Sivu 3 / 6 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456 ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 112

Aihe: NextGen klooni

  1. #41
    5050 nesteillä #300 toimii vallan mainiosti, 60x18mm tukki. Paksummille sitten #200, saman kokoinen tukki. Pidä huoli että tukki ei pääse koskemaan aton pohjaa.

     
     
  2. #42
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rommel Näytä viesti
    5050 nesteillä #300 toimii vallan mainiosti, 60x18mm tukki. Paksummille sitten #200, saman kokoinen tukki. Pidä huoli että tukki ei pääse koskemaan aton pohjaa.
    Mulla löytyy vain 200, 400, ja 500 meshiä tällä hetkellä. Joo olen oppinut tekemään vähän lyhyemmän parrun meshiä ja nostamaan sitä sitten sopivalle korkeudelle, ikävästi ottaa oikosta pohjasta muuten. Täytyy jatkaa harjoituksia.
    Käytin yhdessä vaiheessä tätä kloonia lähes yksistään, mutta sitten jäi kaikenmaailman höyryvetureiden tieltä pois. Nyt kiinnostaa taas, mutta saatana kun wickaus on niin epätasaista.
    Kun käytin paljon laitetta ja se toimi tyydyttävästi, silloinkin muistan että peitin välillä ilmareiät ja imasin kun meinasi alkaa kuivaa puskemaan. Voihan tää kloonikin tietysti olla paska, sitä ei voi ikinä poissulkea kun kiinasta on tilannut.

     
     
  3. #43
    Mm. Mulla ois voinu vetää vaikka yhteen putkeen tankin tyhjäksi, niin hyvin wickas. Kokeileppas tehdä 55x18mm #200, johon päälle 7x25 #400 ja kiepit siihen päälle. #200 jaksaa nostaa ja #400 sitoo paremmin nestettä, tolla oon saanu aika hyviä tuloksia 50/50 nesteillä.

     
     
  4. #44
    Ja hei! Kiepit mahdollisimman alas. Maku paranee ja wickaa paremmin.


     
     
  5. #45
    Joo kiitoksia hyvistä vinkeistä. Itse asiassa mulla on jotakuinkin vastaava setuppi, tosin mulla on parallel 0.25mm kanthal kun en ole yhdestä langasta vielä riittäviä höyryjä saanut tässä laitteessa.
    Laitan kuvan setupista jahka kotiin pääsen, ehkä siinä on joku perustavanlainen virhe. Kyllä tätä käyttää voi, mutta kuivana käy välillä, tehot siinä 18-20w.

     
     
  6. #46
    Nää on välillä mystisiä juttuja.

     
     
  7. #47
    nextgen.jpg
    Tälläinen setuppi, pahoittelen paskaa kuvanlaatua. Itseasiassa olen ihan kohtuutyytyväinen toimintaan nyt. Kun saa wickauksen käyntiin alussa niin pystyy aikalailla ketjussa hiisaamaan. Tosin välillä sitten yliwickaakin jos liian innokkaasti imeskelee.

     
     
  8. #48
    Höyrypää Stroh74's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    460
    Reilu puoli vuotta painettu kinuskien Nextgeneillä menemään ja oli pakko laittaa tuo viimeisin kehitysversiokin tulemaan. Monta perkeleen atomaizeria on käynyt tälläkin aikajanalla kokeilussa mutta ei vaan voi mitään, tämä perkele pieksee ne kaikki. Kyllä tuo meshin antama maku on vaan niin herkkua verrattuna pumpuliin.

    Olen jopa harkinnut aidon ostoa mutta kysyntä ylittää tarjonnan, enkä yhtään ihmettele miksi.

     
     
  9. #49
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2015
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    302
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Stroh74 Näytä viesti
    Reilu puoli vuotta painettu kinuskien Nextgeneillä menemään ja oli pakko laittaa tuo viimeisin kehitysversiokin tulemaan. Monta perkeleen atomaizeria on käynyt tälläkin aikajanalla kokeilussa mutta ei vaan voi mitään, tämä perkele pieksee ne kaikki. Kyllä tuo meshin antama maku on vaan niin herkkua verrattuna pumpuliin.

    Olen jopa harkinnut aidon ostoa mutta kysyntä ylittää tarjonnan, enkä yhtään ihmettele miksi.
    Mistä tilasit uuden version ?

     
     
  10. #50
    Höyrypää Stroh74's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    460
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jyki Näytä viesti
    Mistä tilasit uuden version ?
    Siis Fasttechin uusin versio. Näkyi olevan kuvissa ainakin keskipostin alaosassa kierteet.

     
     
  11. #51
    Smoked_Vaping
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Stroh74 Näytä viesti
    Siis Fasttechin uusin versio. Näkyi olevan kuvissa ainakin keskipostin alaosassa kierteet.
    No tossa ekassa versiossa ei selkeesti ollut kierteet oikeessa paikassa:

    Liite 25339

    ...ainakaan mulla!

     
     
  12. #52
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Smoked_Vaping Näytä viesti
    No tossa ekassa versiossa ei selkeesti ollut kierteet oikeessa paikassa:

    Liite 25339

    ...ainakaan mulla!
    Ai Stana, meni nappiin
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  13. #53
    Höyrypää Stroh74's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    460
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Smoked_Vaping Näytä viesti
    No tossa ekassa versiossa ei selkeesti ollut kierteet oikeessa paikassa:

    Liite 25339

    ...ainakaan mulla!
    Näyttää enemmän käyttäjä failurelta.

     
     
  14. #54
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2015
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    302
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Stroh74 Näytä viesti
    Näyttää enemmän käyttäjä failurelta.
    Niin näyttää ja muistaakseni olikin näin Itselle sattui ensimmäinen klooni nextgen olemaan huono ,rupesi vetämään maihin ilmeisesti pohjasta eikä oikein saanut pelaamaan .mutta sen verran kuitenkin että oli yksi parhaista atoista mitä olen kokeillut ja noita aitoja en osaa kyllä oikein metsästää joskus näkee jossain myynnissä mutta ei oo vielä kerinnyt apajille niin kai se on klooni taas tilattava ,Näytti vaan taas olevan nekin lopussa joku Fasebookin puolella näky myyvän hyvä laatusta kloonia pitäskö sitä yrittää ,saas nähdä


    Edit:tein tarjouksen siitä
    Viimeksi muokannut Jyki; 23.01.16 kello 23:36.

     
     
  15. #55
    Smoked_Vaping
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Stroh74 Näytä viesti
    Näyttää enemmän käyttäjä failurelta.
    No kyllä sä selkeesti terävämpi kaveri olet kuin ne joita siellä asiakaspalvelussa palvelee. Pyysivät nimittäin vielä tuon saman kuvan jälkeen lähettämään tuotteen takaisin, että tunnistaisivat vian . Kiertämällä 510:n ruuvista ei lähtenyt auki. Miksi toisaalta olisi, kun eihän siellä edes mitään kierteitä ollut.”+” pinnistä painamalla lähti kyllä lopulta irti, mutta tiivisteet hajosivat samalla, kuten myös itse pinni. Sisus aivan täynnä metallipursetta osittain kiinni vielä tankin rungossa, joka oli ilmeisesti ottanut kiinni +-pinniin. Ajattelin, että olkoot...Laitoin tankin rintataskuun ja jatkoin arkisia askareita. Jotenkin hämmentävästi tuo kuitenkin halkoja tehdessäni tipahti halkomapölkylle ja eikös kirves osusut siihen..neljästi. Eivät muuten hyvittäneet mitään.Kysyin vielä siinä samalla, kun jää oli rikottu, että miksei tuota kyseistä tuotetta myydä enään,niin vastasivat kyllä kohteliaasti ”There is no more that product to order. Thank you for your understanding.”. Eivätkä muuten julkaisseet tuotteen arvosteluakaan, joka oli mielestäni ihan asiallinen, jopa tekninen, sisältäen setupointi ohjeet ja kaikki..Ihme vimpuloita...

     
     
  16. #56
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Smoked_Vaping Näytä viesti
    No kyllä sä selkeesti terävämpi kaveri olet kuin ne joita siellä asiakaspalvelussa palvelee. Pyysivät nimittäin vielä tuon saman kuvan jälkeen lähettämään tuotteen takaisin, että tunnistaisivat vian . Kiertämällä 510:n ruuvista ei lähtenyt auki. Miksi toisaalta olisi, kun eihän siellä edes mitään kierteitä ollut.”+” pinnistä painamalla lähti kyllä lopulta irti, mutta tiivisteet hajosivat samalla, kuten myös itse pinni. Sisus aivan täynnä metallipursetta osittain kiinni vielä tankin rungossa, joka oli ilmeisesti ottanut kiinni +-pinniin. Ajattelin, että olkoot...Laitoin tankin rintataskuun ja jatkoin arkisia askareita. Jotenkin hämmentävästi tuo kuitenkin halkoja tehdessäni tipahti halkomapölkylle ja eikös kirves osusut siihen..neljästi. Eivät muuten hyvittäneet mitään.Kysyin vielä siinä samalla, kun jää oli rikottu, että miksei tuota kyseistä tuotetta myydä enään,niin vastasivat kyllä kohteliaasti ”There is no more that product to order. Thank you for your understanding.”. Eivätkä muuten julkaisseet tuotteen arvosteluakaan, joka oli mielestäni ihan asiallinen, jopa tekninen, sisältäen setupointi ohjeet ja kaikki..Ihme vimpuloita...
    Sitä saa mitä tilaa
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  17. #57
    Höyrypää Stroh74's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    460
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Smoked_Vaping Näytä viesti
    No kyllä sä selkeesti terävämpi kaveri olet kuin ne joita siellä asiakaspalvelussa palvelee. Pyysivät nimittäin vielä tuon saman kuvan jälkeen lähettämään tuotteen takaisin, että tunnistaisivat vian . Kiertämällä 510:n ruuvista ei lähtenyt auki. Miksi toisaalta olisi, kun eihän siellä edes mitään kierteitä ollut.”+” pinnistä painamalla lähti kyllä lopulta irti, mutta tiivisteet hajosivat samalla, kuten myös itse pinni. Sisus aivan täynnä metallipursetta osittain kiinni vielä tankin rungossa, joka oli ilmeisesti ottanut kiinni +-pinniin. Ajattelin, että olkoot...Laitoin tankin rintataskuun ja jatkoin arkisia askareita. Jotenkin hämmentävästi tuo kuitenkin halkoja tehdessäni tipahti halkomapölkylle ja eikös kirves osusut siihen..neljästi. Eivät muuten hyvittäneet mitään.Kysyin vielä siinä samalla, kun jää oli rikottu, että miksei tuota kyseistä tuotetta myydä enään,niin vastasivat kyllä kohteliaasti ”There is no more that product to order. Thank you for your understanding.”. Eivätkä muuten julkaisseet tuotteen arvosteluakaan, joka oli mielestäni ihan asiallinen, jopa tekninen, sisältäen setupointi ohjeet ja kaikki..Ihme vimpuloita...
    Joo, no terävämpi tuskin olen, mutta ihmettelen kuitenkin tuota mikä tuossa sinulla nyt se vika alunperin oli. Ei siinä keskipostissa mitään kierrettä ole edes ollut, kuin ehkä NYT. TÄSSÄ UUSIMMASSA VERSIOSSA, CAPISH?

    Muutenkin tuon avautumisesi jälkeen luulen, että olet vaan haukannut liian suuren palan ja koittanut miehekkäästi MIESLAITETTA, eli gennyä ja feilannut siinä lähes naurettavasti. Ja nyt koitat epätoivoisesti paikata tilannetta.

     
     
  18. #58
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Stroh74 Näytä viesti
    Joo, no terävämpi tuskin olen, mutta ihmettelen kuitenkin tuota mikä tuossa sinulla nyt se vika alunperin oli. Ei siinä keskipostissa mitään kierrettä ole edes ollut, kuin ehkä NYT. TÄSSÄ UUSIMMASSA VERSIOSSA, CAPISH?

    Muutenkin tuon avautumisesi jälkeen luulen, että olet vaan haukannut liian suuren palan ja koittanut miehekkäästi MIESLAITETTA, eli gennyä ja feilannut siinä lähes naurettavasti. Ja nyt koitat epätoivoisesti paikata tilannetta.
    Ei vittu
    Älä nyt, mies tietää kaikesta kaiken
    Nooh, genny voi olla haastava... Jos ei osaa
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  19. #59
    Smoked_Vaping
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Stroh74 Näytä viesti
    Joo, no terävämpi tuskin olen, mutta ihmettelen kuitenkin tuota mikä tuossa sinulla nyt se vika alunperin oli. Ei siinä keskipostissa mitään kierrettä ole edes ollut, kuin ehkä NYT. TÄSSÄ UUSIMMASSA VERSIOSSA, CAPISH?

    Muutenkin tuon avautumisesi jälkeen luulen, että olet vaan haukannut liian suuren palan ja koittanut miehekkäästi MIESLAITETTA, eli gennyä ja feilannut siinä lähes naurettavasti. Ja nyt koitat epätoivoisesti paikata tilannetta.
    Wau. Tosimies . Vihdoinkin.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Ei vittu
    Älä nyt, mies tietää kaikesta kaiken
    Nooh, genny voi olla haastava... Jos ei osaa
    Ai toinenkin. No sulla ottaa syvälle ei herranjestas!!!

     
     
  20. #60
    Höyrypää Stroh74's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    460
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Ei vittu
    Älä nyt, mies tietää kaikesta kaiken
    Nooh, genny voi olla haastava... Jos ei osaa
    No vittu en nyt tiedä kummalle toi Jasso vittuilee, mutta genny ei ole ihan noita everyday pumpulimiesten juttuja

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •