Sivu 2 / 6 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456 ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 113

Aihe: UD Zephyrus

  1. #21
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2015
    Viestit
    146
    ^ Kyllä ne Starren 0,5 ohm normicoilit ainakin toimii ihan hyvin eVicin kanssa. Nikkeleistä ei (vielä) kokemuksia.

     
     
  2. #22
    Höyrykone

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    1,150
    Sahe69 sulla on viallinen atopää, mulla toimi ja toimikin todella hyvin se joka tuli laitteen mukana...
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

     
     
  3. #23
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja paavoharju Näytä viesti
    Tää nyt menee OT:ksi mutta meinaatko että Starre olis sopiva kaveri tälle eVicille.
    Jep.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  4. #24
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2015
    Viestit
    146
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jane Näytä viesti
    Sahe69 sulla on viallinen atopää, mulla toimi ja toimikin todella hyvin se joka tuli laitteen mukana...
    Joo jotain tollaista mä arvelinkin. Täytyy tilailla uusia Puffilta.

     
     
  5. #25
    Höyrypää SakkeMO's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    679
    Tuli itekkin tämä tilattua, meikäläisen ensikosketus näihin uusiin "subohm" tankkeihin.

    Eilen sain käsiini, mukana tullut atopää oli meh, huonosti makua ja höyryä, tehoja kesti kyllä ihan kivasti vielä 50W asti. 90VG/10PG juissii. Näissä ilmeisesti laatu vaihtelee aika paljon millanen sattuu tulemaan koska jotkut on kehunu, toisilta menny jopa oikoseen... Tiedä sitten. Tosin viimeksi olen valmisatoja käyttänyt kun Evodit oli kovaa kamaa joten en osaa oikein vertaillakkaan mihinkään.

    RBA deckillä aivan loistava vekotin, syrjäytti heittämällä Goblinin ja Cthulhun, 26G:tä 8 kieppiä sinisen ruuvarin ympärille about 0.35 ohmia tuli, ei vuoda ja wickkaa hyvin. Tykkään.
    Ei toi deckki minun mielestä ole ainakaan liian pieni, ehkä aavistuksen isompi kun Goblin kloonissa. Wickit laitoin niinkuin Grimmi näyttää omassa revikassaan.

    Yhden setupin vasta tehnyt kun kerralla sattui hyvä, tekisi mieli kokeilla 32/28 claptonit heittää tähän, tai ainakin joku twisted. Kunhan nyt jaksaisi näpertää kun olisi muitakin atoja vielä paketissa avaamattomana

    Fasttekiltä tilasin, ainakin ton rapsutettavan aitousjutskan mukaan olisi aito, eikä tässä mitään moittimista olekkaan joten en epäile.

    Nikkelithän tähän pitää myös ehdottomasti kokeilla.

    Hyvä ostos ja näyttää ihan kivalta 60W TC Vaporshark kloonissa, mustat tiivisteet kaipaisi, jonkun muun tankin tiivisteet tähän vissiin käykin.

     
     
  6. #26
    Mulla Zephyrus tekee IPV2S:än kanssa orkkis atolla sitä että kun ruuvaa tankin pohjaan niin check atomizer tai heittelee ohmeja mihin tykkää. Karvan verran tankkia auki päin ja ohmit 0,5 ja pöhinää riittää ihan 60W asti

     
     
  7. #27
    Höyrypää SakkeMO's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    679
    Ainakin omassani heiluu tuo 510 pinni aika löysästi, sekö sieltä menee oikoseen?

     
     
  8. #28
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    188
    Lainaus Alkuperäinen postaaja moiski Näytä viesti
    Mulla Zephyrus tekee IPV2S:än kanssa orkkis atolla sitä että kun ruuvaa tankin pohjaan niin check atomizer tai heittelee ohmeja mihin tykkää. Karvan verran tankkia auki päin ja ohmit 0,5 ja pöhinää riittää ihan 60W asti
    Mulla valittaa myös samaa jos kiristää ns. normitiukkuuteen, tosin ohmit ei heittele. Pitää jättää vähän normaalia löysemmälle. Huomasin, että plussapinnistä on hieman hopeointi(?) kulunut, joten johtuiskohan tuosta? Alussa sai ruuvata ihan normaalisti laitteeseen kiinni. Kokeiltu Siggen 100w:lla ja Smokin m80 plussalla.

    E: Aika nopeasti tuntuu nuo atopäät menevät huonoksi. Eka kesti ehkä vajaan viikon ja joku 30ml nestettä ja sen jälkeen pari menikin melkein heti huonoksi vaikka miten överisti kasteli ne ja aloitti alhaisista tehoista. Nykyinenkin alkaa antamaan vähän palanutta vaikka kastelin ja pidin pitkään mukissa, jossa oli nestettä. Ei ilmeisesti oikein wickaa kunnolla. Käytössä 78vg neste. Yritin neulalla tehdä reikiä, muttei sekään oikein auttanut.
    Viimeksi muokannut Kalis; 16.07.15 kello 12:43.

     
     
  9. #29
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2015
    Viestit
    146
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jane Näytä viesti
    Sahe69 sulla on viallinen atopää, mulla toimi ja toimikin todella hyvin se joka tuli laitteen mukana...
    Atossahan se vika oli. Tänään tuli uusia Puffilta (normisti taas yhdessä päivässä ) ja homma pelittää!

    https://youtu.be/7UJ84D8qkXY?t=32s

     
     
  10. #30
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2014
    Viestit
    18
    Pari päivää nyt höyrytelty tällä. Ainakin tuo nyt käytössä oleva ato tuntuu toimivan hyvin. RBA pää tuotti vähän ogelmia pumpuleiden suhteen. Sain jotenkin toimimaan kun jätin pienet hännät neste uriin. Nyt sitten pomppas ohmit 1,2 kun ennen oli 0,6. Oli mennyt toinen coilin jalka poikki. Ei vaan oikein meinaa ipv2s:ssä akun kesto enään riittää. PItäis hankia joku dual akkuinen laite. Ainakin vielä tyytyväinen laiteeseen.

     
     
  11. #31
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kalis Näytä viesti
    Mulla valittaa myös samaa jos kiristää ns. normitiukkuuteen, tosin ohmit ei heittele. Pitää jättää vähän normaalia löysemmälle. Huomasin, että plussapinnistä on hieman hopeointi(?) kulunut, joten johtuiskohan tuosta? Alussa sai ruuvata ihan normaalisti laitteeseen kiinni. Kokeiltu Siggen 100w:lla ja Smokin m80 plussalla.

    E: Aika nopeasti tuntuu nuo atopäät menevät huonoksi. Eka kesti ehkä vajaan viikon ja joku 30ml nestettä ja sen jälkeen pari menikin melkein heti huonoksi vaikka miten överisti kasteli ne ja aloitti alhaisista tehoista. Nykyinenkin alkaa antamaan vähän palanutta vaikka kastelin ja pidin pitkään mukissa, jossa oli nestettä. Ei ilmeisesti oikein wickaa kunnolla. Käytössä 78vg neste. Yritin neulalla tehdä reikiä, muttei sekään oikein auttanut.

    Ite ostin käytettynä ja atosta läpi vetäny about 50 ml ja edellinen omistaja ties kuinka paljon eikä vielä mitään hätää. Kyllä nykyajan atot pitäis kestää vähintään sen 100ml vetää. Paitsi jos on jotain Kiina versioita. Ne sitten kestää mitä kestää

     
     
  12. #32
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    188
    Ihan Puffilta ostettu, joten huonoa tuuria tai teen jotain katastrofaalisesti väärin.

     
     
  13. #33
    Mulla aito ja FTn klooni Zephyrus. Molemmat toimivat hienosti ja höyry hyvää. - Mikähän lienee vikana, kun iStickissä yön yli seisoneina antavat molemmat kaikki nesteet läpi, ikävä ominaisuus. Kaikki tiivisteet alkuperäiset ja neste 85VG15PG. Pitäisikö ilmaröörit sulkea aina säilytyksen/kuljetuksen ajaksi? Noin paksun nesteen ei kyllä pitäisi oikein herkästi ulostautua...

     
     
  14. #34
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2012
    Viestit
    96
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Lilari Näytä viesti
    Mulla aito ja FTn klooni Zephyrus. Molemmat toimivat hienosti ja höyry hyvää. - Mikähän lienee vikana, kun iStickissä yön yli seisoneina antavat molemmat kaikki nesteet läpi, ikävä ominaisuus. Kaikki tiivisteet alkuperäiset ja neste 85VG15PG. Pitäisikö ilmaröörit sulkea aina säilytyksen/kuljetuksen ajaksi? Noin paksun nesteen ei kyllä pitäisi oikein herkästi ulostautua...
    Pumpulia nesteuriin. Ja jos on jo niin sitten enemmän sitä sinne. Itse kun tätä pumpuloin niin laitan pumpulit ylettymään suurinpiirtein puoleenväliin nesteuraa.
    Toivottavasti tajusit vaikka vaikean kuulloisesti selitin

     
     
  15. #35
    Kyllä varmasti RBA:lla voisi toimiakin tuo, mutta kun kyseessä valmisatot. Vai tarkoitatko notta aton reijistä lisää pumpulia? Voisihan sitäkin kyllä kokeilla.

     
     
  16. #36
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2012
    Viestit
    96
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Lilari Näytä viesti
    Kyllä varmasti RBA:lla voisi toimiakin tuo, mutta kun kyseessä valmisatot. Vai tarkoitatko notta aton reijistä lisää pumpulia? Voisihan sitäkin kyllä kokeilla.
    Jaa valmisatoilla.
    Ajattelin heti että rballa kun itse on tullut pelkkää sitä käytettyä ja sillä tulee juuri tollasia ongelmia jos pumpulia on liian vähän.

    Valmisatoista ei juurikaan ole kokemusta 😐

     
     
  17. #37
    Höyryttelijä Vaping Buddha's Avatar

    Liittynyt
    07/2015
    Sijainti
    Napapiiri
    Viestit
    52
    Tässä kans hieman laitetta esittelyssä. Kunnon revikka ja muu räpläily ja setuppien teko filkka tulossa myöhemmin...

    https://www.youtube.com/watch?v=EoswE54-IOE

    Itse en siihen kauheasti puuvillaa tunkisi, ihan vaan haituvaiset joka kanavaan! Toiminut itsellä täydellisesti ei mitään ongelmia minkään kanssa. Lähinnä höyrytellyt RBA päällä nimenomaan! Ei vuotoja ei mitään, loisto kampe!

    Tekasin videon dualcoil setupin rakentelusta ja siitä miten sen ite tykkään wickata. Niinku siitä pätkästä sitte näätte ni kampe wickaa ku unelma ja ketjutan sitä 40-50W eikä tietoakaan dry hiteistä! Laitan tähän linkkiä heti ku pätkä on editoitu ja saan sen YouTubeen. Kertokaa sitte mitä ootte mieltä, itellä tuo toimii ku junan vessa!
    Viimeksi muokannut Vaping Buddha; 26.07.15 kello 05:17.

     
     
  18. #38
    Nyt Zephyrus ollut iStick 40W:ssä kiinni - eikä vuotoja ole ollut. - On mahdollista, että epäkuntoinen iStick 50W on issekseen ja joutessaan käryytellyt yön aikana ja jostain syystä neste tulvinut yli. Tämä pelkkä arvaus.

    Muuten Zephyrus osoittautunut varsin hienoksi höyryntuottajaksi; maku ja höyryntuotto erinomaiset. Tämä valmisatoilla, rba:ta kokeillaan myöhemmin.

     
     
  19. #39
    Höyryttelijä Vaping Buddha's Avatar

    Liittynyt
    07/2015
    Sijainti
    Napapiiri
    Viestit
    52
    Joo, itekki oon enemmän ku tyytyväinen laitteeseen. Kaikki osuu kohilleen, höyryt, maku, itse laite, käytettävyys kaikki. En ole vielä keksinyt tuosta oikeen mitään pahaa sanottavaa!...niin ja se dualcoil setupin teko pätkä on editoinnissa, ilmotan edelleen heti ku saan sen eetteriin :P

    ...tilanne päivitys: 90% editoinnista valmiina, sori ku kestää, mut kohta saatte linkin!
    Viimeksi muokannut Vaping Buddha; 26.07.15 kello 21:26.

     
     
  20. #40
    Höyryttelijä Vaping Buddha's Avatar

    Liittynyt
    07/2015
    Sijainti
    Napapiiri
    Viestit
    52
    Okei, tässä tää video nyt ois. Pirun pitkähän tää on sori, en oo mikään editoija ja muutekin ihan ekoja pätkiä mitä oon tehny mut koittakaa kestää ja toivottavasti tosta on jollekki jtn apua

    https://www.youtube.com/watch?v=Ih2Et-zLsbI

    ps: saa antaa palautetta tai kysyä videoihini liittyen, kaikki otetaan vastaan!
    Viimeksi muokannut Vaping Buddha; 27.07.15 kello 01:25.

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •