Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #53001
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Mulla tulee kohta 4 vuotta täyteen ilman tupakkaa

     
     
  2. #53002
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Mulla tulee kohta 4 vuotta täyteen ilman tupakkaa
    Mulla tulee joskus kevät- kesällä 3 vuotta Kiitos siitä kuuluu tämän foorumin porukoille

     
     
  3. #53003
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Kävin fyssarilla tänään, kun sain töistä 10 käyntikertaa.Jouluna hoidettiin jalat ja olkapää on ollut nyt tosi kipee monta viikkoa ja on ollut kivuliaita sähköiskuja kädessä.Onneks löytyi syy, hermopinne niskassa ja kuulemma tullut juurikin auton ratin heiluttelusta.Tässä on se hyvä juttu, että työnantajan ei olisi pakko maksaa noita fyssareita, mutta sanoi et halvemmaksi tulee näinpäin kuin se, että olis viikkotolkulla saikulla

     
     
  4. #53004
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Zavuke Näytä viesti
    Tuli tuossa laskettua et about 33k+ röökiä jäänyt vetämättä höyryttelyn aloitettua. Tuo on ihan kiva knoppi tieto ittelle ja tulikin hyvä fiilis.
    Vois vaikka palkita itteään ostamalla jotain uutta modia.
    Meillä suurinpiirtein sama määrä jäänyt vetämättä. Aika uskomatonta että yli 33k+ röökiä olis vetänyt ilman sähkötupakkaa mutta niin se vain on

     
     
  5. #53005
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Kävin fyssarilla tänään, kun sain töistä 10 käyntikertaa.Jouluna hoidettiin jalat ja olkapää on ollut nyt tosi kipee monta viikkoa ja on ollut kivuliaita sähköiskuja kädessä.Onneks löytyi syy, hermopinne niskassa ja kuulemma tullut juurikin auton ratin heiluttelusta.Tässä on se hyvä juttu, että työnantajan ei olisi pakko maksaa noita fyssareita, mutta sanoi et halvemmaksi tulee näinpäin kuin se, että olis viikkotolkulla saikulla
    Hienoa Miru! Siis hienoa että sait ilmaiseksi fyssarille tuon 10 käyntiä. Se kyllä kannattaa käydä ja siitä on apua. Kokemusta on. Mulla myös kerran oli puoli vuotta vasen käsi puuduksissa vähän väliä ja niitä sähköiskuja tuli ja kun menin fyssarille niin se sanoi yhden kerran jälkeen että mulla niskassa myös jokin välilevyn pullistuma taikka pinne ja tiesi vielä sanoa että missä välissä se oli. Monet fysioteraupetit on kyllä taitavia ja osaavat hoitaa. Mulla oireet alkoi siitä kun menin yhtenä talvena avuksi työntämään autoa ojasta.

     
     
  6. #53006
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Hienoa Miru! Siis hienoa että sait ilmaiseksi fyssarille tuon 10 käyntiä. Se kyllä kannattaa käydä ja siitä on apua. Kokemusta on. Mulla myös kerran oli puoli vuotta vasen käsi puuduksissa vähän väliä ja niitä sähköiskuja tuli ja kun menin fyssarille niin se sanoi yhden kerran jälkeen että mulla niskassa myös jokin välilevyn pullistuma taikka pinne ja tiesi vielä sanoa että missä välissä se oli. Monet fysioteraupetit on kyllä taitavia ja osaavat hoitaa. Mulla oireet alkoi siitä kun menin yhtenä talvena avuksi työntämään autoa ojasta.
    Joo ihan mahtavaa, säästän itse monta sataa euroa jos olisi pitänyt maksaa itse.
    Kallista touhua, muakin käsittelee nuori pojankloppi ja ajattelin osaako se mitään mutta hyvin tuo on hommansa hoitanut.

     
     
  7. #53007
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Pitää sanoo että sul on Miru tervejärkinen työnantaja. Mä kävin joskus ammoin kinuamassa uusia kenkiä, ei tullu. Ennenkuin sanoin meneväni hakeen saikkua jaloista ja kerroin että viikko pamahtaa välittömästi.

     
     
  8. #53008
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kynä Näytä viesti
    Pitää sanoo että sul on Miru tervejärkinen työnantaja. Mä kävin joskus ammoin kinuamassa uusia kenkiä, ei tullu. Ennenkuin sanoin meneväni hakeen saikkua jaloista ja kerroin että viikko pamahtaa välittömästi.
    Joo totta! Mun yks entinen työnantaja oli samanlainen aina sai tapella kengistä ja housuista, jotka kuuluu työnantajan kustantaa.Ei saatu käyttää edes työterveyslääkäriä vaikka sellainen oli.
    Tää nykyinen on toista maata, haluaa ennaltaehkäistä poissaoloja ja pitää porukan kunnossa.

     
     
  9. #53009
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  10. #53010
    Kaupassa käyty. Joutui tekemään vähän siksak-askelia kylmäkaappien kohdalla, mutta jano voitti. Illemmalla krak...
    "Not a bad life really"

     
     
  11. #53011
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Kaupassa käyty. Joutui tekemään vähän siksak-askelia kylmäkaappien kohdalla, mutta jano voitti. Illemmalla krak...
    Mun jalat vei mut alkoon vaikkei ollut tarkoitus ostin uutta skumppaa ja tänään joutuu korkkaamaan myös

     
     
  12. #53012
    Höyrypää Mäntti's Avatar

    Liittynyt
    10/2015
    Sijainti
    Ylivieska
    Viestit
    697
    Täällä kans on korkkaus hyvin lähellä. 2 viikkoa ollu nyt lomalla josta eka viikko norossa ja toka viikko kovassa flunssassa. Nyt alkaa pikkuhiljaa koko perhe olla kondiksessa. Paskin loma aikoihin.

     
     
  13. #53013
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Tottakait korkataan! Alkuillasta isolle kirkolle bubiin kattoo keikkaa ja tarkoitus olis jo silloin olla juhlatuulella

     
     
  14. #53014
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mäntti Näytä viesti
    Täällä kans on korkkaus hyvin lähellä. 2 viikkoa ollu nyt lomalla josta eka viikko norossa ja toka viikko kovassa flunssassa. Nyt alkaa pikkuhiljaa koko perhe olla kondiksessa. Paskin loma aikoihin.
    Voi ei sitä onkin ollut liikkeellä, onneks alatte olemaan voiton puolella!
    Mulla meni kans joulu vituix, kun sairastuin aattona, mutta minkäs noille teet

     
     
  15. #53015
    Juu, pari viikkoa putkeen töitä. Ihan sekaisin päivistä ku luuli keskiviikkona jo et on perjantai.
    Nyt hieman loivennusta ja kupin kääntelyä.



     
     
  16. #53016
    Lainaus Alkuperäinen postaaja annachrist101 Näytä viesti
    What are you saying?


     
     
  17. #53017
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Tsup.

     
     
  18. #53018
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Tsup

     
     
  19. #53019
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  20. #53020
    Etelästä kotiuduttu. Bongattu huomattava määrä sähkötupakoivia. Nice. Loma jatkuu vielä muutaman viikon. Olisihan tuolla LÄMPÖISESSÄ vielä voinut olla kaueminkin.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •