Sivu 2 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 52

Aihe: Suomivapours.net

  1. #21
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    37
    Vilkuilin tuota sivua tuossa tovi sitten läpi ja kieliasu kyllä kieltämättä häiritsee. Ainakin minun mielestä varsinkin rahaan liittyvissä asioissa oikeinkirjoitus ja sujuva kieli on tärkeitä.
    Jos äidinkieli ei ole ominta alaa niin kannattanee tarjota vaikka kaverille kalja oikolukupalveluita vastaan, parantaa huomattavasti sivun ulkoasua.
    Viimeksi muokannut WezqApe; 21.05.15 kello 18:20.

     
     
  2. #22
    Suomivapours
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja WezqApe Näytä viesti
    Vilkuilin tuota sivua tuossa tovi sitten läpi ja kieliasu kyllä kieltämättä häiritsee. Ainakin minun mielestä varsinkin rahaan liittyvissä asioissa oikeinkirjoitus ja sujuva kieli on tärkeitä.
    Jos äidinkieli ei ole ominta alaa niin kannattanee tarjota vaikka kaverille kalja oikolukupalveluita vastaan, parantaa huomattavasti sivun ulkoasua.
    Kiitoksia palautteesta!

    Nyt pitänee kysyä, missä kohdin on hoonoo soomee? Minä olen kertonut että tämä sivuston pohja on tai oli pelkästään Englantia. Ja kun sain tämän sivuston niin valikoita nopeasti suomentanut, jos tarkoitat että valikot on hoonoo soomee? Ja nämä minun sivujeni (SuomiVapoursin ehdot ja toimitus) Olen muokkaillut ihan suomalaisista nettikauppojen sivustoilta, minun sivustolle sopivaksi jos siellä näet hoonoo soomee? Niin sitten on muutama muukin hoonoo soomee kirjoittava nettikauppias . Ja ei tuossa nyt kovin paljoa tuotekuvauksissa ole soomee toki siellä voi olla kirjoitus häröjä. Mutta jos näitä oikokirjoitus neuvoja tulee niin voitteko? Ystävällisesti kertoa yksityiskohdat missä näette vääryyttä? Niin osataan korjata pois. Ja jos on joku halukas tulemaan kylään kirjoittelemaan sivut puhtaaksi, niin tarjoan kaksi(2)korilista olutta ja koskenkorvaa yhden(1) korilista, niin voin sanoa että kivaa on sitten kirjoitella pienissä päissään.

     
     
  3. #23
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    37
    Voin kaivaa jokusen esimerkin kun sivusto on pois huoltotilasta

     
     
  4. #24
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Itse asiassa jo tuossa huoltoviestissä on aika paljon huonoa suomea

     
     
  5. #25
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja WezqApe Näytä viesti
    Voin kaivaa jokusen esimerkin kun sivusto on pois huoltotilasta
    Huoltotilassa on tekstinä

    Huolto-tilassa

    Jotta voitaisiin suorittaa verkkosivuilla huolto, verkkokauppa on tilapäisesti offline. Pahoittelemme häiriötä ja pyydämme sinua yritä myöhemmin uudelleen.



    Jos tuo nyt ei oo hoonosoumaliaa niin mikä sitten on?

     
     
  6. #26
    Suomivapours
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    Huoltotilassa on tekstinä

    Huolto-tilassa

    Jotta voitaisiin suorittaa verkkosivuilla huolto, verkkokauppa on tilapäisesti offline. Pahoittelemme häiriötä ja pyydämme sinua yritä myöhemmin uudelleen.



    Jos tuo nyt ei oo hoonosoumaliaa niin mikä sitten on?
    Joopa trallalaa taas se alkaa, enpä ole tuota huoltotilaa viestiä kirjoittanut, oli jo valmiina kun sain sivustot. Enkä tiedä mistä valikoista sen saisi korjattua jos teitä niin ketuttaa? Että eläkää syytelkö toista, kun ette ole varmoja asiosta. Pitkäänpä pysy tämä foorumin sivusto "puhtaana" Kiitos teille!.

    Ja sinulle ktdd sanon vain, että sä hoidat kyllä hyvin asiat täällä foorumilla vai mukamas Höyrypoliisi haha.

     
     
  7. #27
    Höyrykone Jamo81's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    4,465
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Suomivapours Näytä viesti
    Joopa trallalaa taas se alkaa, enpä ole tuota huoltotilaa viestiä kirjoittanut, oli jo valmiina kun sain sivustot. Enkä tiedä mistä valikoista sen saisi korjattua jos teitä niin ketuttaa? Että eläkää syytelkö toista, kun ette ole varmoja asiosta. Pitkäänpä pysy tämä foorumin sivusto "puhtaana" Kiitos teille!.

    Ja sinulle ktdd sanon vain, että sä hoidat kyllä hyvin asiat täällä foorumilla vai mukamas Höyrypoliisi haha.
    Hyvinpä se lähti sullakin taas tämä palautteen vastaanottaminen käyntiin
    Vai että oikein kauppias

     
     
  8. #28
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Suomivapours Näytä viesti
    niin tarjoan kaksi(2)korilista olutta ja koskenkorvaa yhden(1) korilista, niin voin sanoa että kivaa on sitten kirjoitella pienissä päissään.
    Minä voin tulla oikolukemaan jos tarjoat kaksi(2) korilista kossua. Yksi(1) ei riitä.

     
     
  9. #29
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Suomivapours Näytä viesti
    Joopa trallalaa taas se alkaa, enpä ole tuota huoltotilaa viestiä kirjoittanut, oli jo valmiina kun sain sivustot. Enkä tiedä mistä valikoista sen saisi korjattua jos teitä niin ketuttaa? Että eläkää syytelkö toista, kun ette ole varmoja asiosta. Pitkäänpä pysy tämä foorumin sivusto "puhtaana" Kiitos teille!.

    Ja sinulle ktdd sanon vain, että sä hoidat kyllä hyvin asiat täällä foorumilla vai mukamas Höyrypoliisi haha.
    Anteeksi kun vastasin kysymykseesi, että missä sitä hoonoa suomea on. Luulin että tämä on keskustelupalsta.

    Sitä en tiedä mistä saat valikoita korjattua, eikä se taida minun ongelmani olla. Ois pitäny olla puuttumatta koko asiaan, eiköhän sulla oo homma tarpeeksi hanskassa.

     
     
  10. #30
    Höyryttelijä Kimbo's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    80
    Aina mun pitää korjata sivuja! Aina mun pitää olla kauppias! Älä soita suutas heti kun tulee vähän negatiivista palautetta,vielä kun ne tulee ihan aiheesta.

     
     
  11. #31
    Suomivapours
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kimbo Näytä viesti
    Aina mun pitää korjata sivuja! Aina mun pitää olla kauppias! Älä soita suutas heti kun tulee vähän negatiivista palautetta,vielä kun ne tulee ihan aiheesta.
    Sitä saa mitä tilaa, eikös ne niin mene? Varmaan te tuosta finnvapoours osiosta olette lukeneet että minulla nyt ei ihan soomi välillä pelaa tulee näitä kirvirheitä? Niin pitääkö siitä tulla sitten, sanomaan uudestaan? Kun tiedätte tilanteeni!. Mutta minäpä jätän tämän asian sikseen. Eipä tuo kiinnosta, on paljon muutakin ajateltavaa. Ja te foorumilaiset, ette ota sitten palautetta vastaan, ruvetaan sitten joukolla tulemaan huutelemaan!. Mutta jos ei ole muuta tekemistä niin kyllähän silläkin päivän saa kulumaan

     
     
  12. #32
    Reivi
    Vieras
    Joo, tsemppiä!




     
     
  13. #33
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Suomivapours Näytä viesti
    Joopa trallalaa taas se alkaa, enpä ole tuota huoltotilaa viestiä kirjoittanut, oli jo valmiina kun sain sivustot. Enkä tiedä mistä valikoista sen saisi korjattua jos teitä niin ketuttaa? Että eläkää syytelkö toista, kun ette ole varmoja asiosta.
    En kännykällä jaksa tuon koodia alkaa tutkailemaan, mutta kyllähän nuo kaikki yleensä koodissa siellä on. Niiden muuttaminen on vielä helkutin helppo homma, varsinkin jos koodi on siististi jäsennelty. Valmispohjien valikoimista en kyllä osaa kauheasti sanoa.

    Mutta ylläpitäjän tehtävä on nuo korjata, jos niin haluaa. Voisin veikata suurimman osan sivun asettelusta olevan helppo korjata CSS:llä (ainakin ne lovet, tekstin värit yms). Paha sanoa kyllä ilman katsomista koodiin, nuo valmispohjat saattavat olla kuulemma aikamoista kuraa (lue työsarkaa).

     
     
  14. #34
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    105
    Onnea matkaan. Menestys vaikuttaa satavarmalta

     
     
  15. #35
    Suomivapours
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja muti88 Näytä viesti
    En kännykällä jaksa tuon koodia alkaa tutkailemaan, mutta kyllähän nuo kaikki yleensä koodissa siellä on. Niiden muuttaminen on vielä helkutin helppo homma, varsinkin jos koodi on siististi jäsennelty. Valmispohjien valikoimista en kyllä osaa kauheasti sanoa.

    Mutta ylläpitäjän tehtävä on nuo korjata, jos niin haluaa. Voisin veikata suurimman osan sivun asettelusta olevan helppo korjata CSS:llä (ainakin ne lovet, tekstin värit yms). Paha sanoa kyllä ilman katsomista koodiin, nuo valmispohjat saattavat olla kuulemma aikamoista kuraa (lue työsarkaa).

    Jerppa sinulle muti88.

    Varmaan onkin helppoa kun sen osaa itse en ole kovin hyvä näissä kotisivu/sivujen teossa, elikkä ei ole nuo sivujen koodaus halussa. Kyllä sitä joskus aikoinaan, väänsi jotain tulikin tulosta mutta loppu peleissä hermot meni, siihen se sitten loppuikin
    Itse asiassa jossain olin näkevinään tuon CSS en muista missä valikossa se oli on muuten näitten prestashop sivuston "admin" paneelissa vaikka mitä säätöjä ym. Tämähän prestashop on, avoimen lähdekoodin verkkokauppa. Joo itselläni oli juuri tuo finnvapours.net, webnodelta ja se vasta olikin kuraa todella rajalista, eikä mitään maksunappuloita saanut kun paypal ainoastaan, ja huonoa oli asiakaspalvelu, juttelin niille että mitä jos maksaisin siitä työstä kun tekisivät everyday.fi maksunappulat kaupan sivuille. Ne kieltäytyivät. Tämä Prestashop on kyllä todella eri luokkaa. Ja tämän päivän aikana pikkuisen viilasin sivustoa. Nyt pitää lähteä kokkaus hommiin.

     
     
  16. #36
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Suomivapours Näytä viesti
    Varmaan te tuosta finnvapoours osiosta olette lukeneet että minulla nyt ei ihan soomi välillä pelaa tulee näitä kirvirheitä? Niin pitääkö siitä tulla sitten, sanomaan uudestaan? Kun tiedätte tilanteeni!.
    Niin, mistäs vitusta me olisimme sen tienneet että olet sama henkilö, kun et sitä ennen tätä viestiä missään kertonut?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Suomivapours Näytä viesti
    Sitä saa mitä tilaa, eikös ne niin mene?
    Juurikin niin. Hyvää hyvyyttämme yritimme antaa vinkkejä kuinka saisit kaupastasi paremman, ja vedit siitä palkokasvin osia hengityselimeesi. Joten olet aivan oikeassa: sitä saa mitä tilaa.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  17. #37
    Suomivapours
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Beenari Näytä viesti
    Niin, mistäs vitusta me olisimme sen tienneet että olet sama henkilö, kun et sitä ennen tätä viestiä missään kertonut?



    Juurikin niin. Hyvää hyvyyttämme yritimme antaa vinkkejä kuinka saisit kaupastasi paremman, ja vedit siitä palkokasvin osia hengityselimeesi. Joten olet aivan oikeassa: sitä saa mitä tilaa.

    Kiitos palautteesta!

    Jos näin alkuun, pysyttäisiin asiallisena eikä ruveta V sanaa latelemaan kiitos. Hyvä havainto enpäs itsekään muistanut mainita kun esittelin kauppani, olen pahoillani. Ainoastaan kommenttia ja rakentavaa sellaista on antanut nimimerkillä muti88. En itse näe muitten teksteissä mitään hyvää rakentavaa sivustolleni. Tarkoitan sitä mitä en itse tienyt, nämä sinun mielestäsi rakentavat ja vinkit kohdistui juuri hoonoon soomeen, minkä minä tiesin jo 3luokasta lähtien. Minun pitää kaiketi tulla näihin höyry pipoaloihin joskus, niin haluan tavata teidät kaikki ketkä antavat minulle palautetta. Elikkä pistän korvan taakse tämän asian, jospa joskus pääsisin lähtemään käymään täältä Savosta hööryämään. Koska jotkut ja minäkin, ymmärtää välillä tekstin perusteella asian ihan väärin. Niin puhumalla ne asiat paremmin selviää, näin itse olen huomannut.

     
     
  18. #38
    Höyrykonkari Bob's Avatar

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    304
    Pakko sanoa että ei todellakaan kannata otta hermoon jos tulee palautetta ja kritiikkiäkin, itse ainakin yritin antaa rakentavaa sellaista. Äläkä missään tapauksessa aliarvioi kirjoitusasun ja oikeinkirjoituksen merkitystä. Ole parempi ja jatka eteenpäin.

    Mutta onnea matkaan, mun palautteet asian tiimoilta jääkööt tähän.

     
     
  19. #39
    Suomivapours
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Bob Näytä viesti
    Pakko sanoa että ei todellakaan kannata otta hermoon jos tulee palautetta ja kritiikkiäkin, itse ainakin yritin antaa rakentavaa sellaista. Äläkä missään tapauksessa aliarvioi kirjoitusasun ja oikeinkirjoituksen merkitystä. Ole parempi ja jatka eteenpäin.

    Mutta onnea matkaan, mun palautteet asian tiimoilta jääkööt tähän.

    Hyvvee päivää&kiitoksia palautteesta Bob
    Heti kättelyssä pitää hieman perua sanomisia viimeöisestä kirjoituksestani asia koskee, kuka on antanut rakentavia kommenttia. Tässä selailin tekstiä ja huomasin että sinultakin olin saanut rakentavaa palautetta. Elikkä muti88 ja sinä Bob, olette ainoastaan antaneet rakentavaa palautetta sivustolleni kiitos teille siitä. Ja pyytäisin sinulta jatkossakin palautteen antoa

    En aliarvioi kirjoitusasun ja oikeinkirjoituksen merkitystä, mutta minkäs teen kun tälläinen ongelma minulla on?. Siksipä pyytäisin ymmärrystä teiltäkin minua kohti. Minä tiedän että olette minusta saaneet kaikenlaista kuvitelmia minkälainen olen YM?. Sillehän minä en mahda enään mitään, kun Pa..a on jo housuissa .

     
     
  20. #40
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Suomivapours Näytä viesti
    Joopa trallalaa taas se alkaa, enpä ole tuota huoltotilaa viestiä kirjoittanut, oli jo valmiina kun sain sivustot. Enkä tiedä mistä valikoista sen saisi korjattua jos teitä niin ketuttaa? Että eläkää syytelkö toista, kun ette ole varmoja asiosta. Pitkäänpä pysy tämä foorumin sivusto "puhtaana" Kiitos teille!.

    Ja sinulle ktdd sanon vain, että sä hoidat kyllä hyvin asiat täällä foorumilla vai mukamas Höyrypoliisi haha.
    Lol

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •