Sivu 1 / 3 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 46

Aihe: Huonoja litkuja pullokaupalla... aaaargh!

  1. #1

    Huonoja litkuja pullokaupalla... aaaargh!

    Tosiaan! Huonoa säkää e-nesteostoksilla. Kaikki järestään kamalaa skeidaa!
    VR Malibu pineapplen, kentucky maplewoodin ja vanillan kanssa viettelin kuherruskuukautta e-savukkeen kanssa ja sitten:
    LF:n kirsikka VG - täyttä roskaa
    VR:n fruit stripe illusions - mautonta
    DV:n raspberry - yök
    e-cig wizardin orange cream soda - sanoin kuvaamattoman hirveetä

    Nyt olen odotellut uutta lähetystä LF:lta jo kolme viikkoa. Ei vaan kuulu!

    Ootteko "maustaneet" noita pahoja litkuja itse? Ja miten olette onnistuneet siinä?

    Huh! (enpoltatupakkaa, enpoltatupakkaa, enpoltatupakkaa...)

     
     
  2. #2
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Huonoja litkuja pullokaupalla... aaaargh!

    FruitStripesiä kannattaa koittaa drippailemalla. Kun atomisaattori hieman kurlaa niin nestettä on tarpeeksi. Ja sitten imaisu... aah.

     
     
  3. #3
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Huonoja litkuja pullokaupalla... aaaargh!

    Tai sitten megalla WOOsta, muuttui kertaheitolla El Toron pähkinä-ällötyskin nannaksi, th vain rapee kurkun.
    KGO & Twist

     
     
  4. #4

    Vs: Huonoja litkuja pullokaupalla... aaaargh!

    Olethan tuulettanut varsinkin noi VR:n nesteet? Ne varsinkin ja iso osa muistakin hyötyy kun seisottaa korkki auki.

    Mä olen ostellut vaan noita halpis kiina litkuja, ja kovin moni niistä ei yksikseen kovin kummallista ole. Maistelen niitä sellaisenaan, pähkäilen ja sekoitan jonkun muun kanssa. Ei vielä niin pahan makuista ole vastaan tullut, että viemäriin kaataisin :P


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  5. #5
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Re: Huonoja litkuja pullokaupalla... aaaargh!

    Mä sekottelen tunkkaset tupakkamaut sitruunaan ja jopa taas maistuu.. )

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  6. #6
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Huonoja litkuja pullokaupalla... aaaargh!

    Strong menttooleilla olen lantrannut monta itelle huonoa nestettä.
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  7. #7
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Huonoja litkuja pullokaupalla... aaaargh!

    mentholilla peittää hyvin muita makuja. vaniljalla pehmeyttä makuihin

     
     
  8. #8
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Huonoja litkuja pullokaupalla... aaaargh!

    Yleensäkkin,kun ostaa nesteitä ei kannata pilkulla lukea misärt muut pitää.Voi muuten maistua paskalta se neste jota kaikki kehuu Paras ostaa niitä makuja joista pitää muutenkin "siviilissä"ja välttää makeita nesteitä.Ei tämä mikään karkkitikku ole minun mielestä niitä saa Ärrältä.Monella odotukset liian korkealla makujen suhteen ja siksi pelkät tupakkamaut ei yleensä tuota pettymystä sillä paskalta tupakka aina on maistunut

     
     
  9. #9

    Vs: Huonoja litkuja pullokaupalla... aaaargh!

    Ihmetyttää miten monet täällä foorumilla sanovat nakkaavansa roskiin litkut joista eivät pidä. En pahalla siis tarkoita, mutta miksi ette anna nesteitä esimerkiksi aloitteleville tai köyhille höyryttelijöille?
    Tosiaan nuo maunparannuskikat (etikka, sitruunahappo, tuuletus, sekoitus toiseen nesteeseen ym.) ovat kokeilemisen arvoista, niin ei mene haaskuuseen.

     
     
  10. #10
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Huonoja litkuja pullokaupalla... aaaargh!

    Periaatteesta jo vedän huonot litkut väkisellä naamariin kuin viemäriin..nyt aloitin taas session missä vetelen vajaita litkuja naamariin enkä tilaa uusia enkä availe avaamattomia ennen kuin saa taas varastoa tyhjennettyä
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  11. #11
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    467

    Vs: Huonoja litkuja pullokaupalla... aaaargh!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tonikki Näytä viesti
    Ihmetyttää miten monet täällä foorumilla sanovat nakkaavansa roskiin litkut joista eivät pidä. En pahalla siis tarkoita, mutta miksi ette anna nesteitä esimerkiksi aloitteleville tai köyhille höyryttelijöille?
    Tosiaan nuo maunparannuskikat (etikka, sitruunahappo, tuuletus, sekoitus toiseen nesteeseen ym.) ovat kokeilemisen arvoista, niin ei mene haaskuuseen.
    Luovuttamisen lakikin jo kieltää!(nikotiini-nesteet siis) Mutta tota pois heittämistä en ymmärrä. Mulla paskat nesteet on hätävarana. tosin oon miettiny jos lantrais.

     
     
  12. #12

    Vs: Huonoja litkuja pullokaupalla... aaaargh!

    No-niin!
    Nyt saapui pitkään odotettu lähetys. Ja kaikki valinnat meni nappiin tällä kertaa!
    FSUSA vanilla extreme: nam! Supermakea ja mä tykkään noista... mieluummin näitä, kun ärrältä
    VR Kentucky maplewood: aivan ihana, ei niin makea, mut ihana!
    VR citrus explosion: mahtavaa, mahtavaa!

    Lisäksi sain perfumer's apprentice makunesteitä, joilla oon maustellut entisiä= pahoja litkuja ja saanut tutti frutilla, caramelilla ja ananaksella vähintäänkin tyydyttäviä variaatioita aikaiseksi. Parikin tippaa tankilliseen tekee ihmeitä!

    Mä olen aika kranttu tässä asiassa. Makuaistin palauduttua tupakoinnin jäljiltä en aio enää mitään pahanmakuista kiskoa! Muutama pullo kyllä lähtee mäkeen mm. pink spot vaporsin orange cream soda... Muuten olen säästäväinen ja vastuullinen kuluttaja

     
     
  13. #13
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Gihttel
    Viestit
    870

    Vs: Huonoja litkuja pullokaupalla... aaaargh!

    mulla on kans säkillinen paskoja nesteitä, vetelen/lantraan niitä jos hyvät loppuu.
    Tosin hyviäkin on noin puoli litraa että en ihan heti... Mutta en heitä roskiin!!!
    -Saita Paska

     
     
  14. #14

    Vs: Huonoja litkuja pullokaupalla... aaaargh!

    Tai kokeile onneas tuolla pakkotoiston foorumilla, niillä on toi nesteidenvaihtoketju.

    Mutta hyvä kun sait itsellesi maistuvia makuja, ja niistä kehnommistakin saa sekoittamalla ja mielikuvitusta käyttämällä ihan maistuvia.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  15. #15
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    48

    Vs: Huonoja litkuja pullokaupalla... aaaargh!

    Joo tämä on ehkä ärsyttävin asia tässä harrastuksessa. Kun ei nuo kalliimmat premium nesteetkään aina maistu. Aina välillä ravistelen pulloja, mutta eipä se maku paremmaksi muutu. Tota tuulettelua en ole harrastanut, kun ei siitä oikein ole selvää näyttöä, ainakin mitä ECF:ia olen lukenut. Pilalle menevät kummiskin.

    Suurimmat pettymykset on kyllä olleet Pink Spotin Carmel Frappe ja FSUSA Espresso.

    Tuo Caramel Frappe maistuu enemmän joltain eltaantuneelta multaiselta suklaalta. Ei niinkään karamellimaiselle. Haisee kyllä hyvältä joku Jakki Makupala tmv. Tai sitten oon saanut huonoa batchia, tiedä häntä. Velholta tilattu muutes.

    Espresso maistuu ja haistee kyllä sille kuin pitää, mutta on kyllä aika vahvan makuista mun suuhun. Vähänkuin tosi vahvaa mustaa pannukahvia höyryttelis. No onhan se juomakin aika karskia, et tuli vissiin väärä makuvalinta vaan tehtyä, eli nesteessä ei sinänsä vikaa.

    Sekin on muuten harmillista, kun olen paria nestettä joutunut ostamaan 24mg, kun ei miedompia ollut varastossa. Noh, noihan on tietty PG:tä vielä eli kurkkuun käy aivan saatanasti. Sama kun sikaria henkeen vetäisi. VG:tä sentään pystyy höyryttämään 24mg tai jos on 50/50.

     
     
  16. #16

    Vs: Huonoja litkuja pullokaupalla... aaaargh!

    Mulla kans puteli espresso kahvia, maistui just siltä, eli liian vahvaa sellaisenaan mun makuun. No, sotkin cuban cigar/RY4/espresso/vanilja ja aijai, tuli tosi namiskaa. Myös tuo cuban cigar oli sellaisenaan liian vahvaa, RY taas liian pliisua. Yhdistelmänä tuli miun maun mukkainen


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  17. #17
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Huonoja litkuja pullokaupalla... aaaargh!

    Tämä on kanssa yksi hemmetin ikuisuuskysymys että miten löytäisi sellaisen all day vape nesteen jota kuvittelisi höyryttelevän jatkuvasti ettei siihen kyllästy tai aina olisi kokeilemassa jotakin uutta nestettä...eihän sitä tupakkamerkkiäkään joka päivä vaihdettu..yhdellä menin lähes 10 vuotta ja toisella seuraavat 10. Korkeentaan askitupakan seurana oli toisena merkkinä sätkätoppa.Välillä kun kokeeksi jotakin muuta merkkiä osti niin sai vain perkeleellisen tupakkayskän
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  18. #18
    Höyrykonkari Tzar Ko's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    106

    Vs: Huonoja litkuja pullokaupalla... aaaargh!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hellraiser Näytä viesti
    ...eihän sitä tupakkamerkkiäkään joka päivä vaihdettu..yhdellä menin lähes 10 vuotta ja toisella seuraavat 10. Korkeentaan askitupakan seurana oli toisena merkkinä sätkätoppa.
    Jep, mietin ihan samaa. Poltellessa tuli haettua aina samaa, vuodesta toiseen. Baarissa ollessa välillä jotain vastaavaa, kun ei omaa merkkiä ollut saatavilla. Nyt on mennyt euro ja toinekin, kun kaikkea täytyy muka kokeilla. Nesteitä olisi ainakin syksyyn asti, mutta aina tulee jotain uutta, jota on muka aina pakko tilata. Viimeksi päätin, että El Toron Cigarillos on viimeinen mitä pariin kuukauteen tilaan, mutta pistivät pirulaiset sen Eden-maistiaisen mukaan

     
     
  19. #19
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Gihttel
    Viestit
    870

    Vs: Huonoja litkuja pullokaupalla... aaaargh!

    joo on se eri hommaa näitten kans ko analogisten, cameli oli minun merkki, alldaysmoke, sekä chesterfield ja sinismartti/bonus-säbä jos tiukkaa teki. Näitten höyrykkeitten kans yleensä maku vaihtuu ko tankki (3-6ml) tyhjenee, paitsi frenchvanilla (psv diy) on kyllä vakiintunu ns. alldayvapeksi, vaikken ikinä ole makean enkä karkkien ystävä ollukkaan. Rapelossa maistuu sitte vähemmän makeat,
    mutta äkkiäkö siitäki pääsee... Joo ooteetähän tämä, mutta on sielä joku keskustelunkin siemen seassa.

     
     
  20. #20

    Vs: Huonoja litkuja pullokaupalla... aaaargh!

    Ihan tutulta tuo kuulostaa, itse tuli käryteltyä kanssa yhtä ja samaa merkkiä ja toinen varamerkki, jos ei omaa löytynyt.

    Nyt mulla on kolmessa tankissa eri nesteitä, ja lisäksi atolla vielä testailen muita. Ei kyllä yks ja sama maku maistu koko aikaa, vaihtelua pitää saada.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
Sivu 1 / 3 123 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •