Tulokset 1 - 13 / 13

Aihe: Phoenix-510?

  1. #1

    Phoenix-510?

    Tervehdys!

    Ajattelin tuommoisen aloituspakkauksen noutaa huomenna kaupasta, ja pohdin että onkohan hyvä? En hakemalla löytänyt arvosteluja muista, kuin eGo-mallista, joka on tästä 10e kalliimpi versio. Mahtaakohan olla kelpo e-tupakka ihmiselle joka polttaa aika paljon ja vetää henkeen? Kiitos

    Tässä linkki tuotteeseen: http://www.phoenixvapes.com/index.ph...&product_id=61

     
     
  2. #2
    Höyrykonkari Polgara's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    366

    Vs: Phoenix-510?

    Akku ei tule riittämään kotiovesta ulos, maksa ennemmin se kymppi lisää. Vrt. 280mAh - 1100mAh

    Savutta #0059

    Let's Twist.


     
     
  3. #3

    Vs: Phoenix-510?

    Jep, ota se Ego versio sovinnolla. Tai hanki noita akkuja 2 varalle, että sulla on aina muutama ladattu taskussa.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  4. #4

    Vs: Phoenix-510?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pol Näytä viesti
    Akku ei tule riittämään kotiovesta ulos, maksa ennemmin se kymppi lisää. Vrt. 280mAh - 1100mAh
    Mä harvoin poltan ulkona, tai edes käyn ulkona, niin se ei oo ongelma Mutta noin muuten, onko millainen? Tuleeko höyryä kiitettävästi jne?

     
     
  5. #5
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Tornio
    Viestit
    87

    Vs: Phoenix-510?

    Moi Hannes! Ota suosiolla joko kympin kalliimpi vgo taikka siittä viel kympin kalliimpi ego malli. 510 on varmasti ihan hyvä myös, mutta akkua saat sitten latailla yhtenään. kartot noissa kaikissa on tietääkseni samat (VG/PG). Egon (vgo+ego) malleissa on siis 510 kierteet, joten voit vaikka bogen karton laittaa kiinni tarvittaessa.

    Itse olen nyt vkl höyrytelly vgo ja lähti tilaukseen viel ego, tässä jälkimmäisessä oli jotain extraa mukana verrattuna toiseen. Mukavia höyryttely hetkiä!

     
     
  6. #6
    Höyrykonkari Polgara's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    366

    Vs: Phoenix-510?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hannes84 Näytä viesti
    Mä harvoin poltan ulkona, tai edes käyn ulkona, niin se ei oo ongelma Mutta noin muuten, onko millainen? Tuleeko höyryä kiitettävästi jne?
    Ei henk.koht. kokemusta laitteesta, mutta en mä kyllä tuota suosittelisi, vaikuttaa aika lelulta. Jo pelkkä akun kapasiteetti on suoraan sanoen surkea. Jos halpaa laitetta etsit, niin hyviä vaihtoehtoja olisi mm.
    http://www.nikotiiniton.fi/product/7...kit-ego-t-lite
    http://www.nikotiiniton.fi/product/2...ual-coils-lite

    Molemmssa akut saa valita, suosittelen sitä alasvetovalikon alimmaista eli 900mAh passthrough. Voit höyrytellä akun latautuessa tietokoneen usb-portista ja jos et poistu kotoasi, niin pärjäät varmaan yhdelläkin akulla. Ehkä...

    Savutta #0059

    Let's Twist.


     
     
  7. #7

    Vs: Phoenix-510?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pol Näytä viesti
    Ei henk.koht. kokemusta laitteesta, mutta en mä kyllä tuota suosittelisi, vaikuttaa aika lelulta. Jo pelkkä akun kapasiteetti on suoraan sanoen surkea. Jos halpaa laitetta etsit, niin hyviä vaihtoehtoja olisi mm.
    http://www.nikotiiniton.fi/product/7...kit-ego-t-lite
    http://www.nikotiiniton.fi/product/2...ual-coils-lite

    Molemmssa akut saa valita, suosittelen sitä alasvetovalikon alimmaista eli 900mAh passthrough. Voit höyrytellä akun latautuessa tietokoneen usb-portista ja jos et poistu kotoasi, niin pärjäät varmaan yhdelläkin akulla. Ehkä...
    Kiitti Vielä kysäsen tästä: http://www.phoenixvapes.com/index.ph...&product_id=63

    Mietin vaan kun noita sais täällä paikanpäällä haettua suoraan, niin ei tarvis posteja kyttäillä

     
     
  8. #8
    Höyrykonkari Polgara's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    366

    Vs: Phoenix-510?

    Ehdottomasti ennemmin tuo kuin Phoenix-510.

    Savutta #0059

    Let's Twist.


     
     
  9. #9

    Vs: Phoenix-510?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pol Näytä viesti
    Ehdottomasti ennemmin tuo kuin Phoenix-510.
    Haetaan sitten semmonen huomenna Kiitos avusta!

     
     
  10. #10
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    432

    Vs: Phoenix-510?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hannes84 Näytä viesti
    Haetaan sitten semmonen huomenna Kiitos avusta!
    Jos välttämättä haluat hakea tuolta, niin ota vGo. eGo maksaa kympin enemmän ja on muuten sama laite mutta saat vähän erinäköiset conet (tankin suojukset) ja kaupanpäälle yhden suukappaleen suojuksen ja kynäklipsin. (älä hämäänny vaikka niitä on kuvassa 2 kpl, niitä tulee yksi)

    Eli noita osia tulee eGossa:
    link1
    link2
    link3

    ja vGossa tulee:
    link4

    Mulla oli tuo vGo aloituspakkauksena ja olen vahvasti sitä mieltä että osta mieluummin akut ja laturi(t) erikseen ja itse höyrystinosaksi vaikka noita kartotankkeja. Noita saa sitten jatkossa parempilaatuisella muovilla ja alumiinisilla päätycapeilla ainakin finnvapelta ja nikotiinittomalta, jos nuo nyt sattuvat lahoamaan jonkun übertujun nesteen seurauksena. 3,5 ml tankki on samanpaksuinen kuin eGo akku. Shorty coneilla nuo tankit saa esteettisesti sovitettua eGo akkuun. Kotimaisista myyjistä ainakin finnvape, esmoke ja esauhut myyvät noita. Tuossa on "ammattilaisvapottajan" arvio noista aloituspakkauksen tankeista (tismalleen samoja kuin phoenix kartot, eri nimisiä vain). Itse sain niillä huonosti makua, palaneen makua, muovin makua ja laimeita höyryjä, silti sain röökinpolton puolitettua niiden avulla. Ja tuollaisia vaihtokartoja dct tankkeihin sitten tarvittaessa. Paremmat löylyt ja maut lähtee kuitenkin bogen XL kartoilla. Niitä myy ainakin finnvape, nikotiiniton, esmoke ja esauhut. Niiden huono puoli on se, että niissä ei ole valmiiksi reikää, mutta nikotiinittomalta saa carto punchereita. Eiköhän noita tule vielä phoenixillekin, kunhan vaan kauppa käy ja on pikkuhiljaa varaa laajentaa valikoimia.

    Saat 55 eurolla 2 akkua, laturin ja 2 dct tankkia, eli vGo ja eGo aloituspakkausten hintoihin verrattuna menee juuri puoleenväliin. Mielestäni aika hyvä aloitussetti paatuneellekin röökimiehelle. Mieti siis vielä kaksi kertaa kummanlaisen setin haluat. O0
    Höyryn voimalla 11.3.2012 alkaen.

     
     
  11. #11

    Vs: Phoenix-510?

    Hain tuon Vgon, mutta ehtiihän niitä sitten modailemaan jos haluaa Ihan hyvä laite tuntuu olevan, mutta teen ilmeisesti jotain väärin, kun täyttämisen jälkeen nesteet valuu ulos keskeltä laitetta ja välillä suuhun, välillä ei tule höyryjä lainkaan, ja välillä pelittää OK--- Kamala rätinä ja myös imiessä.. Palaneen makua lykkää välillä myös mulle, mutta vaan sillon kun nesteet vähissä. Täytyy kyllä myöntää että olen vetänyt 2 tavallista röökiä tässä välissä, kun tuota kokeilin. Se karheus ja kurkun täyttävä tunne puuttuu. Ehkä tarvis katella vahvempia nesteitä.

     
     
  12. #12
    Höyrykonkari Polgara's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    366

    Vs: Phoenix-510?

    Huomasithan, että tuo tulee VG-nesteille tarkoitetulla atomisaattorilla? VG on paljon paksumpaa kuin PG, vuotaminen johtuu luultavasti tästä.

    Savutta #0059

    Let's Twist.


     
     
  13. #13

    Vs: Phoenix-510?

    Moro Hannes ja mukavaa että olet löytänyt tiesi laitteidemme pariin

    Ongelmasi vaikuttaisi juurikin siltä, että höyryttelet nyt hyvinkin PG pitoista e-nestettä VG-kartoilla.
    Saanko udella mitä nestettä olette nyt kokeillut?

    Jos nesteesi on hyvin PG pitoista niin suosittelen ostamaan PG kartoja meiltä jolloin ongelmiesi pitäisi hävitä (tai vaihtoehtoisesti höyrytellä VG pitoisia nesteitä noilla Phoenix-Kartoilla, esim Pink Spotin nesteet toimivat loistavasti VG kartoilla).

    Meidän kaupan ketjun löydät täältä (mitä seuraamme aktiivisemmin jolloin pystymme vastailemaan kysymyksiisi myös rivakammin): http://www.e-savuke.com/forum/index.php?topic=1175.0

    Voitte myös olla yhteyksissä asiakaspalveluumme mailitse: asiakaspalvelu@phoenixvapes.com

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •