Sivu 3 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 41 - 52 / 52

Aihe: Suomivapours.net

  1. #41
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Suomivapours Näytä viesti
    Sitä saa mitä tilaa, eikös ne niin mene? Varmaan te tuosta finnvapoours osiosta olette lukeneet että minulla nyt ei ihan soomi välillä pelaa tulee näitä kirvirheitä? Niin pitääkö siitä tulla sitten, sanomaan uudestaan? Kun tiedätte tilanteeni!. Mutta minäpä jätän tämän asian sikseen. Eipä tuo kiinnosta, on paljon muutakin ajateltavaa. Ja te foorumilaiset, ette ota sitten palautetta vastaan, ruvetaan sitten joukolla tulemaan huutelemaan!. Mutta jos ei ole muuta tekemistä niin kyllähän silläkin päivän saa kulumaan
    Tähän pakko osallistua sen verran että miksi luulet että meidän "normaalifoorumilaisten" (yksityishenk.) pitäisi ottaa KAUPPIAALTA palautetta/vittuilua vastaan ja niellä kaikki mukisematta? Ei meillä ole mitään muuta pelissä kuin yksityishenkilön maine joka sekin pysyy incognitona kunkin niin halutessaan.
    Sinulla tosin, on KAUPPIAAN status joten eikö se yrityksen menestys kiinnosta sinua lainkaan? Etkö halua asiakkaita jotka tuovat rahaa yrityksellesi? Täällähän puhut suoraan potentiaalisille asiakkaille ja vänkäät vastaan joka asiassa. Ainakin olet pysyvästi menettänyt yhden asiakkaan käytökselläsi. Onnea - sitä tarvitset.

     
     
  2. #42
    Höyrykonkari jeezus's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Nokia
    Viestit
    213
    Huh huh ja onnea tulevaisuuteen.

    Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta...
    Tuon oikeinkirjoituksen suhteen vain sellainen ongelma, että mistäpä se asiakas sen tietää, että joku lukihäiriönen sivuja ylläpitää ja niistä huonon kuvan saa. Kuten mainittua kannattaa joku tuttu lahjoa asiaa hoitamaan, jos asiallisen kuvan haluaa antaa.
    Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!

     
     
  3. #43
    Suomivapours
    Vieras
    Eiköhän anneta tämän asian olla? Asia on tullut itselleni selväksi. Enkä aio enempää kommentoida! Tahdon kiittää niitä henkilöitä ketkä ovat laittaneet minulle yv:ttä. Kun saan tehtyä yhden asian valmiiksi, niin poistan täältä e-savuke foorumilta tunnukset. Tämä paikka on jo nähty. Tsemppii höpö nassut.

     
     
  4. #44
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Suomivapours Näytä viesti
    Eiköhän anneta tämän asian olla? Asia on tullut itselleni selväksi. Enkä aio enempää kommentoida! Tahdon kiittää niitä henkilöitä ketkä ovat laittaneet minulle yv:ttä. Kun saan tehtyä yhden asian valmiiksi, niin poistan täältä e-savuke foorumilta tunnukset. Tämä paikka on jo nähty. Tsemppii höpö nassut.
    En kyllä malta olla kysymättä, ootko joku venemiehen kadonnut poika?

     
     
  5. #45
    Suomivapours
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    En kyllä malta olla kysymättä, ootko joku venemiehen kadonnut poika?
    En kyllä minäkään malta sinulta Einstein olla kysymättä, kuka on tämä venemies? Vai kadonnut poika, luulenpa että ikää minulla on enempi kuin sinulla Einstein.

     
     
  6. #46
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Suomivapours Näytä viesti
    En kyllä minäkään malta sinulta Einstein olla kysymättä, kuka on tämä venemies? Vai kadonnut poika, luulenpa että ikää minulla on enempi kuin sinulla Einstein.
    Venemies on erään alan kaupan kauppiaan käyttämä nimimerkki. Otteet sulla on vaan vähän samanlaiset.

    Tuosta Einsteinistä en niin osaa mennä sanomaan, itseäni en ole tässä millään tavalla kehunut. Ikä nyt on varmasti paskin pointti ikinä missään keskustelussa, se ikä kun ei korreloi välttämättä millään tasolla älykkyyden (tai yhtään minkään muunkaan) kanssa.

     
     
  7. #47
    Suomivapours
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    Venemies on erään alan kaupan kauppiaan käyttämä nimimerkki. Otteet sulla on vaan vähän samanlaiset.

    Tuosta Einsteinistä en niin osaa mennä sanomaan, itseäni en ole tässä millään tavalla kehunut. Ikä nyt on varmasti paskin pointti ikinä missään keskustelussa, se ikä kun ei korreloi välttämättä millään tasolla älykkyyden (tai yhtään minkään muunkaan) kanssa.
    Kiitoksia selvennyksestä,nyt tiedän kuka on venemies. En minä tarkoittanut tuolla einesteinillä että olisit kehunut! Tuo vain oli ihan heitto vain ja ikä heitto oli tuohon kun sanoit minua venemiehen pojaksi. Älykkyydestä tässä asiassa ei ollut kyse!

     
     
  8. #48
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Suomivapours Näytä viesti
    Kiitoksia selvennyksestä,nyt tiedän kuka on venemies. En minä tarkoittanut tuolla einesteinillä että olisit kehunut! Tuo vain oli ihan heitto vain ja ikä heitto oli tuohon kun sanoit minua venemiehen pojaksi. Älykkyydestä tässä asiassa ei ollut kyse!
    Jonkun poika varmaan olet kuitenkin? Se ei varmaan taas liity ikään millään tavalla.

     
     
  9. #49
    Höyrypää NeKeZZ's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    417
    Kyllä tällä kaupalla on loistava tulevaisuus.

     
     
  10. #50
    Höyrypää Pelipoika's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    479
    Lainaus Alkuperäinen postaaja NeKeZZ Näytä viesti
    Kyllä tällä kaupalla on loistava tulevaisuus.
    Taisi toimia peräti kaksi viikkoa. Nyt kun luin vielä tuon Finnvapours-ketjun, niin täytyy kyllä sanoa että onpas tapaus! Hienoa että uusia yrittäjiä tulee lisäämään valinnanvaraa, mutta rajansa kaikella. Pitäisi edes perusasiat olla tiedossa.


    Laitteet ja nesteet vaihtuu koko ajan!

     
     
  11. #51
    Suomivapours
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pelipoika Näytä viesti
    Taisi toimia peräti kaksi viikkoa. Nyt kun luin vielä tuon Finnvapours-ketjun, niin täytyy kyllä sanoa että onpas tapaus! Hienoa että uusia yrittäjiä tulee lisäämään valinnanvaraa, mutta rajansa kaikella. Pitäisi edes perusasiat olla tiedossa.

    Voi voi, olet ihan väärässä. Sivusto toimii edelleen, paitsi teen parannuksia (en kirjoituksiini) ja se aukeaa kylläkin. Kiitoksia kun toit tuon tiedon ilmoille että olet jopa lukenut finnvapours.net osion oliko tuskallista lukea? Mutta se siitä. Pistänpä ovet lukkoon ja heitän avaimet kaivoon. Ja häviän täältä foorumilta! Ja lopuksi sitten haistattelen teille piippua.

    Ps. Varokaa jos vaikka venemies tulee myymään perätuupparia

     
     
  12. #52
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Tarkemmin ajateltuna palautetaan ketju mutta pidetään lukittuna, olkoon tämä taas yksi esimerkki siitä miten ei tehdä bisnestä.

     
     
Sivu 3 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •