Tulokset 1 - 18 / 18

Aihe: TW Tornado, Paha maku

  1. #1

    TW Tornado, Paha maku

    Hain tänään postista Totally Wickedista tilatun Tornadon. Laitoin vehkeeseen LR Atomisoijan ja latasin patruunaan Cherry Cola 0mg nestettä. Vetäsin ensmmäiset savut ja maku aivan kamala...ihan kun laite kävisi niin kuumana, että polttaa maun nesteestä. Hetken höyryttelin, mutta eipä se maku mihinkään muuttunut.

    Otin tilaukseen myös pari kappaletta TW:n valmiiksitäytettyjä Cartomizereita, mutta 18mg nikotiinipitoisuus on tässä tapauksessa aivan liikaa ja tupakin maku täyttä skeidaa. Aika paljon näyttäisi vaihtelevan kurkkutuntuma eri nesteillä. Olen käyttänyt DSE-901:ssä 18mg VG nesteitä, joissa kurkkutuntuma on just sopiva (verrattavissa light tupakkiin). Näissä Cartomizereissa kurkkutuntuma verrattavissa lähinnä punaseen norttiin...ei hyvä.

    Aika pettynyt olen ensimmäisten kokemusten perusteella....onneksi on DSE-901 vielä tallella. Onko samanlaisia kokemuksia?

     
     
  2. #2

    Vs: TW Tornado, Paha maku

    Kokeille onko tuo Tornado normi atomisojalla miedompi kun LR:illä ja Cartomizerilla.

     
     
  3. #3

    Vs: TW Tornado, Paha maku

    Ehdottelivat tuolla e-cig foorumilla, että pitäis kostuttaa LR atomisoija kunnolla ja imasta primerit veks. Täytyy testaa illalla...ei tuu höyryteltyä näin aamusta ja päivällä.

    Tornadon Cartomizerin täyttäminen onkin sitten persiistä, koska siihen tarvii neulan. Suomessahan neuloja ei saa muut kun narkkarit.

    EDIT: Kamalalta paskalta vaan maistuu, vaikka kostutin LR atomisoijan sekä tavalliset atomisoijat. Leikö tuo laite käy niin kuumana, että polttaa nesteestä maun. Toistaiseksi siis höyrytellään DSE-901:lla....ei ton Tornadon paskahöyryjä yksinkertaisesti pysty irvistämättä imeskeleen.

     
     
  4. #4
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2010
    Viestit
    305

    Vs: TW Tornado, Paha maku

    Ilman muuta primerit pois ensin vaikka puhaltamalla atomisoija tyhjäksi. Mielestäni ainakaan tavallinen atomisoija ei kovin kuumana käy. Ja ilman sitä conea vielä vähemmän lämpimänä.

    En tiedä onko "tornadon" cartomizer jotenkin erilainen kuin nomaalit cartomizerit, mutta koskaan en ole neulalla täytellyt. Ottanut korkin irti ja tiputtanut nestettä pullosta vanun ympärille (tyhjään n. 20 tippaa) tai upottanut cartomizerin pikkuhiljaa puoliksi nesteellä täytettyyn cartomizerin korkkiin (akkupäästä). Itse olen käyttänyt kirsikkanestettä cartomizereissa ja on yksi suosikkimakujani.

     
     
  5. #5

    Vs: TW Tornado, Paha maku

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tonto Näytä viesti
    Ilman muuta primerit pois ensin vaikka puhaltamalla atomisoija tyhjäksi. Mielestäni ainakaan tavallinen atomisoija ei kovin kuumana käy. Ja ilman sitä conea vielä vähemmän lämpimänä.

    En tiedä onko "tornadon" cartomizer jotenkin erilainen kuin nomaalit cartomizerit, mutta koskaan en ole neulalla täytellyt. Ottanut korkin irti ja tiputtanut nestettä pullosta vanun ympärille (tyhjään n. 20 tippaa) tai upottanut cartomizerin pikkuhiljaa puoliksi nesteellä täytettyyn cartomizerin korkkiin (akkupäästä). Itse olen käyttänyt kirsikkanestettä cartomizereissa ja on yksi suosikkimakujani.
    Ei onnistu käsittäkseni Tornadon Cartomizerin täyttäminen muulla kun neulalla:

    http://www.heaven-gifts.com/syssite/...1277477425.jpg

    http://www.youtube.com/watch?v=D0hU8...eature=related

    Täytyy kait tiputella nestettä Atomisoijaan niin kauan, että se karmee maku lähtee veks.

     
     
  6. #6

    Vs: TW Tornado, Paha maku

    Se karmea maku lähti mulla heti pois kun ostin sen atomisojan ja puhalsin kovasti sen täyttö-aukosta sen täysin kuivaksi WC paperia vastaan - niin liitin puolelta kaikki primeri valuu ulos.

     
     
  7. #7

    Vs: TW Tornado, Paha maku

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Laurijan Näytä viesti
    Se karmea maku lähti mulla heti pois kun ostin sen atomisojan ja puhalsin kovasti sen täyttö-aukosta sen täysin kuivaksi WC paperia vastaan - niin liitin puolelta kaikki primeri valuu ulos.
    Mä en saa sitä makua millään veks. Kun atomisoijaan tiputtaa 2-3 tippaa maistuu n. 2-3 imasua normaalilta jonka jälkeen se maailman yököttävin palaneen käry on takasin. Paska laitos.

     
     
  8. #8

    Vs: TW Tornado, Paha maku

    Lainaus Alkuperäinen postaaja bendover Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Laurijan Näytä viesti
    Se karmea maku lähti mulla heti pois kun ostin sen atomisojan ja puhalsin kovasti sen täyttö-aukosta sen täysin kuivaksi WC paperia vastaan - niin liitin puolelta kaikki primeri valuu ulos.
    Mä en saa sitä makua millään veks. Kun atomisoijaan tiputtaa 2-3 tippaa maistuu n. 2-3 imasua normaalilta jonka jälkeen se maailman yököttävin palaneen käry on takasin. Paska laitos.
    Uusi atomisoja kun se on ihan uusi ja kuiva tuntuu höyrystävän 3 tippaa parissa sekunnissa – on kokemusta siitä - aina vaan uuta nestettä sinne kun siltä tuntuu ja kohta se ei enää niin paljon syö - ja tilanne normalisoituu. Täällä luin että about 8 tippaa aina uuteen kuivaan atomisojaan myös se ratkaisee ongelman - en muista missä luin sen.

     
     
  9. #9

    Vs: TW Tornado, Paha maku

    Niin vielä se että vältyt noista ongelmista jos käytän 510 Cartomizereitä siinä Tornadossa - aivan uskomaton elämys ja tosi halpoja vielä.
    http://www.e-savuke.com/forum/index....75.html#msg975

     
     
  10. #10

    Vs: TW Tornado, Paha maku

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Laurijan Näytä viesti
    Niin vielä se että vältyt noista ongelmista jos käytän 510 Cartomizereitä siinä Tornadossa - aivan uskomaton elämys ja tosi halpoja vielä.
    http://www.e-savuke.com/forum/index....75.html#msg975
    Täytyy ostaa testiin.

    Taitaa lentää toi LR Atomizer roskiin.....pitää kokeilla josko noi perus Atomizerit toimis paremmin.

     
     
  11. #11

    Vs: TW Tornado, Paha maku

    Lainaus Alkuperäinen postaaja bendover Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Laurijan Näytä viesti
    Niin vielä se että vältyt noista ongelmista jos käytän 510 Cartomizereitä siinä Tornadossa - aivan uskomaton elämys ja tosi halpoja vielä.
    http://www.e-savuke.com/forum/index....75.html#msg975
    Täytyy ostaa testiin.

    Taitaa lentää toi LR Atomizer roskiin.....pitää kokeilla josko noi perus Atomizerit toimis paremmin.
    Jos olet heittämässä sen pois anna sen mieluummin mulle mä maksan postikulut. Ei ole vielä ollut mahista testata noita LR:iä

     
     
  12. #12

    Vs: TW Tornado, Paha maku

    Mä luulen, että ongelmana LR atomisoijan kanssa on se, että se polttaa pienestä patruunasta nesteet alta aikayksikön veks....samoin kun atomisoijasta. Eli käyttöö löytyy vasta sitten kun saan isompia patruunoita, joissa kapasiteetti se 2,5ml (eli todellisuudessa 1,5-1,8ml). Tollanen muutama hassu tippa haihtuu LR atomisoijalla muutamalla imasulla.

    Normi atomisoijalla laite toimii kun unelma...höh Täytyy hoitaa noita 510 cartomizereita.

     
     
  13. #13

    Vs: TW Tornado, Paha maku

    Lainaus Alkuperäinen postaaja bendover Näytä viesti
    Mä luulen, että ongelmana LR atomisoijan kanssa on se, että se polttaa pienestä patruunasta nesteet alta aikayksikön veks....samoin kun atomisoijasta. Eli käyttöö löytyy vasta sitten kun saan isompia patruunoita, joissa kapasiteetti se 2,5ml (eli todellisuudessa 1,5-1,8ml). Tollanen muutama hassu tippa haihtuu LR atomisoijalla muutamalla imasulla.

    Normi atomisoijalla laite toimii kun unelma...höh Täytyy hoitaa noita 510 cartomizereita.
    Se varmaan ajan myöten kun se on sisään ajettu toimi paremmin.

     
     
  14. #14

    Vs: TW Tornado, Paha maku

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Laurijan Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja bendover Näytä viesti
    Mä luulen, että ongelmana LR atomisoijan kanssa on se, että se polttaa pienestä patruunasta nesteet alta aikayksikön veks....samoin kun atomisoijasta. Eli käyttöö löytyy vasta sitten kun saan isompia patruunoita, joissa kapasiteetti se 2,5ml (eli todellisuudessa 1,5-1,8ml). Tollanen muutama hassu tippa haihtuu LR atomisoijalla muutamalla imasulla.

    Normi atomisoijalla laite toimii kun unelma...höh Täytyy hoitaa noita 510 cartomizereita.
    Se varmaan ajan myöten kun se on sisään ajettu toimi paremmin.
    Jees...testailen kun saan isot patruunat HG:lta....

     
     
  15. #15

    Vs: TW Tornado, Paha maku

    Nyt toimii Tornado perus atomizerilla kun unelma...laite ei voi olla muuta kun mahtava kunhan saan 510 cartomizerit. Tulossa myös iso atomizer ja isoja patruunoita.

     
     
  16. #16

    Vs: TW Tornado, Paha maku

    neuloja ja ruiskuja saa ostaa apteekista kuka tahansa esim itse sanoin että tarvitsen tarkkaan liimaamiseen kuten pienoismallit..maksoi omenan apteekissa muistaakseni ruisku ja neula abaut 70centtiä...

     
     
  17. #17
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2010
    Viestit
    41

    Vs: TW Tornado, Paha maku

    Mega Cartomizerin saa ilman neulaakin täytettyä. Painaa vaan siihen suukappaleen kannen alla olevaa keskireikää vasten sopivalla muoviputkella varustetun ruiskun. Hieman alta 2ml menee kätevästi sisään. Toinen vielä helpompi vaihtehto on porata reikä siihen luiskaosaan ja täyttää siitä tippapullosta suoraan. Pitää vaan löytää sopiva korkki millä tukkia reikä.
    (Haittaohjelman sisältävä linkki poistettu)

     
     
  18. #18
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    67

    Vs: TW Tornado, Paha maku

    Mulla on ollut samaa ongelmaa ihan normaaleilla ego-t atoilla, menee pois kun jaksaa sinnikkäästi imutella pari milliä nestettä. Mitä noihin apteekkeihin tulee, niin oikeen ihmetyttää kuinka uteliaita ne on. Kyselin tilslattua vettä, niin tahtoivat tietää mihin tarvitsen sitä??? Kun kerroin että meinaan ohentaa sillä nautittavaksi tulevaa nestettä katsoivat todella hitaasti ja ilmoittivat ettei heillä ole myynnissä X_x

    Kokeileppa huviksesi ilmoittaa neuloja kysyessäsi, että tulee suonensisäisten huumeiden käyttöön, kun et halua jatkuvasti lainata jonkun tuntemattoman värkkejä... Veikkaan että saat neulat mukisematta =P

    Voi tosin olla että pienoismallien liimailu aiheuttaa vähemmän pahennusta.

     
     
Keskustelu eGo / eGo-T / eGo-C

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •