Tulokset 1 - 10 / 10

Aihe: Totally Wicked Saksa kohtapuolin postitus Suomeen.

  1. #1

    Totally Wicked Saksa kohtapuolin postitus Suomeen.

    Kaikki varmaan tietävät mikä firma Totally Wicked on, mutta...Saksan toimipiste ei ole aikasemmin lähettänyt Suomeen.
    Olen nyt hieman jutellut heidän kanssaan, ja alkavat kohtapuolin lähettää paketteja myös Suomeen.

    Kauppahan ei ole ehkä halvimmasta päästä, mutta nesteet ovat huippuluokkaa. Tai minun mielestäni ainakin. Ja valikoima laaja. Kaikki muukin mitä olen heiltä tilannut on ollut todella hyvää.
    Yllätyksekseni puhuivat jopa hyvin englantia, mitä tuppaa olevan vähän hankalaa monesti kun sakemannien kanssa on tekemisissä.

    Kotisivu löytyy täältä: http://www.totallywicked-eliquid.de/

    Olen aikasemmin tilannut tavaroita Iso-Britannian liikkeestä, mutta postitus sieltä kestää tunnetusti aika kauan. Saksasta luulisi tulevat nopeammin, plus että mitä olen vertaillut tuotteita, niin aika samaa luokkaa ovat Iso-Britannian toimipisteen kanssa. Jotkut tuotteet edullisempia, ja jotkut kalliimpia.

    Mutta tällainen tiedoksi.

    Huom! En ole millään tavalla mukana bisniksessä, olen vaan todennut heidän tuotteita hyväksi, enkä halua pitää sitä salaisuutena

     
     
  2. #2
    Höyrypää Ves@'s Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    840

    Vs: Totally Wicked Saksa kohtapuolin postitus Suomeen.

    Eipä ainakaan vielä ole Finlandiaa lisätty listalle, nähdäkseni. Tosin saksa on aina ollut kohdallani hieman hankala kieli.
    Mutta, postikulut ovat kyllä melkoiset tuossa putiikissa.

    ProVari LED , ProVari LED V2

     
     
  3. #3

    Vs: Totally Wicked Saksa kohtapuolin postitus Suomeen.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ves@ Näytä viesti
    Eipä ainakaan vielä ole Finlandiaa lisätty listalle, nähdäkseni. Tosin saksa on aina ollut kohdallani hieman hankala kieli.
    Mutta, postikulut ovat kyllä melkoiset tuossa putiikissa.
    Jeps, jätkät saksan päässä kirjoitti minulle, että laittaa aluksi postituksen vaikka Tanskaan, koska postikulut ovat samat, 9,90 €. Samat kulut on monella muullakin firmalla, eli ei todellakaan halvat, mutta itse olen sitä mieltä että litkut ovat loistavia. Postitus tulee kuitenkin perille, kunhan olet syöttänyt oman osoitteesi oikein.

     
     
  4. #4
    Höyrypää Ves@'s Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    840

    Vs: Totally Wicked Saksa kohtapuolin postitus Suomeen.

    Ok ja kiitti tiedoista

    ProVari LED , ProVari LED V2

     
     
  5. #5
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    68

    Vs: Totally Wicked Saksa kohtapuolin postitus Suomeen.

    Näkyy olevan jo maavaihtoehtona saksan sivuilla suomi.

    Liefer- und Versandkosten
    Deutschland - Standard Paketversand via DHL 3,99€
    Österreich - Standard Paketversand via DHL 6,99€
    Europa - Premium Paketversand via DHL 9,99€ – Versand in folgende Länder möglich: Belgien, Tschechische Republik, Dänemark, Frankreich, Liechtenstein, Luxemburg, Monaco, Niederlande, Großbritannien, Norwegen, Schweden, Finnland.

    Ostoskorissa mulla
    50ml Platinum Ice 54mg ohne Aroma - Einzelflasche €17.24 €17.24 Artikel entfernen
    Jolla näyttää tuon postikulun. En tiedä vaikuttaako ostosten summa postikuluihin.


    Tuosta säästöstä nyt en menis takuuseen :-p

     
     
  6. #6

    Vs: Totally Wicked Saksa kohtapuolin postitus Suomeen.

    Tosiaan, DHL:llä tulee. Ihan mukavaa,eipä tarvi ihmetellä Royal Mailin kikkailuja kuin briteistä tilatessa

     
     
  7. #7

    Vs: Totally Wicked Saksa kohtapuolin postitus Suomeen.

    Onko porukalla sit oikeesti ollu paljon ongelmia royal mailin kanssa? Mulla ainakin jokanen tilaus briteistä tullu nopeesti ton royal mailin toimesta ja niitä on kuitenkin aika paljon. Nytkin tilasin perjantaina enjuicelta provarin ja se on nyt jo suomessa. Ja oon 3 kertaa tilannu tuolta brittien totally wickedistä ja kaikilla kerroilla tullu tosi nopeesti sieltäkin.

     
     
  8. #8
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Piti verestää wanhoja ja tsekata mestan tarjonta.
    Nuo ylihinnoitellut kitit ah niin ihanine uudelleenbrändäyksineen paljon kiinnostaneet, MUTTA kotikokille löytyy edelleen laadukasta tavaraa olkoonkin, että nikotiinin hinta ON kova, etenkin, jos vertaa MNMään, mutta tavara on tasalaatuista ja hyvää. Lisäksi nuo 250 ml laimentimet eivät imo hinnankiroissa pyöri.
    Golden Standard oikeastaan tänne vetää, edelleen se ylittämätön suosikki marjamehuista löytyy täältä.
    KGO & Twist

     
     
  9. #9
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    11/2013
    Viestit
    1
    Ei oo tullimaksuja&alveja ajateltu tuossa, DHL kuljettaa niin ei tullut mieleenkään, kai ne on mahdollisia. Luultavasti pienistä määristä puhutaan (kymmentä ajattelin, minä+9 siis).





    erum

     
     
  10. #10
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja imi90 Näytä viesti
    Ei oo tullimaksuja&alveja ajateltu tuossa, DHL kuljettaa niin ei tullut mieleenkään, kai ne on mahdollisia. Luultavasti pienistä määristä puhutaan (kymmentä ajattelin, minä+9 siis).





    Onkos tää nyt joku uus tapa spämmätä? Otetaan vanha viesti ja copypastetaan se johonkin randomiin ketjuun?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Judder Näytä viesti
    Ei oo tullimaksuja&alveja ajateltu tuossa, DHL kuljettaa niin ei tullut mieleenkään, kai ne on mahdollisia. Luultavasti pienistä määristä puhutaan (kymmentä ajattelin, minä+9 siis).

     
     
Keskustelu Hankkiminen

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •