Tulokset 1 - 12 / 12

Aihe: Vinirette (saksa)

  1. #1
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2009
    Viestit
    14

    Vinirette (saksa)

    Onko kukaan tilannut vielä saksalaisia nesteitä?
    Itse oleskelen tällä haavaa saksassa ja tilasin Vinireteltä (sijaitsee Hampurissa) kokeeksi kokonaan saksalaista tavaraa.
    Hinta on korkeahko jos verrataan kiinalaiseen tavaraan, mutta noista kiinalaisista nesteistähän olis ehkä muutenkin hyvä pysytellä erossa
    Pitäis tulla ens viikolla pari pulloa, Vinireten tupakinmakuinen ja suklaa.
    Voin laittaa arvosteluakin myöhemmin.

     
     
  2. #2

    Vs: Vinirette (saksa)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vesley Näytä viesti
    mutta noista kiinalaisista nesteistähän olis ehkä muutenkin hyvä pysytellä erossa
    Miks?

     
     
  3. #3
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2009
    Viestit
    14

    Vs: Vinirette (saksa)

    ei siinä mitää muuta hyvää syytä oo ku yleinen epäluottamus laatuun ja laadunvalvontaan. Esimerkkejähän on maailma pullollaan miten kiinalaiset osaa yks päivä unohtaa kaiken. Täs tapaukses ei tartte ku lorahtaa toisesta saavista toiseen liikaa
    Ja kiinalainen työkulttuuri on tunnettu siitä, että kun poika ei pääse tänään töihin nii äiti menee tuuraamaan.

    Ja on olennaisesti aika suuri ero miten eri valmistajat ottaa vastuun siitä mitä niiden nesteissä on, tarkalleen ottaen. Viniretellä löytyy tarkat tiedot mitä ne on laboratorios niihin nesteisiin laittanu, kiinalaiset ei niitä sen kummemmin selittele

    Mutta ei mulla mitää huonoja kokemuksia oo kiinalaisista nesteistä ollu, ja tuskin tuleekaan.

    *edit
    .. niin ja muistan lukeneeni TW:n sivuilta, että Totally wickedinkin E liquid tehdään kiinassa, mutta sivulauseessa oli huomautettu että TW:n valvonnan alla hahah.. siitäkin voi vetää monta johtopäätöstä.
    Mun johtopäätös on kuitenkin ainoastaan se, ettei siitä kiinan tavarasta kannata mitenkään erityisen huolissaan olla, tilas sitä mistä vaan. Oon jokatapauksessa valmis maksamaan enemmän jos on varmasti hyvää tavaraa ja ei tarvi enää polttaa analogista Ja eikai siitäkään haittaa oo jos tukee eurooppalaista e-nesteen tuotantoa.

     
     
  4. #4

    Vs: Vinirette (saksa)

    Itse kyllä ihmettelen kovasti miksi kiinalaisissa nesteissä (ainakin TW Red Label & LF Dekang) täytyy olla about 15 ainesosaa mutta vaikkapa TW Decadent Vapours ja TW Patriot Range riittää 3-4 ja ne ovat loistavia?

     
     
  5. #5
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2010
    Viestit
    305

    Vs: Vinirette (saksa)

    Ja pitää myös muistaa, että muualla kuin Kiinassa myytävät e-nesteet on sen verran pientä puuhastelua et niitä nyt tehdään ties missä pikku puljuissa ja oman autotallin hämärässä valossa. Kenelläkään meistä ei ole tietoa tai todisteita näiden pikkupajojen hygieniasta tai muista olosuhteista.

    Nämä samaiset pajat tietysti mielellään levittävät sanaa Kiinalaisten huonoista olosuhteista, mutta yksikään näistä puljuista ei ole vastannut haasteeseen joka tällä videolla heitettiin: http://www.youtube.com/watch?v=OWR65...os=dTkjrY09VF0


     
     
  6. #6

    Vs: Vinirette (saksa)

    Hyvä video!

     
     
  7. #7

    Vs: Vinirette (saksa)

    Yksi minun nettikaverista kävi Decadent Vapours tehtaalla ja teki videon ”siitä” - olen pitkään ihmettely miksi hän ei koskaan julkistanut kohdalla DV Gallery kuvia tehtaalta - pyysitkö Nick O Teen (DV omistaja) että ei näyttä niitä omalla sivulla? Pitää kysyä.

    Tässä se video-review Nick O Teen kanssa:
    http://sites.google.com/site/ecigint...cadent-vapours

    Kuten huomaatte varmaan nikotiini-konsentraatit vaan on toimistossa jossa kuvattiin hylyllä - ei hyvä.

     
     
  8. #8
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2009
    Viestit
    14

    Vs: Vinirette (saksa)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tonto Näytä viesti
    Ja pitää myös muistaa, että muualla kuin Kiinassa myytävät e-nesteet on sen verran pientä puuhastelua et niitä nyt tehdään ties missä pikku puljuissa ja oman autotallin hämärässä valossa. Kenelläkään meistä ei ole tietoa tai todisteita näiden pikkupajojen hygieniasta tai muista olosuhteista.

    Nämä samaiset pajat tietysti mielellään levittävät sanaa Kiinalaisten huonoista olosuhteista, mutta yksikään näistä puljuista ei ole vastannut haasteeseen joka tällä videolla heitettiin: http://www.youtube.com/watch?v=OWR65...os=dTkjrY09VF0
    Oli loistava video, ja oon ajatellu ihan tuota samaa asiaa. Eurooppalaisethan voi "keulia" ja selitellä omilla labroilla mitä vaan, mut todellisuudessahan se saattaa olla niin että kiinalaiset labrat vie voiton. Mistä me se tiedetään? (jonkin asteista propagandaa tässäkin varmasti käytetään, joka tapauksessa)

    Mutta täytyy vielä sanoa sekin, että vaikka kukaan ei ole tuohon videoon vielä vastannut, ei tarkoita että kaikki eurooppalaiset labrat olis "autotallilabroja"
    Itse uskon, että ei tarvita videota labrasta toteamaan, onko neste tehty vastuullisesti vai ei.

     
     
  9. #9

    Vs: Vinirette (saksa)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tonto Näytä viesti
    Ja pitää myös muistaa, että muualla kuin Kiinassa myytävät e-nesteet on sen verran pientä puuhastelua et niitä nyt tehdään ties missä pikku puljuissa ja oman autotallin hämärässä valossa. Kenelläkään meistä ei ole tietoa tai todisteita näiden pikkupajojen hygieniasta tai muista olosuhteista.

    Nämä samaiset pajat tietysti mielellään levittävät sanaa Kiinalaisten huonoista olosuhteista, mutta yksikään näistä puljuista ei ole vastannut haasteeseen joka tällä videolla heitettiin: http://www.youtube.com/watch?v=OWR65...os=dTkjrY09VF0
    Tämä tehdas on Boge, sen näkee siitä että kohdalla 3:25 on Boge kyltti yhdessä tankissa. Luin että Boge on sama kun Dekang eli Liberty Flights nesteet tulee sieltä jos pitää paikkansa

     
     
  10. #10
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Ja luuponen tykkää

     
     
  11. #11
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Gihttel
    Viestit
    870
    Joku puhu tilanneensa suklaatia, kokemukset kiinnostais. Hyvät suklaat kivenalla. Pahoittelut ooteen puuttumisesta

     
     
  12. #12
    Kokemuksia kaivataan Tekisi mieli ehkä tilailla jotain Vinireteltä, mutta kertokaa hieman millaista tavaraa sieltä on tullut? Hyvää, huonoa, keskinkertaista?

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •