Tulokset 1 - 11 / 11

Aihe: Wotofo Freakshow Tiny

Sijainti
    Lohja

Wotofo Freakshow Tiny

Alla muutama sananen kopioituna valmistajan sivuilta:

Freakshow Tiny TC Box Mod

Freakshow Tiny is a True Temperature Control 60Watt Box Mod. Powerful vapor can be generated due to the expanded range of output voltage 0.25~9.0V (±2%)/wattage 5~60W (±4%) with 18650 battery capacity. The Temperature Control Range is 200~600℉(±3%)/90~315℃(±3%). Moreover, the additional Reverse Voltage Protection, Over Temp Protection, and OCP function make it high-safety even in strong vaping. Great feeling when you hold it because of its palm size 46*23*84mm.

*An Authentic and True Temp Control 60W box mod by Wotofo
    *use single 18650 battery inside
    *Micro USB port for updates
    *Brass 510 spring loaded connection
    *Under TC mode, only support ni200, titanium, 0.1-1.0Ω
    *Under Power mode, with common wire,0.1-2.5
    *Black&Red colors now, more colors will coming soon

Sijainti
    Lohja
    Itselle kyseinen laite matkalla briteistä, laitan ajatukset kunhan pääsen sinuiksi laitteen kanssa.

Mihin hintaan sieltä irtosi? Näyttää tosi kivalta vehkeeltä punaisena ja pitänee laittaa ehdottomasti harkintaan(hankintaan). Ja just eilen puhuttiin että pitää pitää laitteet minimissään.

Hintaa näytti arviolta The WOTOFO Freakshow Tiny is expected to retail around £45/$70.00. http://thegrumpyvaper.com/wotofo-enter-box-mod-arena-with-freakshow-tiny-tc/

Sijainti
    Lohja
    Hieman oli kalliimasta päästä tuolla brittikaupassa, muttakun piti saada nyt-heti-samantien
    WotofoFreakshow Tiny 60w TC Mod · B-Juice, Made In Buckfastleigh

Näköjään tullut optiona ostaa myös atty3 kera bundlena. Hinta tosin oli pelkällä modilla muutaman taalan halvempi ennakkotilauksena?

Mää luulin aluksi kun puhetta kuulin tästä tinystä että olisi vielä pienempi versio siitä dripperistä

Sijainti
    Lohja
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Juha91 Näytä viesti
    Mää luulin aluksi kun puhetta kuulin tästä tinystä että olisi vielä pienempi versio siitä dripperistä
    Ei taitais paljon pienemmäksi enää saada miniä

E: Luonnollisesti niin minäkin luulin olevan puhe dripperistä tuotenimen mukaan.

Sijainti
    Lohja
    Tiny ollut muutaman päivän käytössä ja seuraavat +/- havaittu:

+ pieni koko
    + lämmönsäätö toimii
    + näyttö kirkas ja selkeä
    + kevyt
    + laatikon pinta todella mukavan tuntuinen, hyvä pito (kyljet)
    + (/-) tulitusnappi, + ja - napit miellyttäviä
    + USB lataus ja päivitys

- (/+) tulitusnappi heittää missfiren ~ kerran/25 painalluksen aikana
    - kaikki atot ei kierry flushisti modiin
    - modi menee itsestään lukkoon jonkin ajan kuluttua

Sijainti
    Lohja
    Tänään tuli sähköpostia kaupasta, josta ostin ko. modin.

"Of 8 of these mods I've sold, I've now had 5 been reported, as having the following issues, fluctuating resistance, short protection kicking in on coils well over the lowest 0.1ohm limit , misfiring fire button, (happens on mine too, total pain in the arse), the shallow 510 connector, the poor connectivity between 510 and atty, FAILED short protection, one customer experienced a hard short and narrowly avoided a venting issue, but cooked the battery nonetheless, no atty attached, no active fire button, just instalilng the battery into the unit for the first time.

Of the other 3, one is mine and was a sample, ,one is in Finland where the customer has reported a couple of 'niggles' on a Finnish vape forum, not complained as yet, but I'll be contacting him too, and the other was bought by a friend in Plymouth, who has had numerous issues with the 510 connectivity, resistance readings way out, etc. But thought he'd solved it by having a fiddle about with the atty involved.

Wotofo initially offered replacements, but with such a high failure rate (really 8/8 of our sales on this item are failuures) and with the nature of the failures (a hard short and an averted venting incident,in one of the first few dozen sold round the world) I have told Wotofo I will be refunding all customers. I will do this as soon as Wotofo have confirmed what information they will need with returns (description of incidents, frequency, any other factors contributing to outcome) and I have the items back here, and I'll also refund postage back to us.

Our returns policy covers faulty goods for free replacement of the faulty item within 28 days of sale to end-user. This is what all vapouriser stores offer as standard, due to the nature of the equipment and as this is what most wholesalers and manufacturers offer. In this case I don't think it's at all appropriate, and again due to the potential consequences , and ramifications for Wotofo its quite shocking they might even consider it.

....EDIT....Have just been speaking to them, can you return the mod and all packaging, as completely as possible to me at B-Juice, I will refund the price paid for the mod, and your postage to get it to me. Ist Class signed for is adequate. Please either include a printed hard copy of the issues you are unhappy about, and a few details of when they happened, with what atomiser/ coil etc, as i have to recreate the faults.

I willl be contacting all those who purchased the unit and offering a full refund."

Eli pitäsi laittaa modi takaisin ja saada hyvitys. Noh, onhan tätä jo ehditty testailemaan viikonpäivät Jos sitten ostais mahdollisen V2:sen joskus tilalle.

Kun se sitten toimii ja saa kunnollisen 510 liittimen, ulkonäkö oli hyvä..

Höyrypää

Vaikkakin on ihan edesvastuutonta laittaa maailmalle tuollasia puolivalmiita laitteita jotka toimii kuten toimii, kun ei ole ehditty testata kunnolla, niin nyt Wotofolle hatunnosto tuotteen takaisinvedosta!

Sijainti
    Vantaa
    Nyt on kans itselläni ollut tämä kyseinen modi käytössä. Tiesin näistä sen kaikista viosta. Kuitenki katsoin monta revikkaa laitteesta ja valtaosa ei sanonut mitää tulitus napin missfiresta, mutta päätin kummiskin pistää tilauksen tulemaan Gearbestiltä. Ensi vaikutelmalta laatikko on pieni eli juuri sellainen mitä hain. Vähäsen on ärsyttävää kun jotkut atot jättävän sellaisen kunnollisen välikön kun eivät mene täysin alas. Missfire napissa on suunnilleen joka 15-25 painallus kerran eli ei minua ainakaan haittaa. Akun laitossa oleva ruuvvattava cäppi on toisinaan vähän ärsyttävä mutta onneksi voi ladata usbin kautta jos ei jaksa ottaa pois.
    8/10

Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •