Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #53581
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Mulla on huomenna pimujen kanssa illanviettoa ja mennään JVG:n keikalle
    Tiistaina lähden pojan kanssa berliiniin viideksi päiväksi.
    Sitten on rammsteinin keikka jajaja...
    Nautin myös ihan olemisesta ja aion kuntoilla paljon nyt kun oon taas päässyt vauhtiin.
    Loman lopuksi on myös työkaverin läksiäiset joista hän ei tiedä jää eläkkeelle.
    Vuokrasin rantasaunan ja ruoat on tilattu, syödään, saunotaan ja pidetään hauskaa.Lupasin myös tehdä ammattiamme kuvaavan kakun

     
     
  2. #53582
    Kaikennäköstä vitamiinia, superfoodia, jauhetta ja eliksiiriä on tullut kokeiltua tässä parin viime vuoden aikana. Tämä CBD-öljy on toinen, josta olen havainnut jotain vaikutusta. Aavistuksen nimittäin rentouttaa ja parantaa unta. Googletellessa vaan selvisi, että tätä on tapana vapotellakin, mutta eikös öljyn höyryttelyn pitänyt olla aika no-no? Tähän on myös lisätty jotain ihmeen yrttiä niin tuli mieleen Pipe Saucen lotr-nesteet. Jos höyryttelis niin varmaan vois tilatakin pullon vai saako rapakon takaa nykyään tilata edes niksatonta?

     
     
  3. #53583
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Mun yks kaveri käyttää myös tota öljyä, mutta hän on todella sairas ja muistaakseni käyttää myös suusuihketta lisänä.Tosin hän vetää samalla panacodia ja muita kymmeniä kipulääkkeitä riippuen kipukohtauksista.
    Hänelle asennettiin myös simulaattori selän sisään joku aika sitten.
    Sai 4 vuotta sitten hepatiitti rokotuksen ja se aiheutti hänelle kipuoireyhtymän
    Mun ikäinen kaveri ja vetää invalidi mopolla kun ei pysty kivuilta kävelemään....

     
     
  4. #53584
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Kaikennäköstä vitamiinia, superfoodia, jauhetta ja eliksiiriä on tullut kokeiltua tässä parin viime vuoden aikana.
    Ei muuta vitamiinia tullut otettua ku C-vitskaa. Muutama viikko sitten aloin nappaamaan sitä. 10mg askorbiinihappoa 0,7L veteen sekoitettua ja sitä pitkin päivää hörppää. Olo on huomattavasti pirteempi.


     
     
  5. #53585
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Syön calsiumia, koska en käytä maitotuotteita ollenkaan ja D- vitamiinia myös.Aloitin joku aika sitten ottamaan B 12 vitskui, koska lihan olen jättänyt pois.
    Kanaa ja kalaa syön, mutta aika kasvispainotteinen on mun ruokavalio.
    Spirulinaa oon kokeillut, mutta joo ei
    Nyt käytän vihersmoothieissa maca jauhetta, koska se tasaa hormonitoimintaa ja tuntuu, että mun kuumat aallot on helpottunut jonkin verran.Toki hampunsiemenet, pähkinät ja pellavasiemenrouhe on ruokavaliossa päivittäin koska ilmeni, että käytän rasvaa liian vähän.On täytynyt opetella tämä asia.
    Mulla on puhelimessa appi jolla seuraan syömisiäni, että tulee saatua tarpeeksi kaikkea ärtyvän suolen oireyhtymä on nyt hallinnassa suuren ruokavalion muutoksen takia ja voin miljoona kertaa paremmin ja painokin on tippunut mukavasti

     
     
  6. #53586
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Zavuke Näytä viesti
    Ei muuta vitamiinia tullut otettua ku C-vitskaa. Muutama viikko sitten aloin nappaamaan sitä. 10mg askorbiinihappoa 0,7L veteen sekoitettua ja sitä pitkin päivää hörppää. Olo on huomattavasti pirteempi.
    Eikö ois tyylikkäämpi pitää parsakaali taskussa ja jyrsiä siitä pitkin päivää. Luomua nääs.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Spirulinaa oon kokeillut, mutta joo ei
    Nyt käytän vihersmoothieissa maca jauhetta, koska se tasaa hormonitoimintaa ja tuntuu, että mun kuumat aallot on helpottunut jonkin verran.
    Just nää spirulinat, macat, aswhagandhat ja kaikki muut jauheet joiden nimet on jo ehtinyt unohtaa eivät kyllä ole mulla mitään vaikuttaneet. Tietty tossa öljyssä on se ero, että sitä kun tiputellaan kielen alle niin imeytyy aika paljon nopeammin kuin syöty jauhe eli ehkä vähän epäreilu vertailu. Saattaa olla, että noi muutkin jotain auttaneet, mutta turha maksaa kun ei huomaa mitään vaikutusta.

    Kreatiini ei kanssa auta mitään vaikka pitäis olla parhaita lisäravinteita punttihommissa, mutta sen kanssa on havaittu non-respondereita joten olen varmaan sellainen.

    Yks mikä on vaikuttanut oli inositoli. Se vaikutus vaan oli sitä, että kaikki vitutti ja pinna oli tavallista kireemmällä. Ei ehkä ihan sitä mitä lisäravinteelta haetaan.

    B-vitskut tollasesta niin ei tarvi mitään synteettisiä vedellä: https://www.foodie.fi/entry/ravintoh.../6418646136771

     
     
  7. #53587
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Ravintohiivahiutaleet! Prkl en oo ikinä kuullutkaan ja olis kyllä täydellinen tuote mulle joten kiitos vinkistä
    Inhoon syödä pillereitä purkista!
    Aika haastavaa tää syöminen välillä ja että sais kaiken tarvittavan.

     
     
  8. #53588
    Höyrypää aatsi's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    839
    Niin se meni faijakin syöpään vaikka söi joka ikistä vitamiinia ja lisäravinnetta sun muita linssejä varmaan 20 vuotta, monesti totesin tälle että ei toikaan överi touhu voi olla terveellistä.

     
     
  9. #53589
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja aatsi Näytä viesti
    Niin se meni faijakin syöpään vaikka söi joka ikistä vitamiinia ja lisäravinnetta sun muita linssejä varmaan 20 vuotta, monesti totesin tälle että ei toikaan överi touhu voi olla terveellistä.
    No ei se syöminen syöpää estä eikä muitakaan sairauksia jos on tullakseen, mutta mulla se on hoito ärtyvään suoleen ja auttaa siihen.
    Mun isä, vaari, täti ja eno on kuolleet syöpään myös mutten sitä pelkää, kukaan täällä ole ikuisesti muutenkaan, mutta se aika minkä vietän tässä elämässä haluan olevan hyvä.

     
     
  10. #53590
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Zavuke Näytä viesti
    Ei muuta vitamiinia tullut otettua ku C-vitskaa. Muutama viikko sitten aloin nappaamaan sitä. 10mg askorbiinihappoa 0,7L veteen sekoitettua ja sitä pitkin päivää hörppää. Olo on huomattavasti pirteempi.
    Jahans, aamutokkurassa näköjään kirjoittelin. 10 GRAMMAA siis eikä mg.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Eikö ois tyylikkäämpi pitää parsakaali taskussa ja jyrsiä siitä pitkin päivää. Luomua nääs.
    Kukin tyylillään. En minä.

    Kaikki Oatly hässäkät, vehnät, perunat ja sokeri ym koitan jättää pois tai ainakin pidän minimissä. Punaista lihaa, riistaa, rasvasta tuotetta vain niin kroppa kiittää. Kevyt maidot ja tuotteet vaihtu mahdollisimman rasvasiksi.


     
     
  11. #53591
    Höyrypää aatsi's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    839
    [QUOTE=Miru;769172]No ei se syöminen syöpää estä eikä muitakaan sairauksia jos on tullakseen, mutta mulla se on hoito ärtyvään suoleen ja auttaa siihen.
    Mun isä, vaari, täti ja eno on kuolleet syöpään myös mutten sitä pelkää, kukaan täällä ole ikuisesti muutenkaan, mutta se aika minkä vietän tässä elämässä haluan olevan hyvä.[/QUOTE

    Kyllä ne lisäravinteet ja ruokailutottumuksien uusiksi rukkaaminen varmaan auttaa joihinkin vaivoihin mutta minä puhuin överi touhusta jossa mätetään heti aamutuimaan joku 50 nappia kitarisoista alas ja sitä rataa, vitamiineistahan oli joku tutkimus jossain että ne voivat jopa aktivoida sairauksia tai luoda näille parempaa alustaa ja taisi juuri olla syöpään liittyen, tiedä sitten miten on oikeaa tietoa. Syöpähän ei muuten ole välttämättä periytyvää geneettisesti .

     
     
  12. #53592
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    [QUOTE=aatsi;769175]
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    No ei se syöminen syöpää estä eikä muitakaan sairauksia jos on tullakseen, mutta mulla se on hoito ärtyvään suoleen ja auttaa siihen.
    Mun isä, vaari, täti ja eno on kuolleet syöpään myös mutten sitä pelkää, kukaan täällä ole ikuisesti muutenkaan, mutta se aika minkä vietän tässä elämässä haluan olevan hyvä.[/QUOTE

    Kyllä ne lisäravinteet ja ruokailutottumuksien uusiksi rukkaaminen varmaan auttaa joihinkin vaivoihin mutta minä puhuin överi touhusta jossa mätetään heti aamutuimaan joku 50 nappia kitarisoista alas ja sitä rataa, vitamiineistahan oli joku tutkimus jossain että ne voivat jopa aktivoida sairauksia tai luoda näille parempaa alustaa ja taisi juuri olla syöpään liittyen, tiedä sitten miten on oikeaa tietoa. Syöpähän ei muuten ole välttämättä periytyvää geneettisesti .
    Joo mä tiedän kans, että ravintolisien järjetön käyttö on todella haitallista, en itse kyllä lukeudu noihin mun yks tuttu vetää vähän kaikkea varmuuden vuoksi ja syö kevyt tuotteita ettei liho oon saarnannut sille, että kevyt tuotteet on myrkyllistä paskaa muttei sitä kiinnosta.
    Itse rakastan kasvisruokaa ja tietämättäni vedin liikaa pinaatti, lehtikaalia jne...no sain sitten A-vitamiinia ihan liikaa joka päivä ja alkoi tulee mustelmia joka paikkaan.
    Tarkkana saa olla...
    Liika on liikaa kaikessa!

     
     
  13. #53593
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Tasan vuosi sitten lämpömittari näytti noin:
    37865669_10216840245057652_2681514276652318720_n.jpg

    Ja juuri nyt:

    IMG_20190727_154755341_HDR.jpg

    Veikkaan et vielä nousee tänään, huomenna viimeistään. Tukalaa on. Hetkeks auttaa kun kastelee ittensä ja istuu varjossa
    Onneks asun sen verran syrjässä, et voi olla kelteisillään Älkää ny saako mitään mielikuvia
    Viimeksi muokannut arskaxx; 27.07.19 kello 16:33.
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  14. #53594
    Höyrypää Mäntti's Avatar

    Liittynyt
    10/2015
    Sijainti
    Ylivieska
    Viestit
    697
    Menikö arskalla 33C° rikki? Ite kävin kotosalla järvessä uimassa iltapäivällä, teki kyllä ns. eetvarttia.

     
     
  15. #53595
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Huippu kelit olla krapulassa. Pari kertaa piti käydä suihkussa ja nyt piti vielä sauna lämmittää että tarkenee. Onneks ensviikolla vähän viilenee. Joutuu meneen Jyväskylään ralleihin.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  16. #53596
    Höyrypää Mäntti's Avatar

    Liittynyt
    10/2015
    Sijainti
    Ylivieska
    Viestit
    697
    Hitto ku oiski kunnon rapula joskus. Sen verta lapsikeskeistä arkea nykyään ettei yksinkertaisesti pysty olla oikeassa darrassa.

     
     
  17. #53597
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Joutuu meneen Jyväskylään ralleihin.
    Ei muutaku hyviä ajoja. Koita pysyy tiellä.


     
     
  18. #53598
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Joutuu meneen Jyväskylään ralleihin.
    Monta vuotta ollut suunnitelmissa kanssa lähteä tuonne (pelkästään katselemaan ), mutta aina jäänyt menemättä. Ehkä sitten joskus...
    "Not a bad life really"

     
     
  19. #53599
    E-scootteri on kyllä hyvä näillä keleillä, viilentää mukavasti kun huiskii menemään

    Täytyy talven aikana ostella hiukan tehokkaampi vehjes

     
     
  20. #53600
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Onneks lämpötilat laski vähän, 22 ulkona. Mut kämppään kun tuli sisälle, niin semmonen lämmin "muuri" oli vastassa. 30 astetta näytti sisälämpö, ei nuo paksut hirret ihan heti jäähdy. Kaikki lävet on nyt auki ja enää 27 mittarissa, jospa se tästä

    Edit: No eipä tipu tosta 27 lukemasta yhtään??
    Viimeksi muokannut arskaxx; 29.07.19 kello 18:14.
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •