Sivu 11 / 45 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 78910111213141521 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 201 - 220 / 896

Aihe: Esavuken lastuja

  1. #201
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: Esavuken lastuja

    [
    Seuraavaksi tohotan 2mm silicaa ja kokeilen saako tuos vuotamisen kuriin, samalla pitäis saada maku pysymään hyvänä.
    [/quote

    Hyvä hyvä odotellaan,,,,,

     
     
  2. #202

    Vs: Esavuken lastuja

    Nyt on pelattu erinäköisillä langoilla(en ole kuitenkaan itse tehnyt seuppeja) ja kyllä sen saa mieleisekseen ja just niinkuin haluaa, niinkuin oikeastaan kaikki nämä clearot Yhteenvetona

    - Yläkiukaalliset antaa lämpimän höyryn ja siten makua(fiilistä) useimmilla nesteillä enemmän

    - Alakiukaalliset antaa hyvät haaleat höyryt, maku tahtoo karata helpommin

    - Maku tahtoo karata tuplacoil clearoista ja kaikista joissa on vastuksen yläpuolella jotain makulankoja etc*

    Jos nyt jotain viisasta pitäisi sanoa, niin seuraavassa tiivistys

    - Oma suosikkini yksinkertaisille, paljon makua, e-nesteille on iClearo http://www.esmoke.fi/product/311/inn...lear-dual-coil. Koska on dualcoil ja antaa lämpöä jne. Ei tosin tahdo toimia monimutkaisten makujen kanssa, johtuen dualcoileista jotka ovat päällekkäin*.

    - Bottomcoil clearot ovat parhaimmillaan varmastikin hyvillä hedelmä nesteillä tms

    - jos pitäisi yleisesti valita joku joka toimisi parhaiten clearo kategoriassa, niin vastaus on mielestäni helppo. Singlecoil joka sijaitsee mahdollisimman lähellä suuta, näitähän riittää. On vivi novaa, Kangerin T5, T2, CE eri variaatioissa etc. Ja sitten on näitä "uusia" Finnvapelta löytyvän X6 tyyppisiä http://www.finnvape.com/product/465/...iatomisaattori, jotka varmasti toimivat, kunhan osaat tehdä oikean setupin. JOS tekee todella tiukan setupin ja se räiskii suuhun (totta helvetissä kun se on suoraan DT alla) niin nykyään on saatavissa jo roiskeilta suojaavia DT:jä esim https://www.vapor-freak.de/zubehoer/...D-UFO-Drip-Tip

     
     
  3. #203

    Vs: Esavuken lastuja

    Jatkan höyryttelyä clearoilla, ihan toimivia pelejä pienellä räpeltämisellä, niin miksipäs ei

    Siirryn kokeilemaan PCC vempeleitä ja aloitan tietenkin Joyetechin eRollilla jonka nappasin Puffilta pois kuleksimasta ja samaan hintaluokkaa (40+€) löytyvä Innokin AIO seuraa heti perästä kunhan saan selville käykö siihen tosiaan Bogen normi kartot ym sen kokoiset viritelmät Koska siihen kategoriaan löytyy tarjontaa clearoista mitä ihmeellisempiin kikottimiin. Ja tietenkin AIO pcc ottaa avastaan myös manuaaliakut, joiden koko yms pitää vielä selvittää. Katsotaan mitä piccolo-osastolla on tarjottavana?


     
     
  4. #204
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227

    Vs: Esavuken lastuja

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Jatkan höyryttelyä clearoilla, ihan toimivia pelejä pienellä räpeltämisellä, niin miksipäs ei

    Siirryn kokeilemaan PCC vempeleitä ja aloitan tietenkin Joyetechin eRollilla jonka nappasin Puffilta pois kuleksimasta ja samaan hintaluokkaa (40+€) löytyvä Innokin AIO seuraa heti perästä kunhan saan selville käykö siihen tosiaan Bogen normi kartot ym sen kokoiset viritelmät Koska siihen kategoriaan löytyy tarjontaa clearoista mitä ihmeellisempiin kikottimiin. Ja tietenkin AIO pcc ottaa avastaan myös manuaaliakut, joiden koko yms pitää vielä selvittää. Katsotaan mitä piccolo-osastolla on tarjottavana?
    Toi uus AIO on ainakin täysin yhteensopiva 510-kartojen kanssa, ja Innokinin kartot = Bogen kartot

     
     
  5. #205
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: Esavuken lastuja

    Hyvä kasaus! Siitä kiitos. Iceleroilla itse jatkan kun tykkään lämpimistä höyryistä, nyt tosin alimmainen vastus kärähti! No on siitä nestettäkin mennyt läpi, no Teemulta 4;satsi tulossa. Tuohon ei tälläinen käsivammainen uutta setuppia saa millään tehtyä. Sanon kyllä, Innokin igleroille, mukava yhdistelmä Joye 18350 Modin kanssa.
    Tuohon T-3 en oikein ihastunut? Haaleet höyryt kylläkin mutta runsaat, 4.5V irtoo makuakin.

     
     
  6. #206

    Esavuken lastuja

    AIO tuli tilattua Englannista, niin sai samaan kuormaan HS premium ryynäs uutuudet, toki hintakin oli ukecigstoressa halvin (40€)Ja on piukean värinen

     
     
  7. #207
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Esavuken lastuja

    Et kai sinä hyvä mies nyt ruvennut matkimaan allekirjoittanutta tuon PCC-villityksesi kanssa?
    Kannattaa metsästää tuohon eRollin LR-atopäitä, paranee höyryt.
    KGO & Twist

     
     
  8. #208

    Esavuken lastuja

    Ihan testimielessä Tosin töihin nämä vois olla omiaan, mutta ei mennä asioiden edelle
    Sitäpaitsi nämä ovat omaan silmään aika mukavan näköisiä kokonaisuuksia.
    Vielä kun löytäisi Zipporin sopivasti , Nhalerilla olis pelkkiä sisäosiakin moiseen, mutta postit ovat kovat

     
     
  9. #209

    Esavuken lastuja

    Live päivitystä
    E-roll noudettu ja saatu tulillekkin. Vakuuttava pikku pötkö o_O näin ensipuraisulla!

     
     
  10. #210

    Vs: Esavuken lastuja

    Koko eilisen työvuoron menin tuolla pikku kikottimella, tässä vähän mietteitä.

    - Akun pieni koko ei haittaa, sitä vartenhan tuo pcc on ja homma toimii todella hyvin.

    - Säiliön pieni nestetilavuus ei haittaa, sen voi täyttää putellista parissa sekunnissa.

    - Maku ja TH ovat ajoittain loistavia, ajoittain taas surkeita/olemattomia. Tämä on SE tekijä jonka vuoksi ei tätä tällaisenaan voi kyllä suositella kuin kotikäyttöön ja muuhun satunnaiseen käyttöön. TÄMÄ VARAUKSIN, koska täytyy ensin kokeilla LR vastusta ja katsoa saako jollain muulla silicalla/meshillä tuota nesteensyöttöä atolle parannettua jotenkin, senverran että siinä olis joku tasapaino koko tankillisen suhteen?

    - Itse pcc on kuin pikku iPhone ja sai minut itseasiassa miettimään pitäisikö iPhone PUHELIMEN olla juuri tämän kokoinen Näyttäs vielä olevan ruuvilla noi sisuskalut kiinni, en kyllä tätä pura, mutta helvetti tästä sais hienon kotelon DNA20 piirille(olkoonkin että on haastava asettelun suhteen)
    Tosin tämä pitäisi matata jollain sopivalla metodilla, vaikka ihan pcc käyttöä ajatellen, koska tämä suorastaan imee kaikki sormenjäljet itseensä : (tämän vuoksi minulla on iPhonet aina olleet nahkakotelossa )

    - Itse kääryle on hyvin toteutettu ja voi kyllä ihan rehellisesti sanoa, tämän enempää ei voi rakenteesta karsia! Thats it se on tässä! Minimalistinen sähköspaadero, joka on nätti ja hyvin tehty. Todella toivon, että pienellä twiikkauksella saan tämän toimimaan halutulla tavalla! Minut on eRollattu


     
     
  11. #211
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Esavuken lastuja

    Sä olet helvetti kohta testannu kaiken mahdollisen ...nuista pikkukikottimista kyllä jotenkin ajatus kutkuttaa että milloinhan nämä suuret tupangifirmat saa omansa tai paremminki omat versionsa ja millä tekniikalla..markkinoille..saas nähdä..jos nyt joskus tulevat..
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  12. #212

    Esavuken lastuja

    Vaihdoin eRolliin meshwickin alkuperäisen kuristetun silican tilalle
    Tuntuu paremmalta. Seuraava täytyy kyllä tohottaa, mutta sanoisin tämän olevan tie tasaisempiin kokemuksiin.

     
     
  13. #213
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Esavuken lastuja

    jaa sääki eeRölläät. huima vehje tollaseksi homopilliksi

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  14. #214

    Esavuken lastuja

    Kaikkea pitää kokeilla, paitti homostelua ja ittemurhaa Tästä saattaa jotain tulla, jos ei muuta niin dna20 boxi
    Katotaan saako tästä kohtuullisen, jos ei muuta nii kokeillaan mini drippermodina

    Suuremmat odotukset mulla on tosta AIO pcc laatikosta, katsotaan kun saapuu, mikä se on?

     
     
  15. #215
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Esavuken lastuja

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Kaikkea pitää kokeilla, paitti homostelua ja ittemurhaa Tästä saattaa jotain tulla, jos ei muuta niin dna20 boxi
    Katotaan saako tästä kohtuullisen, jos ei muuta nii kokeillaan mini drippermodina

    Suuremmat odotukset mulla on tosta AIO pcc laatikosta, katsotaan kun saapuu, mikä se on?
    AIO vaikuttaa mielenkiintoselta. Nyt vaan odotellaan kunnon PCCtä jossa nestettä menee "koko" putken mitalta.
    Vois mun mielestä olla jopa sentin kaks pidempi tuo eeRölli.
    Jengi on luullu oikeasti et "uus puhelin". Huvikseni käyttäny tota kun kyllästyin modeihin vaihteeksi. Laatu peli, MUTTA
    erittäin herkästi paskaantuva naarmuuntuva boxi. Odotan innolla sun mahdollisia modauksia aiheeseen liittyen.

    ja tietenkin heterolla tavalla vaikka sininen ledi yössä hohkaakin...


    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  16. #216

    Esavuken lastuja

    Toimii tämä mesh kyllä hyvin, nyt uskaltaa jo kokeilla LR atollakin, prkl kun puffilta ei saa noita LR atoja tähän, siellä kun olis AIO:lle sopivia LR kartoja tarjolla No kaippa nuo LRatot jostain tulee tilattua ajan kanssa

     
     
  17. #217

    Esavuken lastuja

    Liekkö akun antokyky tjs mutta ihan turha tähän eRolliin mitään LRatoa on tunkea, hyöty on todella minimaalinen.
    Mini Dripperinä tämä toimii loistavasti, imukkeen työstäminen on prkl haastava toimenpide, joten vaatii aikaa/vaivaa, tähän kun ei sovi mitkään 510 DT:it !
    Batterya etc saa/sai semmosia shotti putelleja, tämä eRoll toimii esim 24mg nesteiden kanssa samanlaisena shotti laitteenakin vallan mainiosti

    Tilailin "kutistesukka" skinejä Laitetaan niistä selontekoa kunhan saapuvat

     
     
  18. #218

    Vs: Esavuken lastuja

    Semmoinen on tullut huomattua, että jos tämä eRolli on puhelimen läheisyydessä(esim päällä) se saattaa jonkin "häiriön" takia ruveta itsekseen höyryttelemään Eli EI samaan taskuun luurin kanssa jos tulee paljon viestejä etc

     
     
  19. #219

    Vs: Esavuken lastuja

    Hemmetti, jo vkon menny tällä eRollilla pelkästään, töissä Hyvin pienillä toimenpiteillä tästä saa paremman VG nesteille. Gartridgen rakenne avaa vielä mahdollisuuksia maun parantamiseen, mutta ei ole vielä ehtinyt leikkimään
    Ei olis kyllä tämmösestä homopillistä uskonut! Tai no, yhtä homolta tämä näyttää kuin rööki suussa kulkeminen
    Sääli vain, ettei oikein mikään ole ns paketista valmis, vaan jokainen saa kikkailla sitten omien mieltymystensä mukaan/perässä. Jos ei jaksa kikkailla, niin vaihtoehdot on aika vähissä. Muuten tätä kyllä voi varauksetta suositella omassa kategoriassaan

     
     
  20. #220
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Esavuken lastuja

    Samat on tuntemukset, mulla on akumodi ollu himassa ja eRölli mukana duunissa.
    Vittumainen se tankin korkki mutta pientä ninjailua käyttäen senkin oppii avaamaan suht.koht. nätisti. Onneks on kynnet, vaihteeksi.

    Duunissa vanhempi herrasmies tuli vastaan "kun ei oo sua röökikopissa näkyny"; "notta ostin vihdoinkin sähkötupakan..."

    minä: "noh, muistakko minkä tilasit?"

    herrasmies: "tais olla .. hhnnn.. paul saaaar.."

    minä: " "

    herrasmies: "halusin sellaisen tupakin näköisen..."


    ko. herrasmies kyllä tietää millaiselta näyttää kunnon vehkeet, koska roikuin aikapitkään röökikopissa egoineni ja tankkeineni ja modeineni.
    ja voi helvetin perkele kun pyysin konsultoimaan minua ennekuin menevät tekemään kännipäissään nettiostoksia.
    noh tämä tietää sitä että joudun heittämään vertaistukea nyt pari viikkoa kun "eihän tämä toimi".

    ja niinkun minä paasasin röökikopissa ja levittelin propagandaa seinille printtien muodossa.. ni ei kun paulsaaar.

    voi hevosein peräruuma sanon minä. ja tämänkin foorumin urli oli kyllä tiedossa...

    VTU!


    mut eRölli kaikille, se on vaan hieno!


    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •