Tulokset 1 - 3 / 3

Aihe: kaksi kyssäriä.

  1. #1
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    61

    kaksi kyssäriä.

    Olen kuiteskin vielä aloittelija joten postaan tähän.. mitenkäs on, onko tuo boltin mukana esokesta tuleva tankkimalli hyvä ja helppo ja halpa? Kestääkö nuo tankin sisällä olevat cartot kauan?

    Sitten olen alkanut cartoja käyttämään, ja mietin teenskö kondomimetodin oikein( teen sen nyt b.pusardo tyylillä eli akkupäästä hitaasti painetaan kortongin kautta neeste sisään...onko jokin tehokkmpi konsti, kun menee noita tommonen 3 lr tai standard cartoa päivässä...nestevahvuus tuntuu kuitenkin oikealta...16 mg?

     
     
  2. #2

    Vs: kaksi kyssäriä.

    Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta
    Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju
    Esmoke.fi - ILMAINEN TOIMITUS
    bogen cartot
    Cartomizerin täyttö ja käyttö sekä eri mallit

    Tankkicartot kestää sen mitä kestää.. Mikään ei ole ikuista.. Toiset vaihtaa carton kahden päivän välein, toisilla menee kuukaus ++..
    Riippuu paljolti käyttöjännitteestä ja nesteestä.

    Kokeile reverse condomia.. Eli kortsuun nestettä, ja täyttö vanupäästä.. lopeta kun näet tipan akkupäästä. Ja kondomia eip oikein muuten itse ole tullut käytettyä, kuin ensitäyttö... Eli koita vaikka silleen, että kannat mukanasi pientä nestepulloa ja aika-ajoin tiputat jokusen tipan cartoon kosteuden ylläpitämiseksi...

    JA SEURAAVALLA kerralla sitten johonkin ketjuun tälläiset kyssärit jookoskookos..
    Esimerkiksi esmoken ketjuun, heidän tuotekysely ja täyttökyssäri joko aloittelijat/pieniä kysymyksiä tai *tadaa* cartoketjuun...
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  3. #3
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    239

    Vs: kaksi kyssäriä.

    Älä nyt hyvä mies heitä niitä kartoja menemään jos alkaa palanut maistumaan, ne pitää täyttää uudelleen. Äläkä myöskään trollaa ja käytä sitä hakua...



    Savutta ry jäsen #0024

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •