Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 25

Aihe: Mittalasi

  1. #1
    Höyrykonkari Cure's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Forssa
    Viestit
    357

    Mittalasi

    nyt alkaa kyrsimään sen verran tuo vg:n ruiskulla imeminen ja mittaaminen, että pitäisi ostaa mittalaseja jostain. Halvalla tietysti, ja mieluusti reilusti sekä muovisia. Fasttechiltä ei löytynyt, mutta mistä löytyisi?
    Ainakin 50,100 ja 250ml versiot kiinnostaa. Mistä olette näitä hankkineet?

     
     
  2. #2
    Höyrykone Steamy's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    4,318
    Ebaystä löytyy lasista ja muovista. Hauksi vaikka laboratory measuring cup tai vastaavaa.

     
     
  3. #3
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Saako auttaa ?
    Kyseessä siis mittasylinteri mitä haet puhutaan myös mittalasista
    Jos kotikemistiltä kysytään niin ostaisin laadukkaat lasiset ja jättäisin noi muoviset pois laskuista
    Pistä Cure viestiä niin setä lähettää sulle lahjan ... jos löydän vaa sopivat

     
     
  4. #4
    Höyrykonkari Veewee's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Nokia
    Viestit
    237
    Tuolta Sagitalta itse tilasin joskus muutaman 100ml kokoisen ja olen ollut tosi tyytyväinen. Lasit eivät olleet kalliita mutta postit suht suolaiset. Kannattaa kerätä kimppa tai sitten vaan ostaa useampi ja myydä kirppiksellä etiäpäin.
    http://www.sagitta.se/mobil/lista.php?kid=213&lang=fi

     
     
  5. #5
    Höyrykonkari Cure's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Forssa
    Viestit
    357
    Jees ässä, niitä pitkiä just tarkoitin, mitä jonkun pöydillä nähny joskus. Noissa lasisissa mietityttää, että kestääkö ne pöydällä kaatumisia tms epäpätevää säilytystä.
    Just imin varmaan 3 desiä vg:tä ruiskun kautta ja olo on ranteissa kun kahden tunnin masturbaatiosession jälkeen...

     
     
  6. #6
    Höyrykone Steamy's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    4,318
    Laita ässä curelle kunnon purkki rasvaa samalla niin voi jatkaa tuota toistakin harrastusta

     
     
  7. #7
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Cure Näytä viesti
    Just imin varmaan 3 desiä vg:tä ruiskun kautta ja olo on ranteissa kun kahden tunnin masturbaatiosession jälkeen...
    No tiläpäisratkaisuna toiminee se, että otat vedettävän osion pois ja tukit ruikkimispäädyn sormella tai vaihtoehtoisesti jollain tupolla. Siihen voi sitten näppärästi kaadella. Ei se toki pystyssä pysy ilman jotain sinitarraviritystä, mutta muuten ajaa suurinpiirtein saman asian. Tietty jos ruiskut on sitä 10ml kokoa niin kestää tuossakin.

     
     
  8. #8
    Höyrypää Pelipoika's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    479
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Cure Näytä viesti
    Jees ässä, niitä pitkiä just tarkoitin, mitä jonkun pöydillä nähny joskus. Noissa lasisissa mietityttää, että kestääkö ne pöydällä kaatumisia tms epäpätevää säilytystä.
    Just imin varmaan 3 desiä vg:tä ruiskun kautta ja olo on ranteissa kun kahden tunnin masturbaatiosession jälkeen...
    Seuraa Pirkkaniksi: Neula on näppärä ottaa pois ruiskusta kun imaillaan veeggetä. Samalla on myös yksi pestävä objekti vähemmän kokkailun jälkeen (jos ei tarvitse muuta mittailla...).


    Laitteet ja nesteet vaihtuu koko ajan!

     
     
  9. #9
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pelipoika Näytä viesti
    Seuraa Pirkkaniksi: Neula on näppärä ottaa pois ruiskusta kun imaillaan veeggetä. Samalla on myös yksi pestävä objekti vähemmän kokkailun jälkeen (jos ei tarvitse muuta mittailla...).
    Helpompaa kaataa suoraa kunnon kokosii "kippoihin"
    Lapset räplää alle 2L satseja

     
     
  10. #10
    Höyrypää Ukki555's Avatar

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    927
    Lainaus Alkuperäinen postaaja _S_ Näytä viesti
    Helpompaa kaataa suoraa kunnon kokosii "kippoihin"
    Lapset räplää alle 2L satseja
    https://images.tapatalk-cdn.com/15/06...5bd02f9571.jpg
    Tollainen täytyy hommata, tosi kätsy. Tänäänkin mentiin tuolla Naamiksen mainitsemalla kikalla, pumppu pois ruiskusta ja sormi tulpaksi, sitten ruisku äkkiä kohteeseen ja mällit sisään. Hiukka sotkuista, mutta toimii.

     
     
  11. #11
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ukki555 Näytä viesti
    Tollainen täytyy hommata, tosi kätsy. Tänäänkin mentiin tuolla Naamiksen mainitsemalla kikalla, pumppu pois ruiskusta ja sormi tulpaksi, sitten ruisku äkkiä kohteeseen ja mällit sisään. Hiukka sotkuista, mutta toimii.
    Juu onhan noi 1-10 000ml eli kaikille jotain
    Pohjat sekoitan aina tuossa ei tarvi joka viikko präkätä

     
     
  12. #12
    Höyrykonkari Cure's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Forssa
    Viestit
    357
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pelipoika Näytä viesti
    Seuraa Pirkkaniksi: Neula on näppärä ottaa pois ruiskusta kun imaillaan veeggetä. Samalla on myös yksi pestävä objekti vähemmän kokkailun jälkeen (jos ei tarvitse muuta mittailla...).
    Ei kyllä mahdu mun pulloihin koko ruisku. Ei mihinkään.

     
     
  13. #13
    Ei tosin tule kovinkaan montaa syytä mieleen miksi mitään muuta kuin mahdollisesti tiivaria pitäisi mittailla. Sitäkin vain silloin, jos kokkailee omiaan tai haluaa ensin tehdä pienen satsin jotain uutta ja epäilyttävää. Kai muut ovat sitten keksineet!

    E: No juu uusilla höyryttelijöillä saattaa kiinnostaa se PG/VG-ration tutkiminen ennen kuin välähtää, että kaikki muu kuin max VG on turhaa.

     
     
  14. #14
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Itse ainakin oon jo pitemmän aikaa hoitanut sotkemisen seuraavalla tavalla: 100ml pulloon pari 10ml tiivaripulloa (suurin osa on nykyään 20% suhteella) nikotiinia ruutalla (100mg oon ite käyttäny sitä sen 3ml) ja lopuksi vaan kaatamalla VG pohjaa suunnilleen kaulaan asti. Melko nopea metodi mun mielestä ja aivan riittävän tarkka.

     
     
  15. #15
    Höyrypää Ukki555's Avatar

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    927
    Kyllä mä mittaan tiivareiden ohella myös pohjat ja niksat tarkkaan, ei tuu ylläreitä.

     
     
  16. #16
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    Itse ainakin oon jo pitemmän aikaa hoitanut sotkemisen seuraavalla tavalla: 100ml pulloon pari 10ml tiivaripulloa (suurin osa on nykyään 20% suhteella) nikotiinia ruutalla (100mg oon ite käyttäny sitä sen 3ml) ja lopuksi vaan kaatamalla VG pohjaa suunnilleen kaulaan asti. Melko nopea metodi mun mielestä ja aivan riittävän tarkka.
    Pakko kompata tätä metodia
    Erittäin nopea helppo eikä sotke
    Yleensä teen valmiin pohjan 100ml tuubeihin missä kaatonokat
    Pottuun vaan maku + täyteen pohjaa helppoa nopeaa eikä sotke kuin yhden ruiskun (jos käyttää hifistelyyn)

     
     
  17. #17
    Höyrypää Ukki555's Avatar

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    927
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    Itse ainakin oon jo pitemmän aikaa hoitanut sotkemisen seuraavalla tavalla: 100ml pulloon pari 10ml tiivaripulloa (suurin osa on nykyään 20% suhteella) nikotiinia ruutalla (100mg oon ite käyttäny sitä sen 3ml) ja lopuksi vaan kaatamalla VG pohjaa suunnilleen kaulaan asti. Melko nopea metodi mun mielestä ja aivan riittävän tarkka.
    Kyllä toi tarkkuus mullekkin riittäis, mutta mammalle pitää vääntää mittojen mukaan tiivarista riippuen 70/30 ta 60/40 PG/VG. Ei halua "hirveitä" vehkeitä moduliinsa, tykkää siroista ja näteistä, siksi PG voittoisia.

     
     
  18. #18
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    NÄMÄ 5X Professional Graduated Glass Measuring Cylinder Chemistry Lab Spout Measure | eBay Muuta ei tarvi.

    Noilla voi tehä helposti testisatsit 5-10ml, tai vaikka 30/50/100ml pullot, jokaiselle oma!
    Tai sit mittaa tiivarit pienellä ja pohjat isommalla. TYKKÄÄN

     
     
  19. #19
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 13.04.20 kello 05:10.

     
     
  20. #20
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Läträän ihan samalla tavalla omat.
    Lainaus Alkuperäinen postaaja _S_ Näytä viesti
    Pakko kompata tätä metodia
    Erittäin nopea helppo eikä sotke
    Yleensä teen valmiin pohjan 100ml tuubeihin missä kaatonokat
    Pottuun vaan maku + täyteen pohjaa helppoa nopeaa eikä sotke kuin yhden ruiskun (jos käyttää hifistelyyn)

    Voi asian tehdä myös helposti.
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Hankkiminen

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •