Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 21 - 29 / 29

Aihe: Millä kartolla / atolla paras kurkkutuntuma?

  1. #21
    Höyryttelijä notsie's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    34

    Vs: Lopettaminen

    Lainaus Alkuperäinen postaaja mrelwood Näytä viesti
    Mä oon vekslannu tota niksamäärää haarukassa 8-17mg/ml, ja oon huomannu just sen että jos niksaa on vähemmän, tulee höyryttyä paljon enemmän ja imettyä kuin viimestä päivää.
    Huomasin kanssa samaa. Aloittelevana höyryttelijänä tilasin 14-18mg litkuja, jotka ensimmäisenä päivänä tuntuivat aivan liian rankoilta minulle. Kuitenkin parin päivän jälkeen ymmärsin, että tuo oikeastaan on vain sopivasti rajoittanut muuten niin kivaa höyryttelyä. Istuisin varmaankin karto huulessa 24/7 jos nikotiinimäärä olisi jotain alle 8mg. Ja esimerkin vuoksi sitten ilmoitettakoon, että poltin keskiarvolta viisi tupakkaa päivässä Sinistä L&M:ää. Tietysti nikotiinin imeytyminen ylipäänsä on myös vähän henkilökohtaista ja ymmärrykseni mukaan sähkövehkeistä nikotiini imeytyy paljon huonommin kuin analogisista nautittuna.

     
     
  2. #22
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059

    Vs: Lopettaminen

    Kohta kärvistelläänki niillä MAX 4mg/ml konstraatiolla olevilla nesteillä tai lopetetaan kokonaan. Perkele. Jos tuo menee tollasenaan läpi, niin ajan kans alkaa meikäläisellä varmasti tupakoonti uurestansa, että siinä mieles saatan lopettaa höyryttelynki.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  3. #23
    Höyrykonkari numinous's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Hämeenlinna
    Viestit
    112

    Vs: Lopettaminen

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Kohta kärvistelläänki niillä MAX 4mg/ml konstraatiolla olevilla nesteillä tai lopetetaan kokonaan. Perkele. Jos tuo menee tollasenaan läpi, niin ajan kans alkaa meikäläisellä varmasti tupakoonti uurestansa, että siinä mieles saatan lopettaa höyryttelynki.
    Jos se paska menee läpi, niin alat (niinkuin minä ) joka kuukausi tilaamaan oikeen runsaasti niksallisia pohjanesteitä inalta..

    Vaikka niitä litran puteleita
    Disco Fuck Yourself

     
     
  4. #24
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059

    Re: Lopettaminen

    Kyllähän tässä olis aikaa kasvattaa varastoa, mutta a) ei oo massia, 2) mä koen tuon vääräksi. Mutta ainahan voi toivoa ettei se mene läpi, ja höyryttely voi jatkua.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  5. #25
    Höyrykone mrelwood's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,209

    Vs: Re: Lopettaminen

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Kyllähän tässä olis aikaa kasvattaa varastoa, mutta a) ei oo massia, 2) mä koen tuon vääräksi.
    Vääryys on niin suhteellinen käsite.

    Nicorette 4mg nikotiinipurukumin pakkausseloste ohjeistaa käyttämään 8-12 purukumia vuorokaudessa.
    - Annoskoko 4mg nikotiinia.
    - Vuorokausiannos 32-48mg nikotiinia.

    Nicorette Inhalaattori 10mg:n käyttöohjeessa kehotetaan käyttämään 8-12 kapselia vuorokaudessa.
    - Annoskoko 10mg nikotiinia.
    - Vuorokausiannos 80-120mg nikotiinia.

    Höyryttimessä käytetty 4mg/ml -vahvuinen nikotiinineste: Nestettä kuluu melko runsaasti höyryttelevällä aktiivikäyttäjällä noin 4ml päivässä, ja kerta-annos höyrytinnestettä on tavallisesti noin 0,2ml. Tästä laskettuna:
    - Annoskoko noin 0,8mg nikotiinia.
    - Vuorokausiannos noin 16mg nikotiinia.
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

     
     
  6. #26
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059

    Vs: Re: Lopettaminen

    Lainaus Alkuperäinen postaaja mrelwood Näytä viesti
    Vääryys on niin suhteellinen käsite.

    Nicorette 4mg nikotiinipurukumin pakkausseloste ohjeistaa käyttämään 8-12 purukumia vuorokaudessa.
    - Annoskoko 4mg nikotiinia.
    - Vuorokausiannos 32-48mg nikotiinia.

    Nicorette Inhalaattori 10mg:n käyttöohjeessa kehotetaan käyttämään 8-12 kapselia vuorokaudessa.
    - Annoskoko 10mg nikotiinia.
    - Vuorokausiannos 80-120mg nikotiinia.

    Höyryttimessä käytetty 4mg/ml -vahvuinen nikotiinineste: Nestettä kuluu melko runsaasti höyryttelevällä aktiivikäyttäjällä noin 4ml päivässä, ja kerta-annos höyrytinnestettä on tavallisesti noin 0,2ml. Tästä laskettuna:
    - Annoskoko noin 0,8mg nikotiinia.
    - Vuorokausiannos noin 16mg nikotiinia.
    Jep. Ja entäs se hintaero! Plus, purkasta mulle tuli ihan järkyttävän huono olo. Päänsärkyä, maha sekasi, ja ihan juntturas koko ajatustoiminta. Ja ei, ei johtunu liiasta niksasta jos joku Nicoreten agentti kyttää.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  7. #27
    Höyrykone mrelwood's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,209

    Vs: Re: Lopettaminen

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Jep. Ja entäs se hintaero! Plus, purkasta mulle tuli ihan järkyttävän huono olo. Päänsärkyä, maha sekasi, ja ihan juntturas koko ajatustoiminta. Ja ei, ei johtunu liiasta niksasta jos joku Nicoreten agentti kyttää.
    Mä onnistuin kokeilemaan niksapurkkaa (1mg!) vain parin minuutin ajan. Mä luulen että sain siitä niksaa liian nopeasti, kun eihän suussa nyt voi sellasta möllykkää pitää pureskelematta. Kurkussakin tuntui öbaut yhtä ilkeeltä kuin kahden röökin jälkeen.
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

     
     
  8. #28

    Vs: Lopettaminen

    moro,
    lueskelin taannoin alkoholin ja litkujen sekoittamisesta, motiiveista viis,
    kuitenkin törmäsin tälläseen tietoon että jotkut lisäävät ihan pari pisaraa vahvaa viinaa tankkiin saadakseen throath hitit kohdilleen
    käyttäessään nikotiinittomia tai hyvin alhaisesti nikotiinipitoisia litkuja. käsitin niistä keskusteluista th:n olevan myös aika riippuvainen niksan määrästä.
    taisi olla e-cigarette forum tms mistä luin.
    ite en ole testannut.

     
     
  9. #29
    Höyrykonkari kkinn's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    133

    Vs: Lopettaminen

    Lainaus Alkuperäinen postaaja rössö Näytä viesti
    moro,
    lueskelin taannoin alkoholin ja litkujen sekoittamisesta, motiiveista viis,
    kuitenkin törmäsin tälläseen tietoon että jotkut lisäävät ihan pari pisaraa vahvaa viinaa tankkiin saadakseen throath hitit kohdilleen
    käyttäessään nikotiinittomia tai hyvin alhaisesti nikotiinipitoisia litkuja. käsitin niistä keskusteluista th:n olevan myös aika riippuvainen niksan määrästä.
    taisi olla e-cigarette forum tms mistä luin.
    ite en ole testannut.

    tosta tuli mieleen että olen kuullut myös huhuja että jengi vedelly myös huumeita läträilly tankkiin... saas nähdä milloin poliisi rupee vapottelioita kaupungilla ratsaamaan...ja sorry tää oli hieman off topic .

     
     
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •