Tulokset 1 - 13 / 13

Aihe: Sigelei 75WTC

  1. #1

    Sigelei 75WTC

    Sigeleiltä lämpösäädettävä uutuus. Toimii yhdellä 18650 akulla. Lämpötila säätyy 100°C-350°C. Min. vastus 0.05ohm. Saatavilla ainankin elektrosavulta.Sigelei 75W TC lämpösäädettävä modproduct_thumb.jpg

     
     
  2. #2
    Tänään saapui postissa tämä UK Ecig storelta. Ensipurasun perusteella vaikuttaa laadukkaalta vehkeeltä. Lämpösäätöä en pääse koittamaan kun ei ole mitään nikkeliatoja.

     
     
  3. #3
    Tänään sain itse ko kamppeen.
    Hyvin toimii subtank mini nokassaan ihan kaupan nikkeliatolla.
    ois nikkelilankaakin vaan en ymmärrä mihin olen rban hävittänyt.
    Turhaan pelkäsin noita akkukansia, aika jykevältä tuntuu. Tosin on painavampi mitä kuvittelin.
    Uskallan suositella jos vaan kestää.

     
     
  4. #4
    Itseä vain kauhistuttaa kun menee vain 1x 18650 akku

     
     
  5. #5
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Pirkanmaa
    Viestit
    72
    Itsellä oli tänään ensimmäisen täyden päivän käytössä. Tuntuu kyllä laadukkaalta ja jämäkältä laitteelta, sivut pysyy hyvin paikoillaan ja napit tuntuu jykeviltä. Kaikki omat atot istuu nätisti paikoilleen.

    Akut hupenee sitten oikeasti vauhdilla jos "isommilla" tehoilla meinaa ajella. Itse sain kaksi tuoretta VTC4:sta tyhjennettyä työpäivän aikana. Tehot pyöri 40-70W välillä. Nestettäkin kyllä humahti melkein 15milliä Smokin TCT:n läpi
    Sturmmod - Vamo - EAmod & Kick - AIO
    Bullyt - 306DCA - Smok 510 1,7Ω

     
     
  6. #6
    Käytössä ollut nyt pari päivää. Akun kesto ihan ok kun tehot siellä 25-40w tienoilla. Muuten tuntuu jämäkältä vehkeeltä, mutta tulitusnappi tuntuu heiluvan ja helisevän aivan jäätävästi. Hieman parempaa odotin. Tiedä onkos sitten joku maanantaikappale tullu vastaan. Muuten kyllä pirun toimiva vehje ��

     
     
  7. #7
    Omassa kamppeessa ei ainakaan minkäänlaisia helinöitä. Toista akkukantta pitää vähän kovemmin painaa että menee ihan pohjaan.

    On kyllä subtankin kanssa eri mukava kampe. Ja meikäläisen käytöllä akku kestää helposti koko päivän eli melkein kaks tankkia.

    Lämpösäätö on kyllä toiminu tosi hyvin, ei muuta kun valinnu asteet ja antaa höyrytä.

     
     
  8. #8
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    60
    Itsellä ollut käytössä nyt 3 päivää ja akku kyllä kuluu isommilla tehoilla ja kerran päivässä joutuu vaihtamaan akun (riippuen tietysti asetetusta tehosta). Nyt olen käytellyt 40watilla ja yhdellä akulla menty melkeen koko päivä. Toinen akkukansi on minulla myös vähän ''löysä'' eli joutuu painamaan vähän kovempaan että menee kiinni mutta eipä ainakaan tipahda Myös säätönapit helisee niinku marakassit Lämmönsäätöä en ole vielä päässyt kokeilemaan mutta muiden käyttäjien mukaan toiminut hyvin eli hyvä hinta/laatusuhde.

     
     
  9. #9
    Höyrypää bluewolf's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Itä Suomi
    Viestit
    534
    Ihan tää on erilainen räpsy kuin tuo pikkuveli (30 wattinen), tulittaa milloin haluaa, akkua purkaa paljon enemmän ja suunnilleen samoilla tehoilla käytelty.

    Tänään sitten teki semmosen jutun että käynnisti ittensä omia aikojaan taskussa, satavarmasti sammutin ulkoa tullessa ja kahvitunnilla kuului taskusta kohina, siinähän se tuilitteli ittekseen.

    Eikä tuo kuorisysteemi ole käyttöön tehty, kirjahyllyyn tää sopii paremmin ja vähälle käytölle sielläkin, eli akku irti kun käsistään laskee niin on rauhallinen mieli.

    Edit: Tarkennan sen verran siis että mitään varsinaista vikaa ei taida olla, nuo kommellukset osaa sattua mille tahansa piirilliselle modille.

    Kierteet tässä on hyvät eikä posket lonksu tai naksahtele, nappien kolina on Istick 30 W luokkaa, eli hintaisekseen oletin napakampia nappeja.

    0,4 nikkelillä kokeilin kymmenkunta erilaista setuppia, aina 0,07 - 0,15 ohmeihin jäivät. KF Liteen hankala saada 10 kieppiä enempää, parhaiten toimi 6 kieppiä josta tuli tuo pienin vastus olevinaan.

    Lopputulos leikin jälkeen - paluu twistattuun (2x0,2) kanthaliin ja noin 1,1 ohminen 2,5 mm poralle kierretty coili jossa kohkat täytteenä. Eli joko en osannut punoa nikkeliä tai Liteen se ei sovi tarkoituksenmukaisesti.

    Nyt ei tarvii hetkeen leikkiä setupin kanssa taas
    Viimeksi muokannut bluewolf; 04.08.15 kello 20:14. Syy: pieniä mietteitä

     
     
  10. #10
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2014
    Sijainti
    St.Michel
    Viestit
    112
    Tuota tuota...mulle tuli tuo Sigge toissa päivänä. Laite on jämäkkä ja mun mielestä tyylikäs. Näyttö on hyvä ja selkeä. Tässä mun laitteessa napit eivät helise. Nappi mukavan napsahtava. Lämmönsäätö tässä on mun mielestä hyvä. Jotenkin simppelimpi käyttää, kuin muut kokemani tc laitteet. Kädessä kun tätä pyörittelee, niin on vähän jo he- laitteen tuntua.
    Tästä huolimatta tämän meinasin jo myydä pois. Virrankulutus tuntuu tc moodissa olevan aika huimaa. Akkuja saa olla repullinen mukana ja nesteen kulutus hurjaa Smokin TCTllä. Singleakku ei kyllä ole ideaali tähän tc touhuun.
    No, päätin kumminkin antaa tuolle vielä mahdollisuuden. Kanthalilla Subtankminillä tuntuu tuo akunkesto olevan aivan normaalia.

     
     
  11. #11
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614
    ECF:llä joku myös valitteli akun nopeaa kulumista mutta akun kontaktien putsaaminen oli auttanut, kuparia ilmeisesti ovat?

     
     
  12. #12
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2014
    Sijainti
    St.Michel
    Viestit
    112
    Kuparia ovat akun kontaktit. Pitää kokeilla.

     
     
  13. #13
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2015
    Sijainti
    kirkkonummi
    Viestit
    37
    Sigge 75w tc tarttu lahdesta näppeihin 1kk sitte ja höyrytelly sen aikaa ja testaillu! Ei oo napit helissy ja ollu ihan jämäkän oloinen laite sub ohm tankki kärjessä toiminut kuin junan vessa..... omiin tarpeisiin passeli vehe!

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •