Sivu 45 / 45 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 354142434445
Tulokset 881 - 896 / 896

Aihe: Esavuken lastuja

  1. #881
    Höyrykonkari degneva's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Heinola
    Viestit
    126
    Et turhaan kyllä kehunut tätä The Clone 1:stä, pirun hyvä putki.

    Mistä muuten oot Bobaa tilaillut? Vois itekin tilailla testiin.

     
     
  2. #882
    Saksasta viimeksi. Just back in online.

     
     
  3. #883
    Täällä ollaan, hengissä vielä
    ja hengessä mukana. kaikki aika vaan menee uuden akan etsimiseen (ei oikeasti, en nyt vaan viisaampaa keksiny)

     
     
  4. #884
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Jee, höyrymaailman Kari Grandi palasi! Oonkin välillä miettinyt että missä oot, sua kaipailtiin viimeks muutama päivä sitten höyrychatissa!

     
     
  5. #885
    Hei, olen Esa. Olen juuri täyttänyt 3v ja en ole vieläkään tupakoinut

     
     
  6. #886
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Hyvä homma, ainakin sulla on vastuulliset vanhemmat, kun eivät ole vaaville askia hakeneet!
    eiku onneksi olkoon.
    KGO & Twist

     
     
  7. #887
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Mä täytin hiljattain vuoden

     
     
  8. #888
    Esa paa töpinäksi....tuu ukko käymään. Asun nykyään tässä meleko vieressä.

     
     
  9. #889
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    Esa paa töpinäksi....tuu ukko käymään. Asun nykyään tässä meleko vieressä.
    rakas päiväkirja, jatkossa toivoisin positiivista suhtautumista, muiltakin kuin Rokulilta

    en kyllä asu enään, siinä vieressä

     
     
  10. #890
    Montako kertaa varoitin kaikenmaailman asioista!? Ja tähän kuuseen taas kaikki kopsahti!
    ei voi kuin pyöritellä silmiä!

     
     
  11. #891
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Onko Esa kännissä?

     
     
  12. #892
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Montako kertaa varoitin kaikenmaailman asioista!? Ja tähän kuuseen taas kaikki kopsahti!
    ei voi kuin pyöritellä silmiä!

     
     
  13. #893
    Harvoin mä selvinpäin olen Työ tosin vaatii olemaan ihan hitosti, sanovat ettei humalassa saa ajaa autoa
    nyt voidaan keskustella, en ole töissä ktdd, oikein nettipoliisi, kukas prkl sut on tuohon asemaan ylentänyt?
    noh, hienoa kuitenkin, palsta tarvitsee ryhdikkäitä nuoria henkilöitä! Tosi on.

    esmoke tuli ja lähti markkinoilta samaan tyyliin, lypsi sen ajan kuin se oli mahdollista ja wuff, uudet tehtävät kutsuu? Please
    hullu saa olla, muttei tyhmä! En sano, ettenkö olisi itse toiminut samalla tavalla, mutta kuitenkin
    no en tietenkään, mä olen perusrehellinen Suomalainen Mies, isolla ämmällä, tai siis olin. Nyt olen vain mies
    Viimeksi muokannut Esa vuke; 23.12.14 kello 06:51.

     
     
  14. #894
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Onko Esa kännissä?


     
     
  15. #895
    Ensimmäinen silmäys lehdistöön ja wowowowowou mä nään sen, samaa paskaa! Valvira sitä ja syyttäjä tätä show, on taas lehdistön kykenemättömissä käsissä jakamassa tietoutta, jo ennestään kykenemättömille, whaaaat? Oho, tais pari pilkkuvirheitä tulla, kieliopin lisäksi?

    Noh, anyway! Olen ajatellut, että asettaudun eduskunta/ slash/ ehdokkaaksi vuonna 2025, koska ihmiset ei osaa demokratian perusteita ja olen todennäköisesti kuollut jo tuohon mennessä

    Ainiin, minut tavoittaa nykyään ello.co sosiaalisesta mediasta, ainiin sehän on vain kutsun saaneille. Sori, ihan okkeesti, jaksa nykyään muistaa pikku ihmisiä kumma ettei meille Ello ihmisille ole vielä omaa emojia kehitetty! Kyllä tää maailma on paska paikka!

     
     
  16. #896
    Olis taas se aika vuodesta, kun tasan käy viisarit. Itseasiassa kävi näköjään jo 16.pvä.

    Perinteeksi tullut juhlistaminen asian tiimoilta osoittautui hieman vaikeaksi, koska niksahöyryistä on vapauduttu aikoja sitten.

    Siinä vain kävi niin, en edes osaa sanoa milloin tai miksi? Ajattelin aina, että siirryn nauttimaan sikareista ylellisyyden hekuman hedelmänä, Noup en siirtynyt. Ei ole inspiraatiota.

    Anyway, tilasin jotain. Nyt on rauta käsissä, sähkö ja nesteet uupuu(toimituksessa)

    Joyetech tietty, kun sillä alotettiin, eVic mini box. On muuten prkl hieno! Ja pieni! Mitään käsitystä ei henkkoht ole mokomasta, let see ja lake?

     
     
Sivu 45 / 45 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 354142434445
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •