Sivu 9 / 10 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5678910 ViimeinenViimeinen
Tulokset 161 - 180 / 181

Aihe: VHH - ruokavalio

  1. #161
    Mutta niin olen kokeillut jotain lakto-ovo vegetaarismia tässä parisen viikkoa, mahtuu varmaan tähän dieettiaihioon. Ennen kokeiluun ryhtymistäkään en kyllä hirvittävästi ainakaan punaista lihaa syönyt eli melko luontevasti meni. Nyt jotenkin kävi niin, ettei ole oikein inspiraatiota ostaa mitään lihaa. Tokihan tässä ravintoketjun huipulla ollaan joten voi syödä ihan mitä tahansa, mutta jotenkin ei innosta? Roheiinit Kesosta ja kananmunista. Pitäisi olla ihan toimiva setti.

    Varovainen peukku siis lakto-ovolle. Saattaa viedä koko käden.

     
     
  2. #162
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Pakko kyllä vielä sanoa tuosta VHH:sta ja tahdonvoimasta, reilu vuosi sitten kokeilin ketoosikarppausta jossa hiilarit alle 10g päivässä. Ei saa edes raejuustoa syödä koska siinäkin on liikaa hiilareita. Ei ollut ihan mikään läpihuutojuttu. Muuten taas pystyn olemaan syömättä lähes vuorokauden, esim. viimeksi tänään kun eilen illalla söin kuuden jälkeen ja tänään ehdin kotiin syömään vasta lähempänä viittä. Aamupalaa kun en tykkää syödä ollenkaan. "Normaalilla" ruokavaliolla ei tee tiukkaa vetää noin, mutta ketoosissa pillitin välillä kuin pikkutyttö vaikka syödä sai ja piti muutaman tunnin välein. Että se siitä helposta vaihtoehdosta tahdonvoimattomille luusereille... Itsellä ei luonne riittänyt kuin just ja just kaksi viikkoa tuota ketokarppausta.

     
     
  3. #163
    Kauppias gixxxer's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    2,852
    Kunhan vaan etukäteen miettii syömisensä niin ei mitään ongelmaa.

    Siinä mielessä tämä on hyvä dieetti kun ei tarvii nälkää nähdä. Tossa tuli 6kg tiputettua perus miinuksilla ja nyt sit keto päällä ja on tämä paljon helpompaa kun ei tarvii nälässä olla koko ajan
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

     
     
  4. #164
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Dieettityylinen liikkuminen tai karppaus vaan saattaa melko äkkiä ampua perseelle ja tiputetut kilot tulee salakavalasti takaisin. t: entinen jojoilija.
    Viime kesänä tiputin painoa 10kg kahdessa kuukaudessa siten että söin niin paljon kuin jaksoin mutta söin vain vähän hiilareita. No, se oli liian nopeeta ja rajua toimintaa. Nyt ne kilot on tulleet kaikki takaisin ja vielä 3 kiloa päälle. Nyt kun olen tupakin lähes kokonaan jättänyt höyryttelyn avulla (kuukauden höyrytellyt) niin tuntuu että ruokahalu on kasvanut entisestään? Onko muilla samanlaisia kokemuksia höyryttelyn "sivuvaikutuksesta"?

     
     
  5. #165
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 21:30.

     
     
  6. #166
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Höyryttelet liian vähän. Lisää niksaa koneeseen niin paino lähtee kun ruokahalu häviää. 20 kiloa lähtenyt tupakan jälkeen ja pysynyt poissa.
    Ohoh. Että paino lähtenyt... Mulla on niin pahuksen herkkä kurkku että se ei oikein kovista niksoista tykkää ja makukin nesteissä kärsii... Ajattelin että jos nikotiinipurkkaa koittais tähän kylkiäisiksi kun välillä tupakinhimoa on selvästi.

     
     
  7. #167
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Viime kesänä tiputin painoa 10kg kahdessa kuukaudessa siten että söin niin paljon kuin jaksoin mutta söin vain vähän hiilareita. No, se oli liian nopeeta ja rajua toimintaa. Nyt ne kilot on tulleet kaikki takaisin ja vielä 3 kiloa päälle. Nyt kun olen tupakin lähes kokonaan jättänyt höyryttelyn avulla (kuukauden höyrytellyt) niin tuntuu että ruokahalu on kasvanut entisestään? Onko muilla samanlaisia kokemuksia höyryttelyn "sivuvaikutuksesta"?
    Tottakai kun ruoka maistuu paremmin. Helppo homma vetää ylimääräiset pois mut sit jos palaat samaan mitä ennen oli niin tulee korkojen kera takaisin.
    Itse siirtynyt täysjyvään ja jättäny esim perunan lähes kokonaan pois. Perunan korvaa täysjyväriisi.
    Vaatii itsekuria et saat pudotetut kilot pysymään poissa...
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  8. #168
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Juu, mulle tuli sitten järjetön hiilarihimo lopuksi kun tiputin liian rajusti ja nopeasti. Nyt oon vedellyt hiilaria ja rasvaa surutta ja tuntuu että se hiilari vaan lisää ruokahalua. Pitäis löytää vaan jostain se innostus taas aloittaa uudestaan vähähiilarisella. Tosin hommahan on niin että ei se paino pysy pois jos sitä ruokavaliota ja liikkumista ei saa elämäntavaksi...

     
     
  9. #169
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Olin jonkun vuoden aikoinaan vhh-ruokavaliolla mut ei vaan sit pystynykkään... En ehkä lähtis enää pelkälle vhh-dietille vaan rupeisin seuraamaan syömistä niin kuin teen tälläkin hetkellä. Periaatteessa voit syödä mitä haluat kunhan et sitä kokoaikaa tee. Viikonloppuisin herkkuja ja viikolla mennään terveellisesti. Jotain hyötyä ollut myös siinä et kasvikset maistuu nykyään ihan toisella tavalla.
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  10. #170
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Olin jonkun vuoden aikoinaan vhh-ruokavaliolla mut ei vaan sit pystynykkään... En ehkä lähtis enää pelkälle vhh-dietille vaan rupeisin seuraamaan syömistä niin kuin teen tälläkin hetkellä. Periaatteessa voit syödä mitä haluat kunhan et sitä kokoaikaa tee. Viikonloppuisin herkkuja ja viikolla mennään terveellisesti. Jotain hyötyä ollut myös siinä et kasvikset maistuu nykyään ihan toisella tavalla.
    Juuri tuo on se tapa millä menetetty paino pysyy poissa. Ihan sama millasen dietin vetää ja paljonko lähtee jos mikään ei muutu dietin jälkeisessä elämässä.

     
     
  11. #171
    Höyrypää japau's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    kotona
    Viestit
    976
    Joku täällä mainosti chia siemeniä, On kyllä vallan mainio vatsan täyttäjä ja kuidun lisääjä ruokavalioon. Tuossa kesän grilli kaudella jäi vähemmälle, mutta nyt ottanut sen puol desiä päivässä/aamulla ja kyllä on melkosta superfoodia ei mahda mitään. !kiitos neuvosta!

     
     
  12. #172
    Onkos muilla kokemuksia noista chia siemenistä? Saako noilla vaan kylläisen olon aikaiseksi, vai onko noista muutakin "hyötyä"?
    "Not a bad life really"

     
     
  13. #173
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Mä söin chia siemeniä viikon verran ja kyllä ne tosiaan turpoaa (näkee kun laittaa vesilasiin) mutta mä olen aina ollut laiska kokeilemaan viikkoa pidempään mitään vitamiineja taikka terveystuotteita. Viikon aikana en huomannut kuitenkaan mitään haittavaikutuksia.

     
     
  14. #174
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Mä söin chia siemeniä viikon verran ja kyllä ne tosiaan turpoaa (näkee kun laittaa vesilasiin) mutta mä olen aina ollut laiska kokeilemaan viikkoa pidempään mitään vitamiineja taikka terveystuotteita. Viikon aikana en huomannut kuitenkaan mitään haittavaikutuksia.
    Jos ei noista kerran ole muuta hyötyä kuin "turpoaminen", niin saavat jäädä kaupan hyllylle...
    "Not a bad life really"

     
     
  15. #175
    Jos jotain ummetusta esiintyy niin chialla lähtisin melkein ekana kokeilemaan. Muuten en tiedä onko miten tarpeellista syödä toiselta puolelta maapalloa tuotuja jyviä.

     
     
  16. #176
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Mulla on vatsa usein löysä, mutta ei nuo siemenet ainakaan lisää löysentäneet mulla... Huonoa sanottavaa mulla ei siis ole jos nyt viikossa ei mitään oikein ehdi varmaan muuttumaankaan...

     
     
  17. #177
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Vaan ennen siemeniä koittaisin tietysti laittaa ruokavalion muutoin kohdalleen jos se ei ole.

     
     
  18. #178
    Höyrypää Holy Roller's Avatar

    Liittynyt
    04/2017
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    485
    On kokeiltu pariin otteeseen vähähiilihydraattista ruokavaliota, joka skarppauksenakin tunnetaan. Paino putoaa ihan silmissä, mutta tulee turhan kalliiksi. Satku viikossa ruokaan on vähän liikaa.

     
     
  19. #179
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2015
    Viestit
    211
    Itse karsin ns. paskahiilarit pois ruokavaliosta, päivän ainoa varsinainen hiilaripaukku tulee aamupuurosta ja muuten syön päivän aikana kasviksia/juureksia sekä lihaa. Kerta viikkoon on päivä jolloin tulee herkuteltua. Tämän lisäksi syönnit menee pätkäpaasto rytmillä, eli 16h syömättä ja 8h syönti ikkuna.

    Tämä tyyli toimii mulle, ei ole nälkä, syön monipuolisesti, paino pysyy kontrollissa tai hissukseen tippuu ja ennenkaikkea tätä on helppo noudattaa.

     
     
  20. #180
    Voin syödä lähes mitä vaan ja kuinka paljon tahansa painon nousematta. Kryptoniittia kyllä välttelen, kun siitä tulee niin voimaton olo.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •