Sivu 11 / 16 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 789101112131415 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 201 - 220 / 304

Aihe: Neula apteekista

  1. #201
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Tai teippi asteikon päälle niin ei kulu pois

     
     
  2. #202
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2015
    Viestit
    9
    Tässä vaan mietin et eikö kukaan ole kävellyt lähimpään maataloustarvike kauppaan (agrimarket, K-Maatalous) ja ostanu niitä ruiskujansa ja neulojansa sieltä? Isot tukkupakkaukset eikä hintaa juuri paljon pantteria ja kukaan ei taatusti kysele et mihin tarvit jos sieltä myyjän satut löytämään =)

     
     
  3. #203
    ^^Perhana, tuo(kaan) ei ole tullut pieneen mieleenikään.
    Kiitoksia loistavasta vinkistä.

     
     
  4. #204
    Höyrykonkari sähkösätkä's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Piispanristi
    Viestit
    217
    Turun Länsikeskuksen Apteekissa 10/20 &50ml ruiskuja myynnissä,eikä kyselty mitään kysy vaan montako otat

     
     
  5. #205
    Höyrähtänyt Maccara's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    8
    Itse juuri hain apteekista about 25 eri kokoista lasista lääkepulloa, neuloja ja ruuttia jokaista kokoa 2kpl, mm. pari kinkkuneulaa & suurinta ruuttaa. Soitin sinne etukäteen ja puhelimessa luettelin todella palvelualttiin myyjän kanssa. Kamat oli pakattu isoon pahvilaatikkoon valmiiksi kassan viereen, josta hain sen nimellä 65e:lla tavaraa tuli hankittua. Jossain vaiheessa puhelua kysy mitä kastikkeita näillä meinasit tehdä. Sanoin että e-nesteitä teen itselleni, ei mitään ongelmaa. Kinkkuneuloista sano, ettei itseensä kannata tökätä kun parasta ennen päiväys on jo mennyt, mutta minun tarpeisiin sopii hyvin

    Espoon-keskustan apteekki kyseessä.

     
     
  6. #206
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2015
    Viestit
    91
    Oliko kyseessä jonkin ketjun apteekki?

    Lasiputeleita ei oma lähiapteekki myyny..

     
     
  7. #207
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    482
    Lääkeruiskuja netistä. löytyy myös neuloja.

    Ruisku Europro, eri kokoja - Kotielaintarvike.fi verkkokaupasta
    Laitteet: EBOX ONE


     
     
  8. #208
    Höyrypää Köhötin's Avatar

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    794
    Kinkkuneuloja?????


    Smok Xpro M80 Plus, Wismec Releaux RX200, Helix, Russian91%, Arctic Tank, Bellus, Velocity, Serpent, Griffin 25mm, Supertank mini

     
     
  9. #209
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    13
    Itse hain eilen Oulun Kaijonharjun apteekista ja en oikeen edes tiennyt minkä kokosia olin vailla. Rapulaki ja väsymys oli päällä. 10ml ruiskuja ja 18G neuloja sain eikä kyselleet mihin tarkotukseen tulee. Olivat vaan pirun kalliita kun euron per ruisku ja euron per neula. Sanoin vaan, että tarvis ruiskuja ja niihin neulat. Ainut kysymys oli että minkä kokosia ja montako. Siihen sanoin et varmaanki 10ml ois sopiva ja mahdollisimman paksuja neuloja. Pari kappaletta kumpiaki.

    E: On vaan hieman lyhkäsiä nuo neulat, kun ei saa 30ml lasipullon pohjaltakaan tavaraa ulos kunnolla.

     
     
  10. #210
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Miksi ne kyselis mihin tarkoitukseen tulee..? Ainakaan nistit ei osta neulojaan apteekeista, ne saa ne ilmaiseksi jakopisteistä. Onko joku aptekki kysellyt ostettaessa käyttötarkoitusta?

     
     
  11. #211
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja M.Kane Näytä viesti
    Miksi ne kyselis mihin tarkoitukseen tulee..? Ainakaan nistit ei osta neulojaan apteekeista, ne saa ne ilmaiseksi jakopisteistä. Onko joku aptekki kysellyt ostettaessa käyttötarkoitusta?
    Kerran kun olin apteekissa, niin yks semmonen nuhjaantuneen näköinen pariskunta oli tiskillä ja se ukko halus ostaa yhden neulan. Apteekkari vaan sano et ei ole neuloja myynnissä heillä. Hieman pariskunta ihmetteli ja vänkäs, mut lähtivät sit meneen, luultavasti seuraavaan apteekkiin... Hieman naamasta vissiin kiinni myydäänkö vai ei......
    Ai niin, on niillä neuloja kun ite oon ostanu

     
     
  12. #212
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Kerran kun olin apteekissa, niin yks semmonen nuhjaantuneen näköinen pariskunta oli tiskillä ja se ukko halus ostaa yhden neulan. Apteekkari vaan sano et ei ole neuloja myynnissä heillä. Hieman pariskunta ihmetteli ja vänkäs, mut lähtivät sit meneen, luultavasti seuraavaan apteekkiin... Hieman naamasta vissiin kiinni myydäänkö vai ei......
    Ai niin, on niillä neuloja kun ite oon ostanu
    No johan on kummallista. Luulen et ne arvelee vaan käyttötarkoitusperiä. Nisteille on kyllä se ja sama, ne ei puhtaita neuloja liiemmälti tarvikkaan mun mielestä. Vaikka me kai maksetaan sekin korkojen kanssa.

     
     
  13. #213
    Höyrykone ajax universal's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2,567
    suolausruisku johon pyydät neulan mukaan ?

     
     
  14. #214
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    13
    Lainaus Alkuperäinen postaaja M.Kane Näytä viesti
    Miksi ne kyselis mihin tarkoitukseen tulee..? Ainakaan nistit ei osta neulojaan apteekeista, ne saa ne ilmaiseksi jakopisteistä. Onko joku aptekki kysellyt ostettaessa käyttötarkoitusta?
    Kyllähän kun ketjun lukaset läpi, niin aika moni apteekki on kieltäytyny myymästä/väittänyt ettei ruiskuja ole, kun on kertonu käyttökohteen. Ja kuten tuolla aiemminki mainittiin, niin ilmeisesti apteekkariliiton ohjeistus, että neuloja myytäis vain reseptilääkkeiden yhteydessä. Ajattelin vain ilmottaa Oululaisille, että kaijosta ainakin saa, jos on tarvetta.

     
     
  15. #215
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2015
    Viestit
    96
    Kyllä aika tiukasti nuo apteekit (riippuu paikasta) suhtautuu. Korsossa sain 10 millisen kun lisäsin että tarvitsen vain ruiskun ei piikkejä. Tikkurilan apteekissa suoraan tiskiltä "kympin pussi" saa 2 ruiskut, piikit, putsaus laput ja varoitukset. Ja sitten on tietysti Vinkki mistä näitä saa ilmaiseksi tosin tänne ei kovin herkästi mene muut kun "alan miehet" ja ei en puhu höyryttäjistä . Taitavat 5 ruiskua antaa en ole ihan varma. Pitänee käydä joku päivä kun 2ml, 5ml ja 10ml ovat sen verran kuluneet kun ainoat ovat että ei meinaa saada luettua kunnolla. Ihan mukavia ihmisiä siellä on ollut (työntekijät siis ainakin) eli jos lähistöllä on Vinkki niin sieltä näitä saa kyllä helposti ja ilmaiseksi.

    EDIT: Omia kokemuksia Vantaalta. Ja noihin selityksiin niitä on turha sanella apteekissa eiköhän niitä ole kuultu ties mitä

     
     
  16. #216
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Siinäpä sit, pitäkööt tunkkinsa.

     
     
  17. #217
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2015
    Sijainti
    Björneborg
    Viestit
    229
    Multa on kyselty pelkän ruiskun ja molempien oston yhteydessä. Apteekkimamma on myös jättänyt myymättä kun sanoin tekeväni siitä nuuskatykin.

    Ja tähän vielä lisäys. En oo tän naurettavampaan paskaan monesti törmännyt, homma juontaa varmaan pharmaseuttien jumalkompleksista... Vähän vanhempi pharmaseutti pitää itteään lääkärinä.

    Siis ihan suoraan sanottuna, nämä nyt ei taas oo mitenkään laittomia tai reseptillisiä välineitä. Mikä vitun herraherra apteekin akka on mulle kertomaan mitä vittua mä saan tehdä, mitä helvettiä se sille kuuluu vaikka tykkäsin työntää niitä virtsaputkeeni.

    Taas yks näistä asioista mikä pistää vituttamaan niin saatanasti, mitä vittua ne seuraavaks keksii? Kokeileeks ne siinä tarvinko mä oikeesti buranaa vai työnnänkö mä niitä perseeseeni ihan muuten vaa????

    Kysympä vaan taas saatana.
    Viimeksi muokannut Sensuroitu; 27.01.16 kello 02:31. Syy: No vituttaa.

     
     
  18. #218
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sensuroitu Näytä viesti
    Multa on kyselty pelkän ruiskun ja molempien oston yhteydessä. Apteekkimamma on myös jättänyt myymättä kun sanoin tekeväni siitä nuuskatykin.

    Ja tähän vielä lisäys. En oo tän naurettavampaan paskaan monesti törmännyt, homma juontaa varmaan pharmaseuttien jumalkompleksista... Vähän vanhempi pharmaseutti pitää itteään lääkärinä.

    Siis ihan suoraan sanottuna, nämä nyt ei taas oo mitenkään laittomia tai reseptillisiä välineitä. Mikä vitun herraherra apteekin akka on mulle kertomaan mitä vittua mä saan tehdä, mitä helvettiä se sille kuuluu vaikka tykkäsin työntää niitä virtsaputkeeni.

    Taas yks näistä asioista mikä pistää vituttamaan niin saatanasti, mitä vittua ne seuraavaks keksii? Kokeileeks ne siinä tarvinko mä oikeesti buranaa vai työnnänkö mä niitä perseeseeni ihan muuten vaa????

    Kysympä vaan taas saatana.

     
     
  19. #219
    Höyrykonkari csharp's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    140
    Auton vetarin suojakumin sisään tarvi saada öljyä ja siihen tarkoitukseen sai 2,5,10 ja 20ml ruiskut ja päälle 14,18 ja 22g neulat. Kotimatkalla sitten huomasin että eihän sinne tarvikkaan ja käytin ne laittomasti sähköröllönesteiden miksailuun, ai mikä wittu mikä rikollinen olen. Huikea adrenaliinisyöksy tuostakin kusetuksesta. Suomalaista anarkismia parhaimmillaan!

    Toki näitä ruiskuja löytyy helvetillinen mälli muutaman dollarin hintaan ihan slowtechiltä, ei tarvi apteekissa ihmetellä.
    Tehoa pukkaa: stout, cuboid, VTC mini, Kbox mini, cloupor mini, cloupor mini+, IPV D2.
    Höyryä työntää: Muutama Velocity(mini), mad hatter, derringer, coblin mini, griffin
    Varalaitteen varalaitteet: M60, Vamo v5, cthultu 1&2, Lemo 2, pari subtankkia, atlantis 2 ja paljon muita sekalaisia laitteita..


    Eipä nykyään paljoa kiinnosta mikä laite kädessä, kunhan puskee höyryä riittämiin.

     
     
  20. #220

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •