidon osuutta siis epäilen asiassa koska olen aina juonut kovasti maitoa.
    tuo helvetti paheni ensimmäisen viikon ja paraneminen kesti reilun viikon.
    nyt siis menty jo kohta 2 kuukautta ilman oireita/ongelmia.
    ainoa muutos syömisissä/juomisissa/höyryttelyssä oli että join kahtena peräkkäisenä päivänä kaakaota.
    en myöskään usko että höyryttely olisi tätä aiheuttanut, pohdin vain mahdollisuutta että olisiko höyryttely lisännyt muutenki märkivässä ihossa tuon valuvan nesteen määrää. tuskin tuo on millään tavalla vaarallista.
    Lainaus Alkuperäinen postaaja hertsika Näytä viesti
    Jospa olet yliherkkä nimenomaan sille mansikalle kuten minä vaikka en oikealle mansikalle olekaan.
    eipä ole mansikka nesteitä käytetty. ei ennen eikä jälkeen tämän tapauksen.

     
     
  20. #20
    Höyrypää DS3Finland's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Vantaa/tuusula
    Viestit
    760

    Vs: Nesteet puskee ihosta läpi

    Luulen että Hertsikan kommentti ole ap:lle.

    Tiedä kyllä seuraako aihetta enää, sen verran oli hermo kireenä noista muutamasta vastauksesta.

    Ja kyllä, oireet on ihan todelliset... Itse ihan livenä noi nähnyt, samoin kuin oireiden katoamisen kun jannu oli päivän poltellut pikkusikareita.
    Eikä nyt tosiaan puhuta sitten mistään night of the living dead tyylisistä mätäpaiseista.
    Sähköllä 2012->2017, sikareilla 2017->2019, sähköllä taas jatketaan.

     
     
Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •