Sivu 2 / 9 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 162

Aihe: SMOK TFV4 - Sub-Ohm Tank

  1. #21
    Höyrypää GISM's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    13210
    Viestit
    897
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Atopäitä en edes halunnut testata: Maksavat mun mielestä liikaa (= + 6 egee/tzipale), joten niiden jatkuva käyttö oli jo alunperin pois suunnitelmista
    Tällaiset kommentit on mun mielestä vähän hassuja, koska luultavasti toi atopää kestää kumminkin sen viikon verran (ainakin). Tupakkaa ostettiin/meni kyllä aski päivässä samaan rahaan

     
     
  2. #22
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Tämmöinenkin kikkare kävi kääntymässä meikäläisen hyppysissä. Teoriassahan tässä oli kaikki mun "vaatimukset" kohdallaan, joten odotukset oli taas kerran huipussaan tämänkin uutuuskikottimen osalta.

    Atopäitä en edes halunnut testata: Maksavat mun mielestä liikaa (= + 6 egee/tzipale), joten niiden jatkuva käyttö oli jo alunperin pois suunnitelmista - eli RBA:ta vain testailtu.

    Tein 1,2 ohmin microcoilin ja hyvin hehkui. Kammio kiinni ja mitvit: check atomizer. Postien ruuvien kannat liian isot tai reiät liian reunassa (?) --> ruuvien kannat tulee "yli laidan" ja ilmeisesti ottaa kammion seinämään kiinni = "oikari

    Allaolevasta lainatusta kuvasta näkee selkeästi, kuinka reunassa postien ruuvit ovat:

    http://i60.tinypic.com/295uwbo.jpg

    No, pienempi kantaiset ruuvit tilalle ja tämä ongelma on helposti ratkaistu.

    Sen sijaan tälläiseltä amatööriltä meni totaalisesti hermot pumpulin määrän arpomisessa. Vaikka nestekanavat ovat todella avarat, niin tämänkin saa puskemaan kuivaa, mikäli pumpulia laittaa liikaa = tukkii nestekanavat pumpulilla. Jos taas laitat liian vähän bumbullia, niin kusee armotta nesteet alleen - viimeistään silloin kun lisäät nestettä (yläkautta täyttö --> = paine).

    Erilaisia variaatioita kokeiltu muutama päivä, ei vaan sopivaa tuntunut löytyvän. Hetkittäin antoi hyvät löylyt, liian usein pukkasi joko kuivaa tai nesteet käsillä...

    Päältätäyttö saranakikalla varsin oiva keksintö ja ennen kaikkea siten helppo ja nopea nesteen lisäys, siitä isoimmat plussat. Tähän kun joku kärsivällisempi löytää sen kultaisen keskitien pumpulin määrässä, niin varmasti hintansa väärti peli...

    E. Tykkään (mallia Kaiffari/Subtank) että mahtuu/näkee fixailla setuppia senkin jälkeen, kun kammio on paikallaan. Tässä on sen verran ahtaat paikat/näkymät, ettei moinen helposti ainakaan ole mahdollista...
    Mulla sattui vissiin sitten osumaan pumpulit kerralla kuntoon, en ole siis tosin kun kerran vasta pumpuloinnut mutta hipoo melkeinpä täydellisyyttä. fleivöriä ja höyryä tulee kuin pienestä kylästä eikä puhettakaan kuivasta/tulvasta. Kokeile nyt vielä maltilla ennenkuin luovutat taisi olla sulla myynnissäkin jo tämä kikkare?

     
     
  3. #23
    Lainaus Alkuperäinen postaaja GISM Näytä viesti
    Tällaiset kommentit on mun mielestä vähän hassuja, koska luultavasti toi atopää kestää kumminkin sen viikon verran (ainakin). Tupakkaa ostettiin/meni kyllä aski päivässä samaan rahaan
    Tämä oli vain mun oma hassu mielipide.

    Rahaa mulla tähän harrastukseen palaa ihan riittävästi muutenkin (vs. tupakka), joten skippaan suosiolla valmiit atopäät. Ja ehkä jäänyt kartoajoista kummittelemaan laadun epätasaisuus, eli puolet paketista susia ja loput toimii vähän sinnepäin. Voihan se tosin olla, että nykypäivän atopäät kestää eritavalla, eli väh. viikon ja sekundaa ei ole joukossa.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Temonen Näytä viesti
    Mulla sattui vissiin sitten osumaan pumpulit kerralla kuntoon, en ole siis tosin kun kerran vasta pumpuloinnut mutta hipoo melkeinpä täydellisyyttä. fleivöriä ja höyryä tulee kuin pienestä kylästä eikä puhettakaan kuivasta/tulvasta. Kokeile nyt vielä maltilla ennenkuin luovutat taisi olla sulla myynnissäkin jo tämä kikkare?
    Enää ei kokeilla, tämä myyty ja paketti on jo postissa...

    Oon välillä liiankin hätäinen näiden härpäkkäiden kanssa, jos ei saa toimimaan suht nopeaan, niin kiertoon menee...
    "Not a bad life really"

     
     
  4. #24
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Tämä oli vain mun oma hassu mielipide.

    Rahaa mulla tähän harrastukseen palaa ihan riittävästi muutenkin (vs. tupakka), joten skippaan suosiolla valmiit atopäät. Ja ehkä jäänyt kartoajoista kummittelemaan laadun epätasaisuus, eli puolet paketista susia ja loput toimii vähän sinnepäin. Voihan se tosin olla, että nykypäivän atopäät kestää eritavalla, eli väh. viikon ja sekundaa ei ole joukossa.



    Enää ei kokeilla, tämä myyty ja paketti on jo postissa...

    Oon välillä liiankin hätäinen näiden härpäkkäiden kanssa, jos ei saa toimimaan suht nopeaan, niin kiertoon menee...
    Noh, kamppeita tulee ja menee. Uutta kehiin vaan, ei ne markkinat tähän lopu

     
     
  5. #25
    Tilaukseen meni, lueskelin parit revikat tästä ja kauheesti kehuttu. Mua ei noiden vakio atopäiden hinta kiinnosta kuhan kestäis ees viikon ni oisin tyytyväinen

     
     
  6. #26
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    240
    Yleensä oon luottanut siihen, että oppimiskäyrä ohittaa vitutuskäyrän nöyrällä harjoittelulla. Nyt pari päivää nöyrääkin nöyrempää taistelua RBA:n kanssa ja tuloksena lammikoita. Kusee ihan huolella aina täytön yhteydessä.

    Hyvät höyryt ja maut tää antaa, mutta mä dumaan tän rba:n ihan sutta alempaan luokkaan. Ps. onks muilla yläkäpissä, lasia vasten tiiviste?

    Valmiilla atoilla tää toimii loistavasti, jopa näppärästi, ylätäytön ansiosta.

    Edit.

    Pohjilla piti tän laitoksen kanssa käydä, mutta nyt soi rba loistavasti. Luulin jo, että tää on jonkun pirun apulaisen tekele, veikkasin Saatanantunaria. Vika löytykin yllätys yllari, peilistä.

    Tekniikka oli hallussa, mutta välineet kehnot, ei tätä millään kaiffarin tai subtankin välinein setupoida. Nyt reilu 4mm. coili ja perkeleesti pumpulia. Toimii.
    Viimeksi muokannut rami; 21.08.15 kello 20:44. Syy: edit.

     
     
  7. #27
    Millä seteillä te ajatte tätä tankkia?

     
     
  8. #28
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    79
    Tuli tuossa tilattua nordicvapers:silta kyseinen tankki huomenna todennäkösesti testiin. Itse olen ainakin oottanut tätä jo kauan

     
     
  9. #29
    Höyrykonkari DaMulQ's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    357
    Lainaus Alkuperäinen postaaja GISM Näytä viesti
    Tällaiset kommentit on mun mielestä vähän hassuja, koska luultavasti toi atopää kestää kumminkin sen viikon verran (ainakin). Tupakkaa ostettiin/meni kyllä aski päivässä samaan rahaan
    Tämä.


    Fasttechilla näyttää olevan 5 kpl päitä 17e, en nyt sitä ihan hirveän kalliina pidä. Tilaa samalla kun laitteen ja aina uusi setti kun vanhat saapuu, ei ole väliä vaikka muutama viikon kestäisikin toimitus.

     
     
  10. #30
    Mulla eka setuppi rba:ss höyryä ihan älyttömästi ja makua tosi kivasti, verrokkina Atlantis, kanger sun tank, ja dogen dripperi. Mutta sitten alko falskaan. Enempi pumpulia ja kuseminen lakkas.

    Hyvää tässä rba:ssaon sen iso koko, mielestäni helppo laittaa pumpulit, kanavat isot, mutta kuten aikaisemmin jo mainittu on pumpulin oikealla määrällä merkitystä.

    Vaikuttaa laadukkaalta ja itseäni miellyttää ilmamäärä joka tulee läpi, etenkin kun hitusen raottaa drip tipin ilma aukkoa. Silloin tippi pysyy myös viileänä vaikka höyry melko lämmintä onkin.

    Nestettä menee kyllä ihan törkeesti, äkkiseltään tuntuu, että liki samalla kyydillä kuin dripperillä��.

    Saatan pala asiaan kunhan saan lisää kokemuksia.

     
     
  11. #31
    Höyrähtänyt Barath's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Mietoinen
    Viestit
    17
    Smokin setillä aloitin eli 80w modi ja tämä tankki. Yli viikon nyt ollut käytössä ja ~4 ml päivässä nestettä käyttänyt eikä alkuperäinen tri-coil näytä vielä mitään hyytymisen merkkejä. Pieni ruskea viiva tankissa välillä leijailee kun sen täyttää mut saa kyllä tarkkaan katsoa että huomaa.
    Päältätäyttö kyllä hyvä ettei kierteet turhaan kärsi modissa tai tankissa mutta ainoa miinus että pakko laittaa se kumilenkki kannen ympäri ettei vahingossa aukea kun ei se kansi kovin tiukasti käänny paikalleen.
    Spoileri!

     
     
  12. #32
    Osaako joku sanoa, missä fiba kun väänsin pohjasta venttiileitä enemmän auki, niin laite rupes vuotamaan ihan reilusti?

     
     
  13. #33
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    240
    Näillä lähtötiedoilla vaikee sanoa., muuttujia aika paljon.
    Ainakin rba:n kanssa vaatii yhtä paljon tarkkuuta, kuin ripulin parantaminen pieremällä.

     
     
  14. #34
    Näköjään joku tiiviste ongelma noissa quadeissa, ei oo eka kenelle on tätä sattunut. Vaihdoin tri-coilin sisään niin ny alko huomattavasti paremmin toimimaan, toki hiukka vuosi nyt. Pitää fiksail jotaki tiivistettä näihin...

     
     
  15. #35
    Lainaus Alkuperäinen postaaja rami Näytä viesti
    Näillä lähtötiedoilla vaikee sanoa., muuttujia aika paljon.
    Ainakin rba:n kanssa vaatii yhtä paljon tarkkuuta, kuin ripulin parantaminen pieremällä.
    Piereminen ei ehkä paranna ripulia, mutta ainaki se helpottaa��

    Mutta sitten asiaan, mulla rba pohjassa kolmas wikkaus menossa, ja yllättäen nyt liikaa, eli dry hittiä puskee, tosin 45 wattia ja 4-5 pitkää imua ennen kuin näin käy. Sikäli yllättävää että leikkasin pumpulin niin, ettei se yllä kanavien sisään asti vaan loppuu ihan dekin tasolle. Voisiko siinä olla vika, pitäisikö osa pumpulista mennä noihin nestekoloihin?

    Niin joo ja itse käytän n.90% vg nestettä, että saattaa vaikuttaa jonkin verran. Nyt kokeilemaan tricoilia...

     
     
  16. #36
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Ite oon laittanu RBA:ssa pumpulin aavistuksen sisään wikkireijistä ja luulen että se on pakollinen toimenpide jos meinaa saada imeytymään lainkaan. En ole tosin varma.

     
     
  17. #37
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    240
    Tässä vaiheessa kaikki toimivat vinkit ovat askel eteenpäin. Itellä toi jo viikon toiminut 4- millinen 0.95 ohminen paras, lähes täydellinen.
    Ohmit turhan pohjosessa ja snadisti kurlaa täytön jälkeen. Oma sweet spot 45w ja 55:n jälkeen pystyy vielä oksentaan seisaaltaan. VPG 80/20, nik.3%.

     
     
  18. #38
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SaintMarkus Näytä viesti
    Näköjään joku tiiviste ongelma noissa quadeissa, ei oo eka kenelle on tätä sattunut. Vaihdoin tri-coilin sisään niin ny alko huomattavasti paremmin toimimaan, toki hiukka vuosi nyt. Pitää fiksail jotaki tiivistettä näihin...
    No iski sen luokan vitutus, joten virittelin putkitiivisteteipistä (sellane mitä vedetää kierteisiin, että ei vuoda...) niin sinne coilin pohjaan ja ny ei ainakaa viel oo vuotanu

     
     
  19. #39
    Höyryttelijä Desputodo's Avatar

    Liittynyt
    07/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    64
    Itelle saapui eilen tämä tankki. Olen 100w itikulla nyt ajellut ja höyryntuotto aivan loistava! Nestettä tämä kaveri kyllä imee aivan älyttömästi! Se onkin ainut "miinus" minkä tähän mennessä olen keksinyt.

     
     
  20. #40
    musta versio tulossa https://m.fasttech.com/products/3006...hm-clearomizer julkasu taitaa mennä ens kuuhun ja todennäkösesti samoihin aikoihin ku julkasevat xcube2:sen mustana..
    edelleen paras tankki juurikin massiivisten höyry pilvien jahtaamiseen! nestettä menee mutta se ei diy litkuilla paljoa haitanne itseä!
    quadi atopään todennu paremmaks valmis atoilla! ilma kulkee ihan eri tavalla verrattuna triple headiin.. quadin jälkeen triple ato lähinnä tosi tukkonen tapaus.. makua triple antaa paremmin mielestäni!
    oon ajellu molempia atoja lähinnä 90-110w tehoilla jolloin saa irti maximaalisen höyryntuoton/maun.. edelleen itselle tän hetken #1 tankki ennen seuraavaa laitosta joka todennäkösesti julkastaan viikon kahden sisällä nää subohm tankit tietäen

     
     
Sivu 2 / 9 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •