Sivu 501 / 2756 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 40145149149749849950050150250350450551155160110011501 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 10,001 - 10,020 / 55103

Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #10001
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    AI NII missä on Eki ?
    .... salasana
    Raivaussaha !!

     
     
  2. #10002
    Lainaus Alkuperäinen postaaja höyrypää92 Näytä viesti
    Festeille mä oon menossa joo. Sitä ei tiedä lähteekö sit johonki taas ko kotiin tulee takas.
    Se on kieltämättä helpompi lähtee kun ensin tulee takasin.
    Lomalla ei tietysti tarvia tehdä yhtään mitään mitä ei huvita.

     
     
  3. #10003
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    ässä NOOOOUUUUU!!!!!!

     
     
  4. #10004
    Tiijä sitä...mun parhaan kaverin eukko on thaimaasta ja niiden tyttö on 175,mutta nuo on kyl jotain maahisia... huvittavan näköistä ku tollanen metri 50 menee npitkin tietä ämpäri lantiolla ja hirmuinen marjapoimuri käsis... Oisin kyl voinnu kertoo et missä ne marjapaikat o, ei täs ,vaan palan matkan päässä,mut mulla oli niin saatanan kuuma ku jonotin tullissa kolme tuntii,et oli käyrä sen vert tapissa ettei viittinny vetää liinoja kiinni kun suihku siinteli mielessä.

     
     
  5. #10005
    Höyrykone Jamo81's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    4,465
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    Nyt on ollut vähän joo antihistamiinia ilmassa mutta kyllä se tämä kopukka vielä potkii.

    Tuliko kauhiasti kalaa pohojosesta? Onko tullut uusia pokaaleja ja palkintoja? Entä bongasitko Ekin?
    En mää saanu oikeestaan mitään. Yhden mitallisen (45cm) raudun. Alamittoja tuli jonkin verran, he jatkavat elämäänsä märässä ympäristössään.
    Ei o nyt ollu kisoja, syyskuun lopulla vasta seuraava, ja lokakuun alussa viimeinen. Niissä sitten ratkotaan mestaruus.
    En kyä Ekiä löytäny, vähän kyä kattein kemin moottoritiellä ympärilleni, josko se olis jossain puskassa kyttinyt, mut ei kyl näkynyt

     
     
  6. #10006
    Höyrykone heimo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Suomenniemi
    Viestit
    3,853
    Ja missä on Twisted?? Kenen kans nyt rokkia soitetaan kilvan ku ei oo ukkoa näkynyt. Kävin tänään kouvolan suunnalla etsimässä, ei näkyny. Ei ensimmäistäkään muuta höyryäjää

     
     
  7. #10007
    Kouvolassa ei oo ku 250 pakolaista,muut on Nipan grillil ihmettelemässä

     
     
  8. #10008
    Ne thai-ihmiset on kyllä todella pieniä. Itestä tuntuu ihan jättiläiseltä kun käy thairavintolassa. Ai niin no muutenkin tuntuu joskus jättiläiseltä.

     
     
  9. #10009
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Niin onkohan Twistedillä nyt se lomapätkä

     
     
  10. #10010
    Lainaus Alkuperäinen postaaja heimo Näytä viesti
    Ja missä on Twisted?? Kenen kans nyt rokkia soitetaan kilvan ku ei oo ukkoa näkynyt. Kävin tänään kouvolan suunnalla etsimässä, ei näkyny. Ei ensimmäistäkään muuta höyryäjää
    Oisko mahdollista että hää on lomalla? Vaikka eihän se ole tietysti mikään syy olla roikkumatta foorumilla.

    E. Mirun kanssa samixii

     
     
  11. #10011
    Höyrykone heimo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Suomenniemi
    Viestit
    3,853
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Niin onkohan Twistedillä nyt se lomapätkä
    No ei kai se sitä tarkoita ettekö jouda netissä notkumaan Nimimerkillä 6 vkoa lomailtu ja viikko viel jäljellä.

     
     
  12. #10012
    Aavistuksen meni myöhäiseksi. Tossa ysin pintaan alkaa kaiken maailman otukset näköjään kömpimään koloistaan Helsingin yöhön. Ei oikein uskalla enää tässä iässä. Nuorempana kaljoissaan sitä toki oli kuolematon eikä silloin joka toinen vastaantulija ollut ulkomaalaistaustainen tai mikä lie hevoskastanjasexuaali.

     
     
  13. #10013
    Olen saavuttanut saturaatiopisteen. Laskelmineni mukaan mun ei enää tarvitse ostaa nikotiinia,pohjia,modeja enää odotettavissa eliniän todennäköisyyden toteutuessa. Jipii....

     
     
  14. #10014
    Höyrykone Jamo81's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    4,465
    Ei hitto. Tuli noista Thai-ihmisistä mieleen eräs vanha tosijuttu.
    Ex- morsioni yksi eno oli vähän yksinkertainen. Hän asui yksin Toholammilla, jossain siellä korvessa. Hänen luonaan kävi toinen veli viikoittain viemässä evästä ja muuta tarpeellista tavaraa. Erään kerran tämä täysijärkinen veli oli mennyt näihin aikohin käymään siellä... Vähemmällä järjellä varustettu oli ruvennut heti puhumaan peikoista. Peikkoja oli kuulemma ollut todella monta mökin ympärillä, ja yhden hän oli saanut kiinnikkin, teljennyt vajaan tietenkin. Täysijärkinen oli aikansa kuunnellut ja nyökytellyt, vaan viimein toinen oli tahtonut näyttää vangitsemansa peikon. Siellä sitten vajassa oli täysijärkistä kohdannut melkoinen shokki.. Siellä oli thai-marjanpoimija köysillä vajan seinässä kiinni.

     
     
  15. #10015
    Ei kai kukaan ole noin vajaa. Jamoooo, et kai sinä juilaa meitä?

     
     
  16. #10016
    Höyrykone heimo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Suomenniemi
    Viestit
    3,853
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jamo81 Näytä viesti
    Ei hitto. Tuli noista Thai-ihmisistä mieleen eräs vanha tosijuttu.
    Ex- morsioni yksi eno oli vähän yksinkertainen. Hän asui yksin Toholammilla, jossain siellä korvessa. Hänen luonaan kävi toinen veli viikoittain viemässä evästä ja muuta tarpeellista tavaraa. Erään kerran tämä täysijärkinen veli oli mennyt näihin aikohin käymään siellä... Vähemmällä järjellä varustettu oli ruvennut heti puhumaan peikoista. Peikkoja oli kuulemma ollut todella monta mökin ympärillä, ja yhden hän oli saanut kiinnikkin, teljennyt vajaan tietenkin. Täysijärkinen oli aikansa kuunnellut ja nyökytellyt, vaan viimein toinen oli tahtonut näyttää vangitsemansa peikon. Siellä sitten vajassa oli täysijärkistä kohdannut melkoinen shokki.. Siellä oli thai-marjanpoimija köysillä vajan seinässä kiinni.
    Kuitenkin niin vanha juttu, ehkä pariin kertaan luettu eri versioina... Mutta kai se sitten on totta.

     
     
  17. #10017
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Moon toholammilla paraikaa @mokki.com... Kyl mä oisin mokoman jutun kuullu jos jotain perää 😆
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  18. #10018
    Höyrykone Jamo81's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    4,465
    Lainaus Alkuperäinen postaaja heimo Näytä viesti
    Kuitenkin niin vanha juttu, ehkä pariin kertaan luettu eri versioina... Mutta kai se sitten on totta.
    No tokihan en voi lopullista totuutta tietää, en ole itse paikalla ollut. Mutta, tämän siis kertoi minulle ex-morsion se täysjärkinen eno. Ja kyllä hänellä tosiaan oli Toholammilla erakkona elelevä vajakki veli.
    Tämän kuulin joskus 13 vuotta sitten omissa kihlajaisissani.

    En tosiaan tiedä, saattoihan herra heittää kuulemaansa juttua omanaankin, epäilen vain vähän, aika rehti kaveri hän kuitenkin oli.

    Tiä sitten..

     
     
  19. #10019
    Jos se oli oikea peikko ja tarinaa piti laimentaa thaimaalaisittain?

     
     
  20. #10020
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Jasperi on ny onnensa kukkuloilla. Metsästyskausi alkanu, mökillä, sauna lämpenemäs, teeret pulisee ja kotkottelee hyvää yötä toisilleen. Itse istuskelen möksän kuistilla kuulostelemas karhu-tölkki kouras.
    Tän fiiliksen ku sais pulloon jemmaan
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •