Sivu 2 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 55

Aihe: Frisbeegolf

  1. #21
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2012
    Viestit
    96
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tompppa Näytä viesti
    Tähtää puuhun ni ei varmaa osu
    Täytyy ens kerralla kokeilla 😂
    Ootkos käyny jo lokalahden radan kokeilemassa?

     
     
  2. #22
    Höyrypää Tompppa's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Laitila
    Viestit
    482
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Paerny Näytä viesti
    Täytyy ens kerralla kokeilla 
    Ootkos käyny jo lokalahden radan kokeilemassa?
    Juu, olen ja suosittelen käymään. Hieno rata. Ei vaadi mitää megalapasta jotta korille saa heitettyä

     
     
  3. #23
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2012
    Viestit
    96
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tompppa Näytä viesti
    Juu, olen ja suosittelen käymään. Hieno rata. Ei vaadi mitää megalapasta jotta korille saa heitettyä
    Muutaman kerran oon kans käyny siellä.. Ehdottomasti mukavin rata missä mä oon käyny... Ei oo tosiaan liian haastava niin säilyy mielenkiinto heittelyssä 👍

     
     
  4. #24
    Höyrypää Tompppa's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Laitila
    Viestit
    482
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Paerny Näytä viesti
    Muutaman kerran oon kans käyny siellä.. Ehdottomasti mukavin rata missä mä oon käyny... Ei oo tosiaan liian haastava niin säilyy mielenkiinto heittelyssä 👍
    Perjantain olis Kiperin radan avajaiskisat. Sinne vaa heitteleen

     
     
  5. #25
    Höyrykonkari Helium's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    186
    Lainaus Alkuperäinen postaaja hipsu Näytä viesti
    Lahden Mukkulassa näkyy aika paljon heittäjiä vapottimet kädessä, mahtaako kukaan teistä foorumilla pyöriä. TEIDÄT ON NÄHTY. Lajihan on loistava, huomaamatta tulee käveltyä pitkiäkin matkoja ja tulee välillä höpötettyä kierroksilla ventovieraidenkin kanssa.
    Itse olin kolme viikkoa sitten (15.-16.5.) Mukkulassa ekaa kertaa Oltiin pe iltana jotain 20-23 aikaan siellä ja la sit päivällä jotain 5h yhteensä, kun kierrettiin neljän kaverin kans koko rata läpi. Olin ainoo vapottelija, kaikki muut veti körssiä. Maganus ja IPV2s tais olla bägissä molempina päivinä

     
     
  6. #26
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    739
    Tänään ehti viimein sitten maanantain jäläkeen heittämään. Kova oli polte testata noita aiemmin viikolla ostamia paria uutta lättyä.
    Mako3 oli just sitä mitä sen toivoinkin. Lentää suoraan kun luoti! Ainoona miinuksena että ei anna yhtään anteeksi jos heitto lipsahtaa vähän sivuun. Menee tasan suoraan kun turn ja fade ovat molemmat 0.
    Sitten tuo uus Beast.....
    Jostain syystä heitto kaatuu enkä saa sitä lentämään niinkuin vanhaa, tosin jo aika hakattua Beastia. Uutena tuo vanhempi Beast oli paljon tätä uutta Beastia varmempi kiekko heittää. Saattaa tosin tuo ero selittyä kun uus lätty on 170-175g painoluokaltaan ja vanha on 165 grammainen.

    Eli vissiin tarvii vaan laittaa voimaa kehiin. Sitä ois vielä reservissä vaan oon huomannu että kun repäsee kuin Seppo Räty niin kiekko lähtee sitten mihin lähtee eli tarkkuus kärsii.

    Reeniä ja ettepäin!

     
     
  7. #27
    Höyrypää Tompppa's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Laitila
    Viestit
    482
    Lainaus Alkuperäinen postaaja J-V Näytä viesti
    Tänään ehti viimein sitten maanantain jäläkeen heittämään. Kova oli polte testata noita aiemmin viikolla ostamia paria uutta lättyä.
    Mako3 oli just sitä mitä sen toivoinkin. Lentää suoraan kun luoti! Ainoona miinuksena että ei anna yhtään anteeksi jos heitto lipsahtaa vähän sivuun. Menee tasan suoraan kun turn ja fade ovat molemmat 0.
    Sitten tuo uus Beast.....
    Jostain syystä heitto kaatuu enkä saa sitä lentämään niinkuin vanhaa, tosin jo aika hakattua Beastia. Uutena tuo vanhempi Beast oli paljon tätä uutta Beastia varmempi kiekko heittää. Saattaa tosin tuo ero selittyä kun uus lätty on 170-175g painoluokaltaan ja vanha on 165 grammainen.

    Eli vissiin tarvii vaan laittaa voimaa kehiin. Sitä ois vielä reservissä vaan oon huomannu että kun repäsee kuin Seppo Räty niin kiekko lähtee sitten mihin lähtee eli tarkkuus kärsii.

    Reeniä ja ettepäin!
    Siinä hyvä pätkä mistä ottaa neuvoja heittämiseen.
    https://www.youtube.com/watch?v=HgHinjRIDQA

     
     
  8. #28
    Höyrykone RiMa's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,066
    Tuossakin yritetään neuvoa Tuittunen näyttää mallia
    Spoileri!

     
     
  9. #29
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Manse
    Viestit
    274
    Parisen kesää nakkonu sillon tällön kun on kerinnyt kaverin kanssa. Heitto kulkee jotenkuten mutta välillä tulee niitä " kuis se tuonne lähti" heittojakin... Pitäs tälle kesälle taas päästä. Jossei muuta niin kotopuolessa Kalajoella jossa on Suomen ainut 18-reikänen korkeimman luokituksen kisarata... ;D

     
     
  10. #30
    Höyrykonkari JesseBob's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    152
    Oisko kymmenen vuotta frisbeegolfia takana. Pari ekaa vuotta sellasta rentoa yhdessäoloa ja uusien ratojen kiertämistä ja kiekkojen kokeilua - sen jälkeen kiihtyvällä tahdilla enemmän kilpailuvoittoista "vakavaa" harrastamista ja seuratoiminnassa mukana olemista.

    Olen tutustunut friban kautta kyllä mahtaviin tyyppeihin ja edelleen yksinkertaisen kauniin heiton seuraaminen katseella horisonttiin vaan.. koukuttaa.

    Frisbeegolfin harrastajilla on tietty omatkin fooruminsa, mutta tänne voisin kysymättä vastata klassiseen kysymykseen "mitä kertoisit itsellesi, jos voisit palata harrastuksessa ajassa taaksepäin takaisin alkuun?":

    -Älä osta jokaista mahdollista kiekkoa, jokaisella eri muovilla ja tuijota niitten lentorataulukoita ja speksejä, vaan hanki vaikka kolme kappaletta samaa putteria, samaa midaria ja samaa väylädraiveria ja opettele heittämään niillä eri heitot, kun ne kuluvat ja muuttavat lento-ominaisuuksiaan.

    En ole vielä ikinä nähnyt, että kukaan todella tekisi näin, mutta ehkä joskus

     
     
  11. #31
    Höyrykonkari Mlad's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    107
    Mä tein juuri noin viime kesänä: kannoin mukana samoja puttereita ja midareita eri muoveilla kierros toisensa jälkeen, ja talvenkin paiskoin puistotreeneissä pelkästään niillä. Pari vuotta kun oli pelkästään peukku-upsilla availlut niin piti saada rysty kuntoon kun olkapää oli vielä olemassa.
    Tänä keväänä sit varovasti fairwayta ja pikkuhiljaa distancea (juuri niitä jyriä mitä ekana kesänä intopäissään tuli hommattua) ja kyllä kannatti - tekniikka (paremmassa) kunnossa ja uskaltaa luottaa heittoon ihan eri tavalla. Turhat kiekot myin pihakirppiksellä (grow the sport) ja bagin sisältö alkaa olla kunnossa. Toki nyt voi katsoa uusia kiekkoja testiin vähän eri syistä kuin 'awww, kiva printti ja mitkä värit!'

     
     
  12. #32
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    739
    En tiä meneekö sääntöjen mukaan mutta:
    Jos jollain on tarvis virheettömälle Innova Champion Beast-pituusdraiverille niin täältä löytyy alle markkinahinnan!
    Pukkaa YV jos kiinnostaa!

    Tuo ei vaan sovi omaan kouraan.....

     
     
  13. #33
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Poikien kanssa kävin tänään ensimmäistä kertaa ikinä heittämässä ja on melkoisen koukuttava laji. Viimeisestä frisbee kopittelusta aikaa 10+v ja viimeiset 5v 1-2 heittoa per kesä, koira tappaa kiekon yhen heiton jälkeen . Huomenna pitää rämpiä kauppaan ja ostaa omat kiekot jos tästä nappais uuden harrastuksen

     
     
  14. #34
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    739
    Tässä on vähän sama juttu alottamisessa kun sähötupangissa: Voi kun ois ollu joku ammamies neuvomassa heti alkuun niin ois jääny moni turha asia hankkimatta!

     
     
  15. #35
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2012
    Viestit
    96
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tompppa Näytä viesti
    Perjantain olis Kiperin radan avajaiskisat. Sinne vaa heitteleen
    Oli kiperin rata pelkkää tuskaa.. Ensimmäinen rata mistä tuli semmonen fiilis että ei tarvii enää uudestaan tulla kokeilemaan Hiukankin karkaa väylältä pois niin lopputulos on hyvinkin plussapainotteinen.
    Ja ei oo missään radalla ollut niin paljon hyttysiä ja muita ötököitä kuin siellä oli. Ei hyvä, ei jatkoon

     
     
  16. #36
    Höyrypää Tompppa's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Laitila
    Viestit
    482
    Tänään olis vuorossa Sieravuori open jossa saa opettaa Koivun Pasille miten fribaa heitetään

     
     
  17. #37
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    739
    Eilettäin tuli käytyä naapuripaikkakunnan 18-väyläsellä. Koko hoito meni ihan soosiksi kun en vielä tähän ikään ole tavannut yhdessä paikassa yhtä paljoa hyttysiä kerralla. Sellanen pusikkoinen ja sekametsäinen rata.
    Joka kerta kun läpsäytti niskaa niin niitä oli kämmenessä kymmenkunta........ei siinä oikeen voinu enää keskittyä mihinkään heittelyyn.

     
     
  18. #38
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    100
    Kolmas kesä kun yritän kaataa puita muovilla. Joskus osuu koriinkin, hyvin harvoin kyllä.

     
     
  19. #39
    Höyrykone symbol's Avatar

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    Helsinki, Finland
    Viestit
    1,110
    Heittääkö kukaan täällä Prodigyä / Westsidee / Legacya tai Prodiscusta? Olis 56 euron lahjakortti kauppaan joka kyseisiä tuotteita myy, mutta itse en löydä mitään tarpeellista tuolta.

    Eli YV:llä vaan viestiä niin voidaan kattoa joku hyvä diili...
    Graphic designer
    www.ahjopalo.com

     
     
  20. #40
    Höyrypää Tompppa's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Laitila
    Viestit
    482
    Team Trilogy member..

    uploadfromtaptalk1435148167489.jpg

    Edit: Perhana tapatalk käänsi kuvan vinoon..

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •