Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #54041
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    mä käyn easyfitillä
    Samixii. Aattelin ite vetää kehonpainosetit kunnes tilanne rauhoittuu. Kai leuoilla, dipeillä ja pistoolikyykyllä saa jotenkin ylläpidettyä. Tai sitten vaan ostaa sipsejä ja keskittyy voimamahan kasvattamiseen.

    En tiedä pitäiskö sittenkin sijoittaa vessapaperiin, koska siitä näyttäisi tulevan yhteiskunnan tuhkista nousevassa uudessa uljaassa sivilisaatiossa aika haluttua tavaraa, kenties jopa käypä valuutta.

     
     
  2. #54042
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,071
    Poikkesin paikallisessa kyläkaupassa, ei ollut tyhjiä hyllyjä näkyvissä. Tosin mun käyttämää wc-paperia oli vaan yksi paketti jäljellä, muita laatuja kyllä oli. En ostanut kun muutama rulla vielä ennestäänkin
    Jengi vissiin käy isommissa kaupoissa hamstraamassa??
    "Hamstrasin" kyl pussin makaroonia kun oli vähissä
    Makaroonista tuli mieleen, et täällä on ainakin pari vuotta 400g pussi maksanut 25 senttiä. Viereisessä hyllyssä kilon pussi samaa tavaraa hintaan 1.65€. Ostaakohan joku noita kilon pusseja edes???
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  3. #54043
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Samixii. Aattelin ite vetää kehonpainosetit kunnes tilanne rauhoittuu. Kai leuoilla, dipeillä ja pistoolikyykyllä saa jotenkin ylläpidettyä. Tai sitten vaan ostaa sipsejä ja keskittyy voimamahan kasvattamiseen.

    En tiedä pitäiskö sittenkin sijoittaa vessapaperiin, koska siitä näyttäisi tulevan yhteiskunnan tuhkista nousevassa uudessa uljaassa sivilisaatiossa aika haluttua tavaraa, kenties jopa käypä valuutta.
    WC-paperi on hinnoissaan

    89849185_10160556286409572_5160756991190106112_n.jpg
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  4. #54044
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Mä käyn fitness24sevenissä, oottelen itekin koska pistää kiinni jos pistää.Ei kyllä hirveesti huvita mennäkään nyt

     
     
  5. #54045
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Varmaan on kynnys laittaa salit kiinni easyfitillä ja fitness24sevenillä kun sitten herää kysymys että pitäiskö sen näkyä veloituksessa jotenkin

    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Poikkesin paikallisessa kyläkaupassa, ei ollut tyhjiä hyllyjä näkyvissä. Tosin mun käyttämää wc-paperia oli vaan yksi paketti jäljellä, muita laatuja kyllä oli. En ostanut kun muutama rulla vielä ennestäänkin
    Jengi vissiin käy isommissa kaupoissa hamstraamassa??
    "Hamstrasin" kyl pussin makaroonia kun oli vähissä
    Makaroonista tuli mieleen, et täällä on ainakin pari vuotta 400g pussi maksanut 25 senttiä. Viereisessä hyllyssä kilon pussi samaa tavaraa hintaan 1.65€. Ostaakohan joku noita kilon pusseja edes???
    Ei voi kun katsoa monttu auki kun mielipuolet hamstraa

    https://www.kaleva.fi/uutiset/kotima...oppuun/836764/

    Hienoa logiikkaa kyl kun pakkaudutaan hehtaarimarketteihin tuhannen muun kanssa.

     
     
  6. #54046
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,071
    Tästä voi tulla ongelmia, jos kauppoja aletaan sulkea enemmänkin. Toivottavasti ei...

    Screenshot_2020-03-13 Tokmannin myyjä sairastui koronaan – Laitilan myymälässä lappu luukulle.png
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  7. #54047
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Viddu viikon päästä alkaa talviloma ja oon varannut hotellin 3 yöksi turussa, aion lähteä reissuun tai ainakin haluaisin.Jos perun matkan itse niin saakohan rahoja takaisin? Tuskin...

     
     
  8. #54048
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Ruokakaupassa ilahdutti kaupan huumorintaju kun oli erikseen käytävälle siirretty rullakossa Corona-olutta monipakkauksissa, ja sitä oli myös mennyt paljon joten asiakkaillakin on huumorintajua jäljellä Toisessa kaupassa kylmäkaapissa Coronat oli kans melkein loppu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Viddu viikon päästä alkaa talviloma ja oon varannut hotellin 3 yöksi turussa, aion lähteä reissuun tai ainakin haluaisin.Jos perun matkan itse niin saakohan rahoja takaisin? Tuskin...
    Kannattaa ehdottomasti soittaa ja kysyä, tosi moni paikka joustaa nyt tän tilanteen takia, jopa yrmy VR siirtää nyt ilmaiseksi matkoja joten luulisi että tuollaiset tavallisestikin asiakaspalveluhenkisemmät paikat joustaa nyt. Jos ei onnistu peruminen niin vähintään siirtäminen ajankohtaan X luulis onnistuvan.

     
     
  9. #54049
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Vituttaa kun en pääse reissuun!! Mä oon odottanut tätä niin kauan, siskontyttökään ei uskalla lähteä ja uimahallikin suljettu.Mätänen sitte himassa vittu kivaa...mitään ei voi tehdä lenkilläkään en voi nyt käydä,kun on akillesjänteen tulehdus taas no se saattaa parantua lomaan mennessä.Scandikin sivuilla sanottiin, että panostavat hygieniaan ja siivoavat useammin en tiiä kai sitä täytyy yrittää siirtää.

     
     
  10. #54050
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Vituttaa kun en pääse reissuun!! Mä oon odottanut tätä niin kauan, siskontyttökään ei uskalla lähteä ja uimahallikin suljettu.Mätänen sitte himassa vittu kivaa...mitään ei voi tehdä lenkilläkään en voi nyt käydä,kun on akillesjänteen tulehdus taas no se saattaa parantua lomaan mennessä.Scandikin sivuilla sanottiin, että panostavat hygieniaan ja siivoavat useammin en tiiä kai sitä täytyy yrittää siirtää.
    Sun täytyy päättää että keksitkö siellä iteksesi tekemistä vai yritätkö siirtää sitä. Jalkaudut vaikka turkulaisten alkuasukkaiden pariin ja tutkailet sitä niiden kehitysmaameininkiä ja lasket narkkareita. (sori turkkkkulaiset!! )

    No oikeesti voihan sitä viettää loman täyslevossa vaikka jonkun sarja/leffa/kirjamaratonin parissa, kun kerrankin on hyvä syy olla touhuamatta

     
     
  11. #54051
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Sun täytyy päättää että keksitkö siellä iteksesi tekemistä vai yritätkö siirtää sitä. Jalkaudut vaikka turkulaisten alkuasukkaiden pariin ja tutkailet sitä niiden kehitysmaameininkiä ja lasket narkkareita. (sori turkkkkulaiset!! )

    No oikeesti voihan sitä viettää loman täyslevossa vaikka jonkun sarja/leffa/kirjamaratonin parissa, kun kerrankin on hyvä syy olla touhuamatta
    No yksin lähteminen ei oo ongelma mä kyllä uskaltaisin!

     
     
  12. #54052
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Tuli sit vaihdettua kesäkumit autoon. Ikinä en ole näin aikaisin vaihtanut. Nyt sit odotellaan kunnon lumimyräkkää, joka yleensä tulee kun kesärenkaat on alla
    Tulihan sitä ainakin vähän. Ei välttämättä sula pois kuin vasta huomenna. Hyvin pysyi tiellä suvikumeillakin
    IMG_20200314_065257665.jpg
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  13. #54053
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Sun täytyy päättää että keksitkö siellä iteksesi tekemistä vai yritätkö siirtää sitä. Jalkaudut vaikka turkulaisten alkuasukkaiden pariin ja tutkailet sitä niiden kehitysmaameininkiä ja lasket narkkareita. (sori turkkkkulaiset!! )

    No oikeesti voihan sitä viettää loman täyslevossa vaikka jonkun sarja/leffa/kirjamaratonin parissa, kun kerrankin on hyvä syy olla touhuamatta
    Kyllä mä luulen, että lähden reissuun vaikka yksin jos en saa kaveria mukaan, en pysty siirtämään kun en tiedä yhtään tulevasta kesälomasta mitään ja milloin se on joten en voi sitä tietoa antaa hotellille.
    Laitan varmaan faseen viestiä jos joku lähtiks kaveriks vaikka tuskin kukaan pääsee

     
     
  14. #54054
    Höyrypää aatsi's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    839
    Koin tänään kauhun hetkiä s marketin kassajonossa kun meinasi tulla massiivinen aivastus mutta sain sen jollain ihme konstilla pysäytettyä, varmaan 100 päätä olisi kääntynyt heti ja ihmiset olisivat alkaneet hivuttautumaan takavasemmalle katsellen mua kuin massamurhaajaa. Eikä tullut yhtään vessapaperia kaupasta mukaan. Niin ja ensimmäiset maskit bongattu.

     
     
  15. #54055
    Kävin tänään parturissa ja leikkaaja oli näitä etelän maitten uskovaisia. Hyvä työtä teki mutta se small-talk. Koronasta tietysti juteltiin. Hänen mielestä tämä ylempi voima jota ne sanoo jumalaksi, määrää kenelle gorona tulee.
    Hymy oli mulla päällä mutta naurusta oli pitämistä, miten joku voi olla niin järjettömän tyhmä menee kyllä mun ymärryksen yli.

    Siitä lähdinkin cittariin hakemaan palan Picanhaa ja napa täyteen. On muuten helvetin maukasta.
    Parempi tankata keho ja mieli ettei rappeudu samaan ajatuksenmaailmaan kun uskovaiset.


     
     
  16. #54056
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Zavuke Näytä viesti
    miten joku voi olla niin järjettömän tyhmä menee kyllä mun ymärryksen yli.
    Ai että istahtais vapaaehtosesti kurkku paljaana karvakäsikeppostelijan eteen, jonka työvälineisiinkin sopivasti kuuluu vielä terä poikineen? En tiedä, mutta kyllä noita näyttäis riittävän, koska sen verran tiuhaan kympin partureita tupsahtelee katukuvaan.

    Ihan hyvät treenit sai vedeltyä metsän siimeksessä jumppatelineissä. Ei matkalla paria vastaantulevaa lukuunottamatta käynyt ketään safe zonella.

     
     
  17. #54057
    Toistamiseen kävin. Yllätyin ekan kerran kun oli 10€ halvempi ku "normipaikat". Pihi kun olen niin en valita, vaikka riskit voi olla isot.


     
     
  18. #54058
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Zavuke Näytä viesti
    Toistamiseen kävin. Yllätyin ekan kerran kun oli 10€ halvempi ku "normipaikat". Pihi kun olen niin en valita, vaikka riskit voi olla isot.
    Itsehän en käy kampaajalla, koska pitkiä hiuksia napsaisen itse, mutta en oikein viitsi värjätä itse.Laitoin viime kesänä sävytteen joka lähtee siis pesussa ja sen piti olla suklaanruskea no se oli vähän punertava kuitenkin, kun itsellä on vahva punapigmentti hiuksissa.Mulla oli pienenä ihan porkkanan väriset hiukset ja nykyään ne on punaruskeat.Jos kävisin leikkaa ja värjää niin se olis noin 200-250€
    Ei mitään järkeä

     
     
  19. #54059
    200-250€, sanoisin että aika suolaista.
    Kyl mä tiesin et naisilla se hieman enempi maksaa mut et noin paljon en olis veikannut.

    Säästät jos ostat peruukin ja vetelet kaljuksi omat hiukset. 5€ vinkki.


     
     
  20. #54060
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •