Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 40

Aihe: Hyviä ja huokean hintaisia e-nesteitä

  1. #1
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2012
    Viestit
    59

    Hyviä ja huokean hintaisia e-nesteitä

    Tästä on varmasti ollut ketjuja vaikka kuin paljon mutta kokeillaan. Elikkä ettisin putiikkia mikä myisi laadukkaita ja edullisia e-nesteitä. Peleonia olen viime aikoina suosinut kun ovat melkein ilmaisia,mutta eihän ne oikeen maistu miltään Aiemmin olen tilannut liberty flightiltä sekä eciq:ltä mutta hinnat ovat jo aika suolaisia nykyään.

    Halvimmaksi varmaan tulisi jos ite tekisin litkut,mutta siihen ei ainakaan vielä kärsivällisyys ja taito riitä.

    Kiitos paljon asiallisista vastauksista

     
     
  2. #2
    Lainaus Alkuperäinen postaaja epiq Näytä viesti
    Halvimmaksi varmaan tulisi jos ite tekisin litkut,mutta siihen ei ainakaan vielä kärsivällisyys ja taito riitä.
    Totta kai riittää. Osta tiivareita, joita olisi tarkoitus käyttää määrällä ~20%(esim. Copsa ja lähes kaikki Suomitiivarit) ja läjä näitä: BASE VPG 12 MG 40.5 ML
    Tiiviste sinne pohjan sekaan, ravistelut, mahdolliset kypsyttelyt ja homma on siinä. Jos tuo 12MG ei ole lähellä omaa niin hakuun "nicotine base". Noita kun ei mistään valikosta tunnu löytyvän.

    Siitä en tosin ole täysin varma tuleeko noiden pikkupohjien käyttö miten halvaksi, mutta varmasti halvemmaksi kuin premium-valmisnesteet.

     
     
  3. #3
    Tuo Naamiksen linkittämä 40.5ml pohjapullo ollut itselläkin haussa kun helppoa on tarvittu. Thanks.

    Jos tuolla ja vapetalon tai vapereseptien hyvillä tiivareilla ei synny höyryteltävää niin ei onnistu kananmunien keittokaan.

     
     
  4. #4
    Reivi
    Vieras
    Jos osaa mehukattia sekoitella tehdäkseen mehua, niin osaa sekoitella myös e-nesteitä.

     
     
  5. #5
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2012
    Viestit
    59
    Kiitos vastauksista! Tilasin tuolta pink-mulesta 6kpl 40ml pohjia. Mitä makutiivisteitä suosittelette ja mistä?

     
     
  6. #6
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Tervetuloa VapeTalo.fi verkkokauppaan! | VapeTalo.fi

    Sieltä vaan kattelemaan, hyviä tiivareita paikka pullollaan.

     
     
  7. #7
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    No noi makutiivisteet nyt on kyllä ihan mieltymyksistä kiinni. Kokemuksella voin sanoa, että suomitiivarien taso on hämmentävän korkea. Siitä vaan mieltymyksien mukasn testaamaan. Aika monta on tullut testattua ja vain yksi täys huti osunut.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  8. #8
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2012
    Viestit
    59
    Tilasin noita Capella Flavor Drops:n tiivisteitä testiin. Katsotaan mitä tulee

     
     
  9. #9
    Lainaus Alkuperäinen postaaja epiq Näytä viesti
    Tilasin noita Capella Flavor Drops:n tiivisteitä testiin. Katsotaan mitä tulee
    Capellat vaan tulee 13ml pulloissa eli saattaa tulla turhan maukasta, jos koko pullon ruikkaset pohjan sekaan. Itse tosin aika pitkälti perstuntumalla mittailen. Saattaa onnistua, että laitat tiivisteestä "melkein kaiken" / "vähän yli puolet" sinne pulloon.

    E: Tai siis toki, jos sulla joku mittari on niin ei ongelmaa. Jos ei niin vanhaa 10ml pulloa voinee käyttää näppäränä mittarina.

     
     
  10. #10
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 13.04.20 kello 04:31.

     
     
  11. #11
    Höyrykone nallekarhu's Avatar

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    1,194
    Minulla on mennyt hieman pieleen omat sekoitukset. En ole päässyt jyvälle miksi.
    Vuosi sitten tilasin varalle alla mainitut jutut. Olen säilyttänyt pakkasessa.
    Viikko sitten tein sekoituksen:
    .
    30ML tätä: Balanced 20mg (Atmos Lab), 100ml PET-pullo | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa
    +
    20ml tätä: Mist 0mg (Atmos Lab), 100ml PET-pullo | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa
    +
    10ml tätä: Harvest Berry | VapeTalo.fi
    =
    Sekoitus maistuu jotenkin vanheeltuneelta / pilaantuneelta nesteeltä. Viikon olen testaillut eli viikon on kypsynytkin = ei toimi.
    Ehkä jokin noista ei säily pakkasessa pitkiä aikoja?

     
     
  12. #12
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 13.04.20 kello 04:31.

     
     
  13. #13
    Höyrykone nallekarhu's Avatar

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    1,194
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Makunesteet ei kai oikein pakkasesta tykkää. Jostain jenkkifoorumeilta luin. Eikä noi muut ainesosat niksa+PG+VG+pieni määrä vettä taas oikein voi mennä miksikään noin lyhyessä ajassa puhtaissa pulloissa oli säilytys missä lämmössä hyvänsä.

    Pervo Harry on syyllinen ilmeisesti. Itse pidän makutiivarit ihan huoneenlämmössä tai jos viilennän niin tärisemättömään kylmätilaan 10C.
    Twisted, taidat olla täysin oikeassa koska makukin on vajavainen. Respect ja kiitos infosta!
    Taitaa minulla olla muutkin n. 20kpl tiivisteet olla pilalla pakkasessa

     
     
  14. #14
    Lainaus Alkuperäinen postaaja nallekarhu Näytä viesti
    Taitaa minulla olla muutkin n. 20kpl tiivisteet olla pilalla pakkasessa
    Älä heitä niitä meneen. Pistä huoneenlämpöön, ravistele joskus. Ja anna ajan kulua. Käsittääkseni ongelma pakastamisessa johtuu osittain siitä että ainesosat erottuu toisistaan.

    Eipä siitä haittaakaan ole kun kesähelteiden jälkeen testaat jonkun niistä puteleista.

     
     
  15. #15
    Höyrykone nallekarhu's Avatar

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    1,194
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Älä heitä niitä meneen. Pistä huoneenlämpöön, ravistele joskus. Ja anna ajan kulua. Käsittääkseni ongelma pakastamisessa johtuu osittain siitä että ainesosat erottuu toisistaan.

    Eipä siitä haittaakaan ole kun kesähelteiden jälkeen testaat jonkun niistä puteleista.
    Kokeilen neuvoasi ja ilmoittelen

     
     
  16. #16
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2012
    Viestit
    59
    Noniin,makunesteet sekä pohjat saapuivat. Teinkö oikein kun kaadoin n. 10ml makunestettä siihen 40.5ml niksapohjaan ja sekoittelin? Annan sen korkki auki vielä "kypsyä" päivän verran Hitto,oon ihan innoissani,jos toi on noin helppoa

     
     
  17. #17
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    632
    Riippuu taas ihan valmistajasta ja tietty omasta makumaailmasta. Äkkisiltään laskettuna noin 20% seos joka minulle henkilökohtaisesti on liian vahva, muutamat poikkeukset lukuun ottamatta.

     
     
  18. #18
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Manse
    Viestit
    274
    Suositus on useimmiten n.20% makua eli juurikin 40ml pohjaa 10ml makua, mutta ite ainakin sillä kuuluisalla mututuntumalla pitkälti teen. Riippuen vähän mausta voi olla 20 liian tuju tai laimea ja kuten kaikessa, oma mieltymys vaikuttaa

     
     
  19. #19
    Höyrypää Pelipoika's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    479
    Jos ei jaksa alkaa sekoittelemaan, suosittelen tätä:
    LiQuid - Incredibly Awesome UK Made 10ml E-Liquid For £1

    Ainakin strawberry milkshake, apple, tropical fruit ja very berry ovat mainiota tavaraa IMO. Ja ovat kyllä edullisia.

    Cappucino on haukuttu monessa paikassa.

     
     
  20. #20
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pelipoika Näytä viesti
    Jos ei jaksa alkaa sekoittelemaan, suosittelen tätä:
    LiQuid - Incredibly Awesome UK Made 10ml E-Liquid For £1

    Ainakin strawberry milkshake, apple, tropical fruit ja very berry ovat mainiota tavaraa IMO. Ja ovat kyllä edullisia.

    Cappucino on haukuttu monessa paikassa.
    Mansikkapirtelöä olen käynyt kurkkimassa aina välillä mutta tuntuu järjestäen olevan 6 mg loppu. Cappucino on paskinta mitä olen maistanut!

     
     
Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Hankkiminen

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •