Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 34

Aihe: Niksaa edullisesti

  1. #1

    Niksaa edullisesti

    1 Litre nicotine base 72mg

    Muutama litra tuli tilattua.
    Jeah

     
     
  2. #2
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Miten? Tuolla lukee UK customers only.

    Ja muutenkin jos on niin typerä että tilaa useamman LITRAN nikotiinia niin kannattaa rasvailla se perse valmiiksi että on valmis vankilaan.

     
     
  3. #3
    ^Noiden huomioiden lisäksi vielä se, ettei tuo nyt mitenkään erityisen halpaakaan mielestäni ole. Saman verran tulee niksalle hintaa tilaamalla noita tuttuja desin pulloja satasta? E: 80€ litra 72mg kamaa ja tuohon vielä postit päälle, jos asuisi brittilässä.

     
     
  4. #4
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Itse asiassa joo.
    Litra 72mg/ml tuolta maksaa 80 euroa = 72000mg nikotiinia
    Vapetalosta saman verran nikotiinia = 7,2 pulloa eli karvan yli satasen.

     
     
  5. #5
    Höyrypää jorpakko's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Siilinjärvi
    Viestit
    699
    Jos nyt päissään edes suurinpiirtein oikein laskin, niin vaikkapa mix'n'matchiltä litra 100mg/ml tulee karvan alta kympin halvemmaksi.
    Siis jos vertaillaan vahvuuksia ja litrahintoja, 72mg/ml = ~88,34€/l ja 100mg/ml = 111,80€/l
    Postikuluja en edes ottanut huomioon ja jokunen lonkero on nupissa. Kaipa joku edes ymmärsi mitä yritin kertoa...

     
     
  6. #6
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Itse asiassa joo.
    Litra 72mg/ml tuolta maksaa 80 euroa = 72000mg nikotiinia
    Vapetalosta saman verran nikotiinia = 7,2 pulloa eli karvan yli satasen.
    Just meinasin saman laittaa, mut oon hidas

     
     
  7. #7
    No vit olinko nyt liian nopea/tyhmä ja joudunko nyt vankilaan? 82€ tuli maksamaan posteineen, vit. Mistä halvemmalla euroopasta, jenkeistä sais 40$/l 100mg.
    Jeah

     
     
  8. #8
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kyy99 Näytä viesti
    jenkeistä sais 40$/l 100mg.
    Tähän kannattaa laskea lopulliset kustannukset mukaan, kuten käräjäkulut ja sakot mitä tulee lääkerikoksesta. Tosin tuote tuhotaan tullin toimesta, eikä sitä saa haltuun ollenkaan, mikä kannattaa myös laskea mukaan kun laskee millihintaa.

    Muistakaa tilata nikotiinituotteet vain ja ainoastaan ETA alueelta.

     
     
  9. #9
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Kyllä se näköjään antaa tilata vaikka tuossa lukee että UK customers only... Veikkaanpa kuitenkin, että maanantaina saat sähköpostia että tilaus peruttu.

    Tilaa suosiolla Vapetalosta: Nikotiinipohjat | VapeTalo.com

     
     
  10. #10
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kyy99 Näytä viesti
    No vit olinko nyt liian nopea/tyhmä ja joudunko nyt vankilaan? 82€ tuli maksamaan posteineen, vit. Mistä halvemmalla euroopasta, jenkeistä sais 40$/l 100mg.
    No et- Kttd on häiriköimässä joka ikisessä ketjussa joka ei ole vapetaloon kytköksissä. Totu vaan siihen. Aikaa se ottaa

     
     
  11. #11
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Jos tyyppi sanoo aloituspostauksessa tilanneensa muutaman litran niin on tuosta ihan kohteliasta huomauttaa, että metsään mennään ja pahasti. Mielestäni en kyllä häiriköi yhdessäkään ketjussa, jos siltä tuntuu niin pistä kone kiinni ja mene lenkille.

     
     
  12. #12
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  13. #13
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    No on tämä yks perkele jos kahdessa ketjussa on jo syytetty kätyriksi, totta vitussa minä suosittelen semmoista paikkaa missä on halvimmat hinnat, on se sitten Puff, Finnvape tai Vapetalo.

    VARSINKIN KUN KETJUN OTSIKKO ON "NIKSAA EDULLISESTI"

     
     
  14. #14
    Mitäs menet pelottelemaan litroilla ja pitoisuuksilla. Nikotiininesteet ei ole vielä veronalaisia tuotteita joissa törkeän veropetoksen ja salakuljetuksen raja kulkee 2000 eurossa. Semminkin kun pitoisuus rajaa ei ole määritelty per esmes 100ml. Jos kerran puoli litraa satasta kulkee talon kautta,niin kai mietoja nesteitä voi tulla litratolkulla muualtakin?

    Sulla on kummallinen angsti muita toimijoita kohtaan. Osa aiheesta ja osa,no joo...

    Mulla on edelleen työn alla se kuka vuotaa sähköpostiosoitteita vape markkinointiin ja en ole onnistunut vielä naulaamaan kun en ole saanut hajautettua riittävästi tilauspostauksia eri osoitteisiin. Vaan jonain päivänä.

     
     
  15. #15
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hilajoen Antti Näytä viesti
    Mitäs menet pelottelemaan litroilla ja pitoisuuksilla. Nikotiininesteet ei ole vielä veronalaisia tuotteita joissa törkeän veropetoksen ja salakuljetuksen raja kulkee 2000 eurossa. Semminkin kun pitoisuus rajaa ei ole määritelty per esmes 100ml. Jos kerran puoli litraa satasta kulkee talon kautta,niin kai mietoja nesteitä voi tulla litratolkulla muualtakin?

    Sulla on kummallinen angsti muita toimijoita kohtaan. Osa aiheesta ja osa,no joo...

    Mulla on edelleen työn alla se kuka vuotaa sähköpostiosoitteita vape markkinointiin ja en ole onnistunut vielä naulaamaan kun en ole saanut hajautettua riittävästi tilauspostauksia eri osoitteisiin. Vaan jonain päivänä.
    Tässähän ei ollut aloituksessa kyse mistään 500ml määrästä? Eikä myöskään tainnut tuo huomautus koskea verojakaan millään tavalla? Mun mielestä ktdd ei ole yhdessäkään viestissä kommentoinut muutenkaan mitään mistään miedoista nesteistä.

    Useampaa litraa vahvempia pohjia ei ainakaan mun mielestä kannata tilata yhtään mistään, se "muutama litra" 72mg nestettä voi olla aika hankala selittää 3kk käyttömääräksi, vaikka miten olisi pokkaa.

     
     
  16. #16
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Juuri näin. En todellakaan vedonnut mihinkään veropetokseen, vaan siihen, että kerralla saat tilata 3 kuukauden käyttöä vastaavan määrän. Yritäpä siinä sitten tullimiehille selitellä että kyllä sulla menee kuukaudessa litra 72mg niksaa.

    En myöskään olisi niin tyhmä että tilaisin kerralla puoli litraa satasta.

     
     
  17. #17
    Hei ottakaa iisisti, oon tilannu myös Vapetalolta ja nyt vaan tartuin tuohon "halpaan" hintaan (omasta mielestä), ehkä se oli virhe (saa nähdä)?
    Jos ei vähään aikaan kuulu, niin olen varmaan putkassa tai linnassa tai ehkä joudun kidutettavaksi tai minut ristiin naulitaan ja lisäksi saatan joutua keulakuvaksi vapottelun vastaisessa propakandassa.
    Saadaan kuvia, jossa huumeparoni tilasi ulkomailta nikotiinia ja vihdoinkin jäi kiinni jne. Saadaan iltapäivälehtiin kunnon otsikot, vit.

    Ylläpito Huom!
    Minun puolesta tämän koko viestiketjun voi poistaa aiheettomana.
    Jeah

     
     
  18. #18
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kyy99 Näytä viesti
    Hei ottakaa iisisti, oon tilannu myös Vapetalolta ja nyt vaan tartuin tuohon "halpaan" hintaan (omasta mielestä), ehkä se oli virhe (saa nähdä)?
    Jos ei vähään aikaan kuulu, niin olen varmaan putkassa tai linnassa tai ehkä joudun kidutettavaksi tai minut ristiin naulitaan ja lisäksi saatan joutua keulakuvaksi vapottelun vastaisessa propakandassa.
    Saadaan kuvia, jossa huumeparoni tilasi ulkomailta nikotiinia ja vihdoinkin jäi kiinni jne. Saadaan iltapäivälehtiin kunnon otsikot, vit.

    Ylläpito Huom!
    Minun puolesta tämän koko viestiketjun voi poistaa aiheettomana.
    Haha, kunnon kissankokosilla kirjaimilla "MIES SALAKULJETTI NIKOTIINIA".

     
     
  19. #19
    Höyrypää japau's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    kotona
    Viestit
    976
    www.vapeable.com:sta otin tullikohun aikaan 500ml 72mg niksaa haja ostona että jostain tulee ees perille. Vallan hyvin suodatettua ja hajutonta/kirkasta niksaa.

    En minä nyt lähtisi tyrmäämään ulkomaidenkaan tarjontaa heti. Hinta on kuitenkin kohtuu samoissa kuin kotimaan niksat. Itse tilaan sieltä mistä saan tarkoituksiini sopivat tuotteet.

     
     
  20. #20
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Kainuu
    Viestit
    204
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Juuri näin. En todellakaan vedonnut mihinkään veropetokseen, vaan siihen, että kerralla saat tilata 3 kuukauden käyttöä vastaavan määrän. Yritäpä siinä sitten tullimiehille selitellä että kyllä sulla menee kuukaudessa litra 72mg niksaa.

    En myöskään olisi niin tyhmä että tilaisin kerralla puoli litraa satasta.
    eiku joo ei mitään sittenkään niin oonki tyhmä

     
     
Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Hankkiminen

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •