Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 21

Aihe: Innokin Cool Fire IV

  1. #1
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591

    Innokin Cool Fire IV

    Tälle ei omaa lankaa löytynyt, joten toivottavasti minua ei lynkata jos avaan uuden langan.

    Tuli tuommoinen tänään noudettua ja ei voi kuin kehua.

    Minimi resistanssi 0,2 ohm
    6W - 40W teho säädettävissä 0,5W askelin
    Jännitesäätö 3,0V - 7,0V 0,1V askelin
    Näyttää aton vastuksen sekä asetetun tehon/jännitteen. Tulittaessa myös atolle tarjottavan tehon/jännitteen.
    USB lataus
    Akku kapasiteetti vain 2000 mAh
    Helvetin pieni OLED näyttö, luettavissa myös kirkkaassa auringonpaisteessa.
    Jousitettu liitin rosterikierteillä.


    Lisää tarinaa tuolla (häpeämätön mainostus omaan lankaan - antakee anteeksi)
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  2. #2
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Vaimokkeelle tuli tämmönen hankittua. Kokeilin itsekin sitä päivän kaksi. Noin lyhyeltä ajalta aatoksia: Ihan ok laite, perustoiminnot mukana mutta näyttö on oikeasti liian pieni vaikka selkeä onkin. Akunkesto aikalailla samaa luokkaa kuin Istick 30:llä. Tuohon Istickiin verrattuna tässä ei kuitenkaan mitään muuta parempaa juurikaan mielestäni ole kuin ulkönäkö, ihan hienonnäköinenhän tuo on. Jämäkän tuntoinen latausportti tässä kyllä löytyy, vaan painoa liikaa tuolle akkukapasiteetille, no joo onhan siinä paksu alukuori.

    Se kyllä saattaa olla että saan/joudun tutustumaan tähän tarkemmin, eukko kun siihen malliin tuota Istickiä hypistelee

     
     
  3. #3
    Punanen yks hienoimpia kiinteä akkusia modeja täl hetkellä imo. Kuulemma ehkä tulossa versio vaihdettavilla akuilla niin sitä vois miettiä, tässä toi akku on liian pieni omaan käyttöön

     
     
  4. #4
    Höyrypää jorpakko's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Siilinjärvi
    Viestit
    699
    Paljos tommonen maksaa suomessa & koko vrt. vaikka iStick 20/30W?

     
     
  5. #5
    Höyrykone Petsku89's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    1,034
    50e-60e luokkaa taitaa olla.

     
     
  6. #6
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Foorumin alennuskoodilla alle 45 egee Puff.fi
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  7. #7
    Mulla on tollanen Coolfire sinisenä, se on kyllä hieno ja toimiva kapine hintaansa nähden. Pinnoite siinä luonnollisesti ei ole mitään laadukkainta, muutaman kerran on taskussa pyörinyt ja alkaa kulua jo kanteista pois. iStick 30w on kokonsa puolesta mulla aina mukana, mutta kotona käteen tarttuu Innokin.. En keksi tuon pinnoitteen lisäksi mitään miinuspuolia. Painavahkohan se on, mutta lisää vain laatuvaikutelmaa.

     
     
  8. #8
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    No jaa , mun mielestä ne ajat on jo takanapäin, ainakin pikkuhiljaa, kun painon mukaan kannattaa näitä laitteitten laatuvaikutelmia miettiä. Mutta ymmärrän kyllä josko jollekkin se vielä merkkaa jotain. Ne on kuitenkin tarkoituksella haluttu tehdä kevyiksi/ raskaiksi, nykytekniikalla mikään ei ole mahdotonta, paitsi smokille m80:sen lämmönsäätö

     
     
  9. #9
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    06/2015
    Viestit
    3
    Löytyy iteltäni harmaana, ei voi olla ku tyytyväinen.

     
     
  10. #10
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    06/2015
    Viestit
    8
    Sinisellä on tullut reilu viikko touhuttua ja en keksi mitään pahaa sanottavaa laitteesta. Akku tuntuu kestävän tosi hyvin ja loistava juttu on että saa kokonaan virrattomaksi erillisestä napista.

     
     
  11. #11
    Höyrykonkari Bob's Avatar

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    304
    Ehkä tyylikkäin budjettimodi. Harmi kun ei ole tarvetta.

     
     
  12. #12
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Bob Näytä viesti
    Ehkä tyylikkäin budjettimodi. Harmi kun ei ole tarvetta.
    Aina sen tarpeen jotenkin perustelee itelleen

     
     
  13. #13
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Nyt on vähän pidempi käyttökokemus tuosta modista.

    Laitteesta puuttuu heartbeat. Eli modi mittaa aton resistanssin vasta nappia painettaessa. Ja ilmeisesti samasta syystä modi ei ilmoita tulitusjännitettä tai -tehoa ennen kuin oikeasti tulitetaan.

    Laitteen teho ja jännitesäädöt ovat erillisiä, molemmilla on oma muisti.

    Akkukesto maltillisilla tehoilla heittämällä koko päivän (kayfun 1.2ohm 12W). Subohmeilla pilvien puhaltelussa vajaan päivän. Ainakin omassa käytössä laite myös tuntuu antavan sen minkä lupaa. Pyydät 40W tehoa niin sitä myös sitten saat.

    Muuten edelleen jämäkän ja laadukkaan tuntuinen laite joka istuu hyvin allekirjoittaneen käteen. Paremmin kuin iStick 20/30W.


    Tuolle jännite/tehomuistille tuli heti näppärä käyttö. Kayfunia ja Lemo2 tulee ajettua 3,8 voltilla, Subtankkia ja iSubia 20W teholle. Joten kun vaihtaa subin nokalle niin tehot käyttöön ja tankkiatoilla voltit. Ei tarvitse jatkuvasti säädellä. Kaiffariin ja Lemoon vaan setuppi tuon 3.8 voltin mukaan.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  14. #14
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Ihan uhallanikin kirjoitan uuden viestin enkä editoi edellistä.

    Juuri kun alkoi tuntumaan hyvälle laitteelle...
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  15. #15
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Katos vaan, no ei ollu sulla pitkäikäinen ei.
    Itse huomannut tuossa juurikin laitteen ollessa latauksessa että joko mikään nappi ei toimi, ei siis tulita/ei voi säätää tehoja/ jos lukittu niin ei voi avata/no joskus toimii ja voi tulittaa samalla kun lataa mutta yleensä ei, on ikäänkuin jumissa. Sitten kun latausjohto poistetaan niin kaikki toimii taas ookoo. Pitää itsekin ottaa yhteys puffiin. Perkules, jotenkin ei tän laitteen kohdalla viat yllättänyt.

     
     
  16. #16
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    06/2015
    Viestit
    8
    Ihan samat havainnot on itselläni että latauksessa ollessaan ei napit toimi eli ei voi tulittaa mutta nappaa irti laturista niin johan toimii. Värkki on ollut nyt käytössä reilut pari viikkoa, saas nähdä räjähtääkö vai ei...

     
     
  17. #17
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Redditissä oli jollain kanssa tapahtunu jotain tuommosta ja oli lähettänyt sitten Innokinille tutkittavaksi:

    https://www.reddit.com/r/Innokin/com...ire4_autofire/

    TL;DR: e-nestettä mennyt sisään ja siitä johtui.

     
     
  18. #18
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Itse olen ollut höyryttelyn alusta asti liki vainoharhainen tuon nesteen pääsyyn modin sisään (kiitos Kangerin). Yksi iStick50W muuttui tiiliskiveksi kun kayfun laski yön aikana kaiken allensa. Nykyään tulee otettua tankit irti modeista silloin kun ne eivät ole välittömässä käytössä. Joten ainakin omalta osaltani olen 99,999% varma ettei nesteen pääsy modiin ole syypää. Ja tämän episodin jälkeen laitetta ei käytetä kun se on latauksessa.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  19. #19
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Tähän ei ole nestettä mennyt sisälle koska uudesta alkaen moinen vika ollut päällä. No eihän tuo niin paha ole kun kuitenkin on toinen laite aina käytössä toisen ollessa latauksessa.

     
     
  20. #20
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Se taitaa olla ominaisuus tuossa laitteessa että latauksessa ollessaan kaikki napit ei toimi niin kuin pitäisi. Itse asiassa nyt kun muistelen niin itasteVV:ssä oli ihan sama vika. Tulittaa kyllä.

    Edit: liian nopeat sormet.... laitetta siis ei saa päälle tai pois päältä ennen kuin laitteen ottaa pihasta irti. Tässä toki sillä pohjakytkimellä kokonaan virrattomaksi, mutta jos haluat sammutetulla laittella höyrytellä niin piuhasta irti, kolme klikkausta ja piuha kiinni.

    Toki sen verran varautunut että kun menee laturiin, otan aton pois ja jatkan höyryttelyä iStickillä. Ihan varmuuden välttämisen ehkäisemiseksi
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •