Mile High Drip on denveriläinen drippailuun tarkoitettuja nesteitä valmistava yritys, jonka nesteet ovat nyt tulleet saataville eCigWizardille (kiitokset heille nesteiden testiin lähettämisestä ). Kaikki nesteet ovat 80/20 VGPG-suhteella ja ovat saatavina 0mg, 3mg ja 6mg vahvuudella ja toimitetaan sinetöidyissä pipetillisissä lasipulloissa, joissa on lapsiturvalliset korkit. Hintaa nesteillä on 15,98£ (noin 22,49€) / 30ml, joka on linjassa sen kanssa mitä jenkkiläiset nesteet Euroopassa yleisesti maksavat. Mile High Dripin omien sivujen mukaan nesteissä ei myöskään ole väriaineita, diasetyyliä/muita diketoneja eikä sukraloosia.

Testilaitteistona tällä kertaa toimi M by Aero 18650 (mekaaninen VTC4-akulla) nokallaan H-dripper 2x2mm 0.5ohmin dual-coililla ja Pharmacaren pumpulilla ja nesteiden vahvuutena 6mg.

Jokaisen nesteen höyryntuotto on se mitä drippailuun tarkoitetulta korkean VG-pitoisuuden nesteeltä voi odottaa, eli kumuluksia tulee. Jokaisessa nesteessä makua on riittävästi myös kovempaan pilvienmetsästykseen, jossa usein nesteen maku saattaa kadota. Myöskin nesteiden maku on puhdas ja mitään erillistä kypsyttelyä ei tarvita. Ainoa miinus yleisesti Mile High Dripin nesteille on pullon korkki, se on mallia kiristymätön, eli kun kiertää kireälle, niin se jossain vaiheessa hyppää pois kierteiltään ja on taas auki. Todella pieni miinus verrattuna siihen, että nesteet itsessään ovat todella loistavia.

Crackberry Crunch

Crackberry Crunchin esikuvana toimii Cap'n Crunch's Crunch Berries -murot, jotka ovat aika perus vehnämuroja, joiden seassa on marjoilla maustettuja muropalloja.

Crachberry Crunchin tuoksusta tulee mieleen maccaronit (hedelmien/marjojen makuisia mantelipohjaisia "keksejä", joiden sisällä on hilloa), eli tuoksusta löytyy roima määrä pähkinäistä taikinaa ja marjoja. Päälimmäisenä makuna nesteessä on murot, jonka alta löytyy marjat. Marjoja itsessään on vaikea erotella toisistaan, mutta päälimmäisenä mieleen tulee mustikka. Maku on varsin hento ja viipyilevä ja antaa aikaa etsiä nyansejaan.

Cap'n Crunch's Crunch Berriesiä itse joskus maistaneena voin sanoa, että Crackberry Crunch maistuu esikuvaltaan siitä suuri plussa. Vielä suurempi plussa siitä, että esikuvansa outo sekamarjamaku on saatu onnistumaan varsin hyvin (muroissahan on eri värisiä "marja"palloja, jotka kaikki maistuvat samalta tosin) ja tästä mausta löytyy juuri se marja mitä itse siitä haluaa löytää. Crackberry Crunch on loistava neste, mutta ei ihan iske omaan hermooni, hieman tuo vahva vehnämuroisuus tekee tästä semmoisen, ettei nouse omille listoilleni ja kaipaisin enemmän sitä marjaisuutta.

Crack Loops

Crack Loopsin esikuvana toimii Kellogg's Froot Loops -murot, jotka ovat lyhyesti sanottuna Cheerios-muroja, jotka on värjätty sateenkaarenväreillä ja maistuvat hedelmiltä. Crack Loopsissa on keskitytty keltaisiin ja oransseihin muroihin, jotka maistuvat oletetusti appelsiinilta ja sitruunalta.

Crack Loopsin tuoksusta löytyy sitrushedelmää, vaniljaa ja hieman keksiä. Maussa sen sijaan on todella hienoa kerrostuneisuutta, päällä vahva sitrus, jonka alla mukavasti hieman pehmentävä taikina ja viimeisenä löytyy marjoja ja hedelmiä sekaisin. Mausta tulee ennemmin mieleen sitruspiirakka, jossa mukana hieman mansikkaa kuin murot.

Froot Loopseja en ole koskaan maistanut, mutta mitä ymmärtänyt, niin Froot Loopsit ovat todella vahvasti sitruksella maustettuja muroja, joissa ei kauheasti se itse muro maistu. Mutta Crack Loops meni itsellä heti huippunesteisiin, koska itse tykkään paljon sitruksesta höyryssä, mutta omasta mielestäni se vaatii pehmennystä, jota tässä nesteessä on juuri sopivasti.

Pair

Pair on hunajamelonia ja päärynää pohjustettuna kerroksilla muita hedelmiä.

Pair tuoksuu todella autenttiselta hunajamelonilta ja päärynältä, joka osittain sekoittuu hunajameloniin luoden hieman kirpeän hunajamelonin. Maku on puhdasta hunajamelonia, päärynää ja ehkä hieman pohjalla sitrusta. Hunajameloni on kumminkin Pairissa pääosassa ja päärynä enemmänkin luo siihen hieman sellaista tiettyä hapokkuutta, joka aidosta hunajamelonista löytyy.

Itse meloneja paljon syövänä, mutta ns. karkkimelonia inhoavana olin aluksi varsin skeptinen Pairin suhteen. Mutta tämä vei maton jalkojen alta ja kielen keuhkoihin. Omasta mielestäni yksi ehdottomasti parhaista meloninesteistä, joita olen maistanut, koska tämä ei ole karkkimelonia. Itse maistan, että päärynä tuo tässä nesteessä hunajameloniin sen aidon hapokkuuden ja poistaa sitä keinotekoisen melonin makeutta hieman (hunajameloni itsessään on varsin makeaa, mutta se karkeista ja muista keinotekoisista löytyvä makeus on ihan liikaa), luoden todella loistavan hunajameloninesteen. Pair meni ehdottomasti omiin top-nesteisiini ja saa kaikki neljä kehostani löytyvää peukaloa.



Näiden nesteiden perusteella voin hyvillämielin suositella Mile High Drippejä kaikille, jotka löytävät linjasta omiin makumieltymyksiinsä sopivan nesteen.