Tulokset 1 - 2 / 2

Aihe: Jenkki purutupakan makuinen e-neste?

  1. #1
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    04/2012
    Viestit
    2

    Jenkki purutupakan makuinen e-neste?

    Niin kuin otsikkokin kertoo, onko täällä joku törmännyt kyseisen makuiseen litkuun? Olin aikoinaan jenkeissä ja siellä tuli kokeiltua erilaisia purutupakoita ja nuuskia, ja vaikka moni niistäkin (esim Lucky Strike) maistuu paljolti samalle kuin ns. ruotsalainen perus nuuska, oli myös monissa makuna omasta mielestäni erittäin mielyttävä, hieman makeahko aromi. Tätä on varmaankin vaikea ymmärtää varsinkin niiden jotka eivät kyseisiä ole kokeilleet mutta jos täältä joku löytyisi joka sattuisi tietämään mitä tällä maulla/aromilla tarkoitan. Makua kuvailisin hieman makeahkoksi, mukana saataa olla vivahde kirsikkaa ja tietenkin myös jonkin verran perus tupakan makua. Purutupakan merkki taisi olla nimeltaan RED MAN chewing tobacco. Olen tilaillut muutamia eri makuisia nesteitä jos niistä jokin sattuisi olemaan lähellä tätä kaipaamaani makua, mutta tilaukseni eivät ole vielä saapuneet, joten sen näkee vasta sitten kun olen tuotteeni saanut. Mutta aivan tulevaisuuden varalta ajattelin vain kysäistä jos jokin täällä jo tietäisi.

    Tässä vielä kuva kyseisestä purutupakkapussista:


    Kiitokset jo näin etukäteen!

     
     
  2. #2

    Vs: Jenkki purutupakan makuinen e-neste?

    Lakritsilla maustettua purutupakkaa on aikoinaan tullut maisteltua. Jenkeistä oli tilattu, merkkiä en muista.
    Mukava tapa nauttia tupakastahan tuo oli kun opetteli ensin sen käytön. Sisällä ei oikein onnistu ilman sylkykuppia, ja autolla piti ajaa jatkuvasti ikkuna auki että sai sylkäistyä ylimääräiset nesteet suusta pois. Ja tosiaan välillä tupakka huuleen lepäämään.
    Noista purutupakoista saisi itse PG- ja VG-litkun kanssa uutettua varmaan ihan jees E-nestettä. Kokeilemisen arvoinen juttu?

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •