Sivu 11 / 36 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 78910111213141521 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 201 - 220 / 716

Aihe: ViVi Nova kit

  1. #201
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    283

    Vs: ViVi Nova kit

    Kyllä tä vähän vaikuttaa sellaselta laitteelta että saa höyryteltyä kunnolla vaan jos pitää jatkuvasti sen täynnä & antaa vähän voltteja. Toinen on sitten että keikauttelee jatkuvasti tuota väärinpäin nii että imee vähän nestettä taas.

     
     
  2. #202
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: ViVi Nova kit

    Lainaus Alkuperäinen postaaja outska Näytä viesti
    Mä kohta luovutan... tein jopa oman setupin ja melkein kerkisin jo lipasta, mut sit tipahti. Ihan sama meno jatku. Jotain 5 hönkyä saa ja sitten palanutta tai muovin makua. Ärsyttävää. Meinasin jo innostua Penelopesta tai jostain kalliimmasta vekottimesta, mutta taitaa olla boge&ampCT ainut minkä saan toimimaan. ÄÄÄÄHHHH... tää vivi ois ollu niin kiva jos jotenkin vaan toimis. Onko kellään niin toimivaa yksilöä, että saa tiukkaan tahtiin pitkiä hönkyjä, esim. 40 putkeen?

    edit. siis oma "tuunaus" esmoken video-ohjeen mukaan
    Itsellä ei maistu palanut eikä muovi, mutta nestemäärä tankissa on kyllä pidettävä lähellä ylärajaa.

    40 pitkää vetoa tiukkaan tahtiin kuulostaa kovin kiireiseltä tupakkitauolta... En vetele semmosia. Mulla on laite käsillä tossa työpöydällä koko ajan, ja otan milloin otan. Max 2 henkosta peräkkäin... ei ole kiire minnekään.

    Tässä voi olla nyt se ero! Voipa olla, että se ei vain wikkaa tämä vehje tuommoiseen hektiseen tarpeeseen. En muuta keksi.

    Mulla on toisessa ViVissä salmiakkia, ja siitä otan varmaan alle 10 henkosta päivässä. Toisessa on all day vapeksi tällä hetkellä bubble gumia, ja sitä vetelen hissukseen koko ajan, aina kun tuumin välillä jotain.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  3. #203
    Höyrykonkari zapster's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    286

    Vs: ViVi Nova kit

    Porasimpa aikani kuluksi ilmareijät kierteiden päältä isommaks, olivat vajaa 1mm ja nyt 1,5mm. Autto ilmansaantiin vähäsen.
    Neste ei kulje kunnolla coilille asti, höyryä tulee mutta maku uupuu ja saa helposti palamaan. Saiskohan tohon askarreltua meshiä, pitänee kokeilla kuhan saa sitäki hommattua

     
     
  4. #204
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2010
    Sijainti
    kirkkonummi
    Viestit
    610

    Vs: ViVi Nova kit

    ei pysy clearot meikäläisen höryttely vauhdissa mukana 10-20 mukavaa pitkää henkosta aina nsutkeen sitten pidetään vähän taukoa.
    en tota maistelua niinkään harrasta vaan höyryttely tyylini on suht sama ku tupakoidessa.
    V1 & V2 PROVARI,ADAM,PROVAPE,BOLT,ARCTIC JA LUMI,KICK.SIAM COBRA.NAUTILUS.ODDY"v2".

    tulossa:kaikenlaista

     
     
  5. #205
    Banned

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    1,260

    Vs: ViVi Nova kit

    Vivi nova tankki systeemi pölyttyi pitkään hyllyssä, kunnes tänä aamuna
    tuli mieleeni ,että perskules kokeillaas vääntää tohon itse setuppi.
    ei muuta kun atomisaattori atomeiksi ja ja uutta setuppia vääntämään, perskeleen pientä piperrystähän
    tuon tekeminen oli eli korvasin vivin tumppi wickin pitkällä 2mm paksulla langalla ja 0.20 kanthaalista kääräisin
    pientä ruuvaria apuna käyttäen viisi-kieppisen coilin jolla ohmeiksi tuli 2,2 eli ihan passeli.
    tankki kokoon ja 50/50 toron eedenit putkeen ja hemmetti sehän toimii sittenkin. nyt kokopäivän höyrytellyt eikä ensimmäistäkään dry-hittiä

    Suosittelen kaikille pipertäjille kuten allekirjoittanut

    - JJ

     
     
  6. #206
    Höyrykonkari zapster's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    286

    Vs: ViVi Nova kit

    Laitoitko coilin jalat tuplakiepille?
    Omaan pitäs kanssa tehdä uus setuppi mutta en oo vielä saanu aikaseks.

     
     
  7. #207
    Banned

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    1,260

    Vs: ViVi Nova kit

    en laittanut vastuslankaa tuplakiepeille vaan samoin kuin vanhakin oli

    - JJ

     
     
  8. #208
    Höyrypää Ves@'s Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    840

    Vs: ViVi Nova kit

    Nyt alko nallekarkin kanssa pukkaan palanutta, tarttis vissiin vaihtaa uutta kiuasta systeemiin.
    Paska homma, kun noi osat ei sovi ristiin, saa arpoo mikä kuuluu mihinkin...

    ProVari LED , ProVari LED V2

     
     
  9. #209

    Vs: ViVi Nova kit

    Itelläni on varmaan hajonnut maku tai jotain hämmentävää on tekeillä. Tein nopeasti uuden setupin kun nuo tehtaan tekemät sano sopimuksen irti.
    Laitoin 2mm silican ja siihen 4 kierrosta kanthalia ja ohmit pääty 1.8, höyryä tulee sopivasti mutta ei maistu millekkään.
    Kokeiltu gummy bearilla ja ry4 eikä kumpikaan maistu mitenkää... perhana ei edes palaneelle, paitsi sitte tietenkin sitten kun lyö volttia tarpeeksi (4.5 vv gripperillä)

    18490 Ambassadeur, Smok woo, The good old lavatube

     
     
  10. #210
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    899

    Vs: ViVi Nova kit

    Hainpa tänään moisen eSmokelta.

    Liemet sisään ja imua. Toimii.
    Höyryn määr ei ole ihan yhtä mahtava kuin bogr+tankkiyhdistelmällä. makukin on ainakin aluksi erilainen, mutta annetaan nyt tälle mahdollisuus.

    En edes katsonut ohmaja. Mikähän siellä oletuksena on sisällä? 4.2V lavalla toimii. Yli jos menee maku kärsii.


    Savuttajäsen nro 66

     
     
  11. #211
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: ViVi Nova kit


    Mun eka ViVi Nova on käyttäytynyt kummasti.

    [list type=decimal][*]alkoi kuluttaa nestettä ihmeen nopeaan, en keksinyt miksi[*]pari päivää myöhemmin huomasin että keskiputki ja rakennelma oli jotenkin vinossa[*]just äsken huomasin, että räpylät on märät, ja sitten oli koko höyryke limainen[/list]

    Jotenkin se jostain vuotaa nyt. En tiedä mistä vuotaa. Ei näy vuotoa, mutta kusee alleen kyllä.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  12. #212
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    899

    Vs: ViVi Nova kit

    Laitoin nyt sen pieniohmisen tankkiin. Tais olla 1.8 ohmia. En muistanut kuivapolttaa. Olisko pitänyt kun tuntuu Lavassa jo 3 volttia antavan sivumakua MapleWoodiin.


    Savuttajäsen nro 66

     
     
  13. #213
    Höyrypää shadowwalker's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    tre
    Viestit
    699

    Vs: ViVi Nova kit

    Tuli hankittua vivi nova ja siihen metalliputki joka sitä herkullista salmiakkia nyt sitten kestää. Suoritin kuivapolton ja laitoin mehut sisään ja höyryttelyä takana pari tuntia ilman mitää ongelmia. Jess!! Mutta seuraavana päivänä oli pientä palaneen makua havaittavissa tehokkaalla imutuksella. Rauhallisella imutuksella ei tuota ongelmaa. Minkälaisia tehoja ihmiset käyttää? Itse olen käyttänyt 2.4Ω päällä 3.7 v

     
     
  14. #214
    Höyrykonkari mrco's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    322

    ViVi Nova kit

    Mulla ekaa kertaa testissä vivi nova, 2.4ohm luki atossa, todellisuudessa oli 2.7ohm. 4.5 volttia sille oon syöttänyt, ei dry hittejä.
    Myös neste oli uutta, joten en tiedä maistuuko "oikealle" vivi novasta mutta kamalaa tuo on, pink spotin black mamba.

     
     
  15. #215
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238

    Vs: ViVi Nova kit

    2.7ohm näyttää Lavatube Viville ja 4-5V mennään. Viitonen alkaa olemaan turhankin ärhäkkä ja palanutta makua pukkaa helpolla ja varsinkin jos alkaa olemaan tankki lopuillaan.
    Hetken pyörittelee ja taas toimii
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  16. #216
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    139

    Vs: ViVi Nova kit

    Höyryn määrä parani kohtalaiseksi kun paineilmalla puhalsin ilmareiät.

     
     
  17. #217
    Höyrykonkari zapster's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    286

    Vs: ViVi Nova kit

    Yyh, duunasin meshi wickin 3/4 coililla. Maku hävis ja tilalle tuli todella voimakas metalli, vähän kun ois ruosteista vettä juonu. Unohdin innostuksissani tosin polttaa nestettä wickissä ennen käyttöä, muistin kuitenki hehkuttaa ja kastella 3 kertaa.

     
     
  18. #218
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    899

    Vs: ViVi Nova kit

    Mulla on nyt 2.4 ohminen ato Vivissä. Sen muistin kuivapolttaa ennen käyttöä.

    Parhaiten toimii näistä, höyryä tulee ja nyt muutaman päivänjälkeen ei palaneen makuakaan enää.

    Mutta mutta... MapleWood ei maistu samalta kuin Boge-tankkisysteemillä. Vivistä tulee jonkinlainen kemikaalin maku, hieman kuin joku parfyymi tai jotain. Tarkemmin en osaa eritellä. Ja nyt en tiedä, kumpi on MapleWoodin oikea maku. Makeuskin häviää johonkin.

    En pidä Vivin antamasta mausta. Kunhan tyhjenee, koitan jotain muuta.


    Savuttajäsen nro 66

     
     
  19. #219
    Banned

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    47

    Vs: ViVi Nova kit

    Noniin olen aloittelija enkä tiedä näistä vehkeistä hirveästi. Sain lavatuben mukana 1,6ml nova tankin ja sitten 5 atomisaattori kärkeä. Viikko sitten otin aton käyttöön ja alku sujui hyvin ja höyry tuli pehmeästi ja hyvin ulos. Nyt eilisen ja tämän päivän aikana en tiedä missä vika kun tuntuu kuin pillimehua imisi ja kaikki nesteet tulee polttavana suuhun. Minulle ei annettu mitään tarkkaa neuvoa kuinka tuo pestään ja mitkä osat pestään. Olen nyt irrottanut tuon tankin ja pessyt sen sekä atomisaattori kärjen ja sen "istukan" myös. Ei auttanut mitään laitte vain rohisee eikä imaista uskalla kun tulee neste polttavana suuhun. Yritin etsiä youtubesta ohjeita mutta en löytänyt kunnollisia. Myyjä sanoi että tuo yksi atokärki kestää "kuukausia" vaikken siihen nyt ihan usko niin eikai sen viikossa pitäisi hajota. Yritin vaihtaa siihen tänään uuden kärjen mutta silti laite rohisee. Kuinka tämä kuuluu pestä ja mitkä osat täytyy ottaa irralleen? Esmoken myyjä sanoi että reipas puhalluskin riittää mutta ei siitä kyllä ole ollut mitään apua. Tää on mun ainoa tankki tällä hetkellä kun en ole uutta ehtinyt tilaamaan joten pitäis kuntoon saada. Mitä tuo kuivapoltto meinaa? Itse olen vain vaimon föönillä puhalluttanut osat suunnilleen kuivaksi.

    Kiitoksia kaikille ketkä vaivautuu auttamaan.

     
     
  20. #220
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238

    Vs: ViVi Nova kit

    Youtubesta löytyy paljon videoita opastamaan pesussa ja kuivapoltossa.

    Ite olen tuota isompaa Vivi novaa pessyt ihan purkamalla kaikki ruuvattavat osat erilleen ja kuumalla vedellä huuhtelemalla. Paperipyyhkellä olen suurimmat vedet kuivannut pois.



    Kuivapoltto tarkoittaa että imulangoista poltetaan lika pois. Se mitä niihin kertyy käytön aikana.
    Ato kiinni Lavatubeen ja virtanappia pohjaan-ylös kunnes kaikki lika on palanut pois ja vastuslangat hehkuu.
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •