Terve, Perjantaina tuli postia Irlannin suunnasta sen nimiseltä sivulta kun Bargainvapours.com.
En tilannut kuin kahta nestettä tällä kertaa.



1. Dekang Vanilja

Valmistaja: Dekang
Kotisivu: http://www.dekangbio.com/
Hinta ostohetkellä: 3€ 10ml (poistomyynnissä)
Ostopaikka: Bargainvapours.com
Nikotiinipitoisuus: 11mg
PG / VG: 50/50
Pakkaus: 10ml

Arvostelu:
Itse ajattelin näin kahvi,kerma sekä -karamellimakujen rakastajana maistaa tätä vaniljaa. Täytyy sanoa että ensimmäinen tämäntyyppinen neste, mistä EN pitänyt.
Ensimmäisillä höyryillä maku tuntui olevan niinkuin oli tarkoitus, eli vanilja maistui. Mutta kun siinä aikansa poltteli, tuli semmoinen jumalattoman väkevä maku suuhun, ja ei palanut ato, annoin imeytyä atoon pitemmän ajan, ja eri atopäillä siis kokeiltu. En osaa kurkkutuntumasta sinänsä mitään muuta sanoa, kun että aivan jumalattoman kova, vaikkei keuhkoihin vetänytkään niin kurkussa oli jo kova piste, mutta hyvin menee pienissä määrissä muiden nesteiden seassa, antamassa makua.

Arvosana: 3 / 10


2. Hangsen mansikka

Valmistaja: Hangsen
Kotisivu: Best Premium Electronic Cigarettes Brand Juice,Liquid Flavors|Hkhangsen.com
Hinta ostohetkellä: 2€
Ostopaikka: Bargainvapours.com
Nikotiinipitoisuus: 6mg
PG / VG: 50/50
Pakkaus: 5ml, tuommonen "sample"pakkaus

Arvostelu:
Itse olen positiivisesti yllättynyt Hangsenin tuotteista, aikaisemmilta kerroilta, olen bubble gumia, karpaloa, vaniljaa, ja omenaa maistanut Hangsenilta aikaisemmin. Joten päätinpä laittaa mansikkanesteitä tällä kertaa. Maku ei vaan täsmännyt mansikan kanssa, mikä ei kyllä sinänsä ole ihme, ei maa päällään semmosta hedelmänmakuista e-juissia joka siltä hedelmältä tarkalleen maistuisi. Maku ei ollut kovinkaan vahva, en ole ihan varma mutta veikkaanpa että Hangsenin nuo suhteet ovat jotain 15% luokkaa (Korjatkaa jos olen väärässä), mutta pieni mansikantyyppinen maku sieltä läpi pukkasi. Maku oli raikas, joka on itselle melkeinpä se pääasia koska hedelmänesteitäkin polttelen paljon. Kurkkutuntumasta en taaskaan osaa kovin mitään sanoa, noh, suoraan sanottuna tuossa ei mitään tuntumaa ollut. En itse ottaisi Allday vapotteluun, vähän liian laimeata minun makuun. Häätyy vissiin ite alkaa kokkaileen noita nesteitä niin tulis hywiä.

Arvosana: 6 / 10