Sivu 2 / 12 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 236

Aihe: Aiotko lopettaa vapottelun, jos lakimuutokset kieltävät etämyynnin Suomeen

  1. #21
    Jos makutiivaritkin jotenkin pystytään kieltämään ja niiden hankkiminen tehdään todella vaikeaksi,niin todennäköisesti lopetan.Vapottelun lopettaminen on jo pitkään ollut mielessä.Ongelma on että 100%todennäköisyydellä alan taas tupakoimaan.Mulle tämä on harrastus ja aikaa menee liikaa tähän.
    Tällä hetkellä 3modia ja 4atoa,sitten kun nämä hajoaa tämä touhu loppuu...ehkä.
    Nesteitä on n.1.5vuodeksi.
    En tiedä..ehkä loppuu,ehkä ei.Aika näyttää.

     
     
  2. #22
    Totta kai lopetan. Olen lainkuuliainen kansalainen. Jos setä on sitä mieltä, että minun pitää röökiä vetämäni, niin minkäs siinä mahtaa.


     
     
  3. #23
    En varmasti lopeta ainakaan tulevan lain takia, on siinä sitten minkälaisia kieltoja tai sanktioita tahansa.

    Jos lakiin tulee täystyrmäys nesteille ja laitteille, niin ennen voimaantuloa aloitan reippaan hamstrauksen. Murehditaan sitten vuosien päästä lisää, kun alkaa kerrytetyt varastot ehtymään.
    "Not a bad life really"

     
     
  4. #24
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    En.
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  5. #25
    Höyrykone höyrypää92's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    5,681
    Tottakai

     
     
  6. #26
    Perustan autotalliini ug-höyrypubin: pimeetä niksaa ja pikkusuolaista

     
     
  7. #27
    Höyrypää UNDERBERG's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    epsoo
    Viestit
    463
    tästä tulee taas moninkerroin mielenkiintoisempaa jos kieltolaki astuu voimaan. Vähän tylsäksi tämä on mennytkin...
    Antaa tulla vaan!
    Laitteet | GLV SuperMini | Ea Mod | buzz Pro | Kayfun 3.1 | Kayfun 2.1
    Hakusessa | Laadukas mekaaninen akkuputki pohjanapilla. Saa tarjota
    RIP | Buzz Pro # 542 | Kayfun V3 x 2 | Caravela #136

     
     
  8. #28
    Höyrypää Deetwo7's Avatar

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    448
    En todellakaan. Enkä toivo että kukaan muukaan jos riskinä on tupakkaan palaaminen.

     
     
  9. #29
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Se on tämän perheen varallisuuslaki ainut laki mitä tässä asiassa noudatetaan ja tällähetkellä on hyvä näin

     
     
  10. #30
    Höyrypää japau's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    kotona
    Viestit
    976
    minä alan piikittää kannabista ja haistelee taikasieniä.

     
     
  11. #31
    Höyrypää Ukki555's Avatar

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    927
    Mahdoton sanoa muuta kuin, että ei tätä mikään laki pane lopettamaan, millä helvatilla ne saa estettyä tavaran maahan tulon, eihän ne pysty pysäyttämään edes huumevirtaa. Keskittyisivät ensin siihen, eikä meikäläisen vehkeisiin.
    Mä olen ajanut niksoja alas ihan sitä silmällä pitäen, että tämänkin vois jossain vaiheessa lopettaa. Tämä harrastus teki sen, että monikymmenvuotinen tupakointi loppui kuin seinään, siitä kiitos höyryvempeleille!
    Tupakointiin en enää palaa loppui tämä tai ei, enkä oikein usko, että höyryttelyn kautta kukaan aloittaa tupakointia, paitsi, jos tämä kielletään. Mä en itse asiassa tiedä yhtään sellaista tapausta joka olis aloittanut höyryttelyn ilman tupakointi taustaa ja halusta päästä tupakoinnista eroon.
    Uskon sen, että aika lukematon on se määrä, joka tulee siirtymään takaisin tupakointiin, jos venttiili suljetaan liian tiukkaan.

    ps. ei pitäis kirjoittaa samalla, kun joutuu seuraamaan natiaisen pelaamista, josko tuosta joku tolkun saa.

     
     
  12. #32
    Milloin tämä uusi tupakkalaki tulee voimaan? Tietääkö tuota vielä itse päättävät elimetkään?

    Ja ehkä vielä tärkeämpi: Milloin tästä saadaan tuomio, mitä eduskunta on päättänyt?

     
     
  13. #33
    Tämänhetkinen suunnitelmani on tehdä ennen megaverotusta ja kieltoja kunnolla hankintoja, megaverotuksen jälkeen tarkoituksenani on päästä mahdollisimman pienillä "sähkötupakointi"verosuoritteilla, koska en hyväksy "sähköltupakoitsijat tulevat yhteiskunnalle kalliiksi" -megaverotusseliä. Enkä hyväksy mitään muutakaan megaverotusseliä. Höyryttelyverotus pitää olla samalla tasolla karkki- ja viihdeverojen kanssa, jotta voin hyväksyä verotuksen. Piste.

     
     
  14. #34
    Höyrypää Deetwo7's Avatar

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    448
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zokunen Näytä viesti
    Milloin tämä uusi tupakkalaki tulee voimaan? Tietääkö tuota vielä itse päättävät elimetkään?

    Ja ehkä vielä tärkeämpi: Milloin tästä saadaan tuomio, mitä eduskunta on päättänyt?
    20.05.2016. Tämä päivä on ollut tiedossa puolitoista vuotta, kun sen määrittää EU direktiivi. Valiokuntaan menee ensin, sitten mahdollisesti eduskuntaan. Mahdoton sanoa aikataulua vielä, mutta toki viimeistään kevään aikana koska pakko.

     
     
  15. #35
    Höyrypää aatsi's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    839
    En lopeta höyryilyä ja en aio ostaa ensimmäistäkään lääke tai tupakkateollisuuden lanseeraamaa nestettä tai höyrystintä ikinä.

     
     
  16. #36
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    En vielä tiedä lopetanko vai en ?
    Alunperin tarkoitus oli päästä röökistä eroon ja sit pikkuhiljaa pudottaa niksat nolliin ja sitä myöten jättää koko höyryttely... Mut nyt en osaa sanoa, nää nesteetkin maistuu niin hyviltä

     
     
  17. #37
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    110
    En aio lopettaa minkään lakimuutoksen takia. Jos joskus lopetan niin ihan muuten vaan, 10 kuukautta on menny helposti ilman röökiä ja kiitos siitä kuuluu vaan tälle höyryttelylle. Tää on varmasti paljon helpompi lopettaa sit jos joskus siltä tuntuu.

     
     
  18. #38
    Jos joskus päätän lopettaa, niin toivon voivani tehdä sen päätöksen itse. Kunhan sais muutettua tän harrastuksen takaisin vain tupakan korvikkeeksi/siitä vieroitukseen, olisi tämä helpompi lopettaa, mutta kun tämä on enemmän kuin tupakan korvike.

     
     
  19. #39
    Ei tarvitse lopettaa jos ei halua.Tunnen monta nuuskan käyttäjää jotka käyttää sitä edelleen,vakka kiellettiinkin.Konstit on monet.

     
     
  20. #40
    Höyrypää Juhani's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Juankoski
    Viestit
    842
    Kun hamstratut nesteet loppuvat joutuu taas käyttää nuuskaa (jos ei saa jostain järkevällä hinnalla/vaivalla nesteitä), tupakointia en aloita uudestaan...

     
     
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •