Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 25

Aihe: Nikotiini nesteitä kyselevä henkilö!

  1. #1
    Höyrypää waakneri's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    419

    Nikotiini nesteitä kyselevä henkilö!

    Sain yv:n nikiltä E-friendi joka halusi ostaa nikotiini nesteitä kun oli loppu ja kiirus,
    tähän yritin vastata että "EIPÄ ONNISTU TÄLLÄ VOORUMILLA"mutta ei pystynyt kun foorumi väitti että ei ole nikkiä olemassa??
    Heräsi epäilykset valtion kavereista, tietoa kellään mikä huijaus tämä on?
    En löytänyt tästä mitään juttua, koitin kyllä katsella läpi noita lankoja.
    iStick TC60 - iStick 30w - eVic VT - 2xVTC Mini - Pico - AiO - Releaux 2/3 - Alien
    SubtankMinix2 - Maganusx2 - Scylla - Engine - Merlin - Engine nano
    ...olen aina IFK !

     
     
  2. #2
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: Nikotiini nesteitä kyselevä henkilö!

    Nimimerkki poistettu...sain saman viestin, jonka tietysti ilmoitin ylläpitoon. Ei onnistu A-studion, Valviran tai Tullin metkut täällä
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  3. #3
    Höyrypää Ves@'s Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    840

    Vs: Nikotiini nesteitä kyselevä henkilö!

    Samat elkeet täällä, pisti mulle privaa, tein ilmon ja vastaus tuli että ...lähti lomille
    Hyvä näin.

    ProVari LED , ProVari LED V2

     
     
  4. #4
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Gihttel
    Viestit
    870

    Vs: Nikotiini nesteitä kyselevä henkilö!

    Huonoja soluttautujia... Näkee taas kuinka fiksuja nämä siat on. Hommatkaa oikea jopi... Vape on veljet ja siskot

     
     
  5. #5
    Höyrypää waakneri's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    419

    Vs: Nikotiini nesteitä kyselevä henkilö!

    Loistavaa toimintaa, täytyy olla varpasilaan noiden trollien kanssa, vaikka kaikkihan tietää forumin säännöt.
    Kellään ei vissiin ole tarkempaa tietoa mikä oli "viranomaisen" status.
    Kommentoiko Luuponen?
    iStick TC60 - iStick 30w - eVic VT - 2xVTC Mini - Pico - AiO - Releaux 2/3 - Alien
    SubtankMinix2 - Maganusx2 - Scylla - Engine - Merlin - Engine nano
    ...olen aina IFK !

     
     
  6. #6
    Höyrykone MM81's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Vantaa, Ruskeasanta
    Viestit
    1,035

    Vs: Nikotiini nesteitä kyselevä henkilö!

    Government Denies knowledge...

    Mulder?
    Athena, Yihi, Kanger, Aspire, Smok, Joyetech, Eleaf, ProVape, UD, House of Liquid, ePipemods, John Smith's.

     
     
  7. #7
    Höyrypää waakneri's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    419

    Vs: Nikotiini nesteitä kyselevä henkilö!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja MM81 Näytä viesti
    Government Denies knowledge...

    Mulder?
    Scully wonders, "think it's cancer man" , identity unknown. Maybe VALVIRA knows more than they tell..
    iStick TC60 - iStick 30w - eVic VT - 2xVTC Mini - Pico - AiO - Releaux 2/3 - Alien
    SubtankMinix2 - Maganusx2 - Scylla - Engine - Merlin - Engine nano
    ...olen aina IFK !

     
     
  8. #8

    Vs: Nikotiini nesteitä kyselevä henkilö!

    Oikeaa toimintaa,pidetään "pesä puhtaana" kalastelioilta. Voi olla esim joku ilta/hs Toimittaja asialla.

     
     
  9. #9
    HöyryGuru overflow's Avatar

    Liittynyt
    09/2009
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,403

    Vs: Nikotiini nesteitä kyselevä henkilö!

    Foorumin säännöt ovat selkeät, mutta minusta myös foorumin ulkopuolella kannattaa huomioida laillisuuteen liittyvä näkökulma: nikotiinipitoiset nesteet on tuotu omaan käyttöön.

     
     
  10. #10
    Höyrykonkari makedeuz's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    littoinen
    Viestit
    165

    Vs: Nikotiini nesteitä kyselevä henkilö!

    Multa kans privana kyseli nikotiinia,aika outoa?! On muka tulossa mut ei jaksa odottaa

    Eleaf iStick - Smok Xpro 50 - Kanger subtank mini - Joyetech ego one XL

     
     
  11. #11
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    52

    Vs: Nikotiini nesteitä kyselevä henkilö!


    Saako muuten Suomessa myydä yksityinen noita nesteitä toiselle yksityiselle?


     
     
  12. #12

    Vs: Nikotiini nesteitä kyselevä henkilö!

    Ei saa yksityinenkään myydä muille, vain omaan käyttöön saa tuoda.

    Oli mullekin yksäriä tuo kaveri lähettänyt.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  13. #13

    Vs: Nikotiini nesteitä kyselevä henkilö!

    Ja minä pöljä pienessä sievässä hyväuskoisena uskoin tota kaveria, hyväntahtoinen hömppä kun olen...

    No, vastasin siis tyyliin näin "kavereita yleensä autetaan jos on ongelmia, mutta en myy nikotiininesteitä koska se on laitonta". Kehoitin ottamaan yhteyttä seuraavana päivänä koska olin ottanut vähän neuvooantavaa enkä ihan ollut ajantasalla mitä tuo tyyppi oikein mua pommitti.

    edit. Aamulla ajattelin, että on se kumma jos ei malta tyyppi oottaa viikkoo nesteitään ja oisin voinu kyllä tavata ja viedä nikotiinittoman nestepullon (oishan sillä alkuun päässy) ja kattoo kuka tää tyyppi on


     
     
  14. #14

    Vs: Nikotiini nesteitä kyselevä henkilö!

    Mä en vastannut tyypille mitään.. hänen viestinsä oli mun mielestäni varsin outo myöskin. Mutta rankan työviikon ja parin olusen jälkeen aivotoiminta oli hiukan hitaalla, joten päätin jättää kommentoinnin myöhempään. Ihan hyvä niin.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  15. #15
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: Nikotiini nesteitä kyselevä henkilö!

    Heh' jos ja kun tämä kyseinen henkilö oli VALVIRAN hommissa, niin kyllä ajaa ihan nyky päättäjien linjaa että kansalaiset ovat tyhmiä ja helposti jymäyttettäviä. Nyt kaikki tarkkana, pidetään pöytä puhtaana!

     
     
  16. #16
    Höyrypää Ves@'s Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    840

    Vs: Nikotiini nesteitä kyselevä henkilö!

    Senverta siinä viestissä oli kirjoitusvirheitä, että alko epäilyttää koko savotta.
    Kun tuon nikotiinin osto ja myynti on täällä kiellettyä, niin asia on harvinaisen pihvi.
    Muualla jokainen tekee mitä huvittaa, mitäpä tuo mulle kuuluu.
    Mutta jos toi oli joku viranomainen, niin aika munatonta sakkia ovat, imo.

    ProVari LED , ProVari LED V2

     
     
  17. #17

    Vs: Nikotiini nesteitä kyselevä henkilö!

    Mulle tuli yhteydenotto sähköpostiin, että on halukas tulemaan hakemaan mistä vaan nesteet samalla kun käy aloituspakkauksen liikkeestä x. Neuvoin ystävällisesti tyyppiä ostamaan samaisesta liikkeestä nikotiinittomia nesteitä joilla pääsee höyryttelyn alkuun. Toivottavasti hänkin pääsee eroon tupakasta höyryttelyn aloitettuaan niinkuin monet muutkin jos nyt oli mikään oikeasti asiasta kiinnostunut eikä jokin toivoton yritys höynäyttää hyväuskoisia höyryttelijöitä.

     
     
  18. #18
    Höyrypää Ves@'s Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    840

    Vs: Nikotiini nesteitä kyselevä henkilö!

    Epäilyksiä herätti heti myös, että vain 2 viestiä kirjoittanut ja samanapäivänä foorumille rekkautunut alkaa kysellä moisia asioita, vaikka ovat kiellettyjä.
    Ekaviestinsähän oli jossain osiolla (en nyt muista missä) ja siinä kyseli nikotiiniä julkisesti.
    Luulis osaavan lukea foorumin ohjeet, jos osaa kirjoittaakin.

    ProVari LED , ProVari LED V2

     
     
  19. #19

    Vs: Nikotiini nesteitä kyselevä henkilö!

    Ei noita sääntöjä porukat yleensä lue, sen olen muuallakin huomannut.

    Outska, sanoiko toi kaveri sulle, että on hakemassa jostain paikallisliikkeestä laitteet? Muistan että foorumilla aloitti kaksi threadia, toisessa kyseli kahta modia, toisessa nesteitä. Mulle laittoi seuraavanlaisen viestin:

    Hei,
    Ostaisin Helsinki alueella nikotiinia, en jaksa odota tilauksen saapumista ulkomailta, osaisitko ehkä auttaa?


    Enhän mä vieläkään ymmärrä halusko kaveri pelkkää nikotiini basea vai valmista niksallista nestettä. Enkä mä rupea tuiki tuntemattomalle kaverille, joka tosiaan on aivan uusi täällä, mitään nesteitä lähettelemään. Yleensäkään en tykkää kerjäämisestä. Vapaaehtoisesti voisin jollekulle vaikka kartoja laittaa tms pientä, jos itellä on riittävästi varastossa.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  20. #20

    Vs: Nikotiini nesteitä kyselevä henkilö!

    Phoenixille sano menevänsä, ois tuonu samalla mullekin kuulemma jos oisin ko. liikkeestä jotain halunnu. No, kerroin, että sieltä saa laatunesteitä (nikotiinittomia) joilla pääsee kokeilemaan hyvin miten höyryttely pelaa. Vähän outoa, että olis ajanu minne vaan (minäkään kun en ihan Helsingin lähellä asu) hakemaan nesteitä. Ei ne ulkomaantilaukset niin pitkään kestä perille tulla etteikö malttas oottaa ja niksattomilla pystyy kyllä hyvin kokeilemaan laitteita odotellessa.

    edit. Mäkin oon kavereille lykänny jos jonkinnäköstä kartoa ja clearoa kokeiluun ettei tartte ostaa sikaa säkissä tai jos niiltä on omat vermeet ollu loppu. Ite oon sen verran hamsteri, että aina ainakin bogeja yms. pientä sälää löytyy. Sit on kovasti ollu kysyntää noille eGo-miniconeille joka tulee tankin ja eGo-akun väliin. Niitä on kans varastossa ja saanu jaella kun poppoo onkin innostunut käärimään bogensa DCT-tankkiin aikansa mun virityksiä ihmetellessä...

     
     
Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •