Sivu 3 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 41 - 58 / 58

Aihe: Haaste sähkösavuketoimijoille!

  1. #41
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Hämeenlinna
    Viestit
    320
    joo tai pyysi vapettajia selvittämään asian ja antoi neuvot selvittämistä varten

     
     
  2. #42
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja 6devil9 Näytä viesti
    seurasin tuota keskustelua toisaalla. Melkoista toimintaa alkaa väittää että venemies olisi pyytänyt poliisitutkintaa.Hänhän vain ehdotti vapersille otaamaanasiasta selvää.
    Toki ymmärrän nuo Finvapen solvaukset ja suuren hädän. Nettikauppahan tullaan kieltämään. Karmeaa on myös että Vapetalon Zxys säestää lisää. Pitäisi sentään joku rehellisyys löytyä toisia kauppiaita kohtaan. Tuntuu käsittämättömältä että palstanpitäjät antaa tälläisen vihapuheen jatkua.
    Luulen vähän että mun rehellisyydessä ei ole tässä mitään sen suurempaa ihmeteltävää (ainakaan omasta mielestäni). En ole tainnut tässä sen erikoisemmin muiden kauppojen tekemisiä kommentoida. Taidankin tehdä sen nyt: kiitos Finnvapelle hyvästä ideasta.

     
     
  3. #43
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196
    Mitä screenshottia näin, niin ryhmien ulkopuolella sanos tehneensä tutkintapyynnön. Mutta tämä henkilö nyt on ennenkin ollut Vapersiä vastaan ja varmaan tulevaisuudessakin on, koska hän on mitä on.

     
     
  4. #44
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Hämeenlinna
    Viestit
    320
    nää on näitä solvauksia

     
     
  5. #45
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Hämeenlinna
    Viestit
    320
    ainiin eikös tuo finvapen teemu ole se esmoken konkurssintehny huijari

     
     
  6. #46
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Niin on. Entä sitten?
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  7. #47
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja 6devil9 Näytä viesti
    nää on näitä solvauksia
    Ja tämä alla oleva on?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja 6devil9 Näytä viesti
    ainiin eikös tuo finvapen teemu ole se esmoken konkurssintehny huijari

     
     
  8. #48
    Lainaus Alkuperäinen postaaja 6devil9 Näytä viesti
    seurasin tuota keskustelua toisaalla. Melkoista toimintaa alkaa väittää että venemies olisi pyytänyt poliisitutkintaa.Hänhän vain ehdotti vapersille otaamaanasiasta selvää.
    Toki ymmärrän nuo Finvapen solvaukset ja suuren hädän. Nettikauppahan tullaan kieltämään. Karmeaa on myös että Vapetalon Zxys säestää lisää. Pitäisi sentään joku rehellisyys löytyä toisia kauppiaita kohtaan. Tuntuu käsittämättömältä että palstanpitäjät antaa tälläisen vihapuheen jatkua.
    Voitko vähän tarkentaa, että missä kohtaa FinnVape on solvannut ja ketä? Voit sikäli olla huoleti, meillä ei ole mitään hätää: jos höyrykkeitten kauppa jollain järkevällä tasolla sallitaan Suomessa, niin FinnVape tulee avaamaan Suomeen omia myymälöitä (liikepaikkoja on käyty katsastamassa jo toukokuussa)

     
     
  9. #49
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja FinnVape Näytä viesti
    Voitko vähän tarkentaa, että missä kohtaa FinnVape on solvannut ja ketä? Voit sikäli olla huoleti, meillä ei ole mitään hätää: jos höyrykkeitten kauppa jollain järkevällä tasolla sallitaan Suomessa, niin FinnVape tulee avaamaan Suomeen omia myymälöitä (liikepaikkoja on käyty katsastamassa jo toukokuussa)
    Maskuun vois yhden liikkeen laittaa

     
     
  10. #50
    Höyrykone Steamy's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    4,318
    Lainaus Alkuperäinen postaaja 6devil9 Näytä viesti
    Pitäisi sentään joku rehellisyys löytyä toisia kauppiaita kohtaan.
    Lol, kyseinen henkilöhän on itse aina ollut niin rehti ja reipas

     
     
  11. #51
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Mitä ihmettä täällä tapahtuu?

     
     
  12. #52
    Sen enempää kantaa ottamatta...

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Deetwo7 Näytä viesti
    Sen verran jarrua tähän että siis tutkintapyyntöä ei ole tehty. Poliisi on toki sekoitettu asiaan, mutta nimiä mainitsematta ja halusivat että sinne otetaan yhteyttä että saadaan selvitettyä mahdollinen lupatarve.
    Mitään ongelmaa tästä tuskin syntyy, varsinkaan Vapersille koska yhdistys ei ole harjoittanut rahankeräyslain alaista toimintaa missään vaiheessa.
    Peukku haasteeseen osallistuneille!

    " Mitä se minulle kuuluu mitä minä teen..."

     
     
  13. #53
    Höyrypää UNDERBERG's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    epsoo
    Viestit
    463
    Jussi on varmaan juuri sellainen kuin se foorumin mielipiteessä näkyy, se ei ole läpeensä Paska.
    Jotkut vaan pelaa eri tavalla.
    Yleinen mielipide ei tykkää arizonan ja jusssin hommista....
    Näin mä oon sen tulkinnut...
    Ole hyvä
    Ok
    Laitteet | GLV SuperMini | Ea Mod | buzz Pro | Kayfun 3.1 | Kayfun 2.1
    Hakusessa | Laadukas mekaaninen akkuputki pohjanapilla. Saa tarjota
    RIP | Buzz Pro # 542 | Kayfun V3 x 2 | Caravela #136

     
     
  14. #54
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620
    ja ennen ylilyöntejä, olkaapas tarkkana. minä olen porkkana.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  15. #55
    e-savuke.com vastannut myös haasteeseen!

     
     
  16. #56
    Mites tämä projekti etenee? Nyt oli ilmeisesti ollut yksi näytön paikkakin järjestölle Heli "olen LÄÄKÄRI" Patjaa vastaan,hän nyt kuitenkin edustaa suomessa sitä äänekkäintä höyryttelyn vastustaja seurakuntaa. Tämä tosin jäi itseltä näkemättä mutta tiivistelmä tuli aika selväksi tuolta "Sähkösavukkeet suomen puhutuimmaksi aiheeksi" ketjusta.
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  17. #57
    Höyrypää Deetwo7's Avatar

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    448
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ahe222 Näytä viesti
    Mites tämä projekti etenee? Nyt oli ilmeisesti ollut yksi näytön paikkakin järjestölle Heli "olen LÄÄKÄRI" Patjaa vastaan,hän nyt kuitenkin edustaa suomessa sitä äänekkäintä höyryttelyn vastustaja seurakuntaa. Tämä tosin jäi itseltä näkemättä mutta tiivistelmä tuli aika selväksi tuolta "Sähkösavukkeet suomen puhutuimmaksi aiheeksi" ketjusta.
    Työn alla, kirjoittelen parhaillaan ylös Patjan puheita tarkempaa analyysia ja argumentointia varten Hänen nimensä on muuten Kristiina.
    Lähetys löytyy areenasta jos sen haluaa katsoa.

     
     
  18. #58
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Deetwo7 Näytä viesti
    Työn alla, kirjoittelen parhaillaan ylös Patjan puheita tarkempaa analyysia ja argumentointia varten Hänen nimensä on muuten Kristiina.
    Lähetys löytyy areenasta jos sen haluaa katsoa.
    Niinpäs olikin, meni etunimet sekaisin kaikessa hässäkässä Toivottavasti tuo ei jää ainutkertaiseksi tilaisuudeksi esiintyä asian tiimoilta ja tosiaan jos saanen olla niin röyhkeä ja neuvoa että järjestön edustajista olisi varmaankin hyvä valita 2 ihmistä jotka toimii kaikissa medioissa puhemiehenä. Heille paras mahdollinen materiaali sekä perehdytys vaikka juuri tekemääsi analyysiin Patjan puheista. Kaksi ihmistä siksi että kukaan tuskin pystyy täysipäiväisesti hoitamaan hommaa jolloin 2 päivän aikataululla pyydetyt haastattelut ei kaadu siihen että ao. henkilö ei pääse paikalle. Loppu kirinä ennen kuin laki ehdotus nuijitaan olisi varmaan kaikkia mahdollisia medioita rummutettava. Höyryttelijöiden määrä on kuiten Suomessa suhteellisen pieni joten parempi saada aikaan mielikuva isosta sekä äänekkäästä joukosta politiikoille joita loppu peleissä kiinnostaa enemmän julkisuuskuva kuin se miten asianlaita oikeasti on.
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
Sivu 3 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •