Sivu 1 / 3 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 52

Aihe: Suomivapours.net

  1. #1
    Suomivapours
    Vieras

    Suomivapours.net

    Sivusto: suomivapours.net
    Maa: Suomi
    Maksutavat: Paypal,Everyday ja Pankkisiirto
    Toimitusaika: n. 1-3 vuorokautta.
    Postikulut: Määräytyy paketin painosta. yli 70€ tilauksista ilmainen toimitus.

    Terve!

    Ette te minusta niin vain päässeet eroon täällä sitä taas ollaan. Uusilla sivuilla tällä kertaa höyryten eteenpäin. Sivusto hivenen sieltä täältä keskeneräiset, parsin niitä ajan kanssa...Ei kun tervetuloa Suomivapours.net sivustolle.


    Verkkokaupassa on tällä hetkellä myynnissä:
    -tiivisteitä, Mom and Pop, FlavourArt. FlavourArt tiivisteet, vielä laittamatta myyntiin. Nyt saldoilla!
    -modeja löytyy tällä hetkellä muutama.
    Viimeksi muokannut Suomivapours; 18.05.15 kello 21:49.

     
     
  2. #2
    Suomivapours
    Vieras
    Tulipa taas säädettyä sivuja sinne eksy muutama tuotekin. Parannuksia viilausta tehty. Lisää tuotteita tulossa kuhan tässä kerkiää, pidän nyt hieman taukoa.

     
     
  3. #3
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Tuo pinsestit vähän pisti silmään

    Parhaat ESD-15 Kaarevat pinsestit, ei...


     
     
  4. #4
    Suomivapours
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Tuo pinsestit vähän pisti silmään

    Parhaat ESD-15 Kaarevat pinsestit, ei...

    Et Kait pistänyt niillä silmääsi? Vai tuotteen kuvaus pisti silmään

    EDIT: Pistipä pirukseen silmään itselläkin korjaukseen meni.
    Viimeksi muokannut Suomivapours; 08.05.15 kello 00:53. Syy: Pisti silmään

     
     
  5. #5
    Suomivapours
    Vieras
    Pistetään nyt 5% alennukset uusille asiakkaille, tarkoittaen tehkää ensimmäiseksi käyttäjä tunnukset. Niin tulee 5%. Niin pääsette ostamaan ne pisetit eihän tämä 5% ole mitenkään häävi alennus, mutta näin alkajaiskeksi ihan hyvä. Jos jotain hämminkiä tulee tulkaa sivustolle kertomaan jos joku menee pieleen? Korjailla niitä siinä samalla. Jos tulee sellainen että ei hyväksy koodia. Niin ei ole pakko ostaa niitä tuotteita mitä olette laittaneet ostoskoriin. ps. Ai niin alennus alkaa tänään klo 14:00 ja päättyy 15:00 koodi on shop5.5.15 tervetuloa.
    Viimeksi muokannut Suomivapours; 08.05.15 kello 15:30.

     
     
  6. #6
    Suomivapours
    Vieras
    Jopas on hiljaista, kyllä tänne saa pistää kommenttia kysymyksiä. Ihan kivasti olette käyneet sivuillani 260 kpl .(e-savuke.com) on Kait teillä jotain sanomistakin tai ehdotuksia

     
     
  7. #7
    Tuotevalikoima on vielä pieni, osa sivusta englanniksi ja osa suomeksi (add to cart ja lisää suosikiksi vierekkäin). Tuo tuotevalikko ei ainakaan toimi androidilla, chromella tai dolphinilla, jää valkoiseksi. Koitan muistaa joku päivä katsoa tuota koodia, jos on luettavassa muodossa, ellet itse ehdi korjaamaan. Jonkun tiivarin tekstissä luki "sopii omiin cocktaileihin tai höyryteltäväksi sellaisenaan" (tai suurinpiirtein noin), kannattaisi ehkä vähän muuttaa sanamuotoa, kun tiivareita ei kannata oikein sellaisenaan höyrytellä. Ymmärrän toki mitä tuolla on haettu, mutta joku ei välttämättä ymmärrä. Suurin osa noista on kyllä pikkujuttuja (kuten se että osa on englanniksi ja osa suomeksi).

    Tuollaiset tunnin koodit ovat pääasiassa typeriä, varsinkin kun ihmiset ovat tuohon aikaan yleensä töissä tai koulussa. Joku ennakkoilmoitettu ("happy hour"?) olisi jo hieman eri asia. Myös kilpailijoilla on 20€ tilauksiin jo ilmaiset postit (kannattaa kysellä paikalliselta postitoimistolta niitä yrityspaketteja, ellet ole jo kysellyt).

    ALV ei muuten taida olla 14% näille tuotteille, kuten tuolla sivustolla lukee. En muista miten tuo meni että jos posti hukkaa paketin, voiko vastuun kiertää tuolla lauseella, muistaakseni Suomessa ei voi. Kun kyseessä on yritys

    Huhhuh kun tämä vaikutti negatiiviseltä, no ainakin ehdotuksia ja palautetta tuli

     
     
  8. #8
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Lainaus Alkuperäinen postaaja muti88 Näytä viesti
    En muista miten tuo meni että jos posti hukkaa paketin, voiko vastuun kiertää tuolla lauseella, muistaakseni Suomessa ei voi. Kun kyseessä on yritys
    "Myyjä on vastuussa tavaran tuhoutumisesta, vahingoittumisesta tai katoamisesta ostajasta riippumattomasta syystä ennen sen luovutusta" eli tosiaan postin hukkaama paketti on myyjän vastuulla. Lähde: Kuluttajaliitto-Konsumentförbundet ry :: Tavaran luovutus ja viivästys

     
     
  9. #9
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126
    Minkä kokoisia nestetiivistepullot on?

     
     
  10. #10
    Suomivapours
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja muti88 Näytä viesti
    Tuotevalikoima on vielä pieni, osa sivusta englanniksi ja osa suomeksi (add to cart ja lisää suosikiksi vierekkäin). Tuo tuotevalikko ei ainakaan toimi androidilla, chromella tai dolphinilla, jää valkoiseksi. Koitan muistaa joku päivä katsoa tuota koodia, jos on luettavassa muodossa, ellet itse ehdi korjaamaan. Jonkun tiivarin tekstissä luki "sopii omiin cocktaileihin tai höyryteltäväksi sellaisenaan" (tai suurinpiirtein noin), kannattaisi ehkä vähän muuttaa sanamuotoa, kun tiivareita ei kannata oikein sellaisenaan höyrytellä. Ymmärrän toki mitä tuolla on haettu, mutta joku ei välttämättä ymmärrä. Suurin osa noista on kyllä pikkujuttuja (kuten se että osa on englanniksi ja osa suomeksi).

    Tuollaiset tunnin koodit ovat pääasiassa typeriä, varsinkin kun ihmiset ovat tuohon aikaan yleensä töissä tai koulussa. Joku ennakkoilmoitettu ("happy hour"?) olisi jo hieman eri asia. Myös kilpailijoilla on 20€ tilauksiin jo ilmaiset postit (kannattaa kysellä paikalliselta postitoimistolta niitä yrityspaketteja, ellet ole jo kysellyt).

    ALV ei muuten taida olla 14% näille tuotteille, kuten tuolla sivustolla lukee. En muista miten tuo meni että jos posti hukkaa paketin, voiko vastuun kiertää tuolla lauseella, muistaakseni Suomessa ei voi. Kun kyseessä on yritys

    Huhhuh kun tämä vaikutti negatiiviseltä, no ainakin ehdotuksia ja palautetta tuli
    Anteeksi kun kesti hieman vastaaminen takaisin, oli töitä ym. menoja tässä mutta kiitoksia palautteesta Korjailin tuon add to cart, nyt ei pitäisi olla vierekkäin? Ainakaan koneen kautta, varmaan puhut palaute annossa puhelimen kautta? Tuotevalikko ei näköjään toimi kunnolla, testasin eilen. Sitä kun painaa kaksi(2) kertaa niin jotain tuotevalikon valikot näkyy, mutta aika sokkona mennään . En tiedä miksi ei toimi pahoittelut siitä, jospa jotain keksin ratkaisuksi. Nämä sivut eivät ole koodipätkillä rakennettu, oikeastaan sivut ovat valmis pohja ja siihen liitettään liitännäisiä. Pitää katsoa jos löytyy, joku puhelimen sivusto liitännäinen mikä toimii kunnolla. Koneen kautta sivut pitäisi toimia niin kun pitääkin? Joo puhut totta että sivut ovat puoliksi Suomeksi ja Englanniksi, prestashop tekijät ovat varmaankin ranskalaisia? Niin siksi kaikki ovat Englanniksi tai olivat. Niin olen niitä valikko ym. Yrittänyt suomentaa, ja jatkossakin kyllä suomeksi kääntää/vääntää. Voi olla että lipsahtaa savoksi . Korjasin tiiviste puolelta tuon sinun huomaama sanamuoto moka oli suomentajallani näköjään lipsahtanut. Mutta korjattu sekin!

    Tuo tunnin koodi juttu oli vähän niin kuin testaukseksi, kyllä sivustolle tuli "pienimuotoinen" kävijämäärä tuon ajansisällä jatkossa toki parempia koodipätkä alennuksia, en tiedä pistäisinkö 5% alennukset jokaiselle asiakkaille ja se olisi voimassa koko ajan. Katsotaan tuota asiaa sitten hieman myöhemmin. Ja tuosta ALV ei ole oikea 14% näille tuotteille se on 24%. Voin toki sen ALV nostaa 24% jos tahdotte .

    Tuosta Posti hukkaa paketti asiasta, laitoin ihan postille sähköpostia ja kysyin sieltä, miten tämä asia menee? Ja kun ne vastaavat niin korjaan asian oikein. En halua tästä asiasta kiistellä, näin on helpompi ottaa asiasta selvää. Niin tuosta ilmaiset postituksesta, muistutan vielä että minulla ei ole "omaa" yritystä. Kuten olen sivuillani kertonut, mutta voin jutella Odealin kanssa kuhan kerkiän ja kysyä voiko ne tehdä sopimuksia postin kanssa? Ja varmasti tuo minun 70€ yli menevä on ilmaiset postitukset. Niin pienentyy kuhan tämä juttu lähtisi käyntiin. Niin jos ei odeal pysty tekemään sopimuksia postin kanssa. Sitten jatkossa tiputan tuota summaa pienemäksi.

     
     
  11. #11
    Suomivapours
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Minkä kokoisia nestetiivistepullot on?
    Terve SiB77

    Nestetiiviste putelit, Mom And Pop Vapor on 15ml. Ja FlavourArt ovat 10ml.

     
     
  12. #12
    Höyrypää Don Cecci's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    590
    Eikös Mom & Popsit ole 13 ml?

    Edit. Sorry, ne olikii capellat 13ml.
    Viimeksi muokannut Don Cecci; 19.05.15 kello 19:14.

     
     
  13. #13
    SSL ei muuten suojaa sivuja, vaan liikennettä (ja TLS taitaa olla nykyisin laajemmin käytössä oleva nimike). Tuohon yleiseen ilmeseen voisi tehdä jotain muutoksia. Suosittelen kirjoittamaan kaikki valikot paperille ja vähän asettelemaan niitä vaikka pöydälle, katsomaan siten että voisiko joku olla toisen alavalikossa, tai voisiko useampia valikoita olla vaikka yhdellä sivulla ja onko tarpeen pitää juuri nuo kaikki valikot näkyvillä. Tietysti se on ylläpitäjän valinta että kuinka paljon tälläiseen käyttää aikaa. Itse tosin katselin noita sivuja sillä mentaliteetillä että mitä voisi parantaa, saattaa olla että suurinta osaa ne eivät haittaa.

     
     
  14. #14
    Suomivapours
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja muti88 Näytä viesti
    SSL ei muuten suojaa sivuja, vaan liikennettä (ja TLS taitaa olla nykyisin laajemmin käytössä oleva nimike). Tuohon yleiseen ilmeseen voisi tehdä jotain muutoksia. Suosittelen kirjoittamaan kaikki valikot paperille ja vähän asettelemaan niitä vaikka pöydälle, katsomaan siten että voisiko joku olla toisen alavalikossa, tai voisiko useampia valikoita olla vaikka yhdellä sivulla ja onko tarpeen pitää juuri nuo kaikki valikot näkyvillä. Tietysti se on ylläpitäjän valinta että kuinka paljon tälläiseen käyttää aikaa. Itse tosin katselin noita sivuja sillä mentaliteetillä että mitä voisi parantaa, saattaa olla että suurinta osaa ne eivät haittaa.
    Sinulla on hyviä palautteita, kiitoksia pitää tuota sivuston "ulkokuorta" ajatella ajan kanssa. Selvästi olet tekemisissä sivustojen kanssa tai yleensä nettipuoli sinulla hallussa joo tuolla SSL tarkoitus oli tarkoittaa juuri tuota ja korjasin sen. Käytän tuota termiä (SSL)

     
     
  15. #15
    Höyrykonkari Bob's Avatar

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    304
    Perusteksti on liian lähellä taustaväriä. Värimaailma muutenkin ehkä vähän samaa massaa eli enemmän kontrastia väreihin. Mielipidekysymys ehkä mutta itse olen ainakin sitä mieltä että taustavärin pitää olla tasainen. Tuollainen pienikin kuvio tekee siitä aika levottoman oloisen.

    Ainakin firefoxilla on pieniä yksityiskohtia jotka tuo vähän hutaistun vaikutelman esim. hakukenttä on tuon väripalkin päällä. Samaisessa palkissa lovet molemmissa kulmissa, olisi viimeistellyn näköinen jos se jatkuisi sivuille asti.

    Itse pitäisin ainakin tässä tapauksessa kiinteää valikkoa vasemmassa laidassa parempana. Nyt kun tuonne menee niin joutuu painamaan Tuotteet-valikkoa, koska siitä ei lähde mitään alasvetovalikkoa alalajeille, eli se sivuvalikko ilmestyy sinne jokatapauksessa.

    En nyt näin kriittinen joka asiassa ole mutta kun kerran kysyttiin ehdotuksia niin tässä pari jotka tuli äkkiä mieleen

     
     
  16. #16
    Suomivapours
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Bob Näytä viesti
    Perusteksti on liian lähellä taustaväriä. Värimaailma muutenkin ehkä vähän samaa massaa eli enemmän kontrastia väreihin. Mielipidekysymys ehkä mutta itse olen ainakin sitä mieltä että taustavärin pitää olla tasainen. Tuollainen pienikin kuvio tekee siitä aika levottoman oloisen.

    Ainakin firefoxilla on pieniä yksityiskohtia jotka tuo vähän hutaistun vaikutelman esim. hakukenttä on tuon väripalkin päällä. Samaisessa palkissa lovet molemmissa kulmissa, olisi viimeistellyn näköinen jos se jatkuisi sivuille asti.

    Itse pitäisin ainakin tässä tapauksessa kiinteää valikkoa vasemmassa laidassa parempana. Nyt kun tuonne menee niin joutuu painamaan Tuotteet-valikkoa, koska siitä ei lähde mitään alasvetovalikkoa alalajeille, eli se sivuvalikko ilmestyy sinne jokatapauksessa.

    En nyt näin kriittinen joka asiassa ole mutta kun kerran kysyttiin ehdotuksia niin tässä pari jotka tuli äkkiä mieleen


    Kiitoksia palautteesta!

    Tuota minäkin olen mietiskellyt tuota tekstiä, että on hieman liian samaa väriä. On minulla siihen ehkä yksi ratkaisu vaihtamalla koko sivun väritystä taitaa olla 3 värimahdollisuutta, mutta itse tykkäisin tästä mikä tällä hetkellä on. Mutta tämä pohjaväri tuottaa itsellekin vaikeuksia. Pitänee harkita vaihtaa koko teeman eriväriseksi niin samalla vaihtuu sivun pohja. Hei voisitko lähettää minulle kuvakauppauksen sivustostani miltä se näyttää admin@suomivapours.net ? viittaan tuohon kun kerroit jostain lovista? Tuota en oikein ymmärtänyt tai tarkoititko, missä tällä hetkellä lukee "uutuudet" niin sivuilla on nuo lovet? Minä en tiedä voinko tuolle tehdä mitään? Kun se tulee kun esim. lisään uuden tuotteen niin se tulee aina tuohon kohtaan. Jaa voi olla että voisin taikoa senkin paremmaksi, juuri tulikin mieleen miten saattaisin saada tuon pois . Nyt itse asiassa jäin 2päivän vapaille, voisinkin keretä iltatyökseen hieman muokkailla näitä ehdotuksia.

    EDIT: Käy katsomassa nyt vaihdoin hieman teeman väriä, huomasin että ei hirveästi vaihtunut pohjaväri taitaa olla kaikissa värissä olla tuo pohja pienikuviolista.
    Viimeksi muokannut Suomivapours; 20.05.15 kello 15:57.

     
     
  17. #17
    Höyrykonkari Bob's Avatar

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    304
    Teemaväri on nyt parempi, mikäli yhtään muistan minkälainen se oli aikaisemmin. Taisi olla haaleampi viimeksi? Taustaväri voisi olla ok jos nuo tekstit olisivat erottuvammat.
    Tarkoitan nimenomaan noita lovia tuossa uutuudet kohdassa. Tai kokeile jos saat kavennettua tuon valikon korkeuden tuosta keskivaiheilta. Nyt nuo viivat katkeaa kesken luoden jälleen vähän keskeneräisen kuvan.

    Jos satut tuntemaan ihmisen joka vaikka opiskelee tai on opiskellut käytettävyyttä niin haastatteleppa. Saa varmasti hyviä neuvoja.

     
     
  18. #18
    Suomivapours
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Bob Näytä viesti
    Teemaväri on nyt parempi, mikäli yhtään muistan minkälainen se oli aikaisemmin. Taisi olla haaleampi viimeksi? Taustaväri voisi olla ok jos nuo tekstit olisivat erottuvammat.
    Tarkoitan nimenomaan noita lovia tuossa uutuudet kohdassa. Tai kokeile jos saat kavennettua tuon valikon korkeuden tuosta keskivaiheilta. Nyt nuo viivat katkeaa kesken luoden jälleen vähän keskeneräisen kuvan.

    Jos satut tuntemaan ihmisen joka vaikka opiskelee tai on opiskellut käytettävyyttä niin haastatteleppa. Saa varmasti hyviä neuvoja.

    Teema on aika kohdillaan, joo se oli sellainen haalean sininen tai jotain sinnepäin . Minä en tajua tuota miksi etusivuilla ei oikein erotu tuo tuotteiden kuvaus teksti? Mutta kun napauttaa tuotetta niin rupeaa jo erottumaan. Koetin pikaiseen tuota haku kohtaa että saisin sierettyä sitä, eipä se ainakaan tällä kertaa siirtynyt. Puhut kyllä totta, itseäkin ärsytti heti kättelyssä kun huomasin tuon. Minä luulen että tuon saan kyllä korjattua. Jossakin vaiheessa yritän, tuotevalikkoa siirtää tuohon vasemmalle.

    Eipä heti kyllä tule mieleen, kuka olisi kavereista opiskellut tai tekee työkseen? Näillä eväillä mennään valitettavasti. Työt sotkee pirusti minun projektia, töistä kun pääse kotia niin on väsy ei jaksa kiinnostaa. Sitten kun on virtaa, niin aika loppuu kesken ja takaisin töihin hehe.

     
     
  19. #19
    Höyrykone

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    1,150
    Mitä tämä kauppa tarjoaa jotta erottuisi muista vapo-kaupoista? Muuta kuin yhdyssanavirheitä...
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

     
     
  20. #20
    Suomivapours
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jane Näytä viesti
    Mitä tämä kauppa tarjoaa jotta erottuisi muista vapo-kaupoista? Muuta kuin yhdyssanavirheitä...
    Kiitoksia palautteesta!

     
     
Sivu 1 / 3 123 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •