Sivu 5 / 16 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345678915 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 81 - 100 / 304

Aihe: Neula apteekista

  1. #81
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286

    Vs: Neula apteekista

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Terävä toimii hyvin tankkien ja kartojen täyttöhommissa. Sellainen mulla ensin ja alunperin oli, apteekista ostettu.

    Nyttemmin käytän tylppää, kun haluan imeä gennyn tankista juissit pois jotain huoltotoimia tai nesteen vaihtoa varten. Tylpällä saa paremmin imettyä pohjaa myöden.

    Mutta tosiaan esim. vanukartoon terävä uppoaa paljon paremmin.
    Joo noilla mennään. Varuuksi nappasin millin pari päästä pois ettei tuu kaljapäissää suaraa suanee larattua

     
     
  2. #82
    Höyrykone korsu's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Paimio
    Viestit
    1,178

    Vs: Neula apteekista

    Yritin ostaa 1ml ruiskua neuloineen eräästä raisiolaisesta apteekista. Mihin tarkotukseen kysyi hymyilevä täti. Sanoin että sekoitteluun. Myymme vain lääkinnälliseen tarkoitukseen, sanoi toinen. Aattelin että tässä kohtaa varmaan ei kannata alkaa e-nesteistä puhumaan enää niin tokasin että heroiinia meinaan tykittää. Hymy muuttui silminnähden vaikeasti ylläpidettäväksi, vastasi että valitettavasti myymme vain lääkinnälliseen tarkoitukseen. Luovutin ja hain tavarat oman paikkakunnan apteekista ilman ongelmia. Semmonen tapaus.

    Halt who goes there?

    Death

    Approach........ friend

     
     
  3. #83
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Neula apteekista

    Lainaus Alkuperäinen postaaja korsu Näytä viesti
    Yritin ostaa 1ml ruiskua neuloineen eräästä raisiolaisesta apteekista. Mihin tarkotukseen kysyi hymyilevä täti. Sanoin että sekoitteluun. Myymme vain lääkinnälliseen tarkoitukseen, sanoi toinen. Aattelin että tässä kohtaa varmaan ei kannata alkaa e-nesteistä puhumaan enää niin tokasin että heroiinia meinaan tykittää. Hymy muuttui silminnähden vaikeasti ylläpidettäväksi, vastasi että valitettavasti myymme vain lääkinnälliseen tarkoitukseen. Luovutin ja hain tavarat oman paikkakunnan apteekista ilman ongelmia. Semmonen tapaus.
    Lääkinnälliseen tarkoitukseenhan se olisi mennyt, nikotiiniriippuvuuden hoitoon itsehoitolääkkeillä

     
     
  4. #84
    Höyrykone korsu's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Paimio
    Viestit
    1,178

    Vs: Neula apteekista

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti
    Lääkinnälliseen tarkoitukseenhan se olisi mennyt, nikotiiniriippuvuuden hoitoon itsehoitolääkkeillä
    Se tulikin jälkikäteen mieleen, mutku alko niin sieppaamaan se alentuva asenne ettei sillä hetkellä sytyttäny.

    Halt who goes there?

    Death

    Approach........ friend

     
     
  5. #85

    Vs: Neula apteekista

    Neulojenvaihtopisteistä on kätevä pyytää samalla isoimpia neuloja pari ilmaiseksi kun huumeneulat hakee. Näihin pisteihin tarvitsee antaa kyllä nimimerkki, joka kirjataan tietokoneelle. Muuten ei kysellä mitään.

    Lihasneuloja ei sieltä saa, niitä on tullut apteekista hankittua. Koskaan ei ole kysytty mitään. Ja jos hakee niin ei mitään käyttötarkoitusta ole pakko selvittää henkilökunnalle. Kannattaa vaan olla hiljaa, eipä se niitä kiinnosta tai niille kuulu.

     
     
  6. #86
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Hämeenlinna
    Viestit
    320

    Vs: Neula apteekista

    eiköhän pysytä ihan näissä höyrystinasioissa ja laillisissa päihteissä tällä foorumilla?

     
     
  7. #87
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    195

    Vs: Neula apteekista

    Näinä aikoinahan siihen ruiskua ostaessa on hyvä todeta, että kinkkua aattelin suolata, jos ei suoraan halua asiaansa sanoa.

     
     
  8. #88
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2012
    Viestit
    91

    Vs: Neula apteekista

    Sen mitä apteekista olen käyny neuloja tahi ruiskuja hakemassa, eivät ole mitään kyselleet.Töistä sain siellä ollessa neulat ja ruiskut. Taitaa olla isompien kaupunkien ongelma, ettei apteekissa myydä?
    Minä olen katkera kusipää, kuka teki musta tällaisen?

     
     
  9. #89
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Neula apteekista

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Harmi Näytä viesti
    Sen mitä apteekista olen käyny neuloja tahi ruiskuja hakemassa, eivät ole mitään kyselleet.Töistä sain siellä ollessa neulat ja ruiskut. Taitaa olla isompien kaupunkien ongelma, ettei apteekissa myydä?
    Lähinnä. Eikä kaikki kysele, mutta suurin osa. Ruiskuista viis, itselleni ei myyty edes glyserolia kun mainitsin höyryttelytarkoituksen...

     
     
  10. #90
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,621

    Vs: Neula apteekista

    Mä sain glyserolia sen kerran kuin hain, katteli mun nenänpäässä olevaa tippaa ja kysyi "nenäänkö?" minä niiskautin sen pisaran ja vastasin jotain "öö" ja sain gylyserolini, tosin sitä oo vielä paljoakaan tarvinnu (100ml)

     
     
  11. #91
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Neula apteekista

    Lainaus Alkuperäinen postaaja eLehis Näytä viesti
    Mä sain glyserolia sen kerran kuin hain, katteli mun nenänpäässä olevaa tippaa ja kysyi "nenäänkö?" minä niiskautin sen pisaran ja vastasin jotain "öö" ja sain gylyserolini, tosin sitä oo vielä paljoakaan tarvinnu (100ml)
    Nenään? En ymmärrä että mihinkäyttötarkoitukseen. Tuskin flunssajuomaksi.

     
     
  12. #92
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,621

    Vs: Neula apteekista

    en minäkään ymmärtänyt, siksi se "öö" eli paree oli olla ihan hiljaa

     
     
  13. #93

    Vs: Neula apteekista

    Itse sanoin, että meinasin tehdä e-nestettä. Apteekkari ei selvästikään tiennyt mitä oikein horisen ja vastasi "tää on vaan ulkoiseen käyttöön" sanoin ok ja maksoin pullon.
    Helpointa taitaa olla kun sanoo, että säilöntään niin ei tarvi alkaa höpiseen.


    hello darkness my old friend, I've come to talk with you again.

     
     
  14. #94

    Vs: Neula apteekista

    Kävin taannoin apteekissa ruiskuostoksilla, prätkärotsissa ja mustissa vaatteissa tietty, kädet likaisena yms, kello oli n.18 ja pyysin ISOINTA ruiskua mitä löytyy. Apteekin täti siinä silmät pyöreänä heti sanomaan jaa että mihinköhän tarkoitukseen? ja että neuloja ja ruiskuja ei myydä klo 18 jälkeen. Siinä sitten selittämään että neulaa ei tarvitse ja tarkoitus olisi suorittaa vain moottoripyörän jarruletkun ilmausoperaatio painamalla JARRUNESTETTÄ ilmausruuvin kautta alakautta pääsylinteriin. Hiukan siinä kassalla tuijotettiin ja kevyt punoitus kasvoillani pääsin kohta lähtemään 100 ml ruiskuineni

     
     
  15. #95
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,621

    Vs: Neula apteekista

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jaska69 Näytä viesti
    Hiukan siinä kassalla tuijotettiin ja kevyt punoitus kasvoillani pääsin kohta lähtemään 100 ml ruiskuineni
    Taidat säilöä nesteesi niihin ruiskuihin

     
     
  16. #96

    Vs: Neula apteekista

    Riihimäellä Prisman apoteekissa oltiin varsin avuliaita kun kysyi isoa neulaa ja ruiskua mistä saa paksua tavaraa läpi. Myyjä kysyi, että kuinka paksua niin sanoin että vegetable glyceriiniä pitäs annostella. Siihen se totes, no se on paksua, toivottavasti vaaleenpunan neula riittää, se on isoin mitä me myymme. Eivät kuulemma pitäneet enää "kinkun paisto neulaa" myynnissä, joutu tyytymään tohon 18G neulaan ja 5ml ruiskuun.

    Tuli tässä samalla mieleen. Aikoinaan tuli nuuskaa käytettyä ja aikana ennen kuin opetteli pyöräyttään biitin sormin, tuli käytettyä parin millin ruiskua tykkinä. Monesti nousi kans apoteekeissa seinä vastaan kun yritti ostaa ruiskua ilman neulaa. Ei saanu, piti aina se neulakin ostaa, että sai ruiskun matkaan.

     
     
  17. #97
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    1,681

    Re: Neula apteekista

    Onneks ite saa töistä otettua 10mm ruiskuun asti kaikkee, toki neulojaki löytyy vaikka mitä kokoa joten ei oo pulaa noista et pitäs apoteekkarilta mennä kinuamaan helpottaa kummasti mixailua nesteillä ja cartojen täyttöö

     
     
  18. #98

    Vs: Neula apteekista

    Ainakin viimeksi hakemani "kinkkuneula" oli pitkä 18G, ei sen isompi. Kannattaa ennemmin ostaa normaali 18G tai sitten lyhentää tuo, jos ei tarvitse noin pitkää. Ei nimittäin ole hätäsen miehen hommaa imeä jääkaappi kylmää PG:tä tuolla kinkkuneulalla.

    Darwin - Reo Grand - 2 x SM V2.1 Mod - 2 x Semovar FW 1.7 - 2x SM Kayfun V2.1 - 2x SM Kayfun III ES #82, #579
    Haaveissa:The Zenesis Diamond

     
     
  19. #99
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    1,681

    Re: Neula apteekista

    On noita 22g neuloi olemassa, mm lävistyksiin ja muuhun...

     
     
  20. #100

    Vs: Neula apteekista

    eikös 22g ole vielä 18g pienempi.Näin ainakin minua opastivat muistaakseni. Heillä oli ennen ollut harmaata 16g neulaa, mutta pahoittelivat ettei enää löydy hyllystä.

    Darwin - Reo Grand - 2 x SM V2.1 Mod - 2 x Semovar FW 1.7 - 2x SM Kayfun V2.1 - 2x SM Kayfun III ES #82, #579
    Haaveissa:The Zenesis Diamond

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •