Tulokset 1 - 9 / 9

Aihe: Hortoilijoita foorumilla?? (keskustelua päänsärystä)

  1. #1
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Iisalmi
    Viestit
    21

    Hortoilijoita foorumilla?? (keskustelua päänsärystä)

    Eli ei näkyny olevan aihetta niin ajattelin kysästä onko täällä sarjoittaisesta päänsärystä kärsiviä höyrytteliöitä. Eli hortonpäänsärystä, itsemurhapäänsärky cluster päänsärky . itellä kroonistunut tosi vmäinen.

     
     
  2. #2
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Iisalmi
    Viestit
    21
    Olis hyvä jos löytys niin voisi kokemuksista puhua ynnä.muusta hoitomuodoista. Sori sekavasts tekstistä, puhelimella tehty ja en oo kunnolla oppinu tätä kosketusnäyttöö

     
     
  3. #3
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Kontiolahti
    Viestit
    11
    Täällä yksi aloitteleva höyryttelijä, mutta Horton-veteraani. Olen sairastanut tautia yli 30v, tosin diagnoosi ei ole kovinkaan vanha. Aiemmin pidettiin migreeninä ja joskus luulosairaana. Nyt menossa hyvä jakso, edellisestä sarjasta aikaa n. vuosi. Silloin oli yli kuukauden ajan 1-3 kohtausta vuorokaudessa. Jos jotakin antaisin pois elämästä, niin ainakin tuo tauti olisi ensimmäisenä listalla.

     
     
  4. #4
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    07/2015
    Sijainti
    Espoolainen kermaperse
    Viestit
    8
    Otsikosta luulin että täällä jaettais reseptejä nokkosesta, vuohenputkesta, voikukasta, kuusenkerkästä ym villivihanneksista

     
     
  5. #5
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Iisalmi
    Viestit
    21
    Joo otsikko hämäävä eipä mittää tämä on kyllä tauti joka pistää elämän mullinmallin. Itellä diagnoosista n.5v. Alkuun pidettiin poskiontelon tulehduksena. En oo helpotusta huomannut ite vielä höyryttelystä, mutta sen oon huomannu että tupakan jos sattuu polttamaan niin todennäköisesti tulee kohtaus. Mut tällö hetkellä kohtauksia keskimäärin kerran päivässä. Hankaloittaa työn tekoa kun kuorma autoa ajaa.

     
     
  6. #6
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Iisalmi
    Viestit
    21
    Olis kiva tietää onko mitään helpottavia asioita sinulla jartsa67? Ite olen aina kun mahd. Mahdollisimman kylmässä. Autossa ilmastointi kylmällä vaikka vaikka kylmä muutenkin mut takkia päälle vaan. Lämmin ja tunkkaisa ilma laukaisee paljon kohtauksia.

     
     
  7. #7
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Kontiolahti
    Viestit
    11
    Kylmä eri muodoissa on kyllä hyvä. Muutaman kerran olen saanut kohtauksen poikki kylmällä energiajuomalla joka pitää saada nopeasti juotua. Tästä on monilla hyviä kokemuksia. Joskus myös toimi kohtauksen aikana tupakka. Piti vaan polttaa sekin niin nopeasti kuin pystyi. Perustunee verisuonten supistumiseen. Edellinen sarja minulla saatiin poikki kortisonitableteilla, 60mg kortisonia päivässä viikon ajan. Toivotan voimia kestämiseen tuon helvetillisen sairauden kanssa.

     
     
  8. #8

     
     
  9. #9
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    01/2016
    Viestit
    2
    Magic Mushroom Medicine - Drugs, Inc. Video - National Geographic Channel
    Itse katsoin kyseisen dokumentin ja päätin kokeilla, olin aika skeptinen aluksi mutta kokeilun jälkeen huomasin että eipäs tullut kahteen kuukauteen yhtäkään kohtausta, kahden kuukauden jälkeen kyllä alkoi kohtaukset taas. Tosin saattaa olla aika tapauskohtaista toimiiko vai ei. Tripistä en nauttinut yhtään mutta aion kokeilla uudestaan koska onhan tuo nyt paljon terveellisempi vaihtoehto lääkkeille ja joillekkin migreenilääkkeet eivät toimi lainkaan. Haittapuolena näen tässä leimautumisen narkkariksi ja on pakko olla vähän pimeämmän porukan kanssa asioilla jos noita haluaa (ellei kasvata itse) mutta eihän sitä ole pakko muille kertoa miten itseään lääkitsee.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •