Sivu 1 / 3 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 48

Aihe: EDEN (El toro/House of liquid)

  1. #1
    Höyrykone iisi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    1,112

    EDEN (El toro/House of liquid)

    Valmistaja: El Toro
    Ostopaikka: http://www.houseofliquid.com/product-p/eltoro3.htm
    Nikotiinipitoisuus: 11 mg
    PG / VG: 50 / 50
    Pakkaus: Lasipullo tippanokalla.
    Laitteisto: Gripper + Kanger 510 XXXL Cartomizer 2ohm


    Eeden on Raamatussa ja kristinuskon mytologiassa esiintyvä puutarha, josta käytetään myös nimeä paratiisi. Jaakko Hämeen-Anttilan mukaan sana ”paratiisi” on peräisin avestan kielestä, joka on Avestan, zarathustralaisten pyhien kirjoitusten kokoelman, alkuperäinen kieli. Avestan kielen sana pairi-daêza tarkoittaa puistoa, jonne kuninkaat lähtivät viettämään vapaa-aikaansa.

    Vanhan testamentin mukaan Jumala asetti Eedeniin ensimmäiset ihmiset, Aadamin ja Eevan, ja karkotti nämä sieltä syntiinlankeemuksen jälkeen, eli heidän syötyään Hyvän ja pahan tiedon puusta. Jumala asetti Eedenin puutarhan itäpuolelle kerubit ja salamoivan, leimuavan miekan vartioimaan Elämän puulle vievää tietä.
    Wikipedia


    Eden
    Totta se on on tästä mausta tulee kieltämättä mieleen Eden tai edes jonnninmoinen amazonin sademetsä.
    Tupakkainen maku näyttelee todella hyvää sivuosaa, kun pääosan esittäjä; lehtevä saniainen, sadepisara lehdellään ottaa roolin omiin käsiinsä.

    Maku on pirteä, mutta samalla kovin tunkkainen, jonka ensinäkemällä teilasin makunystyröissäni heti alkuunsa. Muutaman millin jälkeen suunta vaihtui täysin...
    Tämähän on piru vie samaa kamaa, jota olen yrittänyt DIY liemeilläni tehdä (natural forest fruits/oak/tobacco), siinä onnistumatta.

    Giorgio on guru! Tupakkamaku todella on taustalla, mutta niin makuisana kuin olla ja voi. Ensipuraisu antaa hedelmäisen maun siivittäen tupakan, ja hyvän sellaisen, maun nieluun, antaen samalla jopa Gripperillä kohtuullisen mukavan throathitin. Itseasiassa testaan tässä samalla, ja antaakin oikeastaan miellyttävimmän THn kuin aikaisemmat aineet; ei kovan, mutta tuntuvan. Hieman kuten analoginen, light.

    Odotukseni Edeniin oli kovat ja ensipuraisu olikin jotenkin pettymys, mutta jo muutaman imaisun jälkeen on todettava, että Giorgio on onnistunut jälleen kerran tekemään liemen, joka maistuu AIDOLTA (kyllä korostan sanaa aito, niin monen parfyymimaun jälkeen) ja luonnolliselta. Ehkä juuri tuo aito luonnollisuus tekeekin tästä yhden suosikeistani.

    PS. tätä makua on nyt imailtu ainostaan valkovenäjä-kazakstan ottelu pikku maistissa, joten mieli voi tosiaan muuttua huomenissa, mutta oluen kanssa tämä on kyllä oiva vaihtoehto. Niin myös alldayvapoon.

    Höyry: 9/10
    Maku: 9/10
    Pullo: 1/10
    TH: 6-9/10

    Kokonaisarvosana: 9/10


    Edit: tuntuis siltä, että suuremilla volteilla tuo maku tulee vielä paremmin esille, sillä ihan tossa imun loppuvaihheesa (gripperillä) tulee vielä enempi makua.

     
     
  2. #2

    Vs: EDEN (El toro/House of liquid)

    Makuasioitahan nämä ovat, kuten moni on todennut ennen minua.

    Itse en ole maistanut muuta kun se mitä siinä pienessä maistiaispullossa oli kylkiäisenä, kun viimeksi House Of Liquidistä tilasin.
    Maku on minulle liian "keinotekoinen". Olen joskus nauranut kun ihmiset ovat kirjoittaneet, että joku neste maistuu wc-raikastimelle, mutta tässä oli nimenomaan juuri sitä. Yllätyin jopa, miten joku neste voikin maistua niin samanlaiselle kuin joku omena-laventeli-raikastin mitä vessasta löytyy.
    Cigarillos naturales oli hyvää, ei todellakaan tupakkamaista, mutta hyvää. Eden jää minulta ostamatta tulevaisuudessa. Puros on kokeilematta.

    Oli minulle pettymys, mutta hyvä jos joku tykkää

     
     
  3. #3
    Höyrykone iisi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    1,112

    Vs: EDEN (El toro/House of liquid)

    täytyy myöntää (kuten jossain postauksessanikin näet), että mulla oli ihan sama parfyyminmaku suussa ENSIN. jostain syystä tää alkoi toimia tollasen tunnin esilämmityksen jälkeen. Ihmettelen itsekin tätä, sillä en todellakaan pidä noista keinotekoisen makuisista aineista.




     
     
  4. #4

    EDEN (El toro/House of liquid)

    Orgaaniset makunesteet ovat yleensä etanoliin "säilöttyjä", joka aiheuttaa tuota parfyymimaisuutta. Eden on ihan ok juissi, tupakkamaisuus siitä on aika kaukana. Puroskin on nyt menossa ja hyvää on. Heikosti sikarimainen maku ja suutuntuma. Voin huoletta sanoa Bobas Bountyn olevan "tupakkamaisempi" kuin nämä, suutuntuman suhteen

     
     
  5. #5
    Höyrypää mangroovie's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    514

    Vs: EDEN (El toro/House of liquid)

    Postissa pari pottua odottelee. Kohtsilleen tiedän, onko miu makhun.

    EA-Mod+Nebula,Cube + Kick + Arctic Tank+ Boge
    Paras A-Ryhmä: El Toro Grande, Cigarillos Naturales, Eden, Moondrop Straight Up

     
     
  6. #6

    Vs: EDEN (El toro/House of liquid)

    Näyte oli hyvää ja tilasin lisää. Organicista olen eniten pitänyt, mutta yllättävän hyvää kamaa syntyi Purosta ja Cigarillosta sekoittaessa. Siihen itse asiassa se omppusiivukin kävisi.

     
     
  7. #7
    Höyrypää mangroovie's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    514

    Re: EDEN (El toro/House of liquid)

    Pirun hyvää tämä on. Kuivatut omenalastut on maun syvempi olemus. Nyt on toinen hyvä tupangiomenaneste löytänyt tiensä haaviini.

    EA-Mod+Nebula,Cube + Kick + Arctic Tank+ Boge
    Paras A-Ryhmä: El Toro Grande, Cigarillos Naturales, Eden, Moondrop Straight Up

     
     
  8. #8
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: EDEN (El toro/House of liquid)

    Olipahan tämäkin ovela omppupomppu! Varrattuna Halon keskiyön omppuun niin mielestäni Halo on synteettisemmän ja parfffyymin oloisempi kuin Eden. Eden on vähän kuin maanläheisempi ja kotikutoisempi niinkuin olis mummon tekemä ...Eedeni tästä varmaan muuttuu tekeentyessä paremmaksi niinkuin Halokin...saa nähdä tuleeko tästä sitten enemmän tupakkamaista makua esiin. Nämä on taas näitä makuasiota miltä nämäkin kenenkin suussa maistuu..
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  9. #9

    Vs: EDEN (El toro/House of liquid)

    Ompahan mainio liemi tämä eedeni, tuli ja meni listalla kokopäiväiseksi liemeksi Cigarillos naturalessin kanssa, muut ei maistu enään näitten jälkeen juur miltään.

    Aivan täydellinen drippailu liemi,paksua ja höyryä että makua piisaa vaikka muille jakaa, jonkinlainen tupakki + mieto omena se vaan toimii ainakin meikäläiselle
    <---- Jaa että säästetty noin paljon euroja ja paskanmarjat !!
    eGO-CE4

     
     
  10. #10
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: EDEN (El toro/House of liquid)

    Paranee vain höyrytellessä....
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  11. #11

    Vs: EDEN (El toro/House of liquid)

    Tänään tupsahti postista edeniä ja on kyllä mahtava omppu maku. Ei mitenkään keinotekoinen/kemiallinen vaan juuri sitä itseään; Kirpeä vihreä omena
    Höyryn määrä myös tuodella hyvä. Tilasin sämplen, mutta paketissa olikin 50ml puteli En tiedä oliko moka vai hyvitystä pitkästä toimitusajasta.

    Pitää varmaan tilata toinen pottu 11mg että saa niksoja lantrattua alemmas, kun 18mg alkaa nykyään olemaan liikaa. Vai mitenköhän paljon 0 pohjaan sekoittaminen tärvelee makuelämystä? Eihän sitä paljon tarvi jos halua 15mg vahvuudella.

     
     
  12. #12

    Vs: EDEN (El toro/House of liquid)

    Itse laimensin Edenin tilkalla noin 16:een. Ei vanhan röökimiehen makuaisti erota yhtään mitään muutosta. Omppua saisi olla vaikka lisää, mutta luulisinpa ikääntyessä nesteen paranevan tuoltakin osin.

     
     
  13. #13
    Höyrykonkari Tzar Ko's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    106

    Vs: EDEN (El toro/House of liquid)

    On kyllä upea neste. Tänään tuli tännekin 50ml Edeniä. Ego Mega DCC täyteen ja tunnin verran odottelua. Sitten karto kiinni Woohon ja hurraa. On se saman makuista kuin se pikkuinen sample, joka oli viime lähetyksessä.

    Eniten pidän siitä, että tämä ei ole mikään makea hedelmämaku, vaan se hyväksi havaittu El Toron tupakkapohja toimii hienosti yhteen omenan kanssa.

    Mukana tuli myös Papillonin Organic pure menthol. Oikein toimiva sekin, vaikka en pahemmin menthol-makuja ole testannut. Sen kanssa Woo oli vähän liikaa, mutta ainakin nenä aukesi

     
     
  14. #14
    Höyrykone iisi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    1,112

    Vs: EDEN (El toro/House of liquid)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja askoj Näytä viesti
    Itse laimensin Edenin tilkalla noin 16:een. Ei vanhan röökimiehen makuaisti erota yhtään mitään muutosta. Omppua saisi olla vaikka lisää, mutta luulisinpa ikääntyessä nesteen paranevan tuoltakin osin.
    mites sä laimensit tota? aattelin pistää ton 18mg tilaukseen ja jos sais sen tohon 10-12mgan.

     
     
  15. #15

    Vs: EDEN (El toro/House of liquid)

    nolla VG:llä.

     
     
  16. #16
    Höyrykone iisi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    1,112

    Vs: EDEN (El toro/House of liquid)

    heitin viikonloppuna purokseen (10ml) 5ml 0vgtä. tuntuis toimivan ihan mallikkaasti.
    Mulla ei ennen tota purosta olekkaan ollut... kai ton pitäis hieman pähkinäiseltä maistua?

    edit: eiku kumpaa toi nyt olikaan... etiketinkin pesin jo pois putelista

     
     
  17. #17

    Vs: EDEN (El toro/House of liquid)

    Lähetin sitten tänään Giorgiolle pullon eedeniä takas, en saa millään atolla,tankilla,akulla,virta kompinaatiolla edes pierun vertaa toisinsanoaen edes omenan hajua enään noista eedeni pulloista irti, ihan sama vetääkö tätä vai naturels cigarillosta, Giorgio saa makustella ja katotaan mitä sanoo.
    <---- Jaa että säästetty noin paljon euroja ja paskanmarjat !!
    eGO-CE4

     
     
  18. #18
    Höyrykone iisi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    1,112

    EDEN (El toro/House of liquid)

    Itseasiassa mulla vähän sama juttu. Pitäsköhän kans lähettää takas?

     
     
  19. #19

    Vs: EDEN (El toro/House of liquid)

    Onhan se "hiukan" hanurista, kun näitä tulee eteen näitä mauttomia. Takaisin lähettäminen on tosin ainoa vaihtoehto, koska sen ainakin pitäisi parantaa laatua. Tämäkin on pikkuhiljaa saanut jonkinlaisen jeesus nesteen leiman ja Ykällä taitaa olla jo jos jonkinlaista ongelmaa, sekä moraali että tuotantopuolella. Toivottavasti löytää oikealle raiteelle mahdollisimman nopeasti

     
     
  20. #20
    Höyrykone iisi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    1,112

    EDEN (El toro/House of liquid)

    Mä oon silti tällänen perus suomalainen, että kitisen täällä, enkä kuitenkaan lähetä takaisin.

     
     
Sivu 1 / 3 123 ViimeinenViimeinen
Keskustelu e-Neste arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •