Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #54621
    Kas kun katselin makunesteitä niin tuli mieleen tulla tänne pällistelemään. En meinannut muistaa käyttäjätunnusta :/

    Ihan kuin ei olisi mikään muuttunut sitten viime käynnin kun sanat nimet pyörii

    En ole vielä saanut koronarokotetta mutta otan kyllä kun saan. Kuitenkin nyt jo riskiryhmässä 2 kun laittoivat assma/COPD-diagnoosin pari vuotta sitten, pentele.

     
     
  2. #54622
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    SVK pitkästä aikaa! Kiva kun kadoksissa olleista foorumilaisista kuuluu joskus jotain.


    On kyllä hulluksi menossa tää touhu, liikkumisrajoitukset sallisi alkossa käynnin mutta parturi-kampaamossa ei?


    Tuon rokotteen suhteen oon ollut vähän sillä kannalla että ei ole mulla kiire jonoon Mutta saattaa se olla että sitten viimeisten joukossa sen otankin.

     
     
  3. #54623
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,057
    Jos siin on otettu huomioon, et alkossa pystyy pitämään turvaväliä, mutta kampaamossa ei??? Ja kampaamossa oleskellaan pitempään kuin alkossa
    En mä tiä, ei oo tarvetta kumpaankaan
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  4. #54624
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Se on kyllä totta että kampaamossa joutuu pitkään lähialtistukseen, helposti siellä voi vierähtää 3 tuntia

    Asiasta toiseen, mulla on urhea marsu <3 Viime viikolla vein sen eläinlääkäriin kun se kitisi pissatessa ja pissassa oli verta No siellä otettiin röntgenkuva mistä selvisi että poloisella oli herneen kokoinen virtsakivi rakossa! Maanantaina vein kovan onnen jyrsijän eläinklinikalle virtsakivileikkaukseen, ja illalla hain takaisin ja possulla meni niistä päiväkänneistä toipumiseen pari päivää, mutta on nyt kunnossa. Ei saa raukka enää ikinä ykkösherkkuansa persiljaa eikä porkkanaa, niissä on oksaalihappoa joka aiheuttaa kiviä. Onneks eläinlääketiedekin kehittyy ja nykyään pystytään pikkuotuksetkin pelastamaan.


     
     
  5. #54625
    Auts, herneen kokoinen virtsakivi kuulostaa kivuliaalta,ihmiselläkin.

    Itsehän kävin viime vuonna kampaajalla kahdesti, mikä on kaikkien aikojen ennätys. Aloin kasvattaa otsista pois kun pandemia alkoi, joten sillä selvisi. Nyt taannoin oli "pakko" taas käydä kun kuivat hapsut alkoi muistuttaa tota Rölliä ja jäivät esmes takin vetoketjun väliin. Kampaaja oli sillai hieman järkyttyneen näköinen, että hänen mielestään olisi ehkä voinut aiemminkin käydä.

    Muutenkin kun on ollut nyt vuoden etätöissä niin eipä tule hirveästi kiinnitettyä huomiota ulkoasuun. Kuhan nyt jotain on päällä kun ulos lähtee.

     
     
  6. #54626
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    Auts, herneen kokoinen virtsakivi kuulostaa kivuliaalta,ihmiselläkin.

    Itsehän kävin viime vuonna kampaajalla kahdesti, mikä on kaikkien aikojen ennätys. Aloin kasvattaa otsista pois kun pandemia alkoi, joten sillä selvisi. Nyt taannoin oli "pakko" taas käydä kun kuivat hapsut alkoi muistuttaa tota Rölliä ja jäivät esmes takin vetoketjun väliin. Kampaaja oli sillai hieman järkyttyneen näköinen, että hänen mielestään olisi ehkä voinut aiemminkin käydä.

    Muutenkin kun on ollut nyt vuoden etätöissä niin eipä tule hirveästi kiinnitettyä huomiota ulkoasuun. Kuhan nyt jotain on päällä kun ulos lähtee.
    Niinhän ne kuulemma on tosi kivuliaita, en tiedä miten se oli päässyt kasvamaan niin isoksi ennen kuin se alkoi havaittavasti oireilla. Se saikin eläinlääkäristä mukaan jotain "metaruiskuja" () kun ei päässyt ekalla reissulla leikkaukseen.

    Mä kävin myös viime vuonna kahdesti kampaajalla, pitäis raidoittaa hiuksia mutta ei jotenkin innosta istua maski naamalla siellä tuntikausia kun siinä menee sata vuotta kun ne laputtaa kilometrin foliota päähän. Saan kylmiä väreitä ajatuksesta että ne korvalenkit kastuu ja sit niissä on varmaan vielä kaikki tökötitkin muhimassa

     
     
  7. #54627
    Minäkin ihmettelin kampaajalle, että miten noi värjäykset ja permanentit onnistuu maskin kanssa. Ihan hyvin kuulemma. "Pikkuisen" inha ajatus ne kosteet kumilenkit korvan takana jossain permanenttiaineen huuhtelussa. Joka on muutenkin ärsyttävää, siis se huuhtelu. Niska tulee kipeäksi ja kroppa ihme asennossa, kun ei pitkälle ihmiselle säädöt riitä. Ja kuitenkin se kampaaja huuhtoo niin varovasti että korvista löytyy väriä jälkikäteen No, toistaiseksi nämä siis jäävät itseltäni muistelun tasolle, kun tuntuu melko huonolta idealta. Pitää tukea pienyrittäjää urakalla sitten kun voi olla maskitta.

     
     
  8. #54628
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    Minäkin ihmettelin kampaajalle, että miten noi värjäykset ja permanentit onnistuu maskin kanssa. Ihan hyvin kuulemma. "Pikkuisen" inha ajatus ne kosteet kumilenkit korvan takana jossain permanenttiaineen huuhtelussa. Joka on muutenkin ärsyttävää, siis se huuhtelu. Niska tulee kipeäksi ja kroppa ihme asennossa, kun ei pitkälle ihmiselle säädöt riitä. Ja kuitenkin se kampaaja huuhtoo niin varovasti että korvista löytyy väriä jälkikäteen No, toistaiseksi nämä siis jäävät itseltäni muistelun tasolle, kun tuntuu melko huonolta idealta. Pitää tukea pienyrittäjää urakalla sitten kun voi olla maskitta.
    Jes, joku muukin inhoaa kampaamon pesupaikalla istumista! Se lavuaari tuntuu hirveeltä, aina siinä on jotenkin vähän liian alhaalla tai ylhäällä, niljakkaan kylmä lavuaari painaa niskaa. Siinä sitä sitten tuijottaa loisteputkivalaisimen ritilää katossa kun kampaaja tekee hoitoaineen vaikuttaessa ah niin rentouttavan päähieronnan pyytämättä. Se tuntuu pää siinä kylmässä pesualtaassa leväten lähinnä siltä, että ois liukastunut kylppärissä ja lyöny päänsä kaakeliin, ja ensihoitaja tunnustelee onko kallo ehjä ennen kuin potilasta uskalletaan siirtää. Puistattaa!

     
     
  9. #54629
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Mun pitäis kans mennä kampaajalle parin viikon päästä, en oo käynyt 2 vuoteen.Värjätään ja leikataan hiukset.Tilasin myös aidoista hiuksista tehdyn ponnari lisäkkeen 50cm joka myös värjätään punaiseksi.Pitää saada vähän piristystä tähän arkeeen.
    Yleensä en valvo tähän aikaan, mutta taas päivystän ja oon vanhustentalossa jossa kellari tulvii.Odottelen imuautoa.
    Niin ja kiva kuulla SVK sinustakin pitkästä aikaa
    Onneksi Tuitun marsuli voi paremmin, oon kans kuullut et noi kivet on kivuliaita

     
     
  10. #54630
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Mun pitäis kans mennä kampaajalle parin viikon päästä, en oo käynyt 2 vuoteen.Värjätään ja leikataan hiukset.Tilasin myös aidoista hiuksista tehdyn ponnari lisäkkeen 50cm joka myös värjätään punaiseksi.Pitää saada vähän piristystä tähän arkeeen.
    Yleensä en valvo tähän aikaan, mutta taas päivystän ja oon vanhustentalossa jossa kellari tulvii.Odottelen imuautoa.
    Niin ja kiva kuulla SVK sinustakin pitkästä aikaa
    Onneksi Tuitun marsuli voi paremmin, oon kans kuullut et noi kivet on kivuliaita
    Kuulostaa hyvältä, ja pitää se muistaa itseään hemmotella välillä! Kerro sitten oliko maskin lenkit märät ja hiusvärissä niin ehkä määkin uskallan sit mennä

     
     
  11. #54631
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Juu mää kerron

     
     
  12. #54632
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Jes, joku muukin inhoaa kampaamon pesupaikalla istumista! Se lavuaari tuntuu hirveeltä, aina siinä on jotenkin vähän liian alhaalla tai ylhäällä, niljakkaan kylmä lavuaari painaa niskaa. Siinä sitä sitten tuijottaa loisteputkivalaisimen ritilää katossa kun kampaaja tekee hoitoaineen vaikuttaessa ah niin rentouttavan päähieronnan pyytämättä. Se tuntuu pää siinä kylmässä pesualtaassa leväten lähinnä siltä, että ois liukastunut kylppärissä ja lyöny päänsä kaakeliin, ja ensihoitaja tunnustelee onko kallo ehjä ennen kuin potilasta uskalletaan siirtää. Puistattaa!
    Todellakin. Hitsi miten osuva kuvaus. Kampaaja jaksaa aina kysyä normileikkuun yhteydessä, että tuleeko pesua Öö, ei?

    Plaah, taas typerä ajan vaihtuminen ja ainakin muutama päivä hieman pihalla

     
     
  13. #54633
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    En mä kyllä ikinä maksaisi hiustenpesusta extraa jos ei ole jonkun käsittelyn takia pakko, on se niin inha kokemus aina. Ja sitten se miten kamalaa on kun joku muu harjaa pitkiä hiuksia niillä kampaamon kovilla luurankoharjoilla, päänahkaa nipistelee ja sit ahdistaa ne raastavat äänet Oon käyttänyt jo vuosikausia tangle teezereitä joten tavallisten hiusharjojen käyttö tuntuu keskiaikaiselta kidutukselta.

    En tiiä onko se psykologista vai ei mutta eilen herätessä oli päänsärky (ei krapulaa ) mikä on mulle harvinaista, ja oli outo olo kun kello tuntui näyttävän ihan väärää aikaa, ja illalla oli liian valoisaa. Kesäaika on mieluisampi mulle kuitenkin, kunhan vaan voisi jäädä siihen pysyvästi.

     
     
  14. #54634
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,057
    Just luin jostain juttua tuosta kellonajan vekslaamisen lopetuksesta. Ehkä jo 2025 loppuu
    Viimeksi muokannut arskaxx; 29.03.21 kello 12:15.
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  15. #54635
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    2015 meni jo

     
     
  16. #54636
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,057
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    2015 meni jo
    Ajatusvirhe tms.
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  17. #54637
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    En mä kyllä ikinä maksaisi hiustenpesusta extraa jos ei ole jonkun käsittelyn takia pakko, on se niin inha kokemus aina. Ja sitten se miten kamalaa on kun joku muu harjaa pitkiä hiuksia niillä kampaamon kovilla luurankoharjoilla, päänahkaa nipistelee ja sit ahdistaa ne raastavat äänet Oon käyttänyt jo vuosikausia tangle teezereitä joten tavallisten hiusharjojen käyttö tuntuu keskiaikaiselta kidutukselta.

    En tiiä onko se psykologista vai ei mutta eilen herätessä oli päänsärky (ei krapulaa ) mikä on mulle harvinaista, ja oli outo olo kun kello tuntui näyttävän ihan väärää aikaa, ja illalla oli liian valoisaa. Kesäaika on mieluisampi mulle kuitenkin, kunhan vaan voisi jäädä siihen pysyvästi.
    Mä todella nautin siitä kun mun hiukset pestään ja päänahkaa hierotaan... Ah. Mutta mulla tosin tosi lyhyet miesten hiukset. En siitä ekstraa maksa vaan käyn suihkussa aina juuri ennen parturia. Ehkä jotkut haluaa välttämättä pestä hiukset siksi ettei sakset ja koneet mee tylsiksi jos on jotain hiekkatomua hiuksissa? En tiedä?

     
     
  18. #54638
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Miru... Noi sun sääret hiukan häiritsee mua... Noissa kiiltävissä lengginsseissä taikka mitä mahtavat olla... Siis kun... Öh. No ei kait! Pidä vaan tuo kuva! Mutta on se kyllä vähän rankkaa katseltavaa ( Huumorii). Huonoo, mutta huumorii P.s.Mä ehdotin mun naisystävälle että jos hänkin "haluaisi" tuollaiset kiiltävät housut itselleen..? Heh, hän sanoi miettivänsä asiaa... Oho!

     
     
  19. #54639
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Niin ja toivon että annatte anteeksi mun tämänpäiväisille jutuille... Siksi että en nukkunut viime yönä lainkaan vaan vetelin hirmukasan särkylääkkeitä ja tänään päivällä revittiin hammas irti. En ole siis oikein kunnossa tänään... Pöllyssä jotenkin vain kait... Ylirasitusta ehkä.

     
     
  20. #54640
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Miru... Noi sun sääret hiukan häiritsee mua... Noissa kiiltävissä lengginsseissä taikka mitä mahtavat olla... Siis kun... Öh. No ei kait! Pidä vaan tuo kuva! Mutta on se kyllä vähän rankkaa katseltavaa ( Huumorii). Huonoo, mutta huumorii P.s.Mä ehdotin mun naisystävälle että jos hänkin "haluaisi" tuollaiset kiiltävät housut itselleen..? Heh, hän sanoi miettivänsä asiaa... Oho!
    kiitos vaan! Nykyään uskallan ja haluan pukeutua juuri niinkuin haluan.Kuljen aina työvaatteissa päivät pitkät niin haluan näyttää hyvältä vapaalla.Poikaystäväkin tykkää oikein kovasti

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •