Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #53861
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Tänään on tsuppailtu oikein urakalla. Tölkit sanoo tsup ja naulapyssy tsuptsuphhh. Taidan kuitenkin laittaa hanskat naulaan ja keskittyä tölkkeihin.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  2. #53862
    Höyrypää Mäntti's Avatar

    Liittynyt
    10/2015
    Sijainti
    Ylivieska
    Viestit
    697
    Mitäs siellä on naulailtu?

     
     
  3. #53863
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mäntti Näytä viesti
    Mitäs siellä on naulailtu?
    Panelia ammuskelin kattoon kiinni. Pieni autotalli to makuuhuone muunnos menossa.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  4. #53864
    Höyrypää Mäntti's Avatar

    Liittynyt
    10/2015
    Sijainti
    Ylivieska
    Viestit
    697
    Okei, tuo on kyllä semmosta just sopivaa pikkukaljoissaan remppaamista

     
     
  5. #53865
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,068
    Joku hiljakkoin naulas kätensä kattoon kiinni, palomiehet joutu sahaan laudasta pätkän ja sit se pätkä kädessä lasareettiin. Meni hyvä katto osittain uusiksi...
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  6. #53866
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Joku hiljakkoin naulas kätensä kattoon kiinni, palomiehet joutu sahaan laudasta pätkän ja sit se pätkä kädessä lasareettiin. Meni hyvä katto osittain uusiksi...
    Sanoisin että ihan pienessä pätäkässä toi ei kyllä onnistu. On saanu olla aika täydellisessä torikunnossa että saa naulattua käden.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  7. #53867
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Tulin just keikalta, alkoi päivystys tänään hiljasta on.Kaks keikkaa vasta ollut ja yks känninen muija joka haistatti vittua, kun en käynyt avaa sille ovea exän kämppään se siis soitti ja ei meinannut millään ymmärtää asiaa...

     
     
  8. #53868
    Lainaus Alkuperäinen postaaja aatsi Näytä viesti
    Asiasta viidenteen niin vedin keto kakkoset ja olin ketoosissa kunnes huomasin ilokseni että menetin miltei yöunet kokonaan, joillekkin käy noin ja itse sain viikon sängyssä pyörimisen jälkeen tarpeekseni..
    Mulla oli vuos sitten ketoosissa vähän samaa, mutta nyt nukkuu oikein hyvin. Syön tällä kertaa vähän enemmän proteiinia ja oikeesti vähän hiilaria, alle 20g useimpina päivinä. Jos on vähänki liikaa hiilaria niin kroppa ei vissiin oikein saa energiaa mistään, kun ei pääse tarpeeksi syvään ketoosiin tms. Vielä vois kolmisen viikkoa kiristellä niin kelpaa sitten jouluna taas vetää överiksi.

    Meni leffaa kattelessa 250g macadamioita ja 150g kuivalihaa

    E: Toki ketoosiin on jälleenkin kerran yhdistetty pätkäpaasto, koska ei tunnu kovin fiksulta ilman.
    Viimeksi muokannut Naamapeikko; 23.11.19 kello 00:58.

     
     
  9. #53869
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Mikäs muuten on nyt tilanne? Saako esim. Finnvapen liikkeistä tiivareita, vai onko suomen viisaat byrokraatit onnistunu estämään myynnin?
    Viimeksi muokannut WonderC; 23.11.19 kello 17:02.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  10. #53870
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Netflix ja The game changers
    Mun elämä mullistui taas vähän

     
     
  11. #53871
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Netflix ja The game changers
    Mun elämä mullistui taas vähän
    Pitänee katsoa. Yleensä noi on ollu ihan mielenkiintoisia. Jos noi ravinto yms. jutut kiinnostaa ja englanti taipuu, niin Joe Roganilla on ollu aiheeseen liitttviä vieraita vaikka kuinka paljon. Rhonda Patric muunmuassa. Näköjään jakso 1389 on otsikolla Chris Kresser debunks Game changers documentary.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  12. #53872
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Siis tää oli aivan tajunnan räjäyttävä!
    Mullahan on pääsääntöisesti jo kasvisruokavalio, mutta nyt tuli päätös alkaa kokonaan kasvissyöjäksi.
    Ja hei, kun tein vatsan takia ruokaremontin niin huomasin tosi paljon muutoksia monissa asioissa ja viime vkon työterveystarkastuksessa kolestroli oli pudonnut 7,1 -> 5,1
    Englanti taittuu kohtuu hyvin joten pitää katsoa suositukset.

     
     
  13. #53873
    Höyrykone heimo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Suomenniemi
    Viestit
    3,853
    Vege vege... Söin muuten tänään joulukinkkua

     
     
  14. #53874
    Kannattaa lukea vaikka tosta Lihastohtorin tiivistelmä The Game Changerista: https://www.facebook.com/Lihastohtor...99683980105652 ellei sitten peräti jaksa katsoa debunked videota https://www.youtube.com/watch?v=R6Ju_HdWB0Y .

    "Dokkari" on siis ihan hirveätä paskaa.

     
     
  15. #53875
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Mä en ole sun kanssa samaa mieltä, olen itse saanut vain positiivisia vaikutuksia omasta ruokavaliosta.

     
     
  16. #53876
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Mä en ole sun kanssa samaa mieltä, olen itse saanut vain positiivisia vaikutuksia omasta ruokavaliosta.
    Samaa mieltä mistä? Paska dokkari on paska dokkari eikä se siitä muuksi muutu vaikka miten haluaisi. Ruokavaliostasi en tiedä.

     
     
  17. #53877
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Siis tää oli aivan tajunnan räjäyttävä!
    Mullahan on pääsääntöisesti jo kasvisruokavalio, mutta nyt tuli päätös alkaa kokonaan kasvissyöjäksi.
    Ja hei, kun tein vatsan takia ruokaremontin niin huomasin tosi paljon muutoksia monissa asioissa ja viime vkon työterveystarkastuksessa kolestroli oli pudonnut 7,1 -> 5,1
    Englanti taittuu kohtuu hyvin joten pitää katsoa suositukset.
    En vielä kattonu itse dokumenttia, mutta aloin kuuntelemaan tota Kresserin haastattelua.
    Kresser on muuten entinen vegaani, joten kannattaa kuunnella. Jos oot kerran kasvissyöjäksi ryhtymässä. Siinä tulee esiin ainakin yksi melko tärkeä pointti, joka kannattaa huomioida. Konsensus on kuitenkin että kasvisruokavaliolla pystyy elämään terveellisesti, mutta se on monimutkaisempaa kuin kuvitellaan.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  18. #53878
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Niin, mun mielestä se ei ollut paska dokkari eli siitä olen sun kanssa eri mieltä.
    Se ei kuitenkaan tarkoita, että olisin samaa mieltä kaikesta mitä siinä syötettiin, sain jotain hyviä ideoita itselleni.
    Kyllä mä osaan tietyllä kriittisyydellä näitä katsella.

     
     
  19. #53879
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja WonderC Näytä viesti
    En vielä kattonu itse dokumenttia, mutta aloin kuuntelemaan tota Kresserin haastattelua.
    Kresser on muuten entinen vegaani, joten kannattaa kuunnella. Jos oot kerran kasvissyöjäksi ryhtymässä. Siinä tulee esiin ainakin yksi melko tärkeä pointti, joka kannattaa huomioida. Konsensus on kuitenkin että kasvisruokavaliolla pystyy elämään terveellisesti, mutta se on monimutkaisempaa kuin kuvitellaan.
    Joo mä tiedän, että pitää nähdä tosi paljon vaivaa sen eteen ja niin olen tehnytkin.Nytkin kun päivystän niin on ihan helvetin hankalaa koostaa aterioita, kun joutuu koko ajan juosta jossain.
    Mä olen vasta opettelemassa näitä systeemeitä, että menee vielä hyvä tovi ennenkuin pystyn toteuttamaan
    Kalasta en haluaisi luopua, se on niin hyvää lihaa en kaipaa ollenkaan ja en edes pidä kanasta.

     
     
  20. #53880
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622
    Lainaus Alkuperäinen postaaja heimo Näytä viesti
    Vege vege... Söin muuten tänään joulukinkkua
    Paistoin aamustajo toisen kinkun tälle joulun odotukselle 2.6kg Tuli oikein hyvää, ehdinpä tehdä osasta kinkkua lihakeitonkin

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •